/spanien/barcelona/forum/19592.aspx/spanien/barcelona/forum/19592.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
sebbaa
2009-01-09 20:39
Men han sa ju att han hade blivit bannad då han skrev det ifjol? Nåväl, om jag stör dig så hårt så är väl detta forum för litet för oss? Sade ja ens nångång att du hittade på något?

Kolla i länktipset and it all hopefully makes sense to you.
Real Madrid Valdebebas
2009-01-09 20:34
seebbaa

Om du följde hela korrespondensen så ser du att jag skrev från första början att jag sett någon skriva det härinne, sedan säger han att det var han som skrev det fast inne på Puertan. Dock minns jag väl att jag läst det här.

Vad skulle jag ha för anledning från första början att hitta på att någon skrivit det härinne? Herregud, du är bara för mycket grabben.
Barcelona Joanilson
2009-01-09 20:23
hehe jag vill be om ursäkt för mitt tidigare inlägg. det var en jävligt dum fråga:D:D:D:D
Barcelona SOCIDELFCB
2009-01-09 20:21
Ämne: Ämne: Ämne....
Nej mannen det var på puerta,jag hade inte samma nick som jag har nu.
sebbaa
2009-01-09 20:20
Så han skrev här och blev bannad från puertan för detta?
Real Madrid Valdebebas
2009-01-09 20:18
Ämne: Ämne: Barca o....
Jag vill minnas att det skrevs härinne.
Barcelona SOCIDELFCB
2009-01-09 20:16
Ämne: SOCIDELFCB

vad sk....
Att jämföra Messi med Robinho är som att jämföra Casillas med Valdes.Det var förra året
Barcelona Lujàn
2009-01-09 20:14
Puyol kom inte till vår klubb förrän han var sjutton år. Då spelade han som högerback. Från början var han målvakt i klubben där han kommer från men bytte position till anfallare efter att ha fått problem med axlarna.
Barcelona Joanilson
2009-01-09 20:13
SOCIDELFCB

vad skrev du då ungefär? (bara nyfiken, om du har lust att berrätta det:D)
Barcelona el Flaco
2009-01-09 20:13
I helgens match mot Osasuna gör Xavi sin 300:e ligamatch för Barcelona. Noterbart är att han förlorade sin 100:e ligamatch mot Betis (0-3) säsongen 02/03 och även sin 200:e ligamatch jubileum 05/06 mot Atletico de Madrid (1-2). Vi får hoppas att han för en gång skull får fira med en seger på söndag.
Barcelona SOCIDELFCB
2009-01-09 20:12
Ämne: Barca o Mort!

Som....
Det var jag som skrev på puerta,och blev spärrat för det.
Barcelona Joanilson
2009-01-09 20:11
jag är väldigt överraskad över Puyols fina teknik, när jag började hålla på Barca trodde jag att han var en hård mittback med en sån där teknik som brittiska mittbackar brukade ha förr (alltså inte bra). men han är ju grym på att dribbla senast var mallorca matchen och i VM 2006 så gjorde han en skön raid som senare resulterade i en assist till Torres mål. även om det ser lite annorlunda ut så funkar det.
Barcelona BeautifulBarca
2009-01-09 20:08
Färglösa klubben med den färglösa tröjan.
Barcelona BeautifulBarca
2009-01-09 20:07
Jo då.
Robben är bättre än Messi.
Maria Guti är bättre än Xavi och Barcelonas supportrar är omogna medan Real Madrids är ett exempel att följa.

Real Madrid vann också senaste El Clásico enligt marängerna och deras spelare.

Det är klart. När poängen i tabellen visar på utklassning så vill man som supporter desperat hitta något annat än just fotbollen som man är bättre på.
Barcelona Para Siempre
2009-01-09 20:01
Valdebebas

Kul att du tycker om att vara här =). Så, Hur tycker du att Zlatan har skött sig i ute i europa?
Real Madrid Valdebebas
Para Siempre

Ska vara kortfattad: därför att diskussionen redan varit uppe där.
Barcelona Mojito
Para Siempre

Skulle inte förvåna mig ett dugg med tanke på de offensiva egenskaperna han har!
Har en känsla av att han kan vara den mest kompletta spelaren i Barcelona.
FooTBaLL
2009-01-09 20:00
Joanilson

Okej, Om jag nu överdrev lite kan jag helt enkelt be om ursäkt. Men du kanske förstår att man inte kan hålla sig med en sån snube som han. Han gör så att det blir KAOS här inne och kommer med såna inlägg som är helt värdelösa. Men det var det jag skrev tidigare jag vill inte ha problem eller bli spärrad på grund av honom skrev jag till honon men han vägra sluta som han är ensam mot mer än 10 per på forumet och så försätter han bara. men än en gång säger jag förlåt om jag lite överdrev. vill inte va sån värdelös som vissa.
Real Madrid Valdebebas
2009-01-09 20:00
Mojito

Jag diskuterar här då aktiviteten är låg på vårat forum. Sedan om jag skulle vilja vara culé så är det väl inte svårare än att bara byta tröja. Tack annars för gästvänligheten!

På återseende.
Barcelona Napao
2009-01-09 19:58
Ingen ide att ha debatt med dom vita för då rabblar dom upp sin mantra : Mest liga mest Champions lesgue titlar och så vidare, och man undrar är Barca så tråkigt lag man drar ut en sån debatt om hur bra Robben är?
Länktips: www.sport.es
Barcelona Para Siempre
2009-01-09 19:58
Jag tycker att vem som helst är välkommen, vi culés är älskade och underhållande ;)
Barcelona J.Gamper
2009-01-09 19:56
Ämne: Uppretade? Jag tror ....
Det är ju nästan det jag vill komma fram till.. känns som om han är här för att provocera för det mesta.
Barcelona Para Siempre
2009-01-09 19:55
Mojito

Jag har för mig att Puyol spelade som anfallare i Ungdomslaget. Rätta mig om jag har fel.
Barcelona Para Siempre
2009-01-09 19:54
Uppretade? Jag tror det funkar att en diskussion utan några problem. Men en sak undrar jag, varför Valdebebas tar upp diskussionen här och inte på La puerta?
Barcelona Mojito
2009-01-09 19:53
Fler än jag som tror att Valdebebas vill vara en Culé då han befinner sig mer här än hos sina fellow madristas?

Visst var det härligt att se Puyol spela högerback mot Mallorca. I vissa stunder var han ju mer offensiv än Alves brukar vara.
Han kom ju fram delvis som högerback i början av sin karriär, och man ser verkligen vilket register han besitter.

Är det någon som vet på vilken position han främst spelade på i ungdoms- & andralaget?
Barcelona J.Gamper
2009-01-09 19:53
Haha ok intressant val... Zlatan Ibrahimovic :D Nu är jag rädd att massa Culés blir uppretade igen.. som vanligt. Mitt tips är samma som förut.. ignonera sådana inlägg
Real Madrid Valdebebas
2009-01-09 19:51
Jag är iväg 20 minuter, kommer tillbaka och ser att det hetsas värre än nånsin. Tänker inte heller ge respons på inläggen som handlar om allt annat än fotboll.

Det sista jag säger i denna diskussion som numera handlar om vem som är bäst i världen, så är min främsta kandidat för stunden: Zlatan Ibrahimovic.

/Case closed? Det var kul sålänge det varade.
Barcelona Abbe_
2009-01-09 19:51
Nej.
Barcelona J.Gamper
2009-01-09 19:50
Förresten... är det någon mer än mig som tycker att det är tråkigt med att Barca inte har någon riktig utmanare i ligan? Nuförtiden är ju man spiksäker på vinst och man längtar bara tills Barca kommer långt i CL och får möta andra tunga toppklubbar i Europa.
Barcelona Para Siempre
2009-01-09 19:49
Nu så suger han på sin mammas tutte. Vad säger ni om matchen nu i helgen då? Osasuna bör inte underskattas!
Annons: