/spanien/barcelona/forum/19408.aspx/spanien/barcelona/forum/19408.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Pep.G
2009-02-21 15:29
el capitano

Du har fått ett PM ;)
Barcelona Pep.G
2009-02-21 15:27
PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)

Det är exakt det jag menar. Varför ska man bli arg och upprörd för att en länk har blivit länkad 2 gånger ?
el capitano
2009-02-21 15:26
Pep.G
PM:a mig om du har problem.

Barcelona Okkapokka.
2009-02-21 15:24
Haha brist på saker och snacka om eller? Trodde aldrig att det skulle bli bråk om tidigare länkar som postats i forumet. Lägg ner.
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2009-02-21 15:24
Varför hackar alla på varandra idag i forumet?
Lugna ner er grabbar allihopa.
Han har postat en länk som man har redan postat SO WHAT? inte hela världen vi snackar om eller?

Man kan väl inte liksom gå tillbaka till 3-4 sidor tillbaka föru se om nån har redan länkat samma länk?

Man kan förstå att det blir irriterande för visa folk men man måste försöka och vänja sig vid sådana saker som är nästan ingenting som man borde bli upprörd över.

Ni är väl inga barn längre eller?:D
Håll ihop er culés.

Barcelona Pep.G
2009-02-21 15:22
el capitano

Det är du som argumenterar. "Den länkades här och den länkades där". Ser det ut som om jag bryr mig ?!
Barcelona Messi4321
2009-02-21 15:22
Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att pep ska ställa upp med denna uppställning.
valdes
alves---------marques------pique----------abidal
-----------xavi------busqets------keita----------
---messi------------eto'o--------------henry-----
keita-bra huvudspel tvåvägspelare busqets til förmån till toure nästa vecka
el capitano
2009-02-21 15:11
Pep.G

Tagga ner!!
Läs i forumet innan du postar en massa gamla nyheter från "AFTONBLADET".
Sen skrev jag bara att alla har läst redan denna artikel, sluta argumentera!

Barcelona Gud är störst!
2009-02-21 15:11
Ämne: Gud är störst!

Ba....
Det är bara jobbigt det är vad jag ville få fram. Punkt slut.
Barcelona Pep.G
2009-02-21 15:08
el capitano

Är det världens undergång då ? Många artiklar har länkats mer än en gång. Lägg ner.
Barcelona Pep.G
2009-02-21 15:07
Gud är störst!

Bara för att du har läst innebär inte alla har läst den eller hur ?

Det roligaste och mest sköna i artikeln är att det står att hela Real Madrid har gjort 49 mål sammanlagt, medan H-E-M har gjort 51 mål sammanlagt. Ett fantastisk facit !
el capitano
2009-02-21 15:07
Pep.G

Läs på sidan 3 i forumet där hittar du artikeln =)
el capitano
2009-02-21 15:06
Från artikeln :)

"Och inte blev det bättre efter att Alfredo di Stéfano uttalat sig. Den 82-årige Real-ikonen tyckte inte bara att Drenthe borde skärpa till sig. Utan också ”klippa sig och plocka bort örhängena”.

Grej of the day =)
haha

Barcelona Gud är störst!
2009-02-21 15:02
Pep.G

Ta inte illa upp det inte bara dig jag menar men jag hatar när folk länkar till gamla nyheter, vet att själva artikeln inte är gammal men innehållet är det. ;)
Barcelona Saman.
2009-02-21 15:01
"De flesta är överens:

Barcelona har redan avgjort La Liga.

Laget är så överlägset att ett spelbolag redan betalt ut till de som spelat på Barca som ligasegrare.

Och Real-stjärnan Drenthe överväger terapi."

Ur artikeln. Rätt kul att aftonbladet kopplar Drenthes "terapi" till vår framgång. :P
Barcelona Pep.G
2009-02-21 15:01
el capitano

Den är från dagens upplaga. 21 Februari.
Barcelona Saman.
2009-02-21 15:00
el Flaco

Vid ett tillfälle var det någon som pricka startelvan har jag för mig :D
el capitano
2009-02-21 14:59
Pep.G

Alla har läst den
Barcelona Pep.G
2009-02-21 14:55
En fantastisk artikel faktist. (:
Barcelona el Flaco
2009-02-21 14:54
Saman/

"Tror faktiskt det är helt omöjligt att tippa startelvan idag"

Säg mig en gång under denna säsongen som man har kunnat tippa startelvan? Med Pep som tränare kan man aldrig veta. :P
Barcelona Pedro_27
2009-02-21 14:53
Jag hoppas Pep startar me de bästa te.x Messi-Eto-Henry ... det är ingen lätt match idag.. Vi måste VINNA :)
Barcelona Saman.
2009-02-21 14:51
Gud är störst!

Yaya lär nog också få en halvlek idag för att sen bytas ut. Fast o andra sidan så kanske Busquets spelar hela matchen idag så får Yaya spela hela matchen mot Lyon. Det är många frågetecken men Pep reder nog ut det.

Tror faktiskt det är helt omöjligt att tippa startelvan idag :)
Barcelona Gud är störst!
2009-02-21 14:48
Om inte Pep startar med Yaya idag så är det ett stort misstag och missbedömning av honom (som matchen mot Betis), han är så otrolig viktig många kanske inte märker det men jag känner mig trygg när vi tappar boll och Yaya står där som en stor stålvägg och låter ingen passera, sen hans bollbehandlig är utomordentlig. Samma i matchen mot Lyon så är han en nyckelspelare där.
J.Janerique
2009-02-21 14:38
Bojan kan inte gå in i startelvan eftersom han knappt får se på x-rated cinemas:) Nej men det finns ingen anledning för varför Bojan ska in, även om det vankas Champions Leauge för dem spanska lagen nästa vecka. Men vi ska ändå bräcka utländskt motstånd...

Dessutom är det derby emot Espanyol vilket alltid blir en kul historia, om man är Barca-fan;)

Själv ska jag se vita soldater.
Barcelona Miggee
2009-02-21 14:32
Tack för svaren.

Bra att vi har ett starkt mittfält som lätt kan täcka upp det.
Barcelona Barcadinho.
2009-02-21 14:32
Matchen idag är oerhört viktigt. Och jag hoppas att Pep ställer med de bästa från start.
Det är en psykologisk punkt. Tappar vi poäng igen så kan det leda till svag panik i fortsättningen.

Och det är inte bra. Vi måste markera konkurrenten från Madrid att närmare oss kommer ni inte så lätt. kom ihåg att nästa helg är det Ath.Madrid på bortaplan.

Så jag hoppas på att Messi ska starta om han är 100 procent för fight med sina fötter.

Leder vi matchen med 2-0 och dominerar överhuvudtaget så kan Pep börja byta ut nyckelspelare.
Bättre att försöka avgöra först och byta sen än tvärtom (ligga under och byta in o försöka vända matchen), i alla fall idag, när matchen är så pass viktig.

Det blir annars väldigt stressigt runt klockan, när man ska försöka vända en match och klockan bara klickar vidare (ja, jag vet att vi lyckades o vända en del matcher, men inte helt den sista).
Messi behöver också flera minuter på sig och komma in i matchen. Han är inte en robot.

Sen om spelarna är inte skadade så går det inte bara och tänka på och "spara honom" till nästa match hela tiden. Viktiga spelare ska spela så mycket det går för att få bättre resultat.

Alves är också en viktig spelare (utan en riktig ersättare) och Xavi med. Men de två har spelat enormt mycket. Mer än Messi.

Sen undrar jag faktiskt hur publiken kommer att "ta emot" Eto'o. Jag är lite grant orolig, eftersom jag vet att det finns culés som blir sårade lätt.
Jag hoppas verkligen inte höra visslingar om han missar några chanser eller sånt.

Beckham fick inte riktigt varmt välkommen när han kom tillbaka till USA. En del galaxyfans buade mot honom.

Men jag tror mer på att lejonet kommer att bli extra taggad idag, mer än vanligt.
Han kommer att känna att han måste kompensera allt som har hänt genom att prestera ännu bättre på plan och genom att visa fansen att han bryr sig om den klubben han spelar för.

Jag förväntar mig ett extra taggad lejon som förhoppningsvis smittar de andra spelarna till en stark insats idag.

Jag hoppas annars att Betis gör en bra match idag, även om de har ganska liten chans att hämta någon poäng. Men man vet aldrig.
Jag tycker att Real har spelat sämre hemma än borta under flera matcher.

ha en bra dag och snälla:
höj nivån här på Les Rambles för att inte skrämma bort nya medlemmar.
Barcelona Saman.
2009-02-21 14:30
Miggee

Rätt troligt ja. Tror han kommer vara frisk en-två dagar innan matchen men han lär nog vilas i så fall.
Barcelona el Flaco
2009-02-21 14:29
Miggee/

Ja. Han kommer nog tillbaka mot Bilbao den 8:e mars.
Barcelona Saman.
2009-02-21 14:28
Rätt svårt att bänka Eto'o, Henry, Messi till förmån för Bojan.
Barcelona Miggee
2009-02-21 14:28
Missar Iniesta också matchen mot Atl.M?
Annons: