/spanien/barcelona/forum/19433.aspx/spanien/barcelona/forum/19433.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-01-25 23:29
obbe

Är Lass också nu en av världens bästa för att han har gjort några bra matcher? Lägg ner nu obbe, innan var det Roben som var en av de bästa på sin positon bara för att han görnågra bra matcher.
Barcelona Rambla
Ämne: Snabb fråga:
Beredd....
Verkligen inte, det är Yaya Touré.
Barcelona Abbe_
Ämne: Ämne: #Luiz N....
En travhäst galopperar inte.
Barcelona Cape
Dubbel.
Barcelona Sürer
Rodent2

du glömde att de bättre mat i italien med
Real Madrid Valdebebas
2009-01-25 23:27
Snabb fråga:
Beredda att erkänna att Lass är Liga BBVA's för närvarande bästa defensiva mittfältare?

Grattis på födelsedagen föresten, Xavi.
Såg ni hur många gånger Drenthe ramlade? Han borde satsa på Hollywood istället.
Rodent2
Ämne: Rodent2

klandra n....

Süre

Då finns det ingen anledning att diskutera , om du ser på fotboll helt utan intresse kring matcherna och allt annat som pågår utan bara vill bli underhållen så finns det inte mycket mer att säga. Fotboll är så mycket mer än det och om du inte vill inse det så kan du gärna sitta kvar och stirra blint på PL eller Primera Division och bara frossa i fördomar om Italiens fotboll.
Real Madrid obbe
2009-01-25 23:26
Vad tycker ni om Lass nu da? En av världens bästa på sin positon.

Var ju några här inne som tyckte att de var en dålig värvning av oss först, tilllsammans med Huntelaar, hoppas ni har ändrat er åsikt nu och ser klart.

Riktigt kap av oss, de där Lassana Diarra.
Barcelona Gonzalez_Barca
Juventus kommer ha stor publikstöd om det blir Juve - Barca i CL finalen med tanke på att finalen spelas i rom. Vore en drömmatch faktist när man tänker efter. Länge sedan man mötte ett italienskt lag. 05/06 senaste gången eller?
Barcelona Cape
#Luiz Nazario de Lima#

Det är bra, man ska höja spelare från sitt eget lag till skyarna(?)
Barcelona Sürer
2009-01-25 23:25
Rodent2

klandra ner serie A? den är redan så ner klandrad som de bara går, skiter fullständigt i vad som händer runt arenorna det är spelet på plan som ska tala
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-01-25 23:23
tja, mina små stycken var mest humörsagda. Som ni exempelvist ser på Drenthe stycket då jag "dooog av garv".
Men Robben stycket så syftade jag på Messis chipp över Casillas, alltså att det såg ut som att Robben försökte chippa över Deportivos målvakt för att göra ett likadant mål som Messi, men den kom ju rakt på.

Och det att man ska sluta jämföra Robben med Messi kommer aldrig leda någon vart. Det som folk kan sluta med är att säga åt folk att sluta jämföra. För det första finns det yttrandesfrihet i det här landet, och för det andra så är det självklart att spelare alltid blir jämförda med varandra. Speciellt toppspelarna i topplagen.
Bara kolla på youtube t.ex.
Skriv Messi vs XXXX så kommer det komma fram flera filmer på messi vs ronaldo, vs his dad osv. Har alltid varit så och så kommer det alltid vara. Bara kul med jämförningar då det iallafall leder till diskussion, bra som dåliga.
Barcelona dr0mmis100
2009-01-25 23:23
Juventus kommer gå längst av Serie A lagen. Barcelona, United och Juventus tro jag det står emellan. För dem har sjuk vinnarmentalitet. Real Madrid räknas inte ens som en av dem favoriterna. Juve piskade dem både borta och hemma med halva truppen och världens bästa målvakt saknades i juventus också .

Juventus Vs Barcelona i CL finalen ???
Rodent2
2009-01-25 23:22
Ämne: bara serie A lagen å....
Hur kan du säga så? Hur kan du klandra ner på Serie A? Det är världens bästa liga med tanke på alla passion och allting runt omkring matcherna , finns ingen liga som är i närheten. Primera Division i all ära , men för mig är det bara Barca som är intressant där annars ser man för att bli underhållen. Premier League är det bara pengar det handlar om och det finns ingen mänsklighet kvar. Det gäller att ha den bästa ägaren , inte den bästa tränaren eller det bästa laget.
Real Madrid #Luiz Nazario de Lima#
2009-01-25 23:22
Ämne: bara serie A lagen å....
dom kommer att åka ut med huvudet före så snart Championsleague slutspelet sätts igång
Barcelona Sürer
2009-01-25 23:19
bara serie A lagen åker ut Cl är jag supernöjd, ska bli kul o se hur lagen i världens bästa ligor står emot varandra, spanien vs england
Real Madrid Valdebebas
2009-01-25 23:18
Ska nämnas att Valdes dock klättrade en placering nyligen i rangordningen Liga BBVA's bästa målvakter i och med Abbondanzieris flytt till Boca Juniors.
2009-01-25 23:17
Ämne: #Luiz Nazario de Lim....
Så jävla klockrent skrivet utav dig!
Vad är då Robben ? en V-75 trav häst som galopperar i coca cola championship eller?
Robben är också en världspelare topp 5 just nu i världen
Rodent2
2009-01-25 23:17
Ämne: surer. Du glömde en ....
Det inte Primera Division som är den bästa ligan , utan det är Serie A ;)
Barcelona lundell
2009-01-25 23:15
surer. Du glömde en del men de är ok.

Robben är fantastisk just nu. Men det är direkt pinsamt att jämföra han med Messi. Men kul för real. Hoppas han bollar bort liverpool så det inte längre är nå snack om vilken liga som är bäst..
Barcelona Cape
2009-01-25 23:14
#Luiz Nazario de Lima#

Man sticker alltså ut näsan när man påstår att La Ligas just nu bäste målvakt inte ska få chansen i landslaget? Minst insläppta mål, grym på att avvärje frilägen, blivit mycket bättre i luftrummet, ja en världsmålvakt helt enkelt. Casillas är såklart bättre.
Rodent2
2009-01-25 23:14
Allvarligt talat , det går inte att jämnföra Messi med Robben. Det är ju som att jämnföra bildrörs-tv med hd-tv , det är bra men inte tillräckligt ;)

Huntelaar har floppat sjukt mycket och det är bara roligt att se honom match efter match , hur dålig han egentligen är :)

Visca el Barca !! :D
Canaletes
2009-01-25 23:12
ElRaval

hahahaha!! DU har så rätt fan. Vid varje match ska han ALLTID säga: När JAG var i Celtic/Chelsea :P
Barcelona Sürer
2009-01-25 23:12
tycker real ska ha tålamod med huntelaar han kan bli riktigt bra, det tar tid och anpassa sig, sen är det alltid enklare och anpassa sig som anfallare än som försvarare i la liga, men hans tid kommer

förstår att de buar ut drenthe, deffenetivt inte en spelare som ska spela i någon toppklubb

robben i bra form för tillfället men de faktiskt första gången jag ser honom bra över minst 5 matcher i rad, visst han har varit skadedrabbad men att jämföra honom med denna säsongens utan tvekan världens bästa finns inte, lionel messi är så bra i varje match nästan han leder till och med skytteligan i C om jag inte minns fel,

robben messi villa xavi etoo förgyller la liga
Barcelona LaBarca
2009-01-25 23:11
"Messi får bekanta sig vidare med den andraplats han tilldelades nyligen."

Fyfan vad man stör sig på dessa maränger. haha Robben var väl inte ens Top 50 i Fifas lista?
2009-01-25 23:08
obbe

Är du tillbaka nu igen lr?

Man ser tydligt att Huntelaar redan har floppat. 4 matcher och redan flopp.
Barcelona Criff
2009-01-25 23:08
obbe, Du menar så defensivt som ni spelade så är det godkänt?
Easy level? Ni fick kämpa rätt hårt tyckte jag det såg ut som.

Det kan inte ha varit så att vi helt enkelt var för bra för Depor och dem gav upp efter ledningsmålet?
2009-01-25 23:07
Ämne: Efter kvällens tills....
Det är väll bra ifall man endå kan vinna utan att direkt prestera kanon fotboll ?

varför jämför ni Messi med Robben för hela tiden? som Madrid fan måste jag erkänna och säga att Messi är ljusår bättre en Robben inget snack om saken det är bara pinsamt när folk jämför dom två!

samma sak när folk sticker ut näsan och säger/skriver att Valdes är bättre en Casillas och borde få chansen i Spanska landslaget det är också väldigt pinsamt och ser det som ett större skämt en att Robben är bättre en Messi.

Barcelona BlueRed.
2009-01-25 23:06
Han (Hedman) spelade väll bara en match för Chelsea? Och det var en match mot Crystal Palace, reservlags match. Vete fan om det är mycket till erfarenhet.
Annons: