/spanien/barcelona/forum/19572.aspx/spanien/barcelona/forum/19572.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Criff
2009-01-23 19:43
obbe, vem fan bryr sig om vem som är snabbast? Det är ju knappast så att fotbollspelarna någonsin kommer ha en 100 meters tävling så att sitta att spekulera vem som är snabbast är ganska ointressant.
Jag förstår att ni måste söka efter något som era spelare är bättre på då ni inte har framgångar någon annanstans på fotbolls nivå.

Det är bara intressant att se hur olika människor är, de 2 senaste åren då det gick dåligtför Barca så var det knappast snack om att våra spelare skulle ha guldbollar och var bäst i ligan, dem sög hela högen och alla var frustrerade.

Men Real fansen är fortfarande bäst i världen och har bäst mittbackar och snabbare anfallare fast dem har presterat dåligt och ligger 12 poäng bakom 1an i ligan.

Alltså verkar det mycket som brist på annat att stoltsera med, så hittar ni på massa patetiska diskussioner som ska få era spelare att se bättre ut, men dem enda ni lurar är er själva.

Men får det er att må bättre så varsågoda :)
Real Madrid obbe
2009-01-23 19:32
Men kom igen barcafans, ni måste väl ändå kunna erkänna att Robben är snabbare, åtminstone på längre sträckor än Messi, det är nog inte mycket som skiljer, men anser att Robben nog är den som är snabbast på längre sträckor tillsammansmed Kaka.

Dock är det lite löjligt att diskutera om vem som är snabbast.
Real Madrid Zizou_spars
2009-01-23 19:32
J.Gamper //

Jag hade inte förväntat mig att du på något sätt skulle ta mitt parti på grund utav min tröjfärg. Så svarar inte på det då det knappast spelar någon roll vad jag säger. Tror du förstår
Barcelona J.Gamper
2009-01-23 19:30
Hehe låt madridfansen diskutera vad de vill =)

Men Criff får ju ändå uttrycka sin åsikt om att diskussionerna på Puerta är löjliga eller?
Real Madrid Zizou_spars
2009-01-23 19:24
Criff //

Vad vi än diskuterar så är vi larviga enligt dig och de flesta här inne. Får vi inte uppskatta och diskutera våra spelare som för tillfället presterar bra? Vad är du ute efter. Ska vi byta tröja, börja hejja på barcelona och börja diskutera om barca spelare istället för att du ska vara till belåtenhet?
Barcelona Abbe_
2009-01-23 18:10
Criff

Man slutar aldrig förvånas. ;-)
Barcelona Criff
2009-01-23 17:59
Haha madrid fans är så roliga, när dem inte leder ligan eller har någon spelare som kan nomineras till världens bästa spelare,
då har dem ändå det bästa laget i världen och Robben kan minsann springa snabbare än Messi på 100 meter.
Grattis, låt Robben springa sina 100 meter så kan Messi sitta och gosa med sin guldboll :)
Barcelona J.Gamper
2009-01-23 17:46
Ämne: J.Gamper

När TV4....
Mjo kan hända. Vi får väl se hur de gör. Tror ändå att de kommer att sända matchen på TV6 och Viasat sport samtidigt men sedan tillägga massa special snack i studion i Viasat sport.
Barcelona Abbe_
2009-01-23 17:31
J.Gamper

När TV4-sport var relativt nytt så sändes både Milano-derbyt och el Clásico på den kanalen. Så man ska aldrig lita på farbröderna som sitter på kontor och styr över matchernas placering.

Dock så sändes förra årets final på TV6, även Semifinaler, kvartsfinaler och åttondelsfinaler sändes på TV6 och resterade Viasat Sport kanaler. Målet är antagligen att sända så många matcher som möjligt, och då måste de utnyttja TV6, samtidigt som de vet att flest tittare har just den kanalen. Men som sagt, man ska inte ropa hej för tidigt.
Barcelona J.Gamper
2009-01-23 17:30
Barcelona Napao
2009-01-23 17:26
Ämne: Här är officiella lä....
Vem bryr sig vad dom tycker för alltid när det går dåligt för dom kommer dom med sin rammsa att dom vunnit mesta liga och champons league mästare och det går inte prata med dom.
Barcelona Saman.
2009-01-23 17:23
Sant!
Barcelona Gud är störst!
2009-01-23 17:21
Här är officiella länken om någon vill ha det bekräftat! Känns härligt. Och Marängerna har mage och säga vi är världens största klubb.
Barcelona J.Gamper
2009-01-23 17:19
Ämne: Gud är störst!

Ja....
Nä, så lågt kan inte TV6 sjunka. Finalen är jag säker på att de kommer att visa, annars tappar de massa TV tittare och det skulle verkligen vara dumt.
Barcelona LaBarca
2009-01-23 17:15
Gud är störst!

Där har vi det bekräftat. Bäst i världen!
Barcelona Para Siempre
2009-01-23 17:09
Gud är störst!

Jag tror aldrig att Viasat inte visar Semifinalerna och Finalen på tv6! Det är en självklarhet att dem visar matcherna! Något annat vore en skam för svensk tv.
Barcelona Gud är störst!
2009-01-23 17:09
Pretty good ha!?
Barcelona Marc
2009-01-23 17:01
Ni som har BarcaTV Online borde kolla på Next Generation, ett program som kommer varje vecka där man får följa Barca B och resten av ungdomslagen. Väldigt intressant faktiskt.

Såg i det senaste nu en grymt lovande högerback i Juvenil A(U-19), Martín Montoya (-91). Offensiv som bara attan och låg bakom det mesta i anfallsväg. Han kallades för Juvenil A's Dani Alves!

Barcelona Gud är störst!
2009-01-23 17:00
Det blir riktigt jobbigt om man får se Semifinal o final på stream. Men jag tror jag ska dra på någon pub eller nåt då och kolla om så blir fallet.
Barcelona Ett Äkta Barca Fans
2009-01-23 16:43
Para Siempre
haha ojj:P
det var till dig
2009-01-23 16:42
Ett Äkta Barca Fans
jo det kanske jag borde göra sorry!
Barcelona Para Siempre
2009-01-23 16:39
Ett Äkta Barca Fans

Borde du inte ta det på PM?
Barcelona FCB_Xavi
2009-01-23 16:22
kolla länken
Barcelona FCB_Xavi
2009-01-23 16:22
kolla länken
Barcelona Barceloneta_
2009-01-23 16:11
Okkapokka da far du ta och aka ner istaller och kolla pa plats )
2009-01-23 16:10
Pep.G
vad heter du:)?
jag ska hälsa från dig till william men jag vet inte vad du heter och vill gärna veta din position i gunnilse:D?
Barcelona Okkapokka.
2009-01-23 16:00
Ännu värre om vi skulle gå till semifinal mot United tex, Så kan vi inte se den heller om den spelas på onsdag.
Barcelona Barceloneta_
2009-01-23 15:59
Ämne: Barceloneta_

Hopp....
jag bor har nere sa jag far nog en riktigt bra resa ) och jag ska plocka med mig kameran sa du och ovrig kan bevittna vad jag upplever for stunden
Barcelona J.Gamper
2009-01-23 15:55
Ämne: J.Gamper

Det var....
Jo jag trodde också det. Men verkar som om samma regel gäller i slutspelet också, synd. Men tur att man har Sky sports som funkar ibland =)
Barcelona Pep.G
2009-01-23 15:52
J.Gamper

Det var förra året TV6 slutade sända CL-fotboll på onsdagar, men jag har för mig att det bara var under grupp-spelet eller !?
Annons: