/spanien/barcelona/forum/19442.aspx/spanien/barcelona/forum/19442.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Jay-z
2009-01-25 02:07
Delarocha RIP Puerta //

Alltså jag anser att Zlatan är mycke mer än bra en grym en målskytt. Men vist han är ingen target player man letar efters om stänker in mål. Utan han är både och han är den som letar efter en target player och den som är en target player.

Och de min vän är GULD VÄRT.
Barcelona Saman.
2009-01-25 02:05
Jay-z

Tror du missförstod mig lite där. Jag menar inte att Zlatan inte presterar för jag tror han gör allt han kan och ändå kommer han ingen vart mot storlagen oftast. Det är inte om fråga om NÄR utan mer om KAN. Det är mer Zlatans skicklighet jag ifrågasätter - som jag anser är överskattad.
Delarocha RIP Puerta
2009-01-25 02:05
Baloo; du borde tacka Marca för att dem gör Robben "stor".
Barcelona Ravo
2009-01-25 02:04
Ämne: Jag vill skänka en t....
Haha den va skön:D Fc Pepsilona va:P
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2009-01-25 02:03
Rambla

Du borde nog tacka Tv4 och yuoutube, dem gör Messi stor:)
Delarocha RIP Puerta
2009-01-25 02:03
Baloo; för att ni alltid snackar om hur mycket spelare ni ska köpa? Alltid lika kul att se rivalen spendera ofantliga summor pengar på mediokra spelare.
2009-01-25 02:01

Christián

Stämmer är frustrerad låter känslorna flöda runt..

Rambla
Du vet att jag vet att Real Madrid inte är bara 11 man på plan.
Real madrid är en del av Madrid, men det gav ej nåt som svar på vad jag undrade, varför ta det alltid upp pengar, nu säger inte jag att DU gör det utan rent generellt
Barcelona Jay-z
2009-01-25 02:00
Saman //

"Sen kan ju Inters skicklighet gentemot de andra storlagen diskuteras också"

Precis kolla hur dåliga Inter är när Zlatan inte presterar och mot stor lag så är de svårare med konst nr. Zlatan är en lag spelare han kan inte göra mirakel varje gång folk måste förstå de. Kolla en ung Zlatan mot Madrid eller Bayern. Han har lek stuga vet du varför? jo för att juvetus vill lira boll.

Delarocha RIP Puerta //

Är alltid seriös ;)
Barcelona westinhoblaugrana
2009-01-25 02:00
Rambla

Hahah :) ja, vi är Pepsi evigt tacksamma.

Varje helg är det samma sak. Barca vinner överlägset , och realfans skriver alla möjliga ursäkter om varför barca vann osv. Börjar bli lite uttjatat nu?

För att vända på vår lilla klyscha; Varmt för att vara mitt i vintern, 15+.
Barcelona Humphrey Bogart
2009-01-25 01:57
Rambla

Tack för att man får njuta av dina klockrena kommentarer.

Thumbs up man!
Barcelona Jay-z
2009-01-25 01:56
Delarocha RIP Puerta //

Där tycker jag du har fel Zlatan tänker på mål hela tiden skillnaden är att han har bollen i fel område. På de viset kan han inte göra målen som ruud,eto'o villa gör. Men han lägger fram till mål som villa osv inte gör.

Vill inte få dig att tycka om Zlatan säger bara min mening precis som du. Hur fan kan man ta upp saker och ting som han inte gör. När de finns så mycket annat han gör.
Delarocha RIP Puerta
2009-01-25 01:54
Jay-Z; är du seriös?

Du kan tycka han är bra, det gör jag också. Men att påstå att han är en målskytt av yttersta världsklass är fel. Det vet du nog också.
Barcelona Rambla
2009-01-25 01:54
Jag vill skänka en tanke till Pepsi. Detta multinationella bolag. Tack för Messi. Vad vore Barcelona utan er.
Christián
2009-01-25 01:52
Ämne: Baloo

Är du påver....
han verkar vara påverkad av avundsjuka/frustration
Barcelona Saman.
Jay-z

Du är väl inte ifrån Malmö? ;)

Zlatan i topp? Jag förstår inte riktigt vad hans topp är. Är det när han gör de sjukt snygga målen? För annars tycker jag att han allt som oftast gör en medioker insatts. För mål är det han ska åstadkomma dock sker det inte så ofta mot lag utan för Italien. Hur många CL har han haft på sig att bevisa sin storhet med Inter? 3? 4? Sen kan ju Inters skicklighet gentemot de andra storlagen diskuteras också.
Barcelona Rambla
Baloo:

Då tycker jag du är taskig mot La Pulga med kommentarer som dessa.

"Tv4 gör Messi större än han är. Han är bra, inte mer"

"Messi kommer stanna i Barca max 1 år till"

Tja, jag brukar inte ta upp pengar när det gäller Madrid. Jag menar, pengar har ni i överflöd annars så räddar skattebetalarna och Madrid stad er om ni skulle bli utan. Ni kan ju alltid sälja även Valdebebas till överpris om ni kommer i ekonomisk kris igen.

Gago var bara ett exempl. Jag ska inte gå in på vad jag anser om Gago. Du skulle antagligen bryta ihop då. Så jag låter det vara. ;)
Barcelona J.Gamper
2009-01-25 01:51
Seriöst tänk er att Messi kan bli ännu bättre i framtiden. Killen är bara 21 år vilket man glömmer. Helt otroligt..
Barcelona Humphrey Bogart
2009-01-25 01:48
Baloo

Är du påverkad av något eller?

Jag tror inte någon på forumet tar dig på allvar, inte jag iallafal.
Barcelona Jay-z
2009-01-25 01:47
Saman //

Trez, Nistelroy, Silva, Eto'o, Iniesta, Rooney, Drogba,. Alla dessa spelare i seina bästa dar är sämmre än Zlatan i topp. Trez ska inte äns finnas med på listan.

Aja smaken är som baken

Torres sa själv att han har en bit upp till Zlatan. Villa sknar huvedspel och är inte lika genial som Zlatan.

De är väl bara Messi C.Ronaldo som kan konkurera med förorts ungen.
2009-01-25 01:46
Rambla

Nu tycker jag att du är taskigt mot prinsen Gago.
du kan alltid kontra med euros som Real spenderar i spelarna som kommer in, men i detta fall, väl spenderades euros.
men ni Barca ni lägger ej några Euros, spelarna kommer free.

Rambla, säg en sak till mig, hur kommer det sig att ni alltid tar upp "pengar" när det gäller Real, har aldrig frågat nån förr, är nyfiken på vad du säger.
Var jag än går, vem jag än möter så tar de upp pengarna som Real spenderar.

MessssiiTheOne!

Hahaha en clown inne på puertan föredrar Juande ramos taktik ist för Barcas anfallsfotboll hahaha och att det inte räcker i CL var de därför Barca vann CL 2006? och att Madrid stackarna inte kommit längre än 8.dels final 4 år i rad, kanske ett 5.e nu mot Liverpool =) hahaha
Barcelona Saman.
Barceloneta_

Ni måste ha haft en riktigt dålig bild/ögon :P för den frisparken var av första klass.
Barcelona Barceloneta_
2009-01-25 01:44
nyss hemkommen från dagens match...med ett stort leende på läpparna efter denna sköna seger..vet inte hur det såg ut på tv:n men där jag satt såg det ut som valdes var felplaserad=/
Barcelona Saman.
2009-01-25 01:43
Barcaholic

Om jag hade sett Barcelona spela regelbundet, inte hade vart real fan så jo så hade jag haft med honom.

Visste inte att vi snackade om förra årets prestationer, jag mena rent generellt annars.
Delarocha RIP Puerta
2009-01-25 01:43
Jay-Z; "Att folk här inne inte tycker att Zlatan är en 100% målskytt är så jäbla otroligt. Grabbar ta av er Barca glasögonen. Trodde att barca fans va mer neutrala än andra fans men ack så fel man har."

Vad tror du själv en utpräglad målskytt är? En spelare som sätter alla sina 3 lägen på en säsong och därmed gör 3 mål eller en som gör 30 mål genom att komma till läge efter läge? Du kan inte få mig att börja tycka att Zlatan är en målskytt av högsta rang för det är han inte. Han gör inga skitmål som Ruud, Eto'o etc gör. Han gör klassmål men dock gör han för få mål för att han ska räknas som en stor målskytt.

Han är en targetplayer i mina ögon. Inte en Eto'o, Villa, Ruud typ som bara tänker på målet när de får bollen.
Barcelona 1&onlyMessi
2009-01-25 01:42
Ämne:
Okej, nu har jag l....
hahah fan va skön inlägg.. den skönaste hittilss.. o jag håller helt med :D ett par absolut måste han ha tat!! :D
Barcelona westinhoblaugrana
2009-01-25 01:41

Okej, nu har jag läst några inlägg av Baloo på puertan och jag har kommit fram till slutsatsen att han är full.

"Tv4 gör Messi större än han är. Han är bra, inte mer"

"Messi kommer stanna i Barca max 1 år till"

Tror nog han tog ett par shots varje gång barca gjorde mål och nu spyr han ut sorgerna över oss.
Barcelona Jay-z
2009-01-25 01:41
Delarocha RIP Puerta //

Du kanske borde sätta på dig ett par glasögon nu på en gång.

Vart i mitt inlägg ser du att jag skrev att Zlatan är en utpräglad målskytt?

Är de målen som räknas för att vara en utpräglad målskytt så är väl han inte de. Zlatan missar sällan lägen gör mål som inte borde vara mål. Att han inte är på rätt plats vid rätt tidpunkt hela tiden är väl för att har andra kvaliter. Spelare som Torres, Nistelroy, Adebyor,Drogba Eto'o osv lever på mål drf mer själviska. Men Zlatan lever inte på mål han gör annat också men mål kan han göra. Men han är endå topp 3 för mig i anfallet.
Barcelona J.Gamper
2009-01-25 01:40
Missade också matchen :/ Såg dock sista 10 minuterna. Eto och Messi kunde ju båda göra mål på slutet, synd att de inte gjorde det.
Barcelona Barcaholic
2009-01-25 01:40
Saman.

Kan garantera att du ALDRIG hade tagit med Iniesta i den listan om du inte älskat barcelona.

Drogba, Treziguet, Ruud,Silva & Rooney vad gjorde dom förra året som var bättre än Zlatan?
Annons: