/spanien/barcelona/forum/19349.aspx/spanien/barcelona/forum/19349.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
adil,
2009-02-01 22:20
Barcaholic

Nej, du har fel. Bojan har allt som Pato har, förutom fysiken, och det är fysiken som gör skillnaden mellan Pato och Bojan. Pato e värsta muskelberget. Vänta tills Bojan växt klart.
Barcelona Islam_Bosna
2009-02-01 22:19
Varför ägnar ni så mkt tid åt vad Real Madrid supportrarna säger?

Kolla istället på TV4 Sport nu och så kan vi dra slutsatsen att Sevilla även officiellt är borträknade från guldstriden och kvar är då bara Real Madrid.

Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2009-02-01 22:18
Barcaholic// precis
Barcelona Kim
Ämne: F7 Sergio Ramos~

....
Jag vet inte vad det är, men jag får en stark känsla av att han inte kommer tillbaka till det här forumet mer. ;)
Barcelona Cape
Inte en dag i veckan hade jag bytt ut Bojan mot Pato. Bojan = egen produkt och dessutom en av världens största talanger.

Pato har levererat i ett tamt Milan de senaste matcherna. Pato är bättre än Bojan just nu, mycket tack vare mer speltid och att han är 1 år äldre.

Men i alla fall; Bojan före Pato Måndag-Söndag.
Barcelona Smogen
2009-02-01 22:17
Om jag förstått saker och ting rätt kommer Pique och Marquez att vara avstänga mot Sporting nästa vecka, medan Alves kommer vara borta mot Mallorca i cupen? I så fall kommer det nog ordna sig ganska bra i backlinjen.

För det första tror jag man kommer överklaga Alves gula kort vilket borde göra att han inte blir avstängd överhuvudtaget, om han ändå skulle bli det är ju ändå mitten fortfarande säkrad med Marquez och Pique i mitten, bara lite oroligt med Sanchez till höger.

När sen Marquez och Pique är avstängda mot Sporting gissar jag på att Puyol faktiskt kommer vara återhämtad, han kommer bli frisk av ren viljestyrka. Då blir det en backlinje med Caceres-Puyol vilket inte alls är särskilt illa. Borde klara sig utan problem mot Sporting på Camp Nou i alla fall.

2009-02-01 22:17
Lionel_//

Bojan har en stor potencial. Men det är nog fel att säga att han skulle vart lika framgångsrik i milan som Pato. Då Pato har helt andra kvaliteer. En enorm snabbhet och driv med bollen som bojan inte kommer i närheten av. Är grym på huvudet och har ett fruktansvärst skott med båda fötterna. Bojan är la mer tecknisk. Och mer inteligent och mogen som spelare. Men pato har mer potecial än bojan. Även om vår lille serb kommer bli en grymt duktig spelare även han. Så tror jag Pato kan bli bäst
Barcelona Lionel_
2009-02-01 22:16
Ämne: Ronaldo kunde blivit....
Håller med, han hade allt (tills han upptäckte maten). Snabbhet, teknik, styrka, avslut. Den optimale forwarden.

Ronaldinho (05/06) - Ronaldo (96/97) - Messi (08/09)

Skulle vara heltoslagbart!
Barcelona Aeinzini
Vilka spelare tror ni kommer att lämna barcelona efter denna säsong och vilka tror ni kommer att anlända? Om vi diskuterar realistiska såna?
Barcelona Rambla
F7 Sergio Ramos~

Ja, för vi tvingar ju verkligen dig att kommentera varenda inlägg här som inte faller dig i smaken? Gör som dina kamrater istället, kryp in till ert låsta forum med svansen mellan benen och fortsätt era givande diskussioner om Barcelona som inte alls genomsyras av bitterhet och avundsjuka.
Barcelona Barcaholic
2009-02-01 22:15
adil,

Pato är ungefär bättre än Bojan på allt, snabbare, starkare i kroppen, bättre skott och bättre teknik. Okej Bojan är ju ett år yngre men Pato känns som att han är sån spelare som kan väljas till världens bästa spelare i framtiden. Och Bojan känns mer som att han kan bli top 5 bästa anfallaren tyvärr.
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2009-02-01 22:14
Forumet har sjunkit till en otroligt låg nivå:

Allt som pratas är:

Vem är bäst ? Robben/Messi.
Vilket lag har mest kändisfans.
Sen kommer det hela tiden in massa avundsjuka madridstas och hela tiden måste skriva av sig för att dom är så jävla avundsjuka att dom inte kan skapa några talanger på "senare" år..
O hela diskusitioner att Barca suger utan Messi osv..bla bla..Har verklingen sjunkit lågt, Red - Ta tag i det här och gör så att man måste skicka ett personligt brev till dig och då ska man stå med Barca tröja och skrivet minst en ***** A4 för jag orkar inte med dessa Avundsjuka äckel till Maräng fan**ap..

Ja återkommer när forumet blivit bättre.

/M
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
Theo Walcott = överhypad spelare.
Barcelona BlueRed.
Lionel_

Samma sak gjorde Bojan förra säsongen. Kanske inte bar Barca på sina axlar men fick speltid och gjorde mål.
2009-02-01 22:12
Ronaldo kunde blivit störst. Hade helt klart potencialen till det. Nog den mest kompletta forwarden som någonsin kommer spela. Gjorde ett maradona mål i barca i uefacupen tror jag det va. Dock så fick han sin karriär förstörd pga skador. Och spel i ett madrid som aldrig vann något. å vars dåliga tränings policy tillät honom bli fet. Ändå trotts allt detta är han säkerligen top 3 genom tiderna. Men Messi kommer nästan garanterat bli bättre och uträtta mer. Även om ingen haft den potencial som il fenomeno hade
Barcelona Mojito
Puyol bidrar så mycket med trygghet, något som saknas i matcher som idag då vi inte kan dominera och trycka tillbaka våra motståndare och hjälpa backlijen med hög press.

Tror inte vi behöver vara lika oroliga på hemmaplan (som vi har i 2 matcher nu). Och sen lär väl el corazon vara tillbaka.
adil,
Glömde tillägga Theo Walcott, också sjukt bra.
Barcelona Lionel_
2009-02-01 22:11
Tror att den stora skillnaden mellan Bojan och Pato i år är att Pato spelar i ett sämre lag och får då mer speltid och har kommit in i matchtempot. Är övertygad om att Bojan har lika stor potential.
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
Red.

Tycker ni borde spärra barnungarna obbe och Sergio Ramos F7, tror nog han syftar på att han är en Flicka vid 7 årsåldern.

In på Real forumet och deppa över att ni ligger 12 poäng efter.
Barcelona Alex_Malmö
F7 sergio ramos

varför bidrar du inte isåfall?
adil,
2009-02-01 22:10
Pep.G

Njaa, jag hade nog inte det. Bojan och Pato är ju de två största talangerna under 20 just nu. Varför kulle du vilja byta Bojan mot Pato för? Pato är ett år äldre, hans kropp är mycket mer fysiskt utvecklad än Bojans också. Vi måste ha tålamod med Bojan då han msåte utvecklas fysiskt, han är för klen fortfarande. Annars är han en lika stor talang som Pato.
Barcelona Aeinzini
2009-02-01 22:08
Ämne: Aeinzini:

Jag hål....
Det som dock gör mig väldigt orolig i barca är backlinjen nu är Puyol inte är med då jag inte tycker Marquez är en ledartyp och jag personligen tycker Pique har en väldigt hög högsta nivå men ibland så gör han lite konstiga saker håller du med?
Real Madrid F7 Sergio Ramos~
Rambla

Ni får ut det värsta av mig...annars kan jag bidra annat också.
Barcelona Pep.G
F7 Sergio Ramos~

Snart hamnar dem på samma plats.
Barcelona Alex_Malmö
2009-02-01 22:07
tyckte inte alves var dålig. han har definitivt varit bättre men tycker definitivt att han tog ett steg framåt i jämförelse med förra matchen då han darrade i defensiven. han var stabil bakåt men misslyckades med sina så annars bra inlägg.

enligt mitt tycke var henry och eto'o matchens besvikelse samtidigt som marques straff och utvisning var dem aktioner som drabbade laget mest.

förutom messi så var xavi grymt bra
Barcelona Lionel_
2009-02-01 22:07
Ämne: Lionel_

Skojar d....
Varför ska jag streama dem då jag kan se dem på TV:n?

Min åsikt är att Robben är en bättre fotbollsspelare just nu, van Persie har väl bättre teknik och skott. Men glöm inte att Robben räddat Madrid på sistonde och är topp fem yttrar i la Liga. van Persie har gjort för lite mål för att vara anfallare i år. Men jag ser samma potential i de båda (robben har nått sin pik då han är så begränsad i sitt spel medans van Persie har potential att bli en mycket bra andreanfallare)
Real Madrid F7 Sergio Ramos~
2009-02-01 22:06
Pep.G

Ha ha , där gjorde du bort dig för faktum är att en viss spelare i real har vunnit mer Cl titlar än hela barca...
Barcelona Rambla
F7 Sergio Ramos~

En fråga, vad bidrar du med här inne egentligen förutom att enbart vara dryg och spydig?
Barcelona BlueRed.
F7 Sergio Ramos~

Och du har Salgado på väggarna? Ni är bäst? Ok? Ramos, Pepe, Higuain och Robben är världens bästa. Hej då.
Barcelona Mes Que un Club ! 3
Snälla Red.

Banna:
F7 Sergio Ramos-
Valdebas
Obbe

Så är jag evigt tacksam.
Annons: