/spanien/barcelona/forum/19386.aspx/spanien/barcelona/forum/19386.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Saman.
2009-01-30 14:36
Autobahn Arjen & F7 Sergio Ramos~

Finns ingen anledning till att upp den diskussionen igen.
Real Madrid F7 Sergio Ramos~
2009-01-30 14:36
ElDuroDeFCB Barcelona

Real har ju en chans, eller har du glömt Capello tiden månne ?

Sen vill jag bara säga 18p till er som har glömt det.
Barcelona Cape
2009-01-30 14:35
ElDuroDeFCB

Ingenting är klart. Visst Barca har ett stort försprång och ser inte ut att tappa det, men om det teoretiskt sett går att komma ikapp för Real Madrid så är ingenting klart förrän det verkligen är det.

Autobahn Arjen

Nej tack.
Real Madrid F7 Sergio Ramos~
2009-01-30 14:34

Alltså jag vill inte provocera till något men när det gäller snabbhet så är det Robben för hela slanten.
Real Madrid Autobahn Arjen
2009-01-30 14:29
Vem är snabbast tycker ni? Robben med och utan boll eller Messi?
Barcelona Jr. Honken
2009-01-30 14:26
Saman

Håller med dig. Pedro borde få chansen nu. Det kanske kanske är ända läget för honom...
Barcelona Jr. Honken
2009-01-30 14:24
ElDuroDeFCB

Det är faktiskt inte RIKTIGT klart än, att Barca vinner La Liga! De andra lagen har faktiskt en väldigt liten chans. Men jag ser ju såklart inte någonting som kan stoppa Barca just nu!
Men man ska aldrig ta ut något! Det återstår ju fortfarande ganska många omgångar.
Barcelona Saman.
2009-01-30 14:22
ElDuroDeFCB

Vi har knappast tagit hem ligan än! Men att han är anti Barca är så uppenbart ändå dock klandrar jag inte han för att spela X.

Vi har bortaplan, Messi, Xavi spelade hela matchen igår, så de lär få minimal speltid i helgen. Samt så åkte Puyol på en skada så han lär inte vara med.

Men men vi är i bra form nu så att oddsa på 2an är nog det smartaste man kan göra.

Valdes

Alves, Pique, Marquez, Abidal

Yaya, Keita, Iniesta

Pedro(?) Eto'o Henry

Startelvan lär nog se ut så här på söndag. Dock är jag väldigt fundersam om vem som ska spela på vänsterkanten. I och med att Bojan, Messi, Hleb fick speltid i cupmatchen så hoppas jag på att Pedro får en chans där. Nu är det rätta läget.
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-01-30 14:09

Är det någon som kollat in Fantv Versus med Kviborg haha. Han är så Anti Barcelona så det gör ont, killen inser inte att Barcelona har helt enkelt tagit hem årets LaLiga och så gör han lite påhopp på Expekt som betalar ut pengarna till de som har tippat Barcelona som Liga vinnare. Han tror fortfarande att Madrid har en chans, buhuhu..
Barcelona Jr. Honken
2009-01-30 14:00
Såg inte matchen igår. Jag såg bara lite av första halvlek. Jag hoppade upp ur soffan vid första målet, eller som jag TRODDE var mål, men det var ju tyvärr offside på Gudjhonsen...
men jag hörde att dem vann iaf! :D

Jag tycker absolut att vi ska satsa på Trippeln! Det är väl bara bra att vinna så många titlar som möjligt.

Som sagt så såg jag inte matchen, men jag har läst några inlägg och sett att Puyol kommer att vara borta i 10 dagar p.g.a skada! synd! :(
Backlinjen är inte lika säker när inte han är med, men å andra sidan är det ju bara 10 dagar så det ska väl inte vara några större problem!

Visca el Barca
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-01-30 13:57
A.Gaudi

Jag tror att Pep satsar på CdR lika mycket som han satsar på CL och ligan. Att han väljer att starta med andra spealre i CdR innebär inte att han tycker att cupen är mindre värd, men ibland så måste han starta med mindre ordinarie spealare.

Sen har vi Racing borta som r j*vligt svåra att spela mot, så Pep vilar lite ordinarie spealre...
Barcelona A.Gaudi
2009-01-30 13:26
tycker helt klart vi ska satsa lite på CdR. Vi har sånt överlägset försprång i ligan och vi väl ha så många titlar som möjligt. Dessutom är det, på papperet, svagt motstånd framöver i ligan så jag tycker pep gör helt rätt val.

Ifall vi inte får trippeln så är väl dubbeln ändå ganska bra eller?
Barcelona VizzlA
2009-01-30 13:10
Asså gårdagens match bevusar att, DET ÄR INTE DÖTT PÅ CAMP NOU!!!:P..seriöst tryck!..o najs när publiken hoppa o gjorde vågen...
Barcelona DaniAlves
2009-01-30 13:09
L!VOZ

ingen har gjort den än.. som jag har förstått så låg vi på 4994 (liga)mål innan numancia matchen.

och vi van med 4-0 så de fattas 2 mål tills någon gör de 5000e målet i ligan.
Barcelona Visca_Barca
2009-01-30 13:00
fan jag fattar inte varför vi ska satsa på copa del rey :S .. där kom första skadan o så kommer det fortsätta , HOPPAS INTE..
Barcelona babbis
2009-01-30 12:58
det blir så sjukt nervöst i backlinjen utan den store puyol.
Barcelona Napao
2009-01-30 12:53
Bra det inte var så illa så nu kan han vila.
Barcelona Rambla
2009-01-30 12:49
Ja, jag tror att han kan spela nästa helg men man kan inte veta med säkerhet. Det beror ju på hur hans rebah går. Jag kan ju bara spekulera.
Barcelona Dizzy
2009-01-30 12:47
Rambla

10 dagar är ingenting. Trodde Puyol skulle vara borta minst 1 månad. Han kommer missa matchen nu på Söndag men tror ni han kan spela nästa?
Barcelona Rambla
2009-01-30 12:39
Puyol borta upp till 10 dagar. Inte så farligt med andra ord. Dessutom så verkar Marquez vara tillbaka. Han kunde ha blivit uttagen igår men man ville inte riskera något.
Barcelona Dizzy
2009-01-30 12:17
Sägs att Barcelona är intresserade av Bruno Alves? Nån som vet om han är bra?
Barcelona MessiFP
2009-01-30 11:53
Skönt vinst. Synd att vi tappar 3-0 till 3-2 men det blir en läxa till framtiden.

Och sen Busquets, fy fan va bra han var igår!
Barcelona Barcelonito
2009-01-30 04:34
Hej, har inte sovit än, Puyols skada har påverkat mig för mycket. Ville bara säga att det kommer att bli Abidal och inte Caceres som tar Puyols plats om nu Marquez inte blir frisk till nästa match. Skulle förvåna mig mycket om man ställde upp med Caceres nästa match. Abidal är en bra mittback.
Barcelona L!VOZ
2009-01-30 01:04
undrar vem som har gjort den 5000e målet i barcelona tröja??

tack på förhand
Delarocha RIP Puerta
2009-01-30 00:55
Var inte Espanyols anfallare typ 7 meter offside vid friläget? Såg så ut iallafall när bollen spelades.
Barcelona Gud är störst!
2009-01-30 00:42
Ämne: Den här typen av mat....Vet att det tar mycket tid och göra en sådan text. Men om ni har tid så gör gärna det för det är mycket finare och mer lättläst.

Om tex du inte har tid så kanske nån annan i RED har så ni får samarbeta (ni gör det annars också i försig men ni får göra det ännu mera nu haha). Aja rolig underhållning ikväll, vi hörs bona nit! (det var så man skrev på katalanska tror jag)
Barcelona Napao
2009-01-30 00:39
Puyol skadad idag och dom kollar imorgon hur länge han blir borta.
Barcelona Kim
2009-01-30 00:38
Den här typen av matchrapport har gjorts en gång tidigare, och det var i november när jag skrev den kring Recreativo-matchen. Det är väl mer för att testa om det blir mer lättläst som jag har tagit fram layouten. För tillfället är det bara så eländes mycket pillande för att få till allting som det ska vara.
Barcelona Gud är störst!
2009-01-30 00:30
VILKEN MATCHRAPPORT TEXT!

Fantastiskt, har för mig att ni har gjort sådär tidigare. Men ni slutade med det men hoppas ni fortsätter den här gången med både införr- och matchrapporter.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-01-30 00:08
Gillar verkligen nya(?) layouten på matchrapporten. Gör det roligare att faktist läsa igenom den även fast man såg matchen för 40 min sedan.

Rolig match förövrigt. Kul att Bojan fick näta två gånger så man kan motbevisa min polare i plugget som inte gillar Bojan ett dugg :P
Även fast det bara var CDR, dock derby.
Annons: