/spanien/barcelona/forum/19330.aspx/spanien/barcelona/forum/19330.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona The Reporter
2009-02-20 10:13
Till er madrid fans, som nästan alltid har "Busquets who ?" i era inlägg.

Här har ni svaret; Busquets who? You know that guy who joined the Spanish squad last.
Barcelona Dizzy
2009-02-20 09:52
Kommer bli riktig svår match imorn. Hoppas Hleb får starta och blomma ut imorn så att han kan visa att han är en riktig grym spelare.

Till alla Real fans som dissar oss och snackar skit i erat forum om våra spelare säger bara en sak. Var inte avundsjuka på våra underbara talanger. Vi har mer talanger än er och dom är bättre. Vi spelar med hjärta! Ni spelar med pengar. Ni är gjorda av pengar.

Visca Barca!!
Barcelona Jr. Honken
2009-02-20 08:44
Vill inte avbryta ert snack nu, men hur tror ni att matchbilden kommer att se ut mot Espanyol? Vilken startelva tror ni att Pep kör? Hur tror ni att resultatet blir? Många frågor där, men det är faktiskt väldigt intressant att veta vad andra tänker och tycker! Hehehe

Tacksam för svar! ;P
Barcelona pedro=framtid
2009-02-20 04:31
dom har svårt att få fram talanger så därför hackar dom på våra för dom lyckas.
sen tycker jag att de läggs ut många länkar där de pratas spanska o inte fatta något. visst hejjar vi på barca men för de behöver de inte betyda att vi kan språket
Barcelona Barcelonito
2009-02-20 04:26
Gud är störst!

Jag kan 2 citat om avundsjuka. Använder mig av båda angående Realfansens beteende angående Busquets.

Avundsjuka är skuggan som succén kastar. / Robert Lembke

Avundsjuka är ett slags beröm. / Mert Lepik
Barcelona Gud är störst!
2009-02-20 03:22
Man slutar aldrig att förvånas av Puerta forumet. Dem har hållt på skrivit skit om Busquets och skrivit typ i varje inlägg "Busquets Who?" dem tog det givetvis från artikeln men de med deras intelligent har en annan uppfattning om meningen.
Barcelona Gud är störst!
2009-02-20 03:15
ô Fenomeno

Det var menat som ett skämt.
Real Madrid ô Fenomeno
2009-02-20 01:34
Haha, som sagt, jag orkade inte läsa inläggen:)
Nog för att det hade varit jäkligt roligt om han hetat Lionel istället för Leonel, bara för sakens skull liksom;)
Barcelona Barcelonito
2009-02-20 01:18
ô Fenomeno

Haha ingen har sagt att han heter Lionel pga. Messi. Bara att det är roligt att han ska heta så: Lionel Aguero Maradona. Annars är det självklart att de inte döper honom efter Messi. :D
Real Madrid ô Fenomeno
2009-02-20 01:10
Inte för att lägga mig i, men grejen med att Kuns unge heter Leonel är inte på grund av eran Messi, utan för att Kun heter det själv i mellannamn. Vet inte om nån har skrivit det innan då jag inte orkar läsa tidigare inläggen.
Fast visst är det coolt att ungen har fått det namnet, men rätt ska vara rätt:)

Godnatt!
Barcelona Gud är störst!
2009-02-20 00:52
Okkapokka.

Haha ja, de har bara skrivit Leonel istället för lionel som messi har för att det inte ska bli för misstänksamt.
Barcelona Lionel super Messi
2009-02-20 00:48
Enligt fotbollskanalen heter han Benjamin Aguero Maradona
Barcelona Okkapokka.
2009-02-20 00:45
Gud är störst!

Jadu, man kan nästan fråga sig om det där inte är med flit. Namnmässigt kan det bli genom tidernas bästa fotbollspelare i alla fall! ;)
2009-02-20 00:43
Folk säger att Messi är från en annan planet.
Undra vart Benjamin kommer att komma ifrån när han växer upp.

Annat än Vintergatan kanske? Ett annat universum?
Snubben kommer bli stor i fotbollsvärlden om inte han följer morfar Diegos fotspår allt för tidigt.
Barcelona Saman.
2009-02-20 00:38
Ryktena går att Benjamin LEONEL Aguero har redan satts i fotbollsträning!
Barcelona el Flaco
2009-02-20 00:37
Gonzalez_Barca/

Det kanske inte är Def Comedy Jam, utan jag ville bara visa ett exempel på hur Piqué sprider glädje bland lagkamraterna.
Barcelona Gud är störst!
2009-02-20 00:36
Barcelonito

Och barnet heter Benjamin LEONEL Aguero. DNA från Aguero och Maradona och ett namn från en viss Messi. Allt hänger ihop kommande argentinska fotbollsstjärna?
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2009-02-20 00:36
Kan ingte bestämma mig om jag vill ha Espanyol ur La Liga eller inte.
Jag hatar de av hela mitt hjärta och kommer att aldrig gilla de aldrig.
Men man vill ju inte misa DERBY de Catalunya.
2009-02-20 00:35
Barcelonito

Ja, undra hur han kommer lira boll när han blir äldre. Fy vilken härlig blandning. Maradona och Agüero, herregud!
Barcelona Barcelonito
2009-02-20 00:33
Morfar Diego Maradona, Pappa Kun Aguero.

Agueros nyfödda barn verkar mycket lovande. :D

Grattis till båda.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-02-20 00:31
Sersari
El Flaco

Kan jag fråga er vad som är roligt med klippet? :S
Haha har kollat på den typ 4 gånger och ser inget roligt med den :P
Barcelona Saman.
2009-02-20 00:30
Det ultimata vore ju att slå Lyon med 2-0 och sen bara rulla ut dom på hemmaplan. Espanyol matchen ska bara vinnas till varje pris (nästan). Tror att Pep kommer matcha den starkast tänkbara elvan till båda matcherna. Skulle gissa på att Messi får en halvlek i båda matcherna.
2009-02-20 00:27
Tror ni Pep kommer att satsa högt när det gäller kommande CL matchen?
Är det inte bättre att satsa hårt nu i första bortamötet och vinna med typ 3-0 och så kan man spela med dem som inte får så mkt speltid på Camp nou? Vore inte det bättre för då kan man ju fokusera på ligan framöver istället för att vara orolig för CL om t.ex Puyol eller någon blir skadad. Och Real Madrid kommer fortsätta att fokusera på CL eftersom att dem har en svår match att ta sig an, vilket jag tror kommer att göra att dem tappar poäng i ligan.
Barcelona Sersari
2009-02-20 00:22
el Flaco

Hahahahahaha!
Barcelona el Flaco
2009-02-20 00:21
Sersari/

Han driver med Xavi och frågar honom om han vill ha en klubba.
Barcelona Sersari
2009-02-20 00:18
el Flaco

Haha vad säger han i klippet?
Barcelona el Flaco
2009-02-20 00:13
Ämne: Pique delar samma ta....Piqué är bara för skön. Han har verkligen tagit över rollen som lagets skämtare (se länk).
Barcelona Barcadinho.
2009-02-20 00:07
Juande tog Real när de var 9 poäng från Barca och idag ligger de 10 poäng. Han har gått back i vilket fall.

okkapokka/
Xavi sa på intervju idag precis tvärtom.
Culés är splittrade på den här frågan och jag kan inte bestämma mig.

nu måste jag sova haha...
Barcelona Sersari
2009-02-20 00:06
Barca_4_lajjf

Jag håller med. Madrid-fansen har börjat snacka för mycket skit. Irriterande, dem jämför deras senaste matcher med våra och säger att dem är mycket bättre. Juande Ramos är världens bästa tränare helt plötsligt! Juande är så bra att han hör och häpna, lyckats ta Madrid 2(!), jag repeterar 2 poäng närmare Barcelona på dem 3 senaste månaderna! Ge honom Nobelpriset vetja!

Dem ligger 10 poäng bakom, dem firar det som om dem vunnit ligan. Att dem ens vågar jämföra statistik är bara roligt. 70 mål, sjuttio, setenta goles på 23 matcher säger väl allt! 18 insläppta jämfört med Madrids 27. Madrid spelar som ett bottenlag, Hull spelar roligare fotboll den här säsongen. Anti-fotboll.

Visça Barcelona y Visça Samuel!
Barcelona Cape
2009-02-20 00:05
Kul att även Madrid-supportrar får något att fira över. 10 poäng efter Barcelona måste ses som en stor bedrift.

Det fina i kråksången är att Juande Ramos är stolt som tuppen över att bara ligga 10 poäng efter. Härlig kille som nöjer sig med det lilla!
Annons: