/spanien/barcelona/forum/19574.aspx/spanien/barcelona/forum/19574.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Més Que Un Club!
2009-02-01 19:36
The Reporter //

Jag vet men hur mkt måste poängavståndet vara?
Barcelona Duda
2009-02-01 19:36
Vi får inte glömma heller att vår lilla messias gjorde mål 5000 för Barcelona också! Underbart att det var han som fick göra det!
Barcelona Saman.
2009-02-01 19:35
obbe

Det är ett antagande du gör och har väldigt fel i. Vi var i den situationen förra året och vad jag kommer ihåg så var det inga sådana önskningar här inne.
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
obbe

Som du ser så gillar ingen dig här, ingen gillar dina diskussioner, ingen gillar att se ditt nick här. Jag tycker du borde packa väskorna och gå till Puerta då dina inlägg alltid ska vara om Real och att Barcelona är skit.

Canaletes

Jag kan inte vänta tills pasillo på Bernabeu. Hoppas på att hela Bernabeu bugar åt Messi som de gjorde åt Ronaldinho.

Hur många Real spelare chippar Leo över denna gången? Vågar man gissa på 4?
Delarocha RIP Puerta
Mes Que un Club; nästa el clasico är 5 omgångar från slutet. Dvs 4 ligamatcher efter den matchen. You do the maths. Orkar verkligen inte räkna men det behövs väl därmed 16p minst, dvs om det ska vara klart redan innan matchen mot Real börjar.
Canaletes
Més Que Un Club!

vet inte. Men vi har poäng nog :P
Barcelona ElDuroDeFCB
obbe

kan du sluta snacka bs och get the fcuk out of here
Barcelona Messi(as)
2009-02-01 19:34
Mojito Barcelona:

Hahaha så jävla bra =)
Fifan vad de drog varann i tröjan, var faktiskt sjukt kul att se på.
Real Madrid obbe
Rambla//

Heh den var bra, men liksom ni förstår, ni gynnades ju mycket av att Robben varit borta för oss, os.v.

Hade läget varit de omvända hade säkert samma personer som säger: Hur kan de vara så äckliga, sagt samma sak och hoppades på en skada på en av våra viktigare spelare, bara en detalj.
Barcelona The Reporter
Més Que Un Club!

Det beror också på hur det går för Madrid.
Barcelona Rambla
2009-02-01 19:33
Ämne: Obbe; tycker du det ....
Speciellt med tanke på att alla deras spelare är större filmare än Messi.
Barcelona Yaya Touré #24
2009-02-01 19:33
kan inte ni real fan gå ut eller redaktionen i barca stänga dem. Man kan ju fan inte äns diskutera om barca här. Seriöst vad håller redaktionen på med. Barcas forum är för oss inte för dem.
Més Que Un Club!
2009-02-01 19:32
Canaletes //

Hur många poäng behöver barca vara före real för att de där ska kunna ske? Har du nån koll på det?
Barcelona Napao
Jag visste att Barca inte skulle sluta med 11 spelare men men så bra är dom som dömer la liga.
12 poängs ledning muy bien.
ska Barca spela kl 17 igen den 8/2???
Canaletes
obbe

Vi hatar dig OBBE!!

GÅÅÅ!!!
Barcelona Mojito
Någon som vet om Zigic och Busquets bytte tröjor efter matchen. Såg ut som att de var sugna redan på första hörnan...

Alla de som önskar att Messi skadar sig är inte en vän av fotboll. Samma personer satt och ojade sig då deras utnämde like var skadad titt som tätt. Dubbelmoralen råder bakom dörren.
Delarocha RIP Puerta
2009-02-01 19:31
Obbe; tycker du det är hat här inne? Du gillar stämningen på puertan eller?

Intressant å se alla kalla Messi för filmare o hur de hatar filmare och fuskare etc; ändå vill de väldigt gärna ha honom i sitt lag etc. Jävla hycklare hela bunten.
Canaletes
2009-02-01 19:30
ÅHHH

Vad jag ska njuta när 85.000 personer ska applådera åt oss medans Madrid gör ell pasillo på Bernabéu!!

Barcelona Zamboza
Starkt att vinna en sån här svår borta match där racing spelar väldigt tajt och satsar enbart på kontringar. Det är också bara att medge att vi är för beroende av Messi i såna här matcher av den enkla anledningen att varken Henry eller Etoo bidrar speciellt mycket spelmässigt och Iniesta som spelade på högerkanten är mycket bättre på vänsterkanten som innehas av Henry. Min förhoppning var att Messi skulle starta matchen och spela antingen runt 70 minuter eller hela matchen för att därefter stå över Mallorca matchen.
Barcelona The Reporter
Marquez och Pique kommer väll få spela nästa vecka eftersom att dom röda korten räknas i CDL?

Rätta mig om jag har fel
Barcelona Rambla
2009-02-01 19:29
obbe:

Du menar på samma sätt som vi skulle gynnas om tex du bryter båda armarna? Jag säger inte att jag hoppas på det men tänk i fall det skulle hända?
Barcelona Messi(as)
Obbe:

Tror du helt ärligt jag skulle hålla med dig? Tänk om tänk rätt. :)
Om du vill veta vad jag tycker om Alves tackling så kan du läsa längre ner.
--

Måste också säga att det är ett skämt att människor kan skriva på det sätt som de gör inne på puertan. Det är ett skämt och väldigt sorgligt förstår mig inte på människor som kan vilja en annan spelare illa. Tack till alla admins som håller vårt forum i bra "form".
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
Fattar inte hur man kan vara så blind och förneka att Messi är världens bäste spelare..

Men det är la så när den bäste inte spelar i sitt eget favoritlag.
Real Madrid obbe
Tycker det är så mycket hat här inne, ni ska ju trots allt komma i håg att ni vann.

Ni borde kunna diskutera på en mer vänligt nivå, min åsikt.
Canaletes
2009-02-01 19:28
Hoppas fan casillas bryter armen. lol
Barcelona petersays
Båda röda kommer överklagas, och det kommer gå igenom. Båda gula i samband med filmningen kommer dras tillbaka.

Sedan tycker jag nog att Racing skulle haft straff tidigare när Busquets hänger för kung och fosterland i en tröja.
Real Madrid Nian¤
Låt dom klaga.

Fortfarande.. så har Barca vinsten.

Madridfansen är löjliga, visst att vi också blir sura när dom vinner. Men när man önskar att spelare ska skada sig, då har något gått snett. AJa, ren rädsla kan nästan känna på den. På samma sätt som Puyol senare iår känner på tre olika titlar.
Barcelona Duda
2009-02-01 19:27
Att någon person önskar att en annan bryter benet säger mer om hur den personen är och vilken uppfostran man fått. Ingen "normal" människa önskar att en annan bryter benet, så enkelt är det. Puhh, småglin haha...
Barcelona Okkapokka.
George Looney

Såg det där inlägget tidigare också. Patetiska människor ska man inte ens lägga sin tid på.
Barcelona Saman.
Gonzalez_Barca

Jag är emot ett rött kort, kommer inte ihåg vad du stod för? :P
Annons: