/spanien/barcelona/forum/19335.aspx/spanien/barcelona/forum/19335.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Okkapokka.
2009-02-08 16:25
Ett Äkta Barca Fans

Tycker ärligt talat att det skulle vara rätt häftigt med rosa tröjor (Nej jag är inte homosexuell). Kanske inte så rosa som på länktipset där, skulle föredra en liten mörkare rosa likt Palermos tröjor.

Sen har det ryktats om orange a la holland tröjer också så man vet aldrig. Personligen skulle jag gärna behålla årets borttröjor som är dom snyggaste på länge.
Barcelona Criff
2009-02-08 16:25
Silken tur vi inte köpte Modric, sämre avslutare får man leta länge efter.
Delarocha RIP Puerta
2009-02-08 16:24
Adebayor är så medioker så jag inte vet vad vad han gör i Arsenal. Dessutom skadade han sig idag. Eboue är en skön kille. han blir ju garanterat såld i sommar. Utvisad idag igen. Hoppas han hamnar i Real.

el capitano
2009-02-08 16:18
Canaletes
Fan va schysst, det visste jag inte. =)
Då vinner vi matchen utan problem
Canaletes
2009-02-08 16:16
el capitano/
Dem tog bort hans första gula :)

Barcelona Ett Äkta Barca Fans
2009-02-08 16:13
canaletes
där har du länktips men jag hoppas det är bara rykten.
el capitano
2009-02-08 16:13
är Alves inte avstängd pga dubbla gula kort i matchen mot Racing Santander?
Canaletes
2009-02-08 16:08
Ett Äkta Barca Fans/
Vart har du läst det?! :S

el capitano/
Vi kommer säkert spela med: Alves-Cáceres-Puyol(C)-Abidal

Barcelona Culéé
2009-02-08 16:05
Canaletes

Dem kommer på nya rykten lika snabbt som jag byter underkläder.
Canaletes
2009-02-08 16:04
Dem är ju sjuka i England. Enligt en "tidning" nu så sägs Barca vara efter Cesc, Van Persie och Adebayor!

Vi kan byta namn till FC Barsenal
el capitano
2009-02-08 16:03
jag undrar hur backlinjen kommer att se ut i kvällens match!
Vi måste vinna ikväll, bra chans för reserverna att visa vad dom går för.
Barcelona Ett Äkta Barca Fans
2009-02-08 16:03
har ni hört vilken färg det kanske kommer vara på barcas matchställ nästa år? dom kommer vara rosa:S
Canaletes
2009-02-08 15:45
hahaha

kolla på kanal9. Snacka om dålig kvalité
Barcelona Criff
2009-02-08 15:36
Ja, men frågan är om han verkligen kan bli något så stort att han kan få en startplats i startelvan. Tvivlar på det. Men som inhoppare och precis som du sa är han en bra omrörare i låsta matcher. Men frågan är då hur länge han vill spela som det liksom?
Han hade säkert kunnat cementera en startplats i ett lite lägre placerat lag.
Tror också han kommer hamna där i framtiden, då han är 20 år om jag inte minns helt fel.
Delarocha RIP Puerta
2009-02-08 15:36
Pep.G; du vill att vi ska bränna 150-250 miljoner på honom eller? Han skulle antagligen kosta det. Och då ska han sätta sig på bänken och gotta sig? Vilken spikrak utveckling killen kommer få.
Barcelona Pep.G
2009-02-08 15:31
Nu när Man City har värvat Shay Given ifrån Newcastle så kommer han att bänka målvaktstalangen Joe Hart.

Joe Hart är född 1987, dvs han är lika gammal som Messi. Han är ung och duktig. Han kan ge Valdes en match.

Laporta, KÖP !
Barcelona VizzlA
2009-02-08 15:26
criff:

jo det är klart...det är inte många (inga) som har messis potential men pedro kan bli riktigt stor...men där ser jag också dilemmat jeffren eller pedro?..under preseason trodde jag mer på jeffren nu är jag osäker..sen har vi ju en ännu yngre ytter som jag faktiskt ser som den nye messi..fast på vänsterkanten: gai..asså han är fan lik utseendemässigt och ändå mer spelmessit;)
Barcelona Pep.G
2009-02-08 15:25
Criff

Kommer du ihåg matchen mot Getafe ? Hur låst den var ? Pep sätter in Pedro, och så börjar han röra om i Getafe försvaret med sin fina teknik o vips så fanns det luckor.

En mycket bra spelare vi har där faktist, men ack så lite speltid han får =/
Barcelona Criff
2009-02-08 15:20
Okej, att jämföra Pedro med Messi är att ta det lite för långt.
Pedro är en duktig ytter, men han gör väldigt sällan mål eller assist.
Han kan säkert vara en bra spelare att slänga in för att röra om, men en mer stabil ytter finns i Jeffren då han faktiskt gör fler mål och assist och är mer utav en avgörande faktor på plan.

Men sen är stabiliteten frågetecknet då dem få matcherna man sett med dem båda är svårt att avgöra det på.
Barcelona VizzlA
2009-02-08 15:16
apropå pedro så tycker jag att han borde matchas mer i a-laget..stor potential att bli vänsterkantens messi..otrolig teknik...låt han få göra inhopp idag så blir jag nöjd..pedro-bojan-messi ingen dålig anfallstrio fråna canteran:P
Barcelona Klint
2009-02-08 15:11
200 miljoner var en struntsumma för 3-4 år sedan då vi upplevde en högkonjunktur. Nu ser bevisligen världen annorlunda ut och 200 miljoner är helt plötsligt inte var det var för några år sedan.

Men visst har han börjat lysande i Madrid. Det medger jag gärna. Dock kommer jag aldrig förstå Lass!??
Barcelona BlueRed.
2009-02-08 15:11
obbe

Duktig passningsspelare? Som jag har sett det så har han slarvat lite med det. Men det bör inte vara några problem för honom, 23 år gammal är han bara.
Barcelona BlueRed.
2009-02-08 15:09
Han måste förbättra passningsspelet om han hade tänkt och stanna i Spanien. Annars ser jag honom också som en lovande spelare. Men tar han "den store" Diarras plats?

-----------------

Många som tror på Caceres idag verkar det som. Personligen så räknar jag inte ut Sanchez. Hans uppspel kan komma till nytta.
Real Madrid obbe
2009-02-08 15:07
Klint//

Det är mycket pengar, dock inte i dagens fotboll fören av de bästa på sin position, för det är han ju i ärlighetetns namn.

Sett till potential är det en struntsumma, är ju en skicklig passningsspelare och bollvinnare i ett, finns inte många sådana, fortsätter han såhär så kommer han definitvt vara försavalet på mittmittfältet. Gago och M.Diarra får då slåss.

Så ser jag på saken.
Barcelona el Flaco
2009-02-08 15:05
Klint/

"vägrar kalla honom för Lass"

Haha, jag är likadan av någon anledning.

Men helt seriöst, han är en duktig spelare och har haft en bra start i Madrid.
Barcelona Klint
2009-02-08 15:01
Visst L.Diarra är bra (vägrar kalla honom för Lass). Men att definiera honom som ett kap är väl tveksamt. Ni kastade ändå upp 200 millar på bordet.
Real Madrid obbe
2009-02-08 14:59
Skönt att se fler barcafans hylla Lass, för det är ju trots allt en av världens bästa på den positionen redan, riktigt kap har vi gjort där.

Sen lär väl ni vinna i dag, sporting gijon hemma utan skador borde inte vara några större problem för er, men man vet ju dock att i la liga kan allt hända.
Barcelona Blaugrana93
2009-02-08 14:55
FCB_Xavi
Gjorde dem det före Xavi och Messi eller? Visste inte att Barca var såna Brolin-fantaster:P. Har du sett hans mål i pre-season matchen mot Hibernian? Där finns kvalité.
Barcelona FCB_Xavi
2009-02-08 14:41
Fin Pedro film i länken. Om ni tittar runt 1:37 så gör dom samma frisparkstaktik som Xavi och Messi gjorde mot Recrativo.

Vilken teknik Pedro har !
Barcelona Barcadinho.
2009-02-08 14:29
Förlåt att jag inte svarade.

Det är inte lätt för en tre barns pappa som mig att få tillgång till sin dator. Det är min och alla gnäller hemma på att det är deras tur nu:)

Ni ungdomar är besvärliga.
Nej, jag skojar.
ha en bra dag.
Annons: