/spanien/barcelona/forum/19580.aspx/spanien/barcelona/forum/19580.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Canaletes
2009-01-12 16:11
Messi har olika skor varje vecka ,)
Barcelona ihefsu
2009-01-12 15:58
Ämne: messi har dom här.....
Trodde han hade dessa.
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2009-01-12 15:55
Ämne: Ämne: Ämne....
Ja, Prodirect är helt säkert. Typ störst på internet. Ebay bör vara säker. Vet inte hur de funkar där.
Barcelona FCB Més que un club
2009-01-12 15:52
Vilken rysare det var igår. Vilken disciplin och vilja Pep har ordnat fram hos spelarna, det är bara att tacka och buga. Att man har slagit madrids rekord kännas ännu bättre. Måste bara påpeka några saker från matchen. Först och främst stör jag mig enormt mycket när Henry nästintill ALLTID ska försöka göra sin gubbe, istället för att spela enkelt. Att han har tappat speed och tekniken har vi ju märkt, fick bekräftelse till detta igår. Han blev nästan ägd av osasunas ytterback tycker jag! Matchens bästa spelare, var helt klart Alves. Sjukt vad killen orkar. Ibland känns det som om att han är anfallare. Lite komiskt att ingen nämner honom då han ligger bakom barcas vändning. Alla lyfter fram Messi och Xavi men ingen lyfter fram den riktiga hjälten Alves. Helt klart den bästa värvningen på länge!!
Barcelona issem.
2009-01-12 15:52
messi har dom här.
Barcelona tribente_magico
2009-01-12 15:46
Ämne: Ämne: är det ....
tack så mycke, men är det säkert att handla från prodirektsoccer och ebay tror du?.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-01-12 15:43
tja
så grym messi är:)
nu tar vi depor.
forza barca
2009-01-12 15:25
Ämne: är det dom i min län....
Nej, han har Adidas F50.9(notera 9 istället för 8). Kolla in Adidas hemsida eller länktips.

Ja, tror Nike specialtillverkar till honom. Kolla Ebay, där säljs en del äldre modeller.
2009-01-12 15:22
är det dom i min länk som messi har?,

Henk Ten Cate - El Mister //

precis det har jag med funderat på, var han får dom ifrån, jag har använt sånna från 03 tills nu, för nu finns dom inte o köpa längre, har letat överallt, men helt omöjligt, nu antar jag väl att alves har lite andra förmåner än va jag har haha, men tycker själv att 03 modellen är mycket bättre och mer känsla i än nya vapor skon.

förreten nån som vet vart man kan få tag i den?, 03 modellen.
Barcelona samuel-eto
2009-01-12 15:17
grabbar har ni sätt detta.

länk*
2009-01-12 15:07
Ämne: Jag misstänkte att d....
Ja. Han hade ju både vapor och legend ifrån Nike i början när han kom upp i A-laget. Fick Adidas skokontrakt säsongen 05-06 när han blev etablerad.
På tal om fotbollsskor. Dani Alves har använt Nike Vapor skor som kom ut från Nike typ 2003-2004. Undrar var han får dom ifrån, då jag misstänker att dom måste vara nya och i gott skick för att han ska spela i dom. =)
el capitano
2009-01-12 15:03
Jag misstänkte att det va Adidas, han har haft Nike också men nu är Adidas som Henk Ten Cate skrev.
My bad =)
2009-01-12 15:00
Bild på Messi i hans F50!
2009-01-12 14:58
Ämne: Nån här som vet va m....
Han har Adidias F50 Tunit. Är ju ett stort affischnamn för Adidas numera! Impossible is nothing!
2009-01-12 14:57
okej!, tack, men om nån skulle kunna få fram en bild på dom så skulle ja va tacksam=)
el capitano
2009-01-12 14:51
Ämne: Nån här som vet va m....
Jag gissar på Nike
2009-01-12 14:48
Nån här som vet va messi har för fotbollskor?
el capitano
2009-01-12 14:42
Härligt med vinst igår, Pep har skapat ett gäng krigare på plan. Det är imponerande att lagat gav aldrig upp och kämpade till slutsignal.
Jag tror och hoppas att Messi vinner priset för världens bästa spelare, på fotbollskanalens omröstning leder han med stormarginal.

Barcelona Napao
2009-01-12 14:15
Ämne: Istället för att kla....
japp efter matchen igår så fattar jag inte man bryr sig om puertan eller att Robben är snyggast och dribblar mest av alla,artikeln jag länka till är värd att läsa.
Barcelona Plaza_Catalunya
2009-01-12 14:02
Istället för att klanka ner på Real efter vår seger, tycker jag man kan lyfta fram den styrka dagens Barcelona visar upp i sitt fantastiska spel.

Dock tycker jag att Barca borde ha stängt matchen redan i första. I matcher mot "botten" är de så otroligt viktigt att göra mål på sina lägen. Eftersom gör Messi & Hnery mål på sina lägen i första så suger man musten totalt ut Osasuna. Och kan efter de relativt enkelt spela av den andra halvan.
Men då Barcelona bara har en 1-måls ledning efter första finns de fortfarande hopp för Osasuna. Och då kämpar de som Kåmark igår sa "spelar som i trans"

Men laget förtjäner en stor eloge för den fantastiska inställningen man visar upp efter 2-1 målet.
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2009-01-12 13:27
När delas det där priset ut ?

Nvm, såg nu kl 20.00
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2009-01-12 13:09
Vart är "världens" bästa fotbollspelare "Arjen Robben" ?? Chockerande ! Han e ju fan asbra roflmao
Barcelona Messi!!
2009-01-12 12:39
Man kan rösta på världens bästa spelare.

Ställningen:
Messi: 57%
C.Ronaldo: 28%
Xavi: 4%
Kaka: 3%
Fernando Torres:7%

Man undrar varför Robben inte är med ;)
Barcelona L-Messi10
2009-01-12 12:27
härligtttt me vinsten igår !! alltså det hade varit lugnt om vi hade förlorat för att man måste förlora någongång och att vi har vunnit alla matcherna från topplagen till de minsta. Och messi va ska man säga varje år när guldbollen delas ut så är det mellan 2 eller 3 spelare men när messi får den så kommer ingen vara i närheten av att få den precis som Ronaldinho!

Forza Barca !!
Barcelona DaniAlves
2009-01-12 12:23
Henry : 2009 will be my year!
Barcelona Mojito
2009-01-12 12:17
Para Siempre

Det beror säkert på hur man resonerar.
Ser man till defensiva/offensiva kvaliteter samt spelarens betydelse för laget kan man kanske få det till Marcelo.
Inte i mina ögon (jag tyckte någon annan) men å andra sidan är detta i betraktarens öga. Dock skulle man vilja ha en motivering, eller hur...?!?
Barcelona Para Siempre
2009-01-12 12:12
Hur kan man reagera åt någon som säger att Marcelo var bäst i OS? Det låter ju hur patetiskt som helst.
Barcelona Mojito
2009-01-12 12:09
Valdebebas

Jag håller med dig om att OS inte kan räknas i klassen med liga, EM och CL, däremot ska man heller inte förringa det som merit.

Angående Ronaldos brister så måste de ju plockas med i jämförelsen, men givetvis ska man vinna priser för att man är bra, inte för att den andra är dålig.

Messi är bäst just nu, men sett till hela 2008, med OS och EM medtaget, är Ronaldo den något bättre, mest tack vare titlarna.

Man kan ju resonera som så här också;
Om nu Messi betyder så mycket för Barcelona och det gick dåligt för Barcelona förra säsongen, borde det rimligtvis också gått dåligt för Messi. Alltså borde han inte få priset.

Men vi som vet sanningen, att Barcelona blir bättre med en Messi i form - men inte är beroende av honom ser kanske inte denna förklaring som särskilt hållbar.
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2009-01-12 11:57
Ämne: Pep.G

Sedan ska v....
Valdebebas
Du skämtar väl om det där med att MArcelo skulle vara OS bästa spelare? hahahha
Barcelona el Flaco
2009-01-12 11:57
Marcelo OS bästa spelare? Ännu ett chockerande inlägg från Valdebebas verkar det som.
Annons: