/spanien/barcelona/forum/19365.aspx/spanien/barcelona/forum/19365.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BlueRed.
2009-02-01 22:05
F7 Sergio Ramos~

Jo Alves har alltid varit steget bakom. Hej då.
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-02-01 22:04
obbe

Jag ser inget speciellt med Ramos, han var bra förra säsongen och under EM men denna säsongen är han jävligt kass.
Barcelona Pep.G
F7 Sergio Ramos~

Han har iallafall startat en CL-final. Hur många i Real har gjort det ?
Barcelona Lionel_
Ämne: Lionel_

Uefa ra....
Baserat på förra säsongen, sen är det väl inte direkt UEFA som har utsett honom, utan folk som röstat. Alves gick inte att rösta på.

Visst har Ramos haft strålande perioder men under det senaste halvåret har han nog varit Reals sämsta back av de fyra i startelvan (Pepe, Cannavaro, Heinze).
Barcelona Aeinzini
Jag uppfattade det lite som att varken iniesta eller alves gjorde någon bra match? Jag personligen är en stor arsenal fan och jag hoppas varje gång jag kollar på barca att Henry ska göra mål
adil,
Om vi ska snacka om talanger så glöm inte PATO. Killen bär Milan på sina axlar! Blott 19 år.
Barcelona Rambla
2009-02-01 22:03
Ämne: Lionel_

Uefa ra....
Du menar alla de som röstat (sådana som du) på deras websida?

Oj, tunga argument där. Ramos filmar lika mycket för den delen.
Barcelona Mojito
F7 Sergio Ramos~

Nej, målmässigt lär Messi aldrig röra Ronaldo. Men så spelar de inte på samma position heller. Så om man ska jämföra dessa får man ta in allt annat än målen också. Och där är Messi bättre redan idag.
Real Madrid F7 Sergio Ramos~
Pep.G

Oleguer kan du vara stolt över..
MessssiiTheOne!
2009-02-01 22:02

INGEN har gjort ett mål som Maradona FÖRUTOM Messi :) Ronaldo och resten kan slänga sig i väggen för här är Messi :D Killen behöver bara visa upp sig i VM och vinna den med Argentina och bli bäst där och fortsätta bara, för han lär lägga alla åt sidan och alla lär Minnas Maradona och Messi bara :D :D
Barcelona Pep.G
Lionel_

Skojar du med mig eller ? Du säger så för att du inte har sett Arsenal spela. Streama några Arsenal matcher så kommer du verkligen se att Persie är mycket notera MYCKET bättre än Robben.
Barcelona George Looney
Ämne: Pep.G

Kom på de....F7 Sergio Ramos? På vilket sätt är han mer komplett än Messi? Messi sprutar ju in både mål och har många assister. Jag kan dock inte jämföra han med Ronaldo defensivt för jag har faktist knappt sett ronaldo spela förutom massa youtube klipp.

"Gillar inte engelsk fotboll."
Barcelona Rambla
Aeinzini:

Barça var inte så där överdrivet bra idag. Tills det stod 0-0 så skapade man nästan inga chanser. Samu såg loj ut och den enda som gick att känna igen var väl Xavi och till viss mån Iniesta. Det var mer en kämparinats idag med Messi som grädde på moset när han avgjorde matchen. Sådana här matcher förlorade vi förra säsongen, nu är det en helt annan inställning på planen vid underläge.
2009-02-01 22:01
Lionel_

Uefa rankar S.Ramos som den bästa högerbacken, före eran alves aka hollywood.
Barcelona Alex_Malmö
jag håller inte med dem som säger att van persie är bättre än robben. inte just nu iallafall. tror robben hade kunnat vara lika bra som messi om inte bättre om det inte vore för alla hans skador. han har inte spelat kontenuerligt, dvs var vecka, på flera år. får han vara skadefri kommer han vara med i mitt världslag. men messi e yngre och bättre än robben just nu. messi spelar mer för laget och verkar till synes ha en bättre mentalitet
Barcelona Pep.G
F7 Sergio Ramos~

Hade jag vart du så hade jag inte vart glad över att ha haft Ronaldo i Real ? Ni förstörde honom. Från kung i Inter till clown i Real. Därav många andra. Owen, Samuel, Solari, Beckham, Figo m.m
Barcelona Lionel_

Kom på de....
Öh, Messi h¨ller redan nu lika hög klass som Ronaldo gjorde då han var som bäst. Presterar han så här över VM i Sydafrika är han förbi Ronaldo klart!
Barcelona Aeinzini
Ämne:
Obbe/

Messi är ....
Jag undrar om någon annan äm Messi verkade bra i dagens barcelona, jag hörde utav en kompis att alves gjorde en av sina sämre matcher medans Henry verkade spelsugen ?
Barcelona Rambla
2009-02-01 21:59

Kom på de....
Hur ser din spåkula ut?
Barcelona George Looney
Ämne: MessssiiTheOne//

....
Pele och Beckenbauer går inte att jämföra med Messi, gårdagens fotboll gick lika sakta som gårdagens bilar. Maradona själv har sagt att Messi är bättre än vad han någonsin har varit.
Barcelona Lionel_
Ämne: Rambla

Hellre Va....
Robben är nog trots allt bättre än van Persie va?
Barcelona Pep.G
Mojito

Han hade la bäst målstatistik i Barcelona ? 37 mål på 38 matcher var det visst, eller ?
2009-02-01 21:58
Pep.G

Kom på det lite senare. Men faktum är att Ronaldo var/är världens mest kompletta anfallare.

VM's skyttekung.

Messi kommer ALDRIG komma upp till Ronaldos nivå.
Barcelona Aeinzini
Jag undrar om någon annan äm Messi verkade bra i dagens barcelona, jag hörde utav en kompis att alves gjorde en av sina sämre matcher medans Henry verkade spelsugen
Barcelona Lionel_
Ämne: Pep.G//

M men kan....
Sergio Ramoshar varit värdelös i ett halvår nu. Finns 20 bättre backar i la liga.
Barcelona Pep.G
Rambla

Hellre Van Persie än Robben, men finns det verkligen plats med han i nuvarande Barca. Om jag minns rätt så gick det ett rykte om att han skulle vara på väg till Barcelona.
Barcelona Mojito
2009-02-01 21:57
F7 Sergio Ramos

Alla här inne finns på riktigt.

Ronaldo var grym i PSV som tonåring innan han kom till blaugrana. Öste in mål och fortsatte så i Barca som ung. Så nog kan han mäta sig med Messi när det gäller att leverera. I spelet som stort är Messi bättre.
Tönk att ha en Ronaldo i dagens lag. Eto´o i all ära, men ojojoj vad han var bra...!
Barcelona Rambla
2009-02-01 21:56
Rivaldo_gudarns_gud:

Håller helt med dig där, van Persie har mycket mer talang och är en bättre spelare än Robben.
Barcelona Cape
F7 Sergio Ramos~

Blir man världens bäste vid 17 års ålder.. ja då ska man vara jävligt stolt.
Barcelona Lionel_

Ronaldo bl....
Han var 20 år, och visst hade han potentialen att bli den bäste någonsin, men på grund av skador kom hans topp under hans säsong i Barca, sen var han nästintill lika bra för att sen bli skadad oh tillslut komma tillbaka men då främst som en vass avslutare.
Annons: