/spanien/barcelona/forum/19456.aspx/spanien/barcelona/forum/19456.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-01-25 02:34
Är det bara jag som inte fattar vad Mr Baloo-Gonzalez. menar?
Real Madrid Pierre(dobber]
2009-01-25 02:33
Ämne: Pierre

Var Messis....
det va precis det som höll på bli avgörande? Tamoudo fixade dock mål i sista minuten som det inte blev det avgörande. men de va på F*håret
Barcelona Rey Etoo
2009-01-25 02:32
Jay-z//
Det kan han verkligen inte man kan inte vara en av världens bästa fotbolls spelare om man knappt gör några mål i slutspel om man aldrig räddar sitt landslag till avencemang om man inte kommer längre än åttondels final i cl varje år och om man spelar som en fjorton åring i var enda stor match punkt slut. God natt
Barcelona Saman.
2009-01-25 02:31
Pierre

Var Messis handmål avgörande för ligatiteln, nä just det.

Jay-Z

Det kan ingen avgöra. Men jag respekterar din åsikt o du min hoppas jag, jag hoppas vi kan ta denna diskussionen när Zlatan avgör mot Man U eller inte och förhoppningsvis ändrar någon av oss syn på saken.

Godnatt för mig nu då.
MessssiiTheOne!
2009-01-25 02:30

Mr Baloo-Gonzalez

Kom inte fjäska här och snacka skit för på puertan snackar du hur mycket som helst sen säger du något annat här, du kan fan inget om fotboll har läst massa utav dina inlägg, mogna till lr lär dig något.
Barcelona Jay-z
2009-01-25 02:30
Aja dags att läggga sig.

Rey Etoo //

Tror du tidningarna får tändvätska bara så där då kund man lika hjärna skriva om en roligare person. För Zlatan håller sig verkligen borta från dem han gör tråkig intervjuer osv. Zlatan förtjänar all uppmärksamhet.

Låt han komma till en mer kreativ klubb så ska ni få se på vad han kan göra. God natt
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2009-01-25 02:29
Rambla

Tyvärr"-jag kanske är ute å cyklar, eller vem vet kanske helt enkel är korkad för att se det ni ser.
men jag stannar vid korkad, för att det är precis det ni många anser ändå.
men du som är barca fan kan inte många gånger ha hör ett erkännande, någon gång kanske vid en fika men som sagt inte många gånger.
när ni vinner nåt stort eller ligan, kan vi ha detta disk igen, men under tiden så är jag Realfan in i det sista.
Christián
2009-01-25 02:28
om baloo inte har varit pinsam, då är är inte himlen blå
2009-01-25 02:26
Ämne: Ämne: Måste s....
Kommer du ihåg när magnus härenstam va rolig? och festis paketen va 3kantiga -.-

När hände det? Avgörande för CL bucklan?
Barcelona Rambla
2009-01-25 02:24
Ämne: Måste säga många är ....
Du tycks i alla fall ha glömt och förlåtit att Raul en gång har gjort mål med handeni CL. Han verkade inte heller skämmas då.
Barcelona Jay-z
2009-01-25 02:23
Saman. //

Så här ligger de till jag anser bara att Messi och C.Ronaldo kan jämföras med Zlatan i nuläget. Varför kan ni kolla längre ner i mina inlägg.

Jag undrar hur C.Ronaldo hade klarat sig i Inter. Tror nog Guld bollen hade vart hos Messi om han spela där.
2009-01-25 02:22
Måste säga många är patetiska, Madrid som Barca fans. Bara för man har en viss färg på tröjan så ska man bara säga imot? och allt är helt fel som ena färgen säger till den andra. som Sura småbarn.

Messi är grym fotbollsspelare, bolltecknisk och skoj att se på. Men oavsett så tar det tid för en Madrid fan, och fotbollsälskare att förlåta/glömma när han slog in en boll med näven och höll på vinna ligan åt barca och skämdes inte.

Medans han kan göra som han gör nu och vinna ligan åt barcelona (för tror inte någon kan slå barca denna säsong)

Baloo är inte pinsam, olika syn på saker å ting. Tror inte alla barca fans tycker precis om samma sak och håller med om allt.

Folk stör sig på Real Madrid ofta för det är så jävla avundsjuka på hur de köpte ihop galacticos. Eller hur det sitter å ältar med "franco".

Men ingen kan ta ifrån hur underbar publiken är på läktarn och pasionen för fotobllen madrid har... OCh barcelona har. Spansk fotboll är bara underbart.

El Clasico är det bästa som finns på denna jord i många länder. För att de är 2 giganter som möts och nästan alltid bjuder upp till dans.

Och ja, Tv4 är barca lovers. Speciellt den där jefla sopan Hedman

(sablar vad med stavfel jag hade :S )
Barcelona Rambla
2009-01-25 02:22
Som sagt. Matchen kan laddas ner här om det var någon som missade det.

Codec Video: XVID

Det är från La Sextas sändning från i kväll.
Barcelona Rambla
2009-01-25 02:20
Ämne: Rambla

Konstig, ....
Nej, du har fel. Det är resten av världen som höjer honom till skyarna. Vi bara dyrkar honom.

Du är så fel ute och det är riktigt fegt av dig att du inte kan erkänna det.
Barcelona Rey Etoo
saman.//
ursäkta mitt inlägg var riktat mot jay-z
Baloo-Gonzalez

Jag hoppas du vaknar på rätt sida imorgon så du inser hur stor Messi verkligen är. God natt på er alla.
FooTBaLL
2009-01-25 02:19
westinhoblaugrana

Ne Nej, Inget som helst problem. hoppas det verkligen ha gjort det om jag nu prata om det också. från och med nu, slut ;D
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2009-01-25 02:18
Rambla

Konstig, jag säger att Messi är duktigt, har aldrig förnekad att han är duktigt, men ni höjer han högre än vad som är normal.
Där efter att jag tagit upp mateforer som coca reklam tv4 youtube osv..för att jag anser att han är bra och inget mer..

god natt!

Barcelona Jay-z
2009-01-25 02:18
Rambla //

De bästa man kan göra är att inte svara till såna personer. För de är ju nästan som smyg provakation.

Tycker Real supportar ska hålla de dom tycker om våra spelare för dem själva. De leder endå inte till något vart drf svarar man helt enkelt inte.
Barcelona Saman.
2009-01-25 02:17
Jay-z

Jo jag håller med om att ett eventuellt klubbbyta skulle ha gynnat honom. Jag är helt inne på spåret att Inter knappast gynnar Zlatans karriär om man säger så.

Vi kanske inte har sett Zlatans topp ännu, vem vet? Men för att han har potentialen så tycker jag inte vi ska redan utnämna han till en av världens bästa.
Barcelona Rambla
2009-01-25 02:17
¡Madrid, cabrón:

Nu ska vi inte vara sådana. Inte kalla folk för fula saker.
Delarocha RIP Puerta
2009-01-25 02:16
Heywood Jablome; då hade jag antagit att han har vett nog att inte uttala sig om sagda spelare. Som familjefar och moderator på ett forum. Men ack vad fel man kan ha:P
Barcelona Rambla
2009-01-25 02:16
Ni som hade missat matchen av olika anledningar. Här är en liten present att ladda ner.

Por favor!
Barcelona westinhoblaugrana
2009-01-25 02:15
FootBaLL

Snälla, den diskussionen har precis lugnat ner sig. Stop right there.
Barcelona Heywood Jablome
Nu kan vi inte anklaga Baloo för något, han kanske inte har sett Messi spela fotboll de senaste halvåret.

Zlatan är hemskt överskattad, jag har svårt att se honom avgöra matcher i Champions League.
Delarocha RIP Puerta
Jay-Z; han behöver helt enkelt spela i ett lag som inte ställer upp med nio backar och en forward som Inter gör. Det blir lite svårt för honom då.
Barcelona Saman.
2009-01-25 02:14
Rey Etoo

Förstod inte ditt inlägg riktigt?

Jag har inte påstått att Zlatan är bättre än Eto'o. Jag tror du har missuppfattat min ställning i Zlatan frågan. För att summera det så tycker jag att Zlatan är överskattad och hamnar inte alls på en top 10 lista.
Baloo är fan pinsam haha.

Rambla det e helt onödigt att du ens försöker snacka med Baloo-Gonzalez. Han har inte mycket där uppe.
FooTBaLL
Så här sa självaste Robben för någon vecka sedan: MESSI ÄR BÄST I VÄRLDEN. Så varför ens ta upp Messi VS Robben. Ingen bar idé. oseriösa Real fan kommer ALDRIG erkänna att Messi är så bra som han är. Och erkänna att han ÄR bättre än Robben som fotbollspelare, Okej Robben kanske är bättre än Messi på annat men inte som fotbollspelare. Robben är ingen dålig spelare tycker jag men man ska inte jämföra dem två. Robben är bättre än Messi på att tappa hår det kan vi erkänna.
Barcelona Jay-z
2009-01-25 02:13
Saman. //

Zlatan har snurra ett antal stor lag med de är inte lätt med inter som spelar statiskt mot stor lag.

Kolla C.ronaldo som jag anser har ett lag som vågar mer men endå så är han kass mot stor lag.

Zlatan överskattad knappast snarare underskattad. Borde byta lag ny miljö skulle gynna han.
Annons: