/spanien/barcelona/forum/19481.aspx/spanien/barcelona/forum/19481.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona poddalito
2009-01-24 08:13
någon som vet om redaktionen kollar av sin mailbox?
Barcelona gorditoelgrande
2009-01-24 05:36
riktiga barcafans hatar real madrid och inget annat, det är ren fakta!!! fatta
2009-01-24 05:30
alla här, sluta mesa er, säg vad ni egentligen tycker om real madrid
2009-01-24 05:28
Daebes//Zizou

haha ni ligger inte ens tvåaa, ni är TREAAA. real madrid är en cirkus
Barcelona basaric
2009-01-24 04:41
"Jag är smickrad bara för att folk ens jämför mig med Messi, han är från en annan planet" - Robben.
Delarocha RIP Puerta
2009-01-24 04:25
De är ju bara ute efter att ha nånting som Robben är bättre än Messi på förtillfället. Förutom att skada sig. Det verkar vara viktigare än lagets prestationer. Hur Robben ter sig mot Messi.
Barcelona Dr. Pep
2009-01-24 03:15
Det är så patetisk om att diskutera vem som är den snabbaste.
Odonkor tidigare i Betis (ingen aning vart han spelar nu) var ju sjukt snabb, men till vilken nytta?!?!

Eran egna Zidane var inte direkt världens snabbaste spelare men titta bara vad han gjorde!
Barcelona J.Gamper
2009-01-24 02:58
Daamn förvånansvärt att diskussionen om Robbens snabbhet forsatte så mycket =D
Barcelona Dr. Pep
2009-01-24 02:54
Iniesta är världens bästa spelare!
Canaletes
2009-01-24 02:36
Okkapokka

ojojoj, det var ju snyggare. Hade glömt de målet, men de är ganska lik den jag länkade ;)
Real Madrid Daebes//Zizou
2009-01-24 01:54
Mojito// Jag kan hålla med i det du säger. Jag gillar inte heller när människor pratar om OM i historien. Om det hade hänt osv. Om jorden var platt osv. Men gäller det framtiden så är det mer ok. Om vi gör en sådan ändring kanske vi kan förbättra detta och detta osv. Blev lite svårt att förstå men hoppas du fattar ändå.
Barcelona Messi4321
2009-01-24 01:21
Emadinho\
När jag säger att själva R vs M diskusionen är onödig håller du inte med,visst robben är bra han har tillfört väldigt mycket till real de senaste 4-5 matcherna och han kan bli mycket bra.Men man blir så förbannad när ni säger att han är bättre än messi.Kan alla skippa denna diskusion för båda är bra men Messi är bäst det måste ni erkänna eller hur? -svara mig gärna-
Barcelona Okkapokka.
2009-01-24 01:17
Glömde länken
Barcelona Okkapokka.
2009-01-24 01:16
Cantaletes

Eto'os snyggaste är lätt superskruven mot Panathinaikos 05/06

*Länktips!
Canaletes
2009-01-24 00:57
Eto'os snyggaste mål i Barca?
Barcelona concorazon
2009-01-24 00:54
Mojito

har några polare som bor där, får nog ringa o snacka med dom. jag måste se barca den här säsongen! skulle ju va jävlit fett att fira me dom, men skulle känna mig snopen om jag inte fick se matchen.. funderar på att flytta resan?
Real Madrid Valdebebas
2009-01-24 00:53
Pep.G

Om vi ändå ska gå tillbaka till 2005/2006 så kan jag även tala om att Robben haft sina pärlor från avstånd i Chelsea. Robben är inte den ensidiga spelare folk vill göra honom till. Klart som fan att han har bra bollkontroll, herregud.
Barcelona Barcadinho.
2009-01-24 00:46
Var på en liten fest, kommer hem och tittar lite på sportnyheter och hittar följande.

FC Barcelona - världens bäste klubb mellan 1991-2007 enligt IFFHS.

Nu kan jag sova gott.
Barcelona FCB_Xavi
2009-01-24 00:43
Ämne: Messi har en mycket,....
Han gjorde ju ett mycket fint skott i krysset mot Real som var offside (klar offside) den matchen då Dinho hade show i Bernabeu
Barcelona Mojito
2009-01-24 00:42
Concorazon

Jag tror inte det blir utsålt om ligasegern redan är klar. Därmed inte sagt att det kommer vara under lätt att få tag på biljett. Firandet inne på stadion kommer säkert vara praktfullt och mäktigt, tänk dig hymnen innan, under och efter matchen - rysningar! Sen brukar ju spelarna åka kortege genom staden, och jag skulle tro att det kommer plaskas i en och annan fontän på Placa Catalunya. Detta är dock vad jag tror.
Barcelona VizzlA
2009-01-24 00:40
asså vilket skit nästan mer marännnger i vårt forum än i deras...fast man fattar ju att det inte är så trevligt i puertan just nu:P
Barcelona concorazon
2009-01-24 00:36
åker till barcelona i maj, när barca tar emot osasuna.. hur stor chans tror ni man har att kunna köpa biljett på plats då? osasuna är ju inte direkt nåt topplag, men det är ju trots allt sista hemmamatchen? egna erfarenheter eller nån som vet nåt?
Barcelona Mojito
2009-01-24 00:33
Daebes//Zizou

Jag pratar inte bara om kvällens diskussion, och jag kan förstå enskilda madristas. Dock kan jag inte hålla i sär alla och generaliserar det jag läst hittills denna säsong. Det är inte så att det bara varit tjat om jämförelser mellan du vet vem utan även de andra sakerna jag tog upp.

Och jag säger inte att ni menar att ni är bättre än oss nu, jag påstår bara att ni kommer med en massa om, hur det hade varit om, osv. Det är patetiskt och helt meningslöst att komma in hit och kasta in detta som diskussionsfråga. Hur tror ni vi reagerar? Ta det med neutrala supportar i stället, här uppfattas det bara som provokationer.
Förstår du hur jag menar???
Barcelona Okkapokka.
2009-01-24 00:29
Daebes//Zizou

Om det är helt meninglöst enligt dig själv, varför inte göra något annat? Istället för att fortsätta posta en hel del skit angående Robben vs Messi så hade du väl kunnat bidra till en ny diskussion? Det här gäller inte bara dig heller i och för sig.
2009-01-24 00:26
Mojito// Jag måste återigen bara påpeka att ingen sagt att Robben är bättre än Messi. Vet inte var ni får det ifrån. Sen är det nog ingen som påstår att vi denna säsongen varit bättre än er heller. Annars hade vi väl inte legat tvåa. Det är som om jag skulle sagt sluta säg att ni var bättre än oss förra säsongen för det var ni inte, men självklart det är ingen som har påstått det heller. Förstår du hur jag menar?
Barcelona Pep.G
2009-01-24 00:25
Messi har en mycket, notera MYCKET känsligare vänster än Robben. Dessutom så är hans skott ( med vänsterfoten ) hårdare och bättre placerade. Kommer ihåg hur nära han var att göra ett drömmål mot helsea säsongen 05/06.

Robben är snabbare än Messi, det måste man medge och det är så han går förbi sina motståndare, i ärlighetens namn så har inte ens bra bollkontroll, men han löper förbi sina motståndare och det är bra. Om man tar Messi som ett exempel så går han förbi sina motståndare tack vare sin otroliga balans och sin kvickhet, och det gör det svårare att ta bollen från Messi än från Robben.

Lionel_

HAHAHAHAHAHAHAHAHA mer hår !!!
Barcelona Mojito
2009-01-24 00:21
Real har totalt tappat sin identitet. Fansen försöker nu hitta olika vägar till att fortsätta tro och bevisa att de är bäst i världen. Med en bättre fystränare, en bättre president & sportchef, om Barca inte haft Messi (som trots allt är sämre än Robben), om domarna inte mutats, om vädret varit bättre, om grisar kunde flyga...
Om inte, så hade Real varit bäst i världen.

Förstår ni maränger inte att ni bara framställer er själva som patetiska? Inga Culées kommer ge er cred för dessa OM, det är er klubb som försatt sig i en situation där ni totalt tappat er identiitet. Storhetsvansinne kallas det.
Är det inte bättre att ni diskuterar hur ni ska hitta tillbaka, i stället för att vilja bli som oss, även om jag kan se poängen i att jämföra sig med de bästa (men det kommer ni aldrig erkänna) Ni kommer aldrig bli som Barca - més que un club.

Tack och Godnatt
2009-01-24 00:16
Okkapokka.// Med all respekt för din åsikt, men det är ju alltid något som vi diskuterar. Egentligen helt meningslöst men det är väl bättre än inget? Men visst vi kan väl komma på något nytt att diskutera?
Barcelona Okkapokka.
2009-01-24 00:10
Helt otroligt att den här konversationen inte självdött än, Är det här en vettig diskussion tycker ni? Har ni kommit någonstans? Näe?

Det kommer ni nog inte heller göra om ni fortsätter, så sluta nu och spara tid till annat.
2009-01-24 00:03
Barcaholic// Jo det är ju klart. Dem måste väl ha gjort något utöver det vanliga för att dessa skulle få dessa priser. Men det Criff skrev var att:

"Spelare som Messi som spelar på kanten måste göra mål för att kunna vinna en guldboll, dem kan inte bara springa runt och öppna ytor till en massa andra spelare för att kunna vinna en guldboll."

Notera att han skrev måste göra mål och inte assist och Puyol sa "alltid får den största creden för dem gör alla målen" Men det var just det som jag menade inte stämde.
Annons: