/spanien/barcelona/forum/19429.aspx/spanien/barcelona/forum/19429.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2009-01-26 14:13
Valdo och Moisés skadade sig i matchen mot Valladolid i söndags och kommer inte att vara med i returmötet på Camp Nou nu på torsdag.
Barcelona Abbe_
2009-01-26 13:39
Ämne: Ni som förstår spans....
Han är så härlig på något sätt, så lugn och kommer med kloka svar. Beundrar honom starkt! :-).

Heywood Jablome

Birro är en klass för sig, hans texter håller hög klass, de är känslosamma och alltid ett sant nöje att läsa. Så var även din kärleksförklaring till Messi :-).
Barcelona Heywood Jablome
2009-01-26 13:32
Tack för de vänliga orden! Marcus Birro är en som jag beundrar, han är ett geni och att jämföra mig med honom är inte rättvist :-) Men tack!
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2009-01-26 13:10
Ni som förstår spanska. Intervju från gårdagen med Messi. Pratar om Ronaldinho och hans sista tid i Barca. Enjoy!
Real Madrid Taylor
2009-01-26 13:09
Det svårt att säga annat än att lille Messi är bäst i världen ljust nu.
Barcelona Lionel_
2009-01-26 12:40
Ämne: Hehe (länktips).....
Haha!
Barcelona Lionel_
2009-01-26 12:39
Känns bara tydligare och tydligare vad Messi har för intentioner för sin framtid:)
Barcelona Mojito
2009-01-26 12:38
El flaco

Ja det kan Peréz glömma...
Barcelona el Flaco
2009-01-26 12:32
Hehe (länktips).
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-01-26 12:00
Bra skrivet Momo...

Men de mest sorgliga är sanningen i att såna spelare som Messi börjar sakta att minska i antal.
Barcelona Holländaren
2009-01-26 11:54
Van Gaal snackar lite Barca i en ny intervju...

1999 vann Van Gaal sin senaste titel, i Barcelona. Men själv tycker han inte om att se det på det sättet. "Jag tränare Oranje och sedan gick jag och tränade Ajax... det är inga roller man vinner titlar i."

"Jag jobbade med toppklasspelare i Oranje, men jag kände att jag behövde vara som en skollärare. Och det försöker jag att inte vara. Jag försöker ge spelare frihet och ansvar, men om du inte kan hantera det, så måste jag vara den där läraren. Men det vill jag inte - det var därför jag slutade som lärare (Van Gaal var lärare innan han fokuserade på coachandet)."

"Men jag har också jobbat med fantastiska spelare som har förmågan att bära ansvaret. Spelare som Cocu, Xavi, Iniesta, Puyol... och det är därför Barca gör så bra ifrån sig den här säsongen. Kärnan består av spelare som kan vara självkritiska. De grabbarna startade under mig. Jag älskar att jobba med spelare som dem, jag klarar inte av spelare som bara är bra när tv-kamerorna är på eller när solen skiner."

Den ultimata Van Gaal-spelaren är Iniesta. "Han läser spelet så bra, han kan spela på olika positioner. Xavi har också det där, men är mer statisk. Iniesta har den där explosiviteten i sitt spel. Xavi är mer som jag var. Tekniskt perfekt. Taktiskt stark. Men för långsam... som jag själv. Iniesta är spelaren jag ville vara, men inte var."
Barcelona Dizzy
2009-01-26 10:35
Hoppas Tv4sport visar våran match nu på onsdag. Någon som vet?

Ps. MOHAMED AHMED GRYMT SKRIVET!
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2009-01-26 10:16
Mohamed Ahmed
Fan vad jag börjar få tårar i ögonen:D
Älskar Messi mer än allt:D
Rodent2
2009-01-26 09:41
MOHAMED AHMED

Riktigt bra skrivet , jag håller med dig i allt du skriver och måste säga att du liknar Birro !! :) Messi är helt unik och vi får hoppas att han stannar hos oss för alltd.
Barcelona FCB_armin
2009-01-26 09:22
Herregud, jag håller på att dö...
Barcelona FCB_armin
2009-01-26 09:17
Mohamed, du är kung!
Barcelona Para Siempre
2009-01-26 07:56
MOHAMED AHMED

Du är hur underbar som helst. Hur underbar artikel som helst. Man ryser i hela kroppen!
Barcelona Messi89
2009-01-26 07:21
Skön vinst i helgen, Messi blev matchhjälte igen, hoppas vi fixar en semifinalplats på torsdag!
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-01-26 06:51
Haha va tung mohameds kärleksförklarning till Messi :P
KUTGW!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-01-26 06:09
Barca-nist

Gago har potentialen ja men har han varit en jämn spelare?

Sen så är Yaya en deff mittfältare med bonus kvaliteer, jag svarade bara på sättet de beskrev honom på.

Jag jemför ej de emellan då gago är en mer offensiv pjäs likt xavi då han ska styra. Det jag säger är Gago och lassana har visat lite, Yaya har fan varit otrolig jämn sen han joinat oss.

Mannen förtjänar respekt.
Barcelona Barca-nist
2009-01-26 02:17
Ride_The_Big_One

Gago är bra och kan bli mycket bättre men om det är nån som ska konkurera med vår Gigant så är det Mohamed lamine Sissoko
i Juve.
just i dags läge så hade jag inte velat ha en enda spelare från madrid i vår trupp men madrid vill ha minst 3 st av våra och de betyder bara en sak!
låt real fansen fundera på vilka det är så sover vi barcafansen gott godnatt
Barcelona Plaza_Catalunya
2009-01-26 02:12
Alla Real Madrid spelare är så otroligt mycket skickligare och fruktansvärt mycket bättre än spelarna i Barcelona, på alla tänkbara sätt.

Snälla kan vi inte bara sätta punkt för den disskutionen, och bara ignorera marängerna som dyker upp i Les Rambles med de olika jämförelserna.

Personligen tycker jag dock att serietabellen talar sitt tydliga språk. Men vad vet jag ? :)
2009-01-26 02:09
Barca-nist

Jag var bara tvungen att dela med mig haha, det här är ju patetiskt.

Yaya är fan ett monster i mittfältet, han saknar snabbheten men tråklar sig förbi spelare ändå, han har rätt många assist under bältet tyder på att han har rätt bra passningsspel samt spelsinne att hitta spelarna.

YAYA är kungen!

Nu ska ja sova godnatt på er.
Barcelona Barca-nist
2009-01-26 02:05
men skit i de. snälla orka läsa deras kommentarer ... vad förväntar ni er?
de önskar sig ett glas mjölk och kaka, plus godnatt puss från Gago...
därmed säger jag godnatt alla barca fantaster bye
Delarocha RIP Puerta
2009-01-26 01:59
Jag vet helt ärligt inte vad man ska ta sig till med dessa maränger. Jag slås av deras envisa dumhet. Betedde vi oss såhär förra året när dem var oss totalt överlägsna?
2009-01-26 01:51
Namn: Fernando Gago-King of Madrid Real Madrid » Svara inlägg » Tippar REAL-DEP 6-0
Sänt: 2009-01-26 00:12
Yaya Toure kan inte ens jämföras med Lass och Gago, pinsamt och nämna hans namn med våra två stjärnor. Yaya har fysiken men ingenting annat!

Namn: Valdebebas Real Madrid » Svara inlägg
Sänt: 2009-01-26 00:15
Fernando Gago-King of Madrid

Tycker även att Yaya Touré behärskar passningsspelet mycket bra, dock håller jag med dig om att han inte är av samma standard som Lass och Gago.

HAHAHAHA.
Är det 1a april eller?

Yaya har huvudspelet,fysiken,bössan,spelsinnet(för en deffensiv mittfältare) för att dominera ett mittfält.

Vem fan är gago och lassana haha?
-Stor potential må de ha men vad fan har de visat förutom ett par bra matcher igentligen?
Har dem redan glömt att Yaya var nära på att stänka dit ett mål mot just dem efter ha passerat några spelare med sitt karismatiska sätt. Redan glömt?

Gago är fan för ojämn och lassana oprövad, Yaya gör ju sällan en bra match, seriöst hur enögd får man vara?

Pinsamt hur enögda dem är!

Yaya saknar snabbheten det går inte att säga emot, men har det mesta, precis som en ufc fighter bör vara så är han rätt bra på det mesta.

Ironi när den är som bäst
Delarocha RIP Puerta
2009-01-26 01:45
Okkapokka; han fick ett ganska skönt svar.

Namn: Autobahn Arjen » Svara inlägg » Tippar REAL-DEP 4-0
Sänt: 2009-01-26 00:50
Shi

för jag kanske hatar barca???

Barcelona Barca-nist
2009-01-26 01:26
om de har så j-la bra lag varför vill köpa och rekrytera ?
de behöver minst 5 nya spelare
Barcelona Barca&LeoMessi
2009-01-26 01:25
ahahha Real fans lol Messi är bäst i världen just nu och han spelar i världens bästa lag dom jämföra allt med Barca,m,,,,

Barca 4 live
Barcelona Barca-nist
2009-01-26 01:23
Ramos är bättre än obama
Annons: