/spanien/barcelona/forum/19470.aspx/spanien/barcelona/forum/19470.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Delarocha RIP Puerta
2009-02-01 23:25
Barcaholic; antar att han har Puertan som startsida:P
Barcelona Barcaholic
2009-02-01 23:24
Grabbar ser ut som att nästan ingen nämnt att Racings tränare innan matchen sa ju att Barca är inget utan Messi. Tror ni han ångrar det nu efter matchen hehe ;)
Delarocha RIP Puerta
2009-02-01 23:24
obbe; a vem vet. Nya Gago för bara 200 miljoner kanske finns nånstans i Sydamerika. Det är så det vattnas i munnen bara jag hör prislappen kontra talangen. Ett riktigt fynd...
Real Madrid obbe
2009-02-01 23:14
Lahm skulle vi nästan behöva mer, heinze för dålig offensivt, och Marcelo fortfarande brister i defensiven, skulle jag gärna se ett mer komplett alternativ där.

Men sen borde vi å andra sidan ge Marcelo mer tid, har ju fått mindre av den varan under J.Ramos.

Dock skulle Sylvinho lämna för er behöver ju ni också nån där.

Sen vet jag inte huruvida Bayern är så sugna på att bli av med två av deras bättre spelare i Lahm och Ribery i sommar. Kommer bli tufft, och de kan ta bra betalt, kommer så göra också.

I sydamerika finns det ju alltid nya fynd man kan göra, också.
Barcelona Barcadinho.
2009-02-01 23:13
Det skulle vara extra kul och bli av med Real i Cl nästa säsong, då finalen ska spelas i Bernabeu.

Men det är nog mest bara en önskesak från culés som inte kommer att uppfyllas.

Jag får nöja mig med en Liverpool vinst för att börja med...
Barcelona Rey Etoo
2009-02-01 23:11
Fotbolls europa nu!!!
Barcelona Smogen
2009-02-01 23:09
Angående Alves är det väl ganska klart att på nästa års inköpslista toppas av en ytterback som kan lira både till höger och vänster. Antar att Bayerns Philipp Lahm ligga bäst till...
Barcelona Lionel_
2009-02-01 23:06
Ämne: Lionel_

Jag vet, ....
Puyol blir nog mycket viktig i den matchen då varken Marquez eller Pique kan matcha Benzemas snabbhet. Eller vem vet Caceres kanske kommer i en formtopp.
Barcelona Smogen
2009-02-01 23:05
Jösses vilken match Sporting och Sevilla bjöd på,
Visst har Sporting en skön publik, men det var också rätt osportsligt att publik och funktionärer gång på gång fumlade bort bollen, hade det varit mot Barca hade jag varit fly förbannad.
I övrigt har Barca nu 18 poäng ner till trean. Helt sjukt. Bara Real som har en liten liten chans kvar....
Barcelona Lionel_
2009-02-01 23:05
Ämne: Ämne: Ämne....
Som sagt, han träffade bollen först men satsningen ska rendera i ett gult kort. Olycligt att killen blev träffad bara.
Barcelona J.Gamper
2009-02-01 23:02
Barcadinho

Jag har också tänkt på de där med att Alves har spelat fööör mycket, snubben kanske är som en maratonlöpare men tillslut behöver nog han också vila
Barcelona George Looney
2009-02-01 23:02
Hade varit trevligt med en Sevilla vinst, skulle vara kul med en Real Madrid fri championsleague någon gång. Sen önskar jag som kristen Kanoute det bästa, för i mina ögon är han en äkta muslim och inte vad bush hierarkin hade tvingat fram.
Atlético Otuga
2009-02-01 23:01
Ämne: Ämne: Måste j....
rörde bollen ja, men det kvittar det är en brutal satsning påminde om när Silva i Arenal fick sin benskada. Tror nog du tycket som jag om det varit en Racingspelare som satsat så mot Messi tex
Barcelona Barcadinho.
2009-02-01 23:01
Ghazza/

Jag gillar också Sporting publik. De spelar bra fotboll också, tycker jag (såg fram till 70 min, orkade inte mer med fotboll idag).
Almeria spelade också bra, bättre än Valencia i långa stunder, trots förlusten.
Det är det vad jag gillar med laliga. Många bra och tekniska spelare i de flesta klubbar.
Barcelona Okkapokka.
2009-02-01 23:00
Ghazza

Det är nog antingen dom eller deras motståndare idag som har Spaniens bästa fans. Sevillas pubilk påminner väldigt mycket om Liverpools tycker jag, intro sången innan matchen är i stil med "You'll never walk alone" tycker jag.
Barcelona Islam_Bosna
2009-02-01 22:58
Lionel_

Jag vet, Juninho gjorde ett mål idag på frispark, annars fruktansvärt dåligt och då mötte dem ett bottenlag på hemmaplan. Tror nog det blir Juninho som är det enda hotet, kanske även Benzema, annars ser jag inget riktigt problem men vi får väl se sen.
Barcelona Barcadinho.
2009-02-01 22:55
Jag har en liten sak bara och säga om matchen (jag gissar att ni har tagit upp redan messi the messia och backlinjens situation).

Det är om Alves.
Idag och mot espanyol så såg han ut och börja bli sliten.
Jäklar, grabben har ju spelat mer an Valdes. Det är klart att det sitter i kroppen, även om man har en kondition som en björn.

Nu tvingas han och vila pga av 5 gula kort, tyvärr inte riktigt i passande tillfälle.

Laget spelade inte bra idag, men Espanyol matchen med all stress i slutet att inte tappa matchen (de reducerade ju).
Det sitter i kroppen och huvudet.

Det är otroligt att vi fixade en tre poängare så som matchen såg ut och med jobbigt matchschema och borta plan osv.

Så högt goooaalll har jag inte skrikit på länge.
Barcelona Ghazza
2009-02-01 22:54
Även om jag också gärna hade sett Sevilla knipa poäng så kan man inte annat än att älska Sportings publik. Bäst supportrar i Spanien månne?
Barcelona L-Messi10
2009-02-01 22:53
FAN VILKEN SKÖN MATCH DET VAR IDAG :D det är mycket skönare när vi vinner sådär än när vi vinner med 4-0 elr 5-0

MESSI ÄR GUDEN INOM FOTBOLLEN !!
Barcelona LaBarca
2009-02-01 22:52
Det spelarna får tänka på är att inte tackla Lyon grabbarna för nära straffområdet. ni vet varför.......
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2009-02-01 22:50
adil//

Onekligen inte. Men inget snack om att Pato har större potencial. Då han besitter kvaliteer som Bojan inte kan träna sig till. Men visst. Vem som får bättre karriär har ju med mycket att göra. Skador, vilka lag man spelar i och annat. Men va jag tror. Är iaf. att Pato någon gång kommer bli vald till världens bäste.
Barcelona Lionel_
2009-02-01 22:47
Ämne: Lyon är så fruktansv....
En backlinje innehållande Källström (vänsterback idag?) bör väl inte skrämma Barca iaf. Hotet är väl Benzema i kontringsspel och Juninhos frisparkar.
Barcelona George Looney
2009-02-01 22:46
Är alla Madrid fans bannade nu?
Barcelona Lionel_
2009-02-01 22:45
Ämne: Måste ju bara säga a....
Nja, gult förkänar han nog, enligt regelboken ska väl en sådan där satsning med dobbarna vara gult. Han räddas från rött genom att bollen träffas först. Sen fick han ju sitt feaktiga gul sen tillsist så....
Barcelona Cape
2009-02-01 22:45
Islam_Bosna

Säg inte det!
Barcelona Islam_Bosna
2009-02-01 22:44
Lyon är så fruktansvärt bedrövliga idag, detta borde inte bli ett problem alls för Barca.
Barcelona George Looney
2009-02-01 22:44
Ämne: Måste ju bara säga a....
Otuga, du såg väll att Alves träffa bollen först, resten av grejen är väll oturlig för motståndaren.
Barcelona Kim
2009-02-01 22:40
Aha! Jag brukar vara rätt skaplig på att strula till meningar. ;)
Atlético Otuga
2009-02-01 22:39
Måste ju bara säga att med den formen Messi är i just nu , finns det nog inte en chans att ni inte står som vinnare i till våren, killen är ju sjukt bra.
Sen skulle Aleves haft rött direkt, vilket överfall hoppas killen inte blev skadad.
Barcelona Okkapokka.
2009-02-01 22:39
Kim

"Eftersom du har rätt så låter jag bli att rätta dig."

Det vart lite knasigt, Men jah, antigen det eller så har jag brist på något att skriva. :)
Annons: