/spanien/barcelona/forum/19403.aspx/spanien/barcelona/forum/19403.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona MessiFP
2009-01-30 11:53
Skönt vinst. Synd att vi tappar 3-0 till 3-2 men det blir en läxa till framtiden.

Och sen Busquets, fy fan va bra han var igår!
Barcelona Barcelonito
2009-01-30 04:34
Hej, har inte sovit än, Puyols skada har påverkat mig för mycket. Ville bara säga att det kommer att bli Abidal och inte Caceres som tar Puyols plats om nu Marquez inte blir frisk till nästa match. Skulle förvåna mig mycket om man ställde upp med Caceres nästa match. Abidal är en bra mittback.
Barcelona L!VOZ
2009-01-30 01:04
undrar vem som har gjort den 5000e målet i barcelona tröja??

tack på förhand
Delarocha RIP Puerta
2009-01-30 00:55
Var inte Espanyols anfallare typ 7 meter offside vid friläget? Såg så ut iallafall när bollen spelades.
Barcelona Gud är störst!
2009-01-30 00:42
Ämne: Den här typen av mat....Vet att det tar mycket tid och göra en sådan text. Men om ni har tid så gör gärna det för det är mycket finare och mer lättläst.

Om tex du inte har tid så kanske nån annan i RED har så ni får samarbeta (ni gör det annars också i försig men ni får göra det ännu mera nu haha). Aja rolig underhållning ikväll, vi hörs bona nit! (det var så man skrev på katalanska tror jag)
Barcelona Napao
2009-01-30 00:39
Puyol skadad idag och dom kollar imorgon hur länge han blir borta.
Barcelona Kim
2009-01-30 00:38
Den här typen av matchrapport har gjorts en gång tidigare, och det var i november när jag skrev den kring Recreativo-matchen. Det är väl mer för att testa om det blir mer lättläst som jag har tagit fram layouten. För tillfället är det bara så eländes mycket pillande för att få till allting som det ska vara.
Barcelona Gud är störst!
2009-01-30 00:30
VILKEN MATCHRAPPORT TEXT!

Fantastiskt, har för mig att ni har gjort sådär tidigare. Men ni slutade med det men hoppas ni fortsätter den här gången med både införr- och matchrapporter.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-01-30 00:08
Gillar verkligen nya(?) layouten på matchrapporten. Gör det roligare att faktist läsa igenom den även fast man såg matchen för 40 min sedan.

Rolig match förövrigt. Kul att Bojan fick näta två gånger så man kan motbevisa min polare i plugget som inte gillar Bojan ett dugg :P
Även fast det bara var CDR, dock derby.
Barcelona Castefa
2009-01-30 00:03
Januari månad slut:

Inte alldeles imponerande spel i varje match, men 8 matcher 7 vunna en oavgjord (som inte betydde något). DET är imponerande!
Barcelona Oha789
2009-01-30 00:00
Barcadinho

Det var faktis inte jag som ville ha halsdukar...

men jag skulle vilja få lite hjälp om du kan fixa fram nån hemsida där dom kan tippsa Barcelona Tatuering?
Barcelona Barcadinho.
2009-01-29 23:56
Onödig spänning som många skriver. Man blir typ rädd för varje anfall av de blå-vita.

Men det slutade bra och det var en fest ikväll. Många mål, spännnade match och nästan 80 000 aktiva på plats. Härligt.

Jag trodde faktiskt att matchen skulle bli mycket tuffare, med fula tacklingar och tröjdragningar och sånt.
Det var ganska skysst derby.

Pinto kunde göra bättre vid andramålet, men första ingen skulle rädda. Otagbar bana.

Jag var besviken på Hleb lite. Han måste vara mycket mer bestämd.

Dagens höjdpunkt för mig var Bojans andramål. Vilken underbar avslut. Och det kändes bra efter alla chanser att brände förra gången.

Jag tror inte att det något alvarligt med Puyol. Max en vecka, gissar jag.

Oha/

Det finns en del halsdukar som säljs på tradera om du inte vill vänta och köpa på plats. Mina söner har skaffat fina barcagrejer där.
Se länk. det fins flera och det kommer nytt hela tiden.

Festen fortsätter för oss culés på helgarna och mitt i veckorna. man vill att sagan ska bara fortästta.
Barcelona Castefa
2009-01-29 23:56
Ämne: Såg ni Sylvinhos löp....
Hade vi inte sådan alldeles nyss? Zambrotta?
Christián
2009-01-29 23:53
vsg
Barcelona Oha789
2009-01-29 23:52
Christián

haha jag vet det är många som säger det.

Men tack för tipset iallfall.
Barcelona Castefa
2009-01-29 23:51
Det är lårmuskeln, hur allvarligt får vi nog vänta med ett tag.
Christián
2009-01-29 23:50
Oha789 du borde satsa på att bli komiker
Barcelona Oha789
2009-01-29 23:48
Christián

jag ska ringa puyol och fråga vänta ett ögonblick...

haha komigen det är för tidigt att veta. Du är tvungen att vänta nån timme för att jurnalisterna ska få veta det.
Barcelona Oha789
2009-01-29 23:46
George Looney

Min vänn är Chelsea fans och dom har en faktisk väldig fina exempel på hemsidor och sånt om hur man kan tatuera sig.

men jag har letat som in i den och hittar ingenting. sen vill man ju få lite tipps var det skulle vara bra att tatuera Barca märket och om det är finar med färg eller utan och sånt.
Barcelona George Looney
Ämne: George Looney

ha....
Guddy var sist på allt förutom på en nick i första, tur att det är liga match nästa vecka, tveksam till att han får lira sånt.
God natt
Christián
Är det någon som vet hur det är med Puyol?
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2009-01-29 23:42
Busquets var bäst enligt mig, vet ej om ni vill hålla medd.
Mina kära culés:.
Barcelona Oha789
2009-01-29 23:42
jag fattar inte att ni bara klagar på Pinto.

Såg ni inte att båda målet som Espaniyol gjorde så var det lång skott, vilket betyder att det är både backarnas och mittfälltarnas fel som låter J.M. Callejon och Coro få så många sekunder på sig att ladda skott på mål.. komigen på denna nivå kan man inte låta en spelare få den tiden att ladda på ett skott för alla har ju en fantaskisk skott, det skulle till och med jag ha om jag tränna som dessa killar gör.
Barcelona George Looney
2009-01-29 23:40
Ämne: George Looney

ha....
Om du vill ha en snygg så gör du det i Barcelona, det kostar liksom inte så mycket att åka dit över en helg, annars så är det väll att köra på vilken tattuerare som helst bara du har en ordentlig skiss med dig.
Barcelona Saman.
2009-01-29 23:40
Ebay.
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-01-29 23:39
Ingen som vet en sida där man kan beställa Barcelona halsdukar??
sebbaa
2009-01-29 23:37
Jag är inte säker men det kändes som att Pinto skulle varit skymd vid det andra målet? Såg inte så bra det, fast tyckte han reagerade så sent. Men första målet var han chanslös på.

Skön vinst, och kul med spänning, inte ofta man njuter av det!

God natt
Barcelona Oha789
2009-01-29 23:37
George Looney

hahaha komigen jag är allvarlig :D
Barcelona Saman.
2009-01-29 23:36
Såg ni Sylvinhos löpning vid Espanyols friläga i 25:e minuten i första halvleken? Den killen är super snabb.

Jag hade gärna sett att Sylvinho får ett års förlängning på sitt kontrakt. Han har fysiken för det, dessutom lär vi inte få in något på att han flyttar. Visst vi lär värva in en vänsterback i sommar, då blir Sylvinho antagligen 3e val.

Tänk er t.ex om vi värvar en vänsterback som samtidigt kan spela högerback. Då har vi dubbeltäckning på båda ytterbackspositionerna.

En tanke bara. :)
Barcelona George Looney
2009-01-29 23:36
Ämne: Killar jag har länge....
Oha, åk till Barcelona och gör det, risken är annars att du kommer ut med fel klubbmärke.
Annons: