/spanien/barcelona/forum/19531.aspx/spanien/barcelona/forum/19531.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andrés Iniesta #8
2009-03-06 23:11
mycket bra uppställning. Iniesta och messi tar hand som spelet på kanterna och nu kommer vi se mer messi utmana på sin kant vika in och skjuta där jag tycker Messi är bäst för att när alves är med är han på kanten å messi mer inåt på plan.

Xavi är som vanligt playmakern och vi får hoppas på att det är etoos och henrys dag imorn.

Vem ska ta den sista platsen i mittfällten och hur ska backlinjen se ut.

---------Valdes-------------
Puyol Marquez Pique Sylvinho
--------Yaya Toure----------
Messi---------------Iniesta
-----------Xavi------------
--------Etoó--Henry--------

Så ska barca spela imorn. Perfekt.
Real Madrid F7 Zizou~
2009-03-06 23:05
Criff

Om det var ointressant, varför kände du att du måste svara på inlägget...umh?
Barcelona Criff
2009-03-06 22:57
Sherko, Ja vi förstår att du vill att Barca förlorar imorgon, och ja vi förstår att du hoppas att dem förlorar ligaguldet.

Var det något mer helt ointressant du ville skriva?
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-03-06 22:56
Kan inte se matchen imorgon:( för jag ska se på min storebrors match men jag hoppas o tror att vi vinner imorgon kom igen nu grabbar nu tar vi bilbao:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D
FORZA BARCA
Barcelona V.Valdes (L) / Pep.G
2009-03-06 22:36
haeger

Den hoppas jag också på faktist. Möjligen Caceres på vänsterkanten, men jag tror inte att Pep ger han chansen som vänsterback.

Jag kan garantera att vi vinner imorgon. Med Iniesta och Messi på plan så kan vi inte förlora.

Hade jag vart Peps rådgivande taktiker så hade jag flyttat ut Iniesta på vänsterkanten och flyttat in Henry lite mer centralt bredvid Etoo. Vår anfallsstyrka hade sett ut så då:

Messi----------------Iniesta
----------Xavi--------------
---Etoo------------Henry----

Iniesta och Messi lite högre upp givetvis. Vi har ingen Alves imorgon så jag tänkte en mer 4-2-4 uppställning.

Vad sägs ?
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2009-03-06 22:30
Ämne: Tja grabbar!
Vad tr....
Xavi O Iniesta=bäst

Cacéres är avstängd imon.
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2009-03-06 22:29
Ämne: Tja grabbar!
Vad tr....
Jag antar att det kommer att märkas väldigt mycket Alves frånvaro imorgon.:(

Men annars hoppas jag och tror att vi kan och bör vinna imon.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-03-06 22:18
Tja grabbar!
Vad tror ni om matchen imorgon??
Själv tycker jag att barca måste vinna annars är de bara 1 p till real.
Sen hoppas jag att pep inte spelar me två defensiva mittfältare.
Han ska spela me iniesta o xavi på mittfältet o henry på topp tillsammans med eto o messi.
startelvan jag vill ha;
Valdes
puyol pique marques carcares

xavi toure iniesta

Messi Eto Henry
Real Madrid F7 Zizou~
2009-03-06 22:14
westinhoblaugrana

Men Valdes kan ockå förändra en match på egen hand;)

Men nu vinner ni över Bilbao, ni är för revanchsuga om inte Valdes bestämmer sig för att ta saker i egna händer.
Barcelona westinhoblaugrana
2009-03-06 22:07
Det skulle inte förvåna mig om Barca gör en supermatch imorgon och vinner med tennissiffror igen. *Hoppas*

Iniesta är så otroligt viktig, jag anser att det är bara han och Messi i vårt lag som kan ändra på en match på egen hand.

Jag tror på en säker vinst.
Real Madrid Sherko
2009-03-06 22:03
Morgondagens matcher blir väldigt intressanta, krysset i mallorca kan mycket väl vara eran vändpunkt, men går det dåligt imorgon tror jag att ni tappar ligaguldet faktiskt.

Jag tror faktiskt det kan gå hur som helst imorgon(även för real), men ni spelar hemma och ni har iniesta transylvanen tillbaka :P

Men det luktar vinst, men Bilbao visade storspel mot Sevilla och dem kan mycket väl göra det mot er också, eran defensiv har inte varit den stabilaste den senaste tiden heller, så det kan gå åt vilket håll faktiskt.
Får ni in 2 mål tidigt tror jag inte dem återhämtar sig.

Edit: Skönt att bannen på mig gått bort..
Barcelona haeger
2009-03-06 21:39
V.Valdes (L) / Pep.G

Jag hoppas och tror på:

Valdes
Puyol Pique Marquez Sylvinho
Toure
Xavi Iniesta
Messi Eto'o Henry

Jag hoppas även på att Pep vågar ge Hleb mer speltid så han kommer igen.
För om ni har följt honom i Arsenal så vet ni att han är så mycket bättre än vad han har visat hittills.

Ganska synd bara att Pep vägrar spela han på mittfältet.
Barcelona 2HeadsOnEagle
2009-03-06 21:37
Imorgon så vinner vi med 3-0. Barca har ingen svacka.. bara haft lite otur.

Imorgon gäller det !
Barcelona Barcadinho.
2009-03-06 21:35
Alves är avstängd imorgon.
Barcelona Barcadinho.
2009-03-06 21:33
Det brukar alltid vara mycket lugnare på fredagskvällar. Inte bara i Les Rambles, utan i hela SF.

Folk har kanske annat skoj att göra efter en hel jobbig vecka och innan man laddar sig för en match.

Imorgon blir det mer fart, ungefär som mot Mallorca.

ha en bra kväll!
Barcelona LeoMessi10
2009-03-06 21:33
en trolig startelva:
-----------Valdes-----------
alves-puyol-marquez-sylvinho
-----------Toure------------
-------Xavi------Iniesta----
-Messi-----Eto´o-----Henry--
Hoppas på denna startelva fast kanske iniesta tar henrys plats och busquets kliver in på mitten
2009-03-06 21:22
haeger

Jag tänkte faktist skriva det, men jag orkade inte med att det skulle bli ett upplopp. Så vad förväntar du dig för startelva imorogn ?
Barcelona haeger
2009-03-06 21:20
V.Valdes (L) / Pep.G

Det är väl för att alla medgångsfans har dragit eftersom det har gått dåligt de senaste matcherna.
2009-03-06 21:17
Det är Barca-match imorgon. 21 personer är inloggade och ingen har skrivit något på mer än en timme. Det här forumet har börjat tappa. KOM IGEN NU GUYS !

En trolig startelva till imorgon ?
Barcelona C.Andrés
2009-03-06 20:08
Verkar bli stream som gäller tills matchen imorrn.
2009-03-06 19:24
Länktips
2009-03-06 19:23
är det någon som kan hjälpa mig med att designa min fotbolls blogg?
2009-03-06 19:23
är det någon som kan hjälpa mig med att designa min fotbolls blogg?
Barcelona el Flaco
2009-03-06 19:20
Lyons vänsterback Mensah skadade sig i cupmatchen denna veckan och kommer därmed missa returmötet på Camp Nou
Barcelona Rambla
2009-03-06 19:10
Neuthon:

Du tycks inte ha fattat budskapet.

Och för den delen, ingen i Barça har kännt sig säker på ligavinst, inte ens när försprånget var 12p. Det såg om inte annat Pep till. Han visste att det skulle komma svårare tider.
Barcelona H.C Xavier
2009-03-06 19:01
Ciao-V

Tack för ett snabbt svar men jag har redan försökt och det verkar som att man måste vara medlem.

Vi kanske ska ta det här via pm.
Barcelona Ciao-V
2009-03-06 18:43
Ämne: Ciao-V

Har också ....Jag köpte biljetten på Barcelonas hemsida.
Om du inte har köpt biljetten än, gå in på matchen via "calendar & results", och klicka sedan på "Tickets".

När du har köpt biljetten kan du skriva ut den. Kom ihåg att spara den först på datorn i fall du misslyckas att skriva ut biljetten.

Lycka till.
Barcelona el Flaco
2009-03-06 18:39
F7 Zizou/

Men Rijkaard lät Ronaldinho göra vad han ville även när det gick bra. Skillnaden var att Dinho tog sitt ansvar och skötte sig, till skillnad från de sista två säsongerna. Med taktik så syftade jag mer på Rijkaards sätt att skötta omklädningsrummet, inte på hur lagets spelade.
Real Madrid F7 Zizou~
2009-03-06 18:34
el Flaco

Han tappade kontrollen när han lät R10 göra lite som han ville, sen när det gäller succen så är Rijkaard inte känd för sina taktiska egenskaper, men han pushade på laget som även hade planetens bästa spelare då...
Barcelona H.C Xavier
2009-03-06 18:30
Ciao-V

Har också bokat resa fast jag åker den 9 maj. Hur har då gått till väga för att köpa match biljett
Annons: