/spanien/barcelona/forum/19444.aspx/spanien/barcelona/forum/19444.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2009-01-25 01:18
Ämne: Många verkar inte ty....
För att passa som "nia" i Barcelona krävs en utpräglad målskytt, motsatsen till vad Zlatan är med andra ord.
Barcelona Rambla
Baloo:

Det mesta du skriver stämmer inte ens. Vadå bara rullar runt? Det är inte hälsosamt att vara så bitter och avundsjuk. Tänk på det, tänk på din hälsa. Det mest komiska är ändå det du skriver inne på Puertan. Utan någon logik eller förnuft. Du kan vara glad att forumet är stängt annars hade du fått svar på tal.
Barcelona Sersari
Jay-z

Det är inget att bli sur över, kan diskutera med dig fastän jag inte håller med dig och tvärtom.

Berätta nu dina positiva synpunkter om matchen du, alla får kritisera som dem vill;)
FooTBaLL
Hetfield

inte zlatan och messi skulle skapa magi, utan om det var MESSI och RONNEY dem skulle skapa magi ;), och bredvid Ronney läger vi PATO där. vilket anfall!
Barcelona Saman.
2009-01-25 01:17
Pep.G

Saknar och saknar... Ingen spelare är perfekt. Zlatan är inte speciellt snabb t.ex.

Att Zlatan bär Inter på sina axlar är som att säga att Messi gör det för oss. Vilket inte är sant alls. Zlatan kan ha satt ditt de avgörande baljorna ett par gånger men var finns han i de stora matcherna? Det är det som är den främsta skillnaden mellan Zlatan och Henke enligt mig.
Barcelona Pep.G
Barcaholic

Tack så mycket..
Delarocha RIP Puerta
Hetfield; hade dem säkerligen. Dock har jag svårt att se att det skall ske. Tror dock inte Zlatan hade lyckats göra lika mycket mål som Eto'o gör. Zlatan är ju mer utav en "släpande" anfallare eller target-player då han gör väldigt mycket assist och har ett otroligt spelsinne. Eto'o är ju mer rakt på mål vilket jag anser Barcelona måste ha en typ som gör.
Barcelona Barcadinho.
2009-01-25 01:16
Jag orkar inte hålla mig vacken, så jag avslutar med ett barnsligt inlägg.

Olé Olé Deportivo Olé.
Olé Olé Deportivo Olé.

Godnatt.
Barcelona Pep.G
2009-01-25 01:16
Delarocha RIP Puerta

Det hade hjälpt om hans lagkamrater hade hjälpt till eller hur !?
Barcelona Jay-z
2009-01-25 01:15
Sersari //

Din attityd va väl vi vann va klagar du över.

Jag svarar sluta kolla på siffror matchbilden kunde ha sätt annorlunda ut om de fick första målet.

Förstår du inte de så vet jag inte vad jag ska säga till dig.

"Pep började träna Barcelonas b-lag som hans första jobb. Ferguson började med skotska Aberdeen om jag minns rätt?"

Vad vill du komma fram till där?

Pallar ej snacka med dig skulle precis säga positiva grejer om matchen. Men tydligen så är negativt förbjudet här.
Barcelona ihefsu
Ämne: Pep.G

Henrik Lars....
Njae, Zlatan är längre och väger mer.
Barcelona Barcaholic
Ni tycker Henrik Larsson är större än Zlatan antingen för att han har spelat i barcelona eller bara för att ni själv är svenskar. Det är sjukt att folk kan gemföra Henrik Larsson med Zlatan. Nästan som att gemföra Ronaldinho med Eto'o (Påstår inte nu att Zlatan är lika bra som Ronaldinho var).
Barcelona Hetfield
2009-01-25 01:14
Många verkar inte tycka om Zlatan, men tänk efter hur "perfekt" han är egentligen för barcas spel i förhand iaf.

Killen är stor och stark, bra på att nicka, grym teknik, snabb. Jag tror att han och Messi skulle kunna skapa magi.
Barcelona Pep.G
2009-01-25 01:14
Saman.

Det är inte så att han saknar något eller hur ?

Dessutom så bär han ett storlag som Inter på sina axlar, det visar hur bra han är !
Barcelona tarrak
2009-01-25 01:13
Ämne: Klint

Sant"....Jag önskar att jag var ett geni så jag kunde förstå vad du vill säga!
Barcelona Humphrey Bogart
2009-01-25 01:13
Delarocha

Baloo blandar allt möjligt i sina inlägg. Särskrivning, hat och dylikt.

Baloo

Nu fattade jag inte syftet med ditt senaste inlägg.
Barcelona Sersari
2009-01-25 01:12
Delarocha RIP Puerta

Haha, vilken lirare han är!
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2009-01-25 01:12
Klint

Sant" jag ogillar Barca så mycket att det påverkar omdöme! sant.

Men en sak.
Ni vet hur mycket jag ogillar Barcelona, men samtidigt så kan jag inte frånta att ni spelar en fotboll som passar er och som i sin tur gör det bra enligt er. så!
Det spelar ingen roll vad jag säger eller gör, ni spelar den fotboll som passar er men som inte passar mig, enkel matematik. nu låter det hela ganska bittert, kanske det? men inte pga eran fotboll( rulla runt varianten) utan för att ni leder ligan, det stör mig så mycket.

Delarocha RIP Puerta
2009-01-25 01:11
Pep G. Missade väl den då. Det är ju å andra sidan typ ett av fem mål Zlatan gjort i blågult de senaste 3 åren tyvärr.

Sen det där om målen i EM. Vad gav dem målen oss?

Ska egentligen inte citera Baloo mer men detta var så otroligt kul:
"därför är definitionen av fin fotboll ganska brett.
Vad är fin fotboll egentligen?
Rulla runt?
Rak spel?
Kontring spel?
Juventus spel?
AcMilan spel?
Vad är fin? fotboll, vilken är attraktiv fotboll enligt dig.
Vilket är finast bruneter eller blondiner?
Ja- kanske nån svarar Asiater..
fin fotboll är personligt tycket!"

Tror han här att asiater är likvärdigt med brunetter eller blondiner?

Barcelona BlueRed.
2009-01-25 01:11
Pep.G

Henrik Larsson är större än Zlatan, tycker jag.
Barcelona Sersari
2009-01-25 01:10
Jay-z

Vadå sluta kolla på siffror, vad gaggar du om? Har ens spelat fotboll, ja det har jag men vad fan har det med saken att göra?

Pep började träna Barcelonas b-lag som hans första jobb. Ferguson började med skotska Aberdeen om jag minns rätt?
Barcelona Saman.
2009-01-25 01:10
Pep.G

Jag anser att Henrik Larsson är större än Zlatan. Media är bara Zlatan kåt men det är försåtligt pga hans Rosengårdsattityd. Dock har han mognat något som du säger. Men komplett är han knappast. Det syns ju grovt mot bra motstånd i t.ex Champions Leauge där han oftast blir totalt utraderad.
Barcelona Pep.G
2009-01-25 01:09
Delarocha RIP Puerta

Är det lagligt att skoja så som du gör ? Hade det inte varit för Zlatans klack 2004 så hade inte Sverige gått vidare i EM..

Dessutom så var Zlatan som gjorde så att vi tog ledningen mot Grekland och det var tack vare han som vi kvitterade mot Spnaien...
Barcelona Ayaz
2009-01-25 01:08
Det här är nog lite of topic Men man kan inte låta bli att älska den här klubben.Det är inte för deras framgångar.Det är det självaste klubben står för.Det räcker bara att kolla på deras tröjor.Det som finns närmast hjärtat är inte FC Barcelonas symbol.Det är Unicef´s.En mor som håller om sitt barn.Bara det tyder på vart värderingarna ligger hos klubben.Bara just den symbolen på tröjan säger en hel del om klubben.

Eller så är det väl bara jag som tycker det.Men jag tror inte det.

Har jag fel?
Barcelona Barcadinho.
2009-01-25 01:08
Toppen var i somras, då han skulle säljas.
Jag mådde dåligt hela sommaren nästan, tills det var klart att han stannar.
Tack o lov så gick en del spelare o pratade för honom.

Detta har vi sagt många gånger men en gång till.
Vilken jäkla tur.
Delarocha RIP Puerta
2009-01-25 01:07
Leomessi10; "Nog"?

Nu i somras med Zlatan i högform åkte vi ut i gruppspelet.
I de turneringarna Zlatan INTE varit 100% har det gått bättre så att säga något sånt är bara felaktigt. Å andra sidan hävdar jag inte att landslaget är bättre utan honom. Men vi är inte heller bättre med honom vad jag har märkt.
Barcelona LeoMessi10
2009-01-25 01:06
Ämne: LeoMessi10; tycker d....
man ska vara glad att han tar dem vidare åtminstone till åtondelsfinal för utan han så hade dem nog åkt ut i gruppspelet elr i kvalet
Barcelona Sersari
2009-01-25 01:06
tarrak

Kunde inte sagt det bättre, Samu är vår och vi ska vara stolta över att vi har en sådan spelare som brinner för klubbmärket som han gör. Han är inte född och uppväxt i La Masia som Puyi, Xavi m fl. Ändå brinner han för emblemet varje match och varje minut.

Hoppas att han får förnya kontraktet bara, han måste stanna!
Barcelona Jay-z
2009-01-25 01:05
Sersari //

Först och främst sluta kolla på siffror har du äns spela fotboll någång? Matchen bilden kunde ha blivit jävligt annorlunda om inte dommaren blåste bort målet.

Att jag kritiserar Barca varje gång de vinner, de är en ren och skär lögn. Har gjort de en gång tidgare här däremot kommer jag ofta in och kritiserar när de förlorar. De har hänt 1 gång i år. Så hur många gånger har jag vart här inne och kritisera? Hoppas du kan din matte.

Sir alex börja från div 1 med en klubb i kris, Pep börjar i en av världens bästa klubbar. tycker de fel att jämföra redan nu.
Barcelona Sahand11
2009-01-25 01:05
Ämne: Delarocha RIP Puerta....
Hahaha det skulle vara en bra tanke:D...
Annons: