/spanien/barcelona/forum/19367.aspx/spanien/barcelona/forum/19367.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Klint
2009-02-24 19:56
Och jag är konstant nervös.
el capitano
2009-02-24 19:56
Jag är också nervös av nån anledning!
Barcelona kallesiete
2009-02-24 19:54

TOTS UNITS FEM FORCA!

Seger ikväll! Bortamål är så j-vla viktigt!
Barcelona tarrak
2009-02-24 19:53
Får säga att jag är ovanligt nervös inför den här matchen. Kommer att vara i Barcelona när kvarten spelas, så det hade verkligen känts för jävligt att bli blåst på en sådan höjdare. Det är altid kul att se Barca, men Recreativo som jag också ska se, känns lite blekt i jämförelse.
el capitano
2009-02-24 19:48
bra startelva som väntat
Barcelona Mes Que un Club ! 3 - I wanna Puff Puff
2009-02-24 19:47
Saknar Iniesta :(
Barcelona tarrak
2009-02-24 19:44
Startelvan ligger på uefas hemsida nu.

Valdés
Alves
Piqué
Márquez
Puyol

Yaya
Xavi
Busquets

Messi
Eto'o
Henry

Inga överraskningar alltså.
Barcelona kallesiete
2009-02-24 19:41

el capitano,

Inte än. Men det kommer när som på barcas hemsida. ;)
el capitano
2009-02-24 19:40
Nån som vet hur startelvan ser ut?
Barcelona Messidinho_10
2009-02-24 19:24
Härligt med match snart och ännu härligare att den visas på tv6 så om man vill se härlig fotboll så ska man se Lyon mot Barca för att det kommer bjudas på underbar fotboll. Barca kommer dominera och vinna till slut tror alla i laget är revansch sugna efter derbyt i lördags.
Jag tippar 1-3 till Barca!!
Barcelona AlexC
2009-02-24 19:17
Ämne: Gonzalez_Barca

Va....
Pep G

Ett för dagen väldigt relevant exempel är hur bra Benzema var mot United första mötet dem emellan förra säsongen. Väldigt bra var han.

Jag undrar om du har sett Benzema mer än under EM?
Rasberg
2009-02-24 19:05
För att stilla mina nerver har jag sysselsatt mig hela dagen. Den senaste timmen på youtube och jag ville bara bjuda på denna godbit innan avspark. Hoppas den kan ge er lite glädje o ta bort en del av nerverna. :)
Barcelona haeger
2009-02-24 19:02
True Culé

No Shit :)
Barcelona True Culé
2009-02-24 18:38
den här matchen är riktigt viktig. Inte bara för att det är en cl match utan den här matchen kan göra hela framtiden. Då menar jag ifall vi vinner denna matchen kommer vi få bättre självförtroende å då har vi större chans att vinna mot ath madrid
Barcelona Woods
2009-02-24 18:31
Kan bli bra, kan bli dåligt. CL är speciellt, och man måste verkligen fokusera från första sekund. Stenhård press på bollhållaren över hela planen, då lär FCB ta detta relativt enkelt. Slarv innebär att det kan bli katastrof. Positive thinking. 0-2 :)
Barcelona Heywood Jablome
2009-02-24 18:26
Benzema är en sån spelare som behöver en push för att ta steget till att bli världsklass. Det ser man på hans touch, teknik och känsla när han spelar.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-02-24 18:26
Pep.G

Ronaldo, vart var han under EM? Han fick ändå Guldbollen och världens bästa spelare av managers runtom i världen. Håller dock med dig att han absolut inte är värd 1 miljard kr. INGEN i världen är det för att vara ärlig. Fotboll ska inte handla om så mycket pengar. Tänk hur många som kan räddas av svält i Afrika. Istället byter man pengar för en spelare.

Men det är så i dagens fotboll. Gör man en bra match är man legend (läs Arshavin). Gör man en dålig match hamnar man i divison 4 nivå. (läs Valdes) Men jag tyckte bara att du fick honom att låta som en spelare som inte är något. För som jag sa, har man alla toppklubbars ögon på sig, spelar man i franska landslaget så måste man ju göra något rätt. Fast jag håller även med att han inte är någon ny Ronaldo, för den snubben kommer ingen kunna mäta sig med.
Barcelona Pep.G
2009-02-24 18:18
Gonzalez_Barca

Var är han i dem stora matcherna ? Om han nu är så duktig, var var han under EM 2008 ? Han gör ett hattrick mot Rennes och plötsligt är han nästa Ronaldo. Just därför är han överskattad. Jag som spelar junior fotboll kan göra ett hatrick mot Rennes. När jag säger att han är överskattad så betyder det inte att han är dålig utan att han får för mycket strålkastarljus på sig som han inte har gjort sig förtjänt av direkt.

westinhoblaugrana

Jag har sett ett par Lyon matcher den här säsongen. Okej grabben har talang men att han är värd en miljard och att klassas som nästa Ronaldo är skrattretande. Just därför är han överskattad i min mening. Tro mig hade jag vart Laporta så hade jag inte köpt honom för mer än 300 miljoner kr.
Barcelona Heywood Jablome
2009-02-24 18:15
Kom ihåg att Puyol fullständigt raderade ut Benzema förra året. Så länge vi inte drar på sig onödiga frisparkar så ska vi greja det här.
2009-02-24 18:11
Så klart nästa säsong ;)

Längtar till September då man kan boka :D
Det är Lateral, 2a sektionen långt ner.
Asbra översikt vill jag lova.Sen i mitten också ;)
Canaletes
2009-02-24 18:06
Rambo~

nej da. Källström rankas högre än ZLatan :P
Barcelona Saman.
2009-02-24 18:05
Mes Que un Club ! 3 - I wanna Puff Puff

Du menar el classico nästa säsong då eller? :) För vi har redan spelat på Camp nou.

Vad är det för platskategori? GRANDSTAND 1a, 2a? Eller LATERAL 1a, 2a? (LÄNKTIPS)
Barcelona Rambo~
2009-02-24 18:03
Ämne: Rambo~

TV6!....
Aha okej trodde de skulle visa Inter vs Man u på tv6, konstigt.

My bad ;)
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-02-24 18:03
Pep.G

Så du säger att alla klubbars toppscouter som rekomenderar honom, Lyon som sätter en miljard(lite överdrivet visst). Att de har fel åsikt jämfört med din? Nånting måste han ju göra rätt om han betraktas som en av de största talangerna i Europa av flera miljoner personer.
2009-02-24 18:01
Hahaha, Ja vet inte..Man är så glad att vara där varje gång så jag skiter i hur jag uttalar namnen, huvudsaken är ju att min polare bredvid skulle fatta vad jag mena och kolla på kvaliten i kameran :)

Självklart uttalar man Shavi ;)
Men men ..Man blir som en liten barnunge varje gång man är på Camp Nou =)
Canaletes
2009-02-24 18:01
Rambo~

TV6!
Barcelona westinhoblaugrana
2009-02-24 17:58
Xavi uttalas "Shavi" inte "Ksavi" :P fin video annars!

Pep.G

Har du följt Benzema? Eller du har bara sett enstaka matcher?

Kan inte påstå att jag följt honom, men de matcher jag ser med honom har han varit otroligt bra. Han gör alltid mål, han är stark, han är teknisk. Han gör ofta mål utanför straffområdet och får det att se så lätt ut när det egentligen är otroligt svårt.

Överskattad? Tror jag verkligen inte. Om han går till Real tror jag han kommer bli bland världens bästa spelare. Han passar bättre där än i Barca. Han får mer yta med reals spel.
Barcelona Rambo~
2009-02-24 17:57
Vet någon vart man kan se Barca matchen om man inte har tillgång till viasat kanalerna?

Vill ha någonstans där det är bra kvalite, värsta fall någonstans där man betalar för att kunna se matchen i top kvalite.

Tack på förhand.
Barcelona Barca o Mort!
2009-02-24 17:53
Ämne: Ämne: Mes Que....
Hur uttalade du egentligen Xavis namn? hihi :D
2009-02-24 17:43
Dessa platser ska jag försöka fixa till El classico. Helt perfekt.
Annons: