/spanien/barcelona/forum/19451.aspx/spanien/barcelona/forum/19451.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Delarocha RIP Puerta
2009-01-25 00:26
Vinst efter vinst Barcelona kammar hem föringas av domarskandaler eller liknande. Hade man lyssnat på vad marängerna skrivit hade man ju slutat glädja sig över vinsterna.
Barcelona Rambla
2009-01-25 00:25
Delarocha:

Nog hade Pep gått igenom just den detaljen i paus. I första halvlek var det faktiskt lite slarvigt och inte så välsynkade attacker som lag. Det var mycket enmansshow.
Barcelona Marc
2009-01-25 00:25
Intressant att se direkt efter pausen hur man centrerade i offensiven, jag kan inte räkna hur många gånger Alves löpte sig helt solo på högerkanten och det resulterade ju i ett mål och det kunde blivit fler. Taktiskt geni drag av Guardiola måste jag få säga.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-01-25 00:24
Delarocha RIP Puerta/Marc

My point exackly, Messi tas brutalt hårt emellanåt nuförtiden, ibland önskar man att han kunde hoppa/filma som deco och ronaldo är så duktiga på, sen ändrar jag mig för det ser otroligt löjligt ut.

=)
Barcelona En Gång Barca Altid Barca!
2009-01-25 00:24
2bbbe

Jag tror att Hlebs självförtroende har ökat , därför spelar han bättre :D , skönt att höra också :D
Delarocha RIP Puerta
2009-01-25 00:23
Bara jag som märkte att Alves och Messis samarbete blev så otroligt mycket bättre efter paus. Alves gjorde ett par ruggiga löpningar där tidigt i andra som verkligen satte ribban för andra. Var säkerligen något Pep nämnde i andra då man även såg att Pep gjorde tecken som såg ut som "tummen upp" och sen en rörelse som såg ut som typ röra sig in i planen mot Messi efter att han öppnat upp kanten för Alves.
Barcelona BlueRed.
Ja just ja frisparks målet, Ronaldinho klass på den.
Barcelona Rambla
Sersari:

Jag vet inte exakt men Messi är upp i över 20 mål totalt nu och det är halva säsongen kvar. Vi är 1 omgång in på andra halvan av ligan alltså. Ronaldo gjorde ju 42 mål totalt på hela säsongen. Nog har Messi chansen att åtminstone närma sig det fast det blir nog svårt.
Barcelona 2bbbe
2009-01-25 00:22
finns inget lag i världen som är i närheten när det gäller att hota från flera fronter. Tittar man noga på matchen idag så ser man hela tiden hur många spelare som är invovlverade i våra anfall.

kul också att se en spelare som hleb som blir bättre för var match som går.
Delarocha RIP Puerta
2009-01-25 00:21
Sherko; får du det till att alla mål vi gjorde är regelvidriga eller vad är din poäng?
Barcelona Humphrey Bogart
2009-01-25 00:20
Sherko

Om nu Eto'o missar så många lägen så skulle han inte ha gjort 19 mål.
Barcelona tarrak
Sherko

Grejen med Eto'o är att han tack vare sitt eget löpande, skapar så många fler målchanser. Det är ingen tvekan om att Ruud är effektivare, men det spelar ingen roll vilket lag han spelar i, hans spelstil handlar om att målchansen kommer till honom. Samu jobbar fram målchansen.
Barcelona Rambla
Sherko:

Numancia lyckades störa Barcelona i högst 10 min efter sitt fantastiska frissparksmål. Den där Barkero har en jävla precision i sin vänsterfot. Farligt varenda gång det var frispark från kanterna förutom drömmålet.

Tror du på allvar att Numancia klarar av att pressa Barcelona under 90 min på Camp Nou. För det är vad som krävs om de ska kunna åka hem med en vinst.
Barcelona BlueRed.
2009-01-25 00:19
Joell

Du skämtar med mig? Pratar vi om samma Ronaldo och Messi? Ronaldo har 4-6m fram till motståndaren och kan lugnt ta emot bollen och tänka ut vad han ska göra, vare sig dem möter Chelsea eller Tottenham.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
tja!!
grym match idag
Barcelona Sersari
Joell

Tycker att Delarocha RIP Puerta givit dig svar på tal flertalet gånger nu. Finns ingen fakta bakom dina argument liksom.
Barcelona Jugador
Ämne: Fint spel från barca....
Ja, och Henry puttade in sitt mål med handen.
Barcelona Marc
2009-01-25 00:18
Ride_The_Big_One(6)

Så är det, dom som har sina favoritlag i PL är som blinda för övriga ligor. Därför bör dom kanske inte uttala sig så mycket om det.
Sherko

Ska du dömma Eto utav dagens match eller som helhet?
Alla anfallare går igenom liten svacka, Eto verkar gå igenom den nu, men vad gör det när han ändå lyckas göra bra ifrån sig.

Eto är ett lejon fan ska vi med en häst?
Skämt åt sidan vi älskar Eto och han älskar Barca
Barcelona L-Messi10
En helt vanlig dag på jobbet för grabbarna :) även om etoo borde gjort en till jag kommer ihåg förra säsongen när vi vann 4-1 kommer ej ihåg exakt mot vilka det var men det känndes jävligt skönt nu känns det bara vanligt:)

vicla el BARCA !!
Barcelona LaBarca
Sherko

Bollinnehavet talar för sig.
Delarocha RIP Puerta
Ride the big one; alla lag spelar ju ruggit fult mot Messi. Storlagen framförallt. Ramos, Gago etc behandlade ju inte Messi så väl under el clasico. Samma sak mot Del Horno, Marchena och framförallt mot Atletico.
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
Rambla

Du är roligt du med då-då.
Barcelona Okkapokka.
Härligt Sherko, Men Eto'o är en lika bra avslutare i mina ögon, han hade nog en av sina sämre dagar idag.
Barcelona Sersari
2009-01-25 00:16
Rambla

Skrev du att Messi hade gjort lika många mål som Ronaldo gjorde förra säsongen vid den här tidpunkten? Tänkte på det tidigare, Ronaldo börjar bli nervös nu.
Barcelona Rambla
Ämne: Rambla

Mitt kära....
Nä nä, stopp och belägg nu. Fiende? Don't flatter yourself. Så viktig är du inte för mig. :)

Jaså, det var din fakta. Intressant.
Baloo

Du skrev det i puertan, någon hade kopierat ditt inlägg.

Joell

Ligga hårdare?
Pl är en mer fysisk ligan inget snack om den saken, men de spelar fan inte schyyst mot messi, det blandas med hårt samt röda kort tacklingar veckan in veckan ut, vardagsliv för argentinaren.
Du verkar inte kunna mycket om spanska ligan förutom de lagen storlagen möter och vinner då och då.

Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
Humphrey Bogart

Hata" är att ta, i ogillar Barca ja- 7 dar i veckan, men vad gör det när ni vinner 4-1.?
Delarocha RIP Puerta
Baloo; jag är mycket besviken på din fakta.
Real Madrid Sherko
2009-01-25 00:15
Fint spel från barca, men numancia fick en hel del kontakt efter erat 2-0 mål faktiskt.

Men måste säga en sak, tänk om ni skulle haft en skadefri Ruud van nistelroy i erat lag, helvete vad mycket mål han skulle gjort, så mycket som etoo missar även om han kämpar mycket så missar han en hel del....tänk om ni skulle haft ruud, bara tanken skrämmer mig.

Hur som helst, kanske blev lite för höga siffror om man ser det i "numancia" ögon, första målet tror jag var offside på alves, tredje målet studsar bollen upp på messis hand/arm och fjärde målet fick henry in med tur då den träffade numancia spelare som ändrade riktning på boll..

Men men, ni är ostoppbara nu, går inte att vinna mot er verkar det som :P

Tror ni slår poängrekord i år :)
Annons: