/spanien/barcelona/forum/19515.aspx/spanien/barcelona/forum/19515.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Cape
2009-01-18 19:15
Inget ovanligt att skylla på domaren i Liga BBVA eftersom nivån är rent ut sagt usel. Real och Barca får mycket emot sig, båda sidor kan nog räkna upp flera gånger då domarn tabbat sig rejält.

Men både Barca och Real får även mycket med sig, idag är ett solklart exempel men det är så det är i Spanien. Synd för Osasuna som ändå ligger sist också går målvakten och tabbar sig på 2 av 3 mål. Spanska domarkåren borde gå på kurs?

//Edit
Notera att jag hade varit ett åskmoln ifall Barca och Real hade ombytta roller i tabellen ;)
Barcelona Okkapokka.
2009-01-18 19:15
Christián

Såklart de gör ;)
Barcelona Napao
2009-01-18 19:14
Är det så tråkigt det enda ni snackar om är dom vitas match?
Christián
Okkapokka

Det heter EL Pasillo inte Pastillo ;)
Barcelona LaBarca
Skit i marängerna. vi är 12 poäng före och dom tappa nästan denna match. (solklar straff samt CP Störd domare). Deportivo lär käka dom nästa vecka.
Barcelona Barcaholic
MadridistaN,

Nästan ingen har sagt att ni har mutat dommaren? Men det som är störigt är att om det händer Barca så säger ungefär 90% av reals forum att vi mutar dom. Ni kanske ni förstår hur störigt det är?!
Barcelona Okkapokka.
2009-01-18 19:12
Aja oavsett vad som än händer Madristas så ses vi på Bernabeu när ni gör som oss förra året, nämilgen El Pasillo ;)
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
Christián

Tyvärr så hade jag dåligt stream för första halvan så jag låter det vara osagt.

Men vist att Real vann idag tack våre straff missen, men det är inte första gång det händer och inte sista, många lag i Ligan har varit med om det och det, är nåt vi måste leva med, Barca har säker varit drabbat av det och vice versa, inget att blåsa stormar över.

Christián
Grabbar skit i hur det går för dom vita äcklen, så länge Barca presterar så kan domarna göra mål åt dom också
MadridistaN,
2009-01-18 19:10
el Flaco

Förlåt om ja varit att för idiotisk, men det är tråkigt på hur folk skriver att vi mutad bort domaren när vi precis fått 7-8 solklara mål emot i höstas. Som man brukar säga: Det jämnar ut sig i slutändan och det är precis vad den gör just nu. Vi fick mycket emot oss och när vi klagade på domaren då så skrev alla att vi borde skräpa oss och spela fotboll istället. Och nu när domaren dömer för oss så gnäller ni på domaren. Snälla? Jag säger inte att det inte var straff ikväll, men som jag sa innan det jämnar ut sig. Nej jag menar inte att dagens vinst var soklar bara för att vi fått mycket emot oss. Jag menade bara att vi får domarsluten med oss istället för mot oss som i höstas.
Barcelona Unicef
2009-01-18 19:10
Ämne: Pep.G

Det heter e....
Helt bort dömda hela säsongen! Tur spelet är bra iaf;)
Barcelona samuel-eto
2009-01-18 19:08
att inte månaderna går snabbare så vi kan kicka till bernabeu å ha skit en gång för alla, ja hoppas pep, svälter messi 1 vecka innan match å har han i bur tills madrid matchen sen ba släpper ut han hahahaha
Barcelona Jr. Honken
Asså jag blir så förbannad när Madrid vinner på det här sättet! Två solklara straffsituationer i en match och dommaren dömmer bara för Real Madrid! Och på toppen av det hela blir Juanfran utvisad för filming! Dommaren borde bli avstängd över en väldigt lång period!
Och Madridistas säger att VI mutar dommarna?
Ursäkta svordommen på ordet Ma**idis***

Spanska dommare är det värsta med Spansk fotboll!
Christián
Mr Baloo-Gonzalez.

real skulle ha 2 straffar emot sig, I 1:a halvleken så gjordes samme Juanfran ner och fick gult för filming när det var en sol klar straff
MadridistaN,
2009-01-18 19:07
Pep.G

Det heter ett pajas. Och sen heter det i DEN matcehn och inte DIN. Ja Straffen där var SOLKLAR därför fick vi den. Men Ruud blev avblåst 2 gånger FELAKTIGT för Offside när han inte skulle va det för att han stod på rätt sida av linjen.
Barcelona Barcaholic
Ämne:
Om man ser till de....
Frågan är om det skulle varit en eller två straffar? Men istället blev det 2 gula kort :S.
Barcelona el Flaco
Ämne: Ämne: Madridi....
MadridistaN/

Menar du att det rättfärdigar dagens domarinsats som direkt räddar er från förlust? Patetisk bortförklaring.
Red
Skärp er innan det börjar hagla spärrar! /Red
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2009-01-18 19:06

Om man ser till den här matchen så var domarinsatsen uselt.
Vi ska vara glada nog att det slutade som den slutade!

Real skulle ha haft en straff emot sig just idag.
Barcelona Islam_Bosna
el flaco:

Hade inte målvakten släppt in det målet hade nog Real Madrid inte ens gjort ett enda mål.
Barcelona Barcaholic
MadridistaN

Okej mot Malaga då när Higuain slängde sig helt?
Och Ramos hands mot oss är det också ingenting? Och det var 2 fel offside och 1 mål, den andra vet man inte om han hade sattit.

Va fan spelar det för roll om domarna gjort fel innan, det betyder inte att dom kan ge fördelar till real för det.
Barcelona Pep.G
2009-01-18 19:05
MadridistaN,

Det heter DIN pajjas och inte DITT. Sen vem har lurat dig med det där om Atl.Madrid ?

Det var i din matchen som ni fick en straff i slutet av matchen.. Lek inte fotbollskunnig om du inte kan fotboll !!!
Barcelona Barcaholic
2009-01-18 19:04
Fan D.Villa mål, 15 nu. Men kungen Eto'o leder fortfarande med 3 mål =)
Barcelona Saman.
Oj oj 1-0 efter 2 minuter till Valencia, David Villa.
MadridistaN,
Ämne: MadridistaN,

Jävl....
Ditt jävla pajas. Läs mitt inlägg bättre. Jag skrev: 7-8 SOKLARA MÅL dömda emot sig. Derbyt mot Ath. Madrid fick vi 3 SOLKLARA mål dömda emot oss. Snackar inte om matchen mot Sevilla i höstas också då Real INTE fick 2 solklara straffar med sig, domaren dömde dom emot oss. SKan säkert hitta fler mål vi fått emot oss när vi egentligen ska få med oss. Dags för oss att domarna blåser för oss.
Barcelona samuel-eto
2009-01-18 19:02
vadå påstår madrid gubbar att de inte straff lr vad?
Real Madrid Sherko
Gud är störst!

Tyst med dig, hur långt ska du gå egentligen?

Om du hade haft lite bättre koll skulle du vetat vilka straffar/ogiltiga mål han syftat på...
Barcelona Mes Que Un Club R10
Nämn inte real här inne igen, jag spyr så fort jag ser de namnet.. Här inne är det BARCA så lägg ner real, så länge barca vinner me 5-0 så finns det ingen som kan stoppa oss från liga guld sen CHL jaa vi vinner nog de oxå:) vem ska stoppa oss??? nån ???? Neee skulle inte tro de
Barcelona George Looney
Man kanske skulle sluta gnälla och spela pengar istället på Madrid matcherna. 1 säsong och man kan förmodligen sluta jobba. Den domaren är notorisk Madrid domare, man har sett han flera gånger där och även om han inte är mutad så ger det väll vissa förmåner att döma för Madrid, kolla bara Colina, han fick en guld klocka av Romanovich eller vad han heter när han dömde sin sista match, och om jag minns rätt så slog Chelsea ut Barcelona i slutsekunderna tack vare att någon drar ner valdes medan dom skjuter in bollen.
Barcelona Kim
2009-01-18 19:00
Nej, Real Madrid är inte dåliga. De är fortfarande ett av världens bästa lag. Sen att du, Barcaholic, tycker illa om dom är en annan sak.
Annons: