/spanien/barcelona/forum/19321.aspx/spanien/barcelona/forum/19321.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Frodo
2009-04-22 00:09
Att marängerna försöker försvara Pepes handlande genom att ta upp andra spelare som gjort fel är bara skrattretande. Filmningar är tydligen samma sak som sparkar och knytnävar nuförtiden...

Angående matchen i sig tyckte jag att Granero dominerade på mittfältet. Sättet han spelar på är lite annrolunda med snygga vändningar och kroppsfinter. Ironiskt att han och Soldado var de som samarbetade sig fram till 1-0 målet.
Barcelona Saman.
Jag förstår inte vad vissa människor gör här inne. Försöker ni försvara Pepe eller tycker ni bara att det är ett perfekt läge att påminna oss om gamla incidenter. Jag tror psykologer har en benämning för ett sådant beteende. Man skulle nästan behöva en sådan här på svenskafans.
Barcelona Ciao-V
Vi kallar honom psyk Pepe. Det passar honom.
Barcelona jost15
Personligen tycker jag bara det är kul att madrid hänger på oss i titelracet. På det här viset blir varje match så mycket mer spännande!
Angående den redan utjatade diskussionen om pepe så förstår jag att han blir förbannad för den enormt fjantiga filmningen. Men det betyder inte att man får bete sig hur som helst, specielt inte våldsamt. Tror även att alla madrid fans tycker att han förtjänar en lång avstängning efter det där tilltaget, när man gör sådana saker spelar det ingen roll vilket lag man spelar i; man är bara en idiot.
Barcelona pokke
2009-04-22 00:08
CS

Om det nu är så dumt att diskutera kring det här ämnet, varför skriver du då?
Real Madrid Emadinho
Pepe reagerade på att killen filmade, inte på straffen. Jag tycker att många är löjliga och kritiserar Pepe på det sättet, Detta var en markering på att de folk har fått nog av dessa idiot dommare o filmare.

Jag hade reagerat på samma sätt även om de va en BArca spelare som gjorde detta.

Du som spelar kämpar dag in och dag ut för att vinna en titel där en dommare och en filmare kan komma och förstöra din säsong. Barca fick lida av en idiot till dommare förra helgen och idag Real. Dani alves protesterade på sitt sätt och Pepe på sitt. Men vi får hoppas att det där får vara en veckarklocka till LFP att tänka över sina dommare i framtiden.
Barcelona Barça! (MQUC3)
Kung-Fu Pepe
Real Madrid Autobahn Arjen
pokke// Alla spelare har någon gång skämt ut sig, de ingår i fotbollen :)
Emiloo
Pepe borde får avstängning resten av säsongen sen även några matcher nästa år. Sådär gör man inte på en fotbollsplan!

Real Madrid skämmer ut sig IGEN
Real Madrid ZIZOUUU
2009-04-22 00:07
saman.

vet det är sant, men domaren måste blåst straff innan för som någon snubbe sa att det pepe gjorde hade blivit inderkt frispark lr nått.. kan det vara sant?
Real Madrid CS
tarrak

Jag lever inte som jag lär helt enkelt. Du kanske missade min smiley som symboliserade att jag skrev med glimten i ögat? Vem har sagt något om fotboll, jag tycker varken Pepes eller Casqueros aktioner kan gå under den kategorin. ;)
Barcelona pokke
ZIZOUUU

Haha, varför tar du upp gamla incidenter? Vill du att vi ska glöma Pepes idiotiska agerande eller vad?
Barcelona Messi(as)
tarrak:

Word!
Barcelona Saman.
2009-04-22 00:05
ZIZOUUU

Pepe tittade inte på domaren, hur skulle han veta vad han blåste för? Sedan tänker man inte så snabbt att man delar ut 2 sparkar efter en blåsning 2 millisekunder senare.
Barcelona Messi(as)
2009-04-22 00:05
Kan vi inte ge världens bästa mittback ett smeknamn som passar honom perfekt? Eller sänker vi nivån på forumet då? :)
Barcelona tarrak
2009-04-22 00:04
Ämne: Jag tror inte Pepe l....
Menar du att det inte är någon poäng att diskutera fotboll överhuvudtaget eftersom att spelarna inte kommer att läsa det vi skriver? Då undrar jag vad dina 1840 inlägg på den här sidan handlar om?
Real Madrid CS
Barça! (MQUC3)

Pepe skiter fullständigt i domaren just då, han lackade för att Casquero la sig som en planka i en kritisk tidpunkt av matchen. Han tänkte nog inte på att det kanske skulle bli straff eller något sånt alls.
Barcelona pokke
Autobahn Arjen

Pepe har ju som sagt redan skämt ut sig totalt efter det han gjorde igår.
Barcelona PuyolTheLegend
2009-04-22 00:03
UFC nästa?
Real Madrid ZIZOUUU
Ämne: Kommentatorn - "....
filmningar hit o dit.. jag tror att pepe hörde att domaren blåste straff och då kände han att ligan var avgjord och han tänkte väl om vi ska åka dit på "chansen" att vinna ligan genom att någon snubblar på bananskal, så ska han få betala för det.. låter logiskt men det är ju fortfarande dumt. men jag vill inte veta vad jag själv hade gjort helt ärligt. kanske borde tagit domaren ist? haha nej men pepe underskattade real madrids OTROLIGA kämparglöd och vilja.! ni som säger pepe filmade kan ju ta och kolla på rivaldo.. sluta gemföra allt!
Barcelona Messidinho_10
Fyfan vilken box Pepe delade ut det där e fan 3 matcher + 4 för sparkarna. Bye bye Pepe...
Barcelona Criff
2009-04-22 00:02
Asså vad yrar ni Real fans om? Skulle Spanska ligan vara den bästa ligan för den här matchen?

Riktigt jävla kass fotboll var det på planen, felpass efter felpass och hade det stått ett annat lag än Getafe på planen hade Real blivit överkörda.

Så jag förstår inte riktigt vad som höjde ligan efter den här matchen? Om inte eventuellt att den sänkte ryktet ganska mycket med tanke på att det pågick en helt galet bra FOTBOLLSmatch i England.
Barcelona Riiio!!
hehe man kan sammanfatta det hela med att Casquero filmade, därför belönades han med en straffmiss!!

pepe vet jag inte vad han kommer "belönas" med men hoppas rejält och den killen (snorungen) kommer föralltid att bli ihågkommen för detta!
Jävla pajas!!
Real Madrid CS
Jag tror inte Pepe läser vad som skrivs här inne. Inte Casquero heller, så var är det för vits med allt egentligen.? ;)
Barcelona Barça! (MQUC3)
Det känns som Pepes knuff kommer precis när han ska skjuta.

Sen känns det som att Pepe börjar sparka direkt på han :S, fast pepe kanske såg att det blev straff men han tittar ju inte åt domarens håll så det är väl inte omöjligt att domaren blåser straff för det pepe gör? Eller?
Barcelona Okkapokka
2009-04-22 00:00
Autobahn Arjen

Skämmer vi ut Pepe? Tror nog han skämt ut sig rejält själv redan.
Barcelona Ghazza
2009-04-22 00:00
Men vad har Pepes fotbollskunskaper med detta att göra?! Det är ett idiotiskt agerande helt enkelt.
Real Madrid CS
2009-04-21 23:59
Klint

Sa han verkligen det till domaren? Då kommer han nog till helvetet.....tillsammans med 35 andra spelare ikväll.
Barcelona Smogen
fan, jag kan inte släppa Casqueros usla jävla straff, man undrar ju hur fan han tänkte? antingen är han dumm i huvudet eller så är han Madrid fan...
Barcelona Gud är störst!
Valdebebas tänker säkert att han själv är Moderator och ingen kan spärra honom, så han fortsätter med att bryta flera regler. HUR kan han vara kvar som MOD.
Annons: