/spanien/barcelona/forum/19359.aspx/spanien/barcelona/forum/19359.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
el capitano
2009-02-04 20:11
Delarocha RIP Puerta

Jag tror att Rijkaard var inte så disciplinerad tränare som dagens Pep.
Deco var lika dålig som Ronnie då..
Delarocha RIP Puerta
2009-02-04 20:08
Jojo självklart var han helt briljant under sin första tid. Men sista säsongerna var han faktiskt en belastning.
el capitano
2009-02-04 20:08
Delarocha RIP Puerta

Han är förlåten av culés tror jag. vi ska inte glömma det han har gjort för laget under sin tid.
Delarocha RIP Puerta
2009-02-04 20:06
Sista säsongen gick han ju dock runt å skrattade även när han spelade skit vilket jag tyckte var mer irriterande än glädjande då han misskötte sig.
el capitano
2009-02-04 20:05
Vi kommer aldrig att glömma Ronnie, han var en unik spelare med ett leende på läpparna oavsett om han gjorde mål eller missade friläge =)
Det kommer att ta långtid innan en ny Ronnie föds i Brasilien.
Barcelona Para Siempre
2009-02-04 20:00
En spelare som Ronaldinho är unik, han växer inte på träd! Han tog alkoholen före Laget och därför fick han lämna men jag skulle kunna ta tillbaks Ronaldinho till Barcelona om han dissade alkoholen!

We miss you, Ronnie!
Barcelona Duda
2009-02-04 19:56
obbe /
Tror dock inte att Messi hade vart lika bra idag om Ronaldinho spelade kvar i klubben, speciellt inte om Ronnie va på samma nivå som när han var som bäst. Alla bollar gick ju nästan via Ronnie, nu kanske lite mer fördelat. Fast om man leker lite med fantasin hade det absolut vart en fröjd att se dom på plan tillsammans i sina bästa dagar, absolut!
Delarocha RIP Puerta
2009-02-04 19:56
J.Janerique; du skrev "Men en räddare i nöden till, likt Messí kan behövas, om Barca ska vara "vandrarens öde" för stora spelare."

Vad i helvete menar du? Fattar nada.

el capitano; kanske för att han förtillfället knappt skulle platsa och isåfall peta Iniesta eller Xavi och att han dessutom redan stuckit från klubben en gång. En värvning av honom skulle kosta multum vilket jag kan förstå att man är emot.
el capitano
2009-02-04 19:54
Napao

Why? Förklara varför du inte vill se Cesc i barca tröja
Barcelona Napao
2009-02-04 19:51
Ämne: Tror ni att Cesc kom....
Jag är inte för han ska komma till Barcelona.
el capitano
2009-02-04 19:45
obbe

Man vinner inte ligan genom att värva en massa spelare, man ska spela med hjärta och ha en tränare med hjärna för att vinna ligan.

Real Madrid obbe
2009-02-04 19:41
"Tur" att inte Ronaldinho behöll sin sjuka nivå som han hade under ett tag, för om han hade spat kvar i barca på den nivån, och tillsammans med dagens Messi, och barcelona, så hade det varit faktiskt sjukt bra, kan jag erkänna.

E synd att vi inte satsade på Ronaldinho, vi hade chansen, och då hade vi kunnat glädjas åt han i stället i några år.

Men vi fick Becks, och han håller ju världsklass han med på ett annat sätt. hans inlägg os.v.
Real Madrid obbe
2009-02-04 19:35
el capitano//

Blir väl en fransk.holländsk-spansk koloni, vi går i ordning längs kusten som ett mönster. Detta mönster är som ett "J", vilket betyder, Ja vi kommer vinna Ligan med den strategin.

Dock utesluter jag såklart att vi inte kan vinna ligan i år, för större under ha fortfarande hänt.
el capitano
2009-02-04 19:33
Kolla på denna videoklipp. Man nästan gråter fan..

*Länk
el capitano
2009-02-04 19:23
obbe

Då real förvandlas till det franska landslaget istället för nuvarande holländska!...coolt
Real Madrid obbe
2009-02-04 19:21
el capitano//

Jag gillar inte Kebab så mycket, därför är min magkänsla bättre, heh.
Barcelona el Flaco
2009-02-04 19:20
Ämne: Precis som ryktet om....
Särskilt när självaste Pep gått ut och förnekat att Villa är klar inför nästa säsong.
Real Madrid obbe
2009-02-04 19:19
Men om man struntar i media och sånt, och använder sitt förnuft.

Så är väl ändå chansen rätt står att med Perez som die presidente, och Zizou som någon ambassadör, så blir ju läget ljust att vara den klubben, de flesta fransmän vill dra sig till.

Benzema,Ribery,Gourcuff, nya generationen.
el capitano
2009-02-04 19:17
Och min magkänsla säger att båda Benzema och Ribery kommer till Barca för att vi spelar vackert och underhållande fotboll.
Som sagt magkänsla men det kan lika gärna bero på den dåliga kebaben också som jag åt igår!
Barcelona Rambla
2009-02-04 19:13
Precis som ryktet om Villa till Barcelona enligt EMD är lika opålitligt.
Real Madrid obbe
2009-02-04 19:11
Rambla//

Tror inte på ett skit mycket media skriver, så du vet. Dock tror jag på min egna magkänsla som ofta brukar vara rätt.

Perez kommer det nog bli, tror inte han kmmer låta någon annan ta över rodret över Madrid, sa ju också under antalet gånger när calderon satt kvar, att han kände för att komme tillbaka som president för klubben, han saknar det.
Barcelona el Flaco
2009-02-04 19:10
obbe/

Knappast en pålitligare källa.
Real Madrid obbe
2009-02-04 19:09
el Flaco//

Heh de skrevs i AS, "också".
el capitano
2009-02-04 19:06
J.Janerique

Var läste du det?
Källa?
Barcelona el Flaco
2009-02-04 19:04
obbe/

Benzema och Ribery "sägs" även vara positiva till en flytt till Barcelona och en hel del andra klubbar. Ett råd, sluta ta allt som sägs i Marca på blodigt allvar.
J.Janerique
2009-02-04 19:03
Faktum är att Perez officiellt inte ens satt upp sig som presidentkandidat på riktiga termer. Men då vi alla vet Perez så innebär det, att det redan är officiellt, valet är över och han är vinnare...

Läste om David Villa till Barca;; Vore en ohygglig värvning i så fall. Henry sjunger på sista versen känns det som och Hleb är ett mysterium. Men en räddare i nöden till, likt Messí kan behövas, om Barca ska vara "vandrarens öde" för stora spelare. Så länge vi slipper se Villa i Valencia är det bra för mig, då han förtjänar just ett bättre öde....
Barcelona Rambla
2009-02-04 19:02
Ämne: el Flaco//

Hm att....
Men hur fan kan du vara så säker på att Perez ens ställer upp? Han har inte uttalat sig på nästan 3 år. Tror du verkligen på allt som madridtidningar tutar i dig?
Real Madrid obbe
2009-02-04 19:01
el Flaco//

Hm att Perez ställer upp i valet är ca 80 % i sannolikhet, att han då vinner, är väldigt stor, senatt han är bästa polare med Zizou, gör inte saken sämre.

Båda spelarna "sägs" också vara positiva till en flytt, så vem vet, inte klara, men läget ser ljust ut.
Barcelona Rambla
2009-02-04 18:59
Ämne: Rambla//

Det är i....
Som sagt, jag tror inte Cesc hade smutsat ner sig och gått till Real Madrid även om Wenger blev tränare där, vilket jag knappast tror Wenger är intresserad av.

Det är kul hur säker du är på de värvningarna. Det finns andra positioner ni behöver fixa till än bara anfallspelare. Köper man Huntelaar för de dyra pengarna för att sen kasta honom efter en halv säsong? Jag är inte så övertygad om att ni får Benzema. Fast det är kul att ni är så självsäkra och självgoda över det. Hade varit så roligt om ni blev blåsta på konfekten.
Real Madrid obbe
2009-02-04 18:59
Rambla//

Jag bara spekulerar såklart, ändå en del som tyder på att erez kommer bli våran nye president i sommar, och man vet ju vilka lirare han gillar, de ska hålla yppersta världsklass, och Cesc fyller in där.

Men inget är klart än. Perez kan också ha ändrat lite på sin strategi.
Annons: