/spanien/barcelona/forum/19328.aspx/spanien/barcelona/forum/19328.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona kallesiete
2009-02-08 09:51
Ämne: Kallesiete

Marque....

Tack. Hittade själv på hemsidan nu.
Milito, Marquez och Pique är de som är borta.

3 nya fina points ikväll!
Barcelona Mojito
2009-02-08 09:47
Kallesiete

Marques och Piqué äf avstängda.
Alves gula kort (som innebar att han samlat på sig 5 = avstängning) upphävdes efter att barca överklagat.
Barcelona Mojito
2009-02-08 09:46
Det verkar varit många maränger här inne igår kväll...
Källor säger att alla Madridspelare fick en likadan julklapp förra året;
Intensivkurs till körkort med D-behörighet.
Varför? Så att alla vet hur man parkerar bussen.
Spelarna har tagit julklappen på största allvar, och tränare ramos är otroligt nöjd. Nu menar han att nästa gåva är på väg, denna gång är det en VHS-video från 80-talet över hur man slår långa bollar.

Grattis till Real Madrid och er fina vinst igår!

Barcelona kallesiete
2009-02-08 09:44

Vem/vilka är avstängda ikväll?
Barcelona Ett Äkta Barca Fans
2009-02-08 03:17
man ser också på bilden hur drogad han är
Barcelona Lionel super Messi
2009-02-08 03:09
Canaletes

Haha, och då snackar vi inte om några gram, utan om tusentals kilo. Haha!
Canaletes
2009-02-08 03:06
Lionel super Messi

Han måste ha rökt på innan det där utalandet.
Barcelona Gud är störst!
2009-02-08 03:02
Okkapokka

Han menar att Delarocha borde vara nöjd med tanke på hur det var förra året när vi förlorade, kryssade, hade skador osv.
Barcelona Lionel super Messi
2009-02-08 02:58
Hahahahahahahah ..

Någon som läst senaste uttalet från Wesley (sne)ijder ?
Barcelona Okkapokka.
2009-02-08 02:46
MessssiiTheOne!

Förstog ingeting som du nyss skrev.
MessssiiTheOne!
2009-02-08 02:12

Delarocha RIP Puerta /

Förra året när barca inte spelade särskilt bra och hade skador på spelare hela tiden så var de ingen som nämnde det? Nu när Barca utan tvekan spelar Världens bästa fotboll så säger du så? Jag håller med om att dom inte spelat så bra de senaste matcherna, men vafan barca kunde lika gärna ha vart där om dom inte hade spelat som dom gör o.s.v , jag köper inte din ursäkt bara till 10 % och 90 % går till Barca som verkligen dominerar stort, denna säsong Barca gör är deras bästa någonsin så passa på och njut ist.
Delarocha RIP Puerta
2009-02-08 01:41
Messitheone; inte för att vara en glädjedödare men lagen under Real har varit under all kritik. Villarreal har ännu inte vunnit en match i år, Sevilla typ likaså. Real gör ju en fullt godkänd säsong om inte Barca hade varit så otroligt bra. Men de 4 under är riktigt dåliga också.
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2009-02-08 01:35
Hoppas verklgein vi går mot bättre spel och mer övertygande vinster lagom inför CL. Det behövs verkligen att känna sig trygg innan matcherna i CL, det är så mycket hårdare matcher..
Canaletes
2009-02-08 01:30
MessssiiTheOne!

Asså att ha 21 från 3:an är heelt insane! Och jag tror att vi kommer ha fler från madrid också. Nu när dem ska "satsa" på CL o de, + att dem fortforande måste möta Sevilla, Valencia och Villareal borta. Sen kommer vi ju säkert inte förlora på bernabeu
MessssiiTheOne!
2009-02-08 01:21

Grabbar Ligan har verkligen spårat ut nu va, 21 p till Sevilla sp 3.e plats och 12 till madrid efter vinst imon så ser det ut så, Barcelona har verkligen vänt upp och ner på Ligan och alla siffror ser helt underbart ut just nu hahaha
Canaletes
2009-02-08 01:14
Ni pratar om spelare som gjort mål med handen visst?

Om ni ska peka ut nån så ska ni göra de på Agüero!! asså finns inga ord för de.

kolla länktips!
Barcelona Barca-nist
2009-02-08 00:55
alla mål finns på www.fotbollskanalen.se
eller www.fcbarcelona.dk
Delarocha RIP Puerta
2009-02-08 00:54
Nån som har en länk med Marquez sköna tacklingar i el clasico på Higuain och Raul? Dem var så vackra.
Barcelona Barca-nist
2009-02-08 00:52
Rambla
hans resa blev inte långvarig :D
Barcelona Rambla
2009-02-08 00:44
Det är alltid roligt när pappskallar som den där #Luiz Nazario de Lima# kommer in och drygar sig. Efter att Madrid har spelat match och som vanligt efter 60 min tappat allt spel, Juande bytt in en extra defensiv mittfältare osv, så kommer den där fåntratten in tycker att han bara måste berätta för hela vårt forum att Messi är ligans största filmare och Iniesta efter honom. Vad tusan har det med Madrids match i kväll att göra? Pucko!

Förresten, Messi är den storspelare som filmar minst. Ser man int det borde en synundersökning göras omgående.
Barcelona Barca-nist
2009-02-08 00:29
jag är imponerat av real redaktionens betygsättnign för första gången! de skrev ärligt att både heinze och snejder va fula i första halvleken och borde gultkort. av med hatten
FREDY ESPITIA
Barcelona Barca-nist
2009-02-08 00:21
jag har inget emot folk som kommer hit från andra forum så länge de respekterar våra ovanstående regler!
därför har vi öppet forum för alla !
Real Madrid realmadridlover_
2009-02-08 00:21
Barca-nist

Jag tror också att de kör på italienskt, men jag själv är absolut inte nöjd med spelet som vi spelade idag. Tråkig fotboll, är anledningen till varför Capello sparkades, och om Juande sparkas så kommer det troligtvis vara samma anledning.

Godnatt :D
Barcelona Barca-nist
2009-02-08 00:20
Ämne: Jag tippar på följan....
jag ville gärna se Cáceres starta imorn. han behöver mer speltid.men pep är omöjlig att förutse. det gör honom uniq
han vet vad han gör!
Barcelona BlueRed.
2009-02-08 00:19
realmadridlover_

Stanna hur länge du vill, men låt vår redaktion ta hand om vad som får skrivas eller inte. Dem vet bäst.

God natt!
2009-02-08 00:18
Om vissa av er inte vill att jag ska vara här så kan jag gå och joina puertan. Det är ju trots allt erat forum och det är kanske 3:e gången jag skriver här inne:)
Barcelona Barca-nist
2009-02-08 00:16
realmadridlover
ja men kommer jag till ert forum så får jag höra massor också!
Jag tror real kör italienskt just nu eftersom det passade real för 2 säsonger sen. Capello är 1 geni och svårt och förneka det.han har gjort det i Juve, milan och real, förstår inte hur ni kunde sparka honom.
men annars så håller J-Ramos bättre koll på byten än schuster. han bytte ut i 89 min nästan !
Barcelona Klint
2009-02-08 00:14
Jag tippar på följande elva. Valdes är givetvis solklar. Dani Alves, Puyol, Abidal, Sylvinho. Varför? Jo, Pep har inte visat något direkt förtroende för stackars Cáceres. Mittfältet således. Xavi, Yaya, Iniesta. Det går inte att bänka Iniesta efter hans match mot Mallorca. Anfallet känns givet. Möjligtvis att Pep väljer att köra Iniesta till vänster i anfallet istället för Henry. Skulle han göra så tror jag Busquets kommer in på mitten.
Barcelona SaM__-
2009-02-08 00:12
Något som jag tycker är intressant är att efter varje real match kommer det massa Madridstas in hit och vill diskutera om deras match. Inte brukar väl någon av oss gå in på puertan och diskutera efter slutsignalen på våra matcher? Oavsett om deras forum är öppet eller inte då.

De vita kanske söker bekräftelse :)
2009-02-08 00:11
Barca-nist

Okey, jo för ni roterar efter typ varje match. Något som Juande saknar och som Guardiola kan.

Någon längre ner skrev att man inte fick dissa Real. Ofc, men då håller man snacket på lägre nivå, med vårdat språk. Nu pratar jag om det som hände innan.
Annons: