/spanien/barcelona/forum/19338.aspx/spanien/barcelona/forum/19338.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Islam_Bosna
2009-02-03 00:43
Rey Etoo:

Enligt fotbollskanalen och enligt "spelchema" sidan på våran sida här så sänds matchen, direkt och från början av TV4-SPORT.
adil,
2009-02-03 00:42
Rey Etoo

Jag är beredd att hålla med. De har lättare att resa sig ifrån svackor än vad vi har. Men känns som att med Guardiola lär det inte ta länge för att komma ur svackan, när den väl kommer. Han låser väl in spelarna i enskilda celler och tvingar dem käka fotbollar tills det går över, han kör ju redan med gemensam frukost och rubbet!;D Inget festande för spelarna denna säsong inte.
Real Madrid Sherko
2009-02-03 00:35
Grabbar ni måste lyssna på denna kille, vilken underbar röst :)
Man blir verkligen rörd.
adil,
2009-02-03 00:30
Vi har ingen offensiv eller defensiv denna säsong. Hela laget fungerar som en enhet! Sista försvarare är första anfallare och tvärtom. Det är ju största anledningen till att målen har rullat in och att vi släpper in så pass få. Första gågnen jag ser denhär typen av fotboll faktiskt, inget annat lag i europa spelar som vi. Laget bemästrar det perfekt iallafall, och allt är i grund och botten Guardiolas förtjänst :D

Något annat jag lagt märkte till som vi förbättrat sen förra och förr förra säsongen är effektiviteten. Nu sätter vi allt som oftast bollarna i när när lägena kommer. Kommer ni ihåg förra säsongen, gud vad ineffektiva vi var.
Barcelona Rey Etoo
2009-02-03 00:18
Real kanske gör sämre värvningar men ska jag vara ärlig så tror jag nog att de är ett starkare lag mentalt de tar motgångar bättre än barca. Men det är bara min åsikt
Barcelona Saman.
2009-02-03 00:17
Sherko

Nja, hela Barca var ju under isen förra säsongen. Ändå om vi producerade mål framåt förra säsongen så såg det väldigt krampaktigt ut. Inte alls samma flytt som vi har i år.
Real Madrid Sherko
2009-02-03 00:15
Cape

Menade självklart eran offensiv :)
Barcelona Cape
2009-02-03 00:14
Sherko

Vad menar du?

Är våran defensiv dålig? Vi har ju Messi!

;)
Barcelona Cape
2009-02-03 00:13
Barca var inte bra förra säsongen, Henry kom från skadeproblem i Arsenal och gjorde visserligen ett par mål, men höll verkligen inte Henry-klass.

Denna säsongen spelar Barcelona underbar fotboll. Henry har skolats in på "sin" vänsterkant och har varit riktigt grym. Jag är dock övertygad om att han inte kommer komma upp i den klass han höll i Arsenal.

Sneijder är en fantastisk spelare, som det går dåligt för nu.
Van der Vaart var Bundesligas bäste spelare, fick en bra start i Real men nu ser det sådär ut.
Huntelaar - bästa spelaren i Eredvise, men inget att döma ut än. Killen har stor potential.
Real Madrid Sherko
2009-02-03 00:13
Saman.

Egentligen var det inte något större fel på eran offensiv förra säsongen, utan defensiven som hade enorma problem. Offensiven ser ju likadant ut i år också, men det är Pep som peppar dem.

MessssiiTheOne!

Tänk om ni plötsligt skulle förlora er enorma ledning och åka ur Cdr? :P

Real Madrid Sherko
2009-02-03 00:12

Barcelona Rey Etoo
2009-02-03 00:11
De visar inte barca på torsdag skit också!
MessssiiTheOne!
2009-02-03 00:09

Barcelona har redan vunnit Cupen och Ligan =) CL får dom kämpa för ;)
Barcelona Saman.
2009-02-03 00:06
Sherko

Barca rent generellt och Henry var knappast bra förra året. Men Henry gjorde mål hur bra eller dåligt han än spela, det var hans plikt.
Real Madrid Sherko
2009-02-03 00:05
¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!

Snälla var ärlig med dig själv, var Henry verkligen bra förra säsongen? Sett till kapacitet och speltid?
Säger bara att du ska vara ärlig.

Barcelona Saman.
2009-02-02 23:58

Allt kan läkas med tiden. Vem vet? Man ska inte dömma ut spelare till höger och vänster.
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-02-02 23:57
ElDuroDeFB

Det vet du inget om, Huntelaar och Vaart är oprövade och ser inte alls bra ut för dem.

Sneijder är för ojämn, tom Madrid-fansen på Puerta vill att han ska säljas.
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-02-02 23:55

Kan tyvär inte hålla med om där. De är tre fantastiska spelare som inte passar i Madrid. Inte just nu i alla fall..
Barcelona Criff
2009-02-02 23:52
MADRID 1902, du missuppfattar, du skrev att Henry bara är bra denna säsongen för resten utav laget är bra.
Då borde Hleb också vara bra ju, men det är han inte, så tyvärr, vad du än säger så har Henry helt enkelt börjat prestera och gör det med bravur.
2009-02-02 23:52
Madrid 1902

Du borde ge roser till Huntelaar, Van der Vaart och Sneijder - 3 urusla lirare.
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-02-02 23:51
MADRID 1902

Det med Henry kan jag hålla med om, jag var nog ett av 4 personer här inne som trodde på honom, men det visade sig att jag hade rätt, Henry ser ut som på gamla dar (ok lite lite sämre) och han spelar med stort självförtroende och viktigast av allt han gör mål igen. Han, trots en "dålig form" har snittat 0,5 mål under sin tid Barca. Fakta my m8 som inte går att säga emot.

Barcelona ElDuroDeFCB
2009-02-02 23:47

A ja boys, tack för informationen jag ska sova nu, ses när vi ses....
Real Madrid MADRID 1902
2009-02-02 23:47
ElDuroDeFCB
Ok saken är att vi behöver en deffensiv mitfältare för vi har egentligen bara Gago och Garcia kan man inte lite på än det är iallafal vad jag tror.
Criff
Så du hade samma krav på Henry så som du har på Hleb?
Du måste vara den enda människan ju,jag läste inte precis att ni skulle bli fantastic 5 när Hleb kom.
Förra året var det inte roser Henry fick av er här men när det går bra för laget så kan man blunda och ge ros till sina spelare fast dom egentligen ska ha ris.

Barcelona ElDuroDeFCB
2009-02-02 23:45
Saman

Thks man, folk verkar inte kunna svara på enkla frågor längre. Så fort man nämner något om deras klubb så blir de helt jävla galna.
Barcelona Para Siempre
2009-02-02 23:44
Så härligt att se stämningen här inne! Det kallas kärlek! ANTIMADRIDSTA!
Real Madrid SergioRamos#4
2009-02-02 23:43
Ämne: MADRID 1902

Du mi....
ElDuroDeFCB

Reals ledning tabba sig.

Står i UEFAs regler att man får ta med 3 nya spelare i CL varav 1 får ha spelat UEFA cupen. Ingen får ha spelat CL..

Detta visste man inte om, (men man försökte få det till att man gjorde) å man köpte diarra, å Hunter..
Eftersom vi bara har gago som def mit så var Diarra det självklara valet.

2009-02-02 23:42
Madrid 1902

Henry gjorde ju mest mål i Barca förra och gjorde 21. Hur kan det vara dåligt? Din käre Huntelaar ser ut som en vilsen förare ute på öknen när han spelar för Real, 5 matcher och inget mål.

Sen så ska du inte prata om Hleb då Sneijder och Van Der Vaart har varit värre. Tänk också på att Hleb har fått väldigt lite tid.
Barcelona Saman.
2009-02-02 23:42
ElDuroDeFCB

Svaret på din fråga är att Calderon och Co trodde att de skulle få registrera båda spelarna och vi alla vet hur det utveckla sig. Så det var en tabbe från lednings sida skulle jag säga.
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-02-02 23:41

JU MEN Diarra är inte känd för sitt målsinne riktigt-...
Barcelona Criff
2009-02-02 23:39
MADRID 1902, Jaha Henry överlever bara för att Barcelona spelar bra, men inte Hleb?
Bra resonerat där!

ElDuroDeFCB, dem får bara ta med en utav nyförvärven, antingen Huntelaar eller Diarra. Och det blev Diarra.
Annons: