/spanien/barcelona/forum/19410.aspx/spanien/barcelona/forum/19410.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dizzy
2009-01-29 12:41
Verkar som Tv-bolagen har krockat igen och att de inte kommer överens? Rätta mig om jag har fel.

Så som jag läser så kommer de inte visa matchen idag på Tv?
Barcelona Riiio!!
2009-01-29 11:24
Ämne: Det var först ett ry....
hoppas verkligen att det stämmer så man får se hela matchen. Orkar inte mejla till tv4 mer =)
Barcelona Smogen
2009-01-29 11:21
Det var först ett rykte om att TV4Sport bara skulle visa 2:a halvlek eller något sådant, men vad jag vet börjar matchen 21.30.

Antar att ryktet uppståd pga. den ovanliga starttiden....
Barcelona Riiio!!
2009-01-29 11:04
Cuuules vet någon om barca matchen börjar 21.30 eller sänder asen TV4sport typ andra halvlek el nått??
Barcelona Criff
2009-01-29 10:57
Taylor, Du menar sen han gick från pengarnas lekrum i England till finrummet i Spanien?

Det har gått sådär, blandar helt ok insatser med några briljanta målgivande passningar till att vara rätt osynlig.

Men han säger själv att han fortfarande har problem med språket och grejer så han behöver väl mer tid.
Barcelona Der Afro
2009-01-29 10:38
Ämne: Någon som kan översä....
Dizzy (och alla andra), här hittar ni alla viktiga nyheter om Barcelona. Tex om Lahm & Ribery:

http://fcbtransfers.blogspot.com/

Världens bästa Barcelona-nyhets-sajt!
Barcelona Dizzy
2009-01-29 10:24
Någon som kan översätta vad det står? Har vi lagt ett bud på Ribery och Lahm?
Barcelona Smogen
2009-01-29 10:09
Aftonbladet skriver för en gång skull en riktigt intressant artikel, handlar om Camp Nou och den planerade renoveringen. Bra jobbat!
Real Madrid Taylor
2009-01-29 10:01
Hur går det för Hleb nuförtiden? Får han spela någonting? Har tappat kollen sedan han försvann ur fotbollens finrum.
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-01-29 09:51
Valdebebas

Zidane är inte en dribbler eller målgörare, utan han var speldirigent och har inte mycket med Maradonas spelstil att göra. Ronaldo fenomeno är även han en annan typ av anfallare än Maradona. Ronaldo var snabb och gick ofta rakt på mål, han var riktig målgörare och mindre show....
Real Madrid Valdebebas
2009-01-29 09:30
Fotbollsguden

Zidane? Ronaldo?
Real Madrid Fotbollsguden
2009-01-29 01:32
Messi är utan tvekan bäst i världen just nu. Den enda som riktigt kommer nära Maradona, förutom Ronaldinho. Hittade denna intressanta krönika om Maradona på länktips. Står lite om hans tid i Barcelona, kanske läsvärt.
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2009-01-29 00:31
Intressant intervju med Van der vaart tagen från hans officiella hemsida.
Lite intressant ändå handlar bland annat Barça:D
Kolla länken.
Barcelona BlueRed.
2009-01-28 23:47
Barca Dragan

Det är bara att du skriver och skickar in till redaktionen. Godkänner dem det så kommer det med i Els Cracks.

God natt.
Barcelona Barca Dragan
2009-01-28 23:42
ang Els Cracks Hur kan inte än spelare som Hagi inte vara med där? han lirade för oss i 2 säsonger 94-96 o gjorde mer mål per match där en vad han gjorde för real 90-92. E de bara för han lirade i Real förut!? menar 94 när vi ägde honom så gjorde han ett av goals of the century som Fifa tilldelat + har han från world soccer awards 100 Greatest Players of the 20th Century en 25.e plats. Så redaktionen har ni glömt honom el tycker ni bara inte han platsar där!?! jag tror inte jag är ensam om att han platsar där..

Tycker lätt Gigi Popescu med platsar in där 95-97 som mittback o kapten av laget gjorde han 9 mål i 59 matcher o hjälpte till att vinna oss uefa cupen 97 o även spanskacupen samma år. Lixom han är med som en av Premier Leagues bästa utlännigar genom tiderna.

vad tycker ni andra?!?!
Barcelona Sersari
2009-01-28 23:06
Imorgon smäller det. Hoppas på en "komfortabel" seger, vill se Cáceres och Piqué spela. Kom igen Bojan, dags och näta nu. Hleb vill jag se mer av, han kan bli en bra spelare att kasta in under låsta matcher i CL.

Imorgon vinner vi!

¡Visça Barça y Visça Josep Guardiola!
Barcelona Okkapokka.
2009-01-28 22:32
PILMÀ

Jag förstår, Men fortfarande en rolig tanke.
Barcelona J.Gamper
2009-01-28 22:29
sjuk frispark
Barcelona Sürer
2009-01-28 22:19
som det ser ut just nu ska puyol och marquez fortsätta som mittbackspar, deras sammarbete är väldigt bra och de har spelat med varandra i fera år nu i sträck, ingen kritik mot milito men han är lite för lik puyol i sin spelstil

de flesta storklubbar har en spelande mittback och en galning till partner om man så ska kalla det, barca har puyol-marquez, united har ferdinand som den lugne o vidic som galning, chelsea terry och carvahlo
2009-01-28 22:16
Ämne: Ganska roligt att nä....
Okkapokka
Menningen med det hela var lite IRONI.
Men klart att handlar om pengar när en spelare som Kaka Ronaldo och Torres lämnar stora lag som Milan, Man U, Liverpool där de är världstjärnor idag till ett mitten lag som City.

Men däremot är det inte lika märkligt när lite mindre kända spelare lämnar ett lag även om laget är ett världlag till t-ex City, inte lika märkligt i alla fall för alla.
Barcelona el Flaco
2009-01-28 22:12
I en perfekt Barça-backlinje måste det finnas en som sköter uppspelen (Marquez och Piqué) och en lite mer hardcore back som är bra på positionsspel och att tackla (Puyol, Milito och Cáceres). Sen är det bara frågan om hur man ska disponera de, men jag tycker att en av varje kategori måste finnas på plan för att det ska finnas någon balans. Enligt vad Rambla skrev tidigare skulle man kunna lägga Henrique i samma kategori som Marquez och Piqué.
sebbaa
2009-01-28 22:00
21:30 börjar matchen. Till de som inte vet har vi "Spelschema" i menyn där man kan kolla sånt. =)
Barcelona Islam_Bosna
2009-01-28 21:59
Pedro_27:

Börjar inte matchen 21.00?

edit: Såg nu, äntligen sänder tv4sport en hel cupmatch för en gång skull
Barca08
2009-01-28 21:53
Okkapokka //
Mycket bra skrivet !
Barcelona Pedro_27
2009-01-28 21:52
Ämne: fan vad schysst att ....
aa fan vad skönt att de visar hela matchen imorn :D:D..
21:25 Barcelona-Espanyol, cupen, TV4 Sport
ÄNTILGEN :D...

ETO kommer göra 2 mål :)
Barcelona Okkapokka.
2009-01-28 21:51
Ganska roligt att när City vill ha ens storspelare som Messi eller Eto'o så reagerar man och säger att pengar styr sporten, och att sånt äcklar en. Sen om man vill bli av med last så hoppas man att City kommer och lägger jättebud på den spelaren.

Roligt :)
2009-01-28 21:48
fan vad schysst att 4Sport visar hela matchen.
Ser faktiskt fram emot:P
2009-01-28 21:46
Men om vi säljer Milito direkt efter återkomsten från långvariga skadan då kan vi ju inte få ut mycket betalt för honom?
Kanske om City skulle vilja köpa honom.
Barcelona Viva El Messi
2009-01-28 21:44
Fan vad alla snackar om att de vill att Milito ska ut.Jag tycker han borde få en chans till att visa vad han kan.
Barcelona BlueRed.
2009-01-28 21:42
Yaya Touré #24

Nya Alves?

Nej tack till en yngling i startelvan om Abidal lämnar. Han ska vara minst 24-25 år gammal och veta hur det är att spela i högsta ligan. Däremot om fransmannen får stanna så kan vi satsa på en yngre spelare.

Edit; Yaya Toure #24

Förstod vad du menade nu, är lite trött idag.
Annons: