/spanien/barcelona/forum/19411.aspx/spanien/barcelona/forum/19411.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona samuel-eto
2009-01-30 18:58
vet ej om någon har postat detta innan, men de alltid kul å se kobe gå runt i tröjan hahahah

kolla länk* as skön snubbe hahaha

gå in så finns de en video!
Real Madrid obbe
2009-01-30 18:41
Onödigt om ni skulle värva B.Alves, som sagt det är inte där i första hand ni behöver förstärka.

För att ni ska bli ännu mer kompletta, så ska ni gå efter den allra bästa vänsterbacken, och en av de bästa målvakterna, även om Valdes har höjt sig förvisso på senaste tiden.

Sen tycker jag inte Pikkan varit så speciellt dålig heller.

Min åsikt.
Barcelona SaM__-
2009-01-30 18:40
Ämne: Ämne: Är verk....
En ny vänsterback behövs givetvis på Sylvinhos bekostnad. Men jag sitter och funderar på om exempelvis Lahm är rätt alternativ? En spelare vi kommer få punga upp stora pengar för och som sedan jag själv kan tycka är lite överskattad. Helt okej frammåt men defensivt är han usel. Kommer ihåg i EM hur enkelt turken Sabri kom förbi.

Tycker vi inte ska värva en etablerad världsstjärna, likt Lahm, utan kolla runt på andra ställen med spelare med potential. Men frågan är bara vilka intressanta vänsterbackar det finns i världen?
Barcelona Mojito
2009-01-30 18:24
davuder

Ja, vad ska man säga?
Pep verkar vara nöjd med Piqué som verkligen höjt sig allt eftersom under säsongen. Sen har vi ju redan en drös med andra mttbackar, så att värva en portugis för 200 millar kanske känns som en ren och skär lögn från en mindre blaska...?
Barcelona Rambla
2009-01-30 18:05
Ämne: Är verkligen Abidal ....
Jag skulle inte lita på Sylvinho över en hel säsong.
Barcelona 2bbbe
2009-01-30 18:03
Är verkligen Abidal bättre än Sylvinho??

Tyckte brassen gjorde en riktigt bra match. Abidal är stabil, men inte optimal i det offensiva spelet. Eftersom henry inte är superbra längre på ett slå sin motståndare så skulle jag gärna se en offensiv ytterback komma på överlapp.

Barcelona Rambla
2009-01-30 17:57
Visca_Barca & Napao:

Jo, jag har tröttnat för länge sen och scrollar bara vidare. Det jag menade var att redaktionen i form av Kim redan har sagt ifrån EFTER det att de började diskutera saken igen.
Barcelona davuder
2009-01-30 17:57
Vad tror ni om det här?
Real Madrid obbe
2009-01-30 17:44
Busquets gjorde rena rama Zidane draggningar i går, kul att se, redan en väldigt komplett mittfältare, spelar också väldigt direkt och snabbt, och kladdar intye så mycket på bollen, har bra blick och koll på vad motståndarna är, innan han får tag på bollen, ballt att se.

Dock tycker jag så fort han får en liten smäll överförstärker situstionerna för att han vill ha kort på motståndarn, visst smart, emn mindr kul att se, tycker också han filmar en del, en negativ sak, med en annars utmärkt fotbollsspelare.
Barcelona Napao
2009-01-30 17:41
Ämne: Visca_Barca

Om du....
Bojan var på G, Sergio visar att han hör hemma i a laget.Hleb var ganska kallt inte kul för han .Men tråkigaste var Puyols skada.
Barcelona Culéé
2009-01-30 17:31
Visca_Barca

Om du ser att någon har skrivit nåt helt onödigt, varför ens bry sig då?
aja.. Tycker att Bojan ska vara nöjd med sin bästa match den här säsongen maybe? vi får se.
Men Sergio, HERREGUD är ordet. Han lekte ju totalt med Espanyols mittfält =)
Sen att höra publiken tända på .. man blir påmind varför man älskar den här klubben så mycket.
Barcelona Visca_Barca
2009-01-30 17:30
Rambla

scrolla ner lite så hittar du inlägg som handlar om robben snabbhet o sånt. vi är TRÖTTA på detta. försök o skriv på deras forum då :)
Barcelona poddalito
2009-01-30 17:20
Ämne: Rambla, du har rätt.....
Cape:
Dom är nu borttagna.
Barcelona Napao
2009-01-30 17:13
Ämne: Visca_Barca:

Jag ....
Så du har inte tröttnat på de vitas snack om Robben,Ronaldo, osv är bättre en Messi?
Barcelona Cape
2009-01-30 16:44
Rambla, du har rätt. Även om de senaste två inläggen motbevisar det.
Barcelona Rambla
2009-01-30 16:36
Visca_Barca:

Jag fattar inte varför du måste hyperventilera? Redaktionen har redan sagt ifrån att de ska sluta. De vita som är kvar är ju hur lugna som helst. Lugna ner dig vetja.
Canaletes
2009-01-30 16:33
Saman

185+ iaf de vet jag! :D
Barcelona Saman.
2009-01-30 16:22
Hur lång är Henrique, hur är hans huvudspel? Har för mig att han är en bjässe han med. I så fall lär han bidra ordentligt till mittfältets huvudspel ytterligare.

Alves, Henrique, Pique, Abidal

Yaya, Busquets

Oj oj luftrummet är vårt! Om vi någonsin spelar med den kombinationen.
Barcelona el Flaco
2009-01-30 16:21
Ride_The_Big_One(6)/

Jag kände likadant. Fast jag blir som allra mest glad när Puyol gör mål. Precis som VM gör ju Puyol mål vartannat fjärde år känns det som. Varje gång det sker tar man sig för huvudet och undrar hur fan Puyol lyckades befinna sig på rätt plats vid rätt tillfälle.
Barcelona Barcelonito
2009-01-30 16:20
Ride_The_Big_One(6)

Vi har faktiskt inte släppt in många mål på hörnor och frisparkar (inlägg). Tror faktiskt det är 2 eller 3 mål på hörna, inte mer. Det är ändå OK för att ha spelat 35 matcher hittills.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-01-30 16:18
Var det bara jag som blev extra glad när Pique fick göra mål?

Publiken tände verkligen till när egna produkterna gjorde mål.
=)
Barcelona Visca_Barca
2009-01-30 16:17
Snälla RED hur långt ska detta gå eller?
Spärr alla vita får från madrid o låt oss barca fans själva diskutera . vi får ej skriva på deras forum va fan ska de skriva här för o leka Robben "utan hår" osv? det e vi själva som förstör forumen för oss sjävla eftersom vi låter de skriva.

hoppas ni TÄNKER
Barcelona el Flaco
2009-01-30 16:17
¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!/

I länktipset kan du läsa att Piqué har gjort två mål denna säsongen, en i cupen (igår) och en i Champions League.
Barcelona Rambla
2009-01-30 16:16
Ämne: el Flaco

Nej, Piq....
Oavsett vilket, så fick Piqué officiellt målet.
2009-01-30 16:14
Rambla/Ogge

Grejen med Ronaldo är att han har fler tools att göra mål än Messi, huvudspelet och att han kan skjuta med bägge fötterna gör honom aningen farligare.

Messi är fan för kylig ibland =/
Barcelona Rambla
2009-01-30 16:13
En krigsmålad Piqué.
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-01-30 16:13
el Flaco

Nej, Piqué gjorde inte mål mot Sporting. Det var väl självmål?
Barcelona el Flaco
2009-01-30 16:12
Barcelonito/

Inte för att vara petig, men det var faktiskt Piqués andra mål för säsongen. Han gjorde det första på bortaplan i Champions League mot Sporting Lissabon.
2009-01-30 16:12
Barcelonito

Vi må har fler långa spelare än tidigare men vi har fortfarande lite problem med fasta situationer emellanåt, de tappar i koncentrationen då och då.

Men tror ändå vi vinner efter en tuff match.
Barcelona Rambla
2009-01-30 16:09
obbe:

Jag anser att Messi faktiskt är en kyligare och bättre avslutare än Ronaldo. Fast Messi kanske tom är lite för kylig ibland att han därför missar en del chanser. Ronaldo har sitt hårda skott som kan flyga lite hur som helst och han skjuter bra med båda fötter.

Alltså, inte alltid mot 10 man men många av målen är mot svagt motstånd eller redan avgjorda matcher. Du som jag vet att bottenlagen i PL knappast kan hota topplagen. Inte ens när de spelar hemma. Visst, de kan ibland stå emot länge och hålla 0-0 men bottenlagen har inte mycket till offensivt hot under matcherna. I Spanien åker du på däng så fort du går ner i tempo eller är okoncentrerad även mot de lite sämre lagen. Speciellt på deras hemmaplan.
Annons: