/spanien/barcelona/forum/19400.aspx/spanien/barcelona/forum/19400.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonito
2009-01-30 15:32
Obbe

Messi har gjort 23 mål och 11 assist hittills. Låt Robben vara snabbare, mer teknisk, smartare, bättre på huvudet, bättre skott, starkare... Han kommer ändå inte ens i närheten av Messis säsong. Jämförelsen är det pinsammaste och det håller Robben också med om. Så sluta ta upp det hela jävla tiden.
Real Madrid F7 Sergio Ramos~
2009-01-30 15:32
el Flaco

Håller faktist med dig, Granero hade behövts men istället jagar vi Wigans Valencia som kostar 18 milj euro .

I Matas fall så ville han lämna själv, Valencia var tydligen ett bättre alternativ.

Negredo har bara sporadiskt visat sin talang, tycker vi gjorde rätt där.
Real Madrid obbe
2009-01-30 15:29
Bruno Alves är en bra mittback, helt klart, brukar ju kampera tillsamman i mitten med Pepe i portugisiska landslaget, och även gjort så i Porto, när Carvalho inte är med.

Aggresiv spelstil helt klart, men bra.
Barcelona el Flaco
2009-01-30 15:28
Jr. Honken/

Det är lugnt. ;)

obbe/

Jag anser att er cantera är minst lika talangfull som vår, skillnaden är väl att ni släpper ifrån er för många blivande storspelare. Mata, Negredo och Granero anser jag vara tillräckligt bra för att vara en del i dagens Madrid-trupp.
Barcelona Jr. Honken
2009-01-30 15:24
Förlåt att jag tog din fråga el Flaco!

Inget illa menat ;D
2009-01-30 15:23
Saman.

Ibland spelar andra saker än just prestation in i det hela.

Barcelona Jr. Honken
2009-01-30 15:23
F7 Sergio Ramos~

Nä, den är inte långvarig. Han förväntas vara tillbaka om ca. 10 dagar om jag har rätt för mig!
Real Madrid obbe
2009-01-30 15:21
Saman//

Dumma påståenden, hört om ärlighet nångång?
Robben ser man är snabbare, end of story, alla som ej är enögda kan nog erkänna det, i alla fall på längre sträckor.
Real Madrid obbe
2009-01-30 15:18
Sen verkar det som, att ni fått fram ytterlugare en grym mittfältare i Busquets, synd för oss, kul för er. Vi har många bra spelare i vår castilla, men få som håller riktigt hög klass, jag menar ni har Messi,iniesta som håller världsklass, även fabregas även om han lirar i arsenal, plus Bojan och Busquets som säkert snart också håller det.

Säger inte detta för att smöra, utan ren ärlighet.

Men jag tror mycket på främst Bueno,Szalai,Palanca i från oss, sklle de få lira mer o0ch länna självförtroende så skulle de också säkert bli bra, potential finns.

Sen har vi ju iof DLR, samt Granero om vi väljer att använda en klausul. Negredo ska man intenhellre glömma, för att nämna några.
Barcelona el Flaco
2009-01-30 15:16
F7 Sergio Ramos~/

Han kommer vara borta i 10 dagar. Missar matchen mot Racing, cupmatchen mot Mallorca och möjligtvis även hemmamatchen mot Sporting nästa helg.
Barcelona Saman.
2009-01-30 15:13
F7 Sergio Ramos~

Det har helt enkelt vart någon spelar som har vart bättre under samma period. Det gäller att prestera så gott man kan, förtjäna priset. Sen att någon annan gör ett bättre jobb för tillfället eller att prisutdelarna är cp är en annan femma.
2009-01-30 15:12
el Flaco

Hur är det med Puyol, är skadan långvarig ?
Barcelona Nesto
2009-01-30 15:12
Ämne: Sägs att Barcelona ä....
Njah, har sett några matcher..Kan ju inte döma helt på de matcherna men han är Okej men han är rätt aggressiv, typ Marco "monster" i Inter typ.
Ganska ful i spelsättet.
Hans pris? 20 -30 miljoner euro, NEJ TACK.
tänk på hans ålder också,27 då behåller jag hellre Milito.
2009-01-30 15:11
Gaucho#10

Raul bodde kanske ha vunnit den vid något tillfälle, sen har spelare som Del Piero och Maldini också på något konstigt sätt missat att vinna liknande pris.

Är dom ovanstående spelarna sämre för det ?
Barcelona Saman.
2009-01-30 15:08
obbe

Vi har inte kommit överens om något så sluta göra dumma påståenden, som sagt du behöver inte ta upp diskussionen igen.
Barcelona el Flaco
2009-01-30 15:07
Jr. Honken/

Det lär nog bli Piqué som får stångas med honom i luftspelet. Marquez är också bra på höjdbollar så där får vi en bra defensiv förstärkning med tanke på Puyols skada.
Real Madrid obbe
2009-01-30 15:05
Jo Robben är snabbare än Messi, det har vi alla kommit överens om, men den som är bäst just nu, är Messi.

Men man borde sluta med jämförelser de får en bara spärrad, det är en regel fast den inte är uppsatt.
Barcelona el Flaco
2009-01-30 15:04
Saman/

Haha. Han är en duktig kantspelare som har skapat oreda i tidigare möten mot Racing. Ett hot mindre helt enkelt.
Barcelona Jr. Honken
2009-01-30 15:02
el Flaco

Jag har sett några av Racings sista matcher nu, och han där Zigic är RIKTIGT bra! Honom får vi nog passa oss för!
Barcelona Gaucho#10
2009-01-30 15:01
Raúls alla rekord hit och dit, han kan anses som en av de största när han vunnit en utmärklese som världens bäste. Han har en tredje placering 2001 som sin främsta merit i fifa world player of the year.
Barcelona Saman.
2009-01-30 15:00
Har ingen aning vem Óscar Serrano är men är väl antagligen goda nyheter.
Barcelona el Flaco
2009-01-30 14:57
Racing försökte protestera Óscar Serrano utvisning förra helgen men fick ett bakslag från det spanska fotbollsförbundet. Han kommer alltså inte kunna spela matchen. Men Racing har fortfarande duon Munitis-Zigic som kommer skapa chanser mot oss. Hoppas Marquez blir frisk tills på söndag. Hans rutin lär behövas.
2009-01-30 14:52
Saman.

Tycker samma faktist det var min kompis som övertyga mig.

Tro det eller ej.
Barcelona Jr. Honken
2009-01-30 14:40
Autobahn Arjen

Asså, jag trodde att vi hade slutat med dom där JÄ*LA jämförelserna. Det är så himla tradigt att alltid gå in här och läsa om vem som är snabbast eller bäst av Robben och Messi! Vi har ju redan haft den disskusionen!

Någon som håller med mig?

Så snälla! Sluta jämföra!!!
Barcelona Saman.
2009-01-30 14:36
Autobahn Arjen & F7 Sergio Ramos~

Finns ingen anledning till att upp den diskussionen igen.
2009-01-30 14:36
ElDuroDeFCB Barcelona

Real har ju en chans, eller har du glömt Capello tiden månne ?

Sen vill jag bara säga 18p till er som har glömt det.
Barcelona Cape
2009-01-30 14:35
ElDuroDeFCB

Ingenting är klart. Visst Barca har ett stort försprång och ser inte ut att tappa det, men om det teoretiskt sett går att komma ikapp för Real Madrid så är ingenting klart förrän det verkligen är det.

Autobahn Arjen

Nej tack.
2009-01-30 14:34

Alltså jag vill inte provocera till något men när det gäller snabbhet så är det Robben för hela slanten.
Real Madrid Autobahn Arjen
2009-01-30 14:29
Vem är snabbast tycker ni? Robben med och utan boll eller Messi?
Barcelona Jr. Honken
2009-01-30 14:26
Saman

Håller med dig. Pedro borde få chansen nu. Det kanske kanske är ända läget för honom...
Annons: