/spanien/barcelona/forum/19434.aspx/spanien/barcelona/forum/19434.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Qerz
2009-01-27 14:59
Smacked

HAHA, jag börjar gilla den nu faktiskt... :D
Barcelona FCB_armin
2009-01-27 14:56
attacante

Nu tar du väl i va? :D 19 mål på 19 matcher är inte dåligt, men visst hade han kunnat göra tre-fyra till mot Numancia..
Barcelona attacante
2009-01-27 14:55

Hade Etoo varit lite vassare denna säsongen hade han varit uppe i 25 - 27 mål i ligan nu.
Barcelona Smacked
2009-01-27 14:42
Faen vad Eto'os nya frisyr är ful måste jag säga. Gick det fel i klippningen?
Barcelona Napao
2009-01-27 13:50
Ämne: Han svara på mitt in....
Aha ok,jag tror att Arsenal är ganska tvungna skaffa en spelare med dom skadorna dom har fast dom föredrar skaffa billigt.
Barcelona Saman.
2009-01-27 13:40
A.Gaudi

Annars kan det också vara att Arshavin är ett rätt oprövat kort och om han skulle floppa tror jag inte Arsenal vill spendera enorma summor på hans lön vecka in och vecka ut.

Sen kan det också bli lite interna stridigheter om en ny spelare som inte presterar värvas in med en enorm lön. Andra spelare i laget kommer också vilja ha mer i lön, med all rätt om de nu också presterar bättre.

Men Arsenal har råd helt klart.
Barcelona Heywood Jablome
2009-01-27 13:34
Saman, du förstod :-)
Barcelona A.Gaudi
2009-01-27 13:33
Fast han tjänar inte precis dåligt i Zenit. han tjänar som en toppspelare i en toppklubb i europa. Sedan är Arsenal väldigt "sparsamma". dom får det gärna att låta som att de är fattigare än vad dom egentligen är.

Såg nu hans lön. han tjänar ju ungefär 60 miljoner om året i Zenit. jag förstår ifall arsenal inte är så glada att betala den lönen. det är väl bara henry i arsenals historia som tjänat bättre än så.
Barcelona Saman.
2009-01-27 13:26
Han svara på mitt inlägg, angående Arsenal, Arshavin.
Barcelona Napao
2009-01-27 13:24
Ämne: Äsch, de behöver hon....
När du skriver klubben är det FC Barcelona?
Länktips: www.sport.es
2009-01-27 13:19
Äsch, de behöver honom mer än vad vi gör. Men Arsenal vill erbjuda honom lägre lön än vad han tjänar nu.

Varför är den klubben så snål?
Barcelona Sürer
2009-01-27 13:17
´´Den sista biten i det Messipuzzle som så vackert håller på att falla på plats verkar vara känslolivet. Leo berättade i en argentinsk TV-sändning under juluppehållet, att han är nyförlovad med en flicka från hemstaden´´.

det visste jag inte om våran lionel att han är förlovad
Barcelona Saman.
2009-01-27 12:45
Verkar som Arshavin är på väg till Arsenal nu. Är det hans nya favoritklubb?

Snacka om att Zenit kunde ha tjänat en rejäl hacka mer om de hade sålt honom i sommars istället.
Barcelona Blaugrana93
2009-01-27 12:43
A. Gaudi

Hans riktiga position är vänsterytter och spelar där i Bayern Munchen. Gör nog det i landslaget också.
Barcelona A.Gaudi
2009-01-27 11:58
Kan ribery spela vänster? om jag minns korrekt är han väl en högerytter/anfallare/messi-typ ungefär?

för på högerkanten har vi ingen användning av en till världsstjärna men på vänsterkanten är det andra bullar nu när henry oundvikligt kommer lämna inom 1-2 år.
Barcelona Pep.G
2009-01-27 01:08
Delarocha RIP Puerta

Exakt, hela Frankrike var dåligt. Så mycket som folk pratar om Benzema så skulle man kunna tycka att han hade kunnat vända hela steken för Frankrike, dvs avgöra på egen hand.

För överskattad enligt mig, men alal har sina åsikter...
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-01-27 00:55
Om det finns någon som fortfarande är vaken läs detta...Riktigt skön artikell om Alves... Enjoy!

http://www.guardian.co.uk/football/blog/2009/jan/26/dani-alves-barcelona-leo-messi
Delarocha RIP Puerta
2009-01-27 00:21
Har aldrig sett Ribery vara dålig. Visserligen beror detta mycket på att jag inte sett honom mycket. Men i landslaget är alltid helt överlägsen sina lagkamrater. Men visst, vore oerhört kul att se honom i en riktig storklubb. Det vore nog bäst för han själv också. Världen vill se Ribery ta det sista klivet. Helst inte i Real då:P
Barcelona Sürer
2009-01-27 00:12
vet att ni andra kanske inte håller med men jag tycker ribery är överskattad faktiskt, tycker han inte visat 100 procent att han är topp 5, visst i landslaget är han bra men han gläsner inte i CL och han spelar förvisso i bayern men tyska ligan håller inte klassen, vill se han i en storklubb som tex barca real man u chelsea för att bli riktigt imponerad

messi c, ronaldo zlatan några av offensiva spelare som jag personligen tycker han har en bit till
Delarocha RIP Puerta
2009-01-27 00:01
Pep.G; du tycker Frankrike som lag var bra i EM eller? Han var enligt mig den spelaren tillsammans med Ribery som var bäst. Ribery dock i en klass helt för sig. Han är väl den enda som kan gå ifrån det mästerskapet med betyget bra i franska landslaget. Benzema visade ju iallafall sin talang till skillnad från resten av frankrikes krattor.
Barcelona Pep.G
2009-01-26 23:52
Heywood Jablome

Ajaj, Benzema ? Nej tack. Benzema är fortfarande ett oprövat kort. Han gör mål mot lag som Rennes m.m, men var är han under dem stora matcherna ?Var var han under EM 2008 ?

Så nej tack till Benzema, men om nu Etoo lämnar så behöver vi en anfallare som är riktigt bra och dem två som jag kan se där som är både riktigt duktiga och unga är Aguero och Torres.

Jag skulle ha valt Aguero före än Benzema alla dagar i veckan. För det första så känner han Messi riktigt bra, tänk dig vad dem två kan göra tillsamans och för det andra så har han visat vad han går för i jämförelse med Benzema.

Torres vore en drömvärvning men vette fan om han kommer tillbaka till den spanska ligan.

Vad gäller Silva, så måste jag säga att jag alltid har velat ha han. Tänk dig vad Xavi, Silva och Iniesta kan göra tillsamans. Jag ryser bara av tanken, men om inte Henry lämnar så vet jag inte vad vi ska göra med Silva. Så en värvning av Silva är möjlig bara OM Henry lämnar, efter sin efterlängtade Champions League titel förstås :D
Barcelona Sürer
2009-01-26 23:22
hleb ska spela inne i mitten inte ute till högerkanten han var kung är han väl fick vara innemitt i arsenal, minns en match mot liverpool då han spelade tillsammans med fabregas o diaby på mitten han blev matchens lirare, överglänste fabregas o gerrard

2009-01-26 23:13
Nej, han gjorde verkligen inte det. Jag älskar när Messi spelar, men han behöver vila ibland också. Efter att Henry gjort 3-1 borde Messi ha bytts ut.
Barcelona The Reporter
2009-01-26 23:10
Fan jag tycker synd om Hleb, han e så himla bra asså, i sina stunder kan han vara minst lika bra som Iniesta , menar allvar
Barcelona Napao
2009-01-26 23:08
Heyw..Klart man inte har nått mot att dom köper Benzema men Barca köper smart där man saknar spelare det betyder inte han inte ska köpas bara att just nu är han nog inte det man söker men vem vet vad som händer när säsongen är över.
Barcelona BlueRed.
2009-01-26 23:07
Heywood Jablome

Han såg inte alls lika glad ut som han brukar vara när han byttes in under helgen.
Barcelona Sürer
2009-01-26 23:06
en ersättare till etoo om han möjligen lämnar klubben vilket jag inte tror han gör så vore DAVID VILLA den utlimata ersättaren, herregud vad han skulle passsa bra i barca

angående benzema tror jag inte barca värvar, enligt medspelare och tidigiare spelare som spelat med honom har sagt att han är ett stort ego utanför plan, i EM 2008 vare inte många som kom överens med honom i franska truppen han var mest för sig själv, dock en fantastisk anfallare påminner om ronaldo ( inte cristiano)

2009-01-26 22:57
Napao. I somras var det läge då Eto'o var på väg bort och Txiki har uttalat sig positivt om Benzema. Men som du säger så är det inte klart någonstans och det förvånar mig inte om något annat lag köper honom som är i större behov.

Någon mer än jag som tycker synd om Hleb?

Haha, mitt nick är vackert.
Barcelona Cape
2009-01-26 22:56
Heywood

Benzema är såklart en spelare inget lag kan tacka nej till. Men om ingen spelare lämnar (då syftar jag främst på Eto´o) så tycker jag vi ska satsa på de spelare vi har.

Henry kanske börjar gå ner sig, men då har vi Pedro, Jeffren, Gai och Hleb som backup. Även Iniesta kan spela där. Men visst om Henry lämnar så är det klart att det finns utrymme för en värvning. Men isåfall skulle jag nog hellre prioritera en Silva-typ. (Benzema hatar att spela på vänsterkanten)
Barcelona Napao
2009-01-26 22:53
Ämne: Bojan bör nog lånas ....
Jag är inte så 100 Barcelona köper Benzema,och snygg nick du har.
Annons: