/spanien/barcelona/forum/19320.aspx/spanien/barcelona/forum/19320.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Jr. Honken
2009-02-07 23:43
Barca-nist

Håller med dig igen. Grabbar, ni får gärna disskutera, men det verkar gå lite över styr just nu...
Barcelona BlueRed.
2009-02-07 23:42
Messi filmar mest? Han är raka motsatsen. Grabben, titta på lite fotboll och titta på Barcelona, för du verkar inte ha sett mycket av oss eller Messi.
Valencia Villa/Silva
2009-02-07 23:42
Messi är ingen spelare som brukar filma. Messi kanske gjorde ett fuskmål med handen mot espanyol men sedan dess har han inte gjort något liknande eller filmat.
Vår Villa å andra sidan brukade filma rejält mycket. Men han har inte gjort det på länge nu när vi alltid får straffar emot oss. Men madrid spelare har en tendens att filma väldigt mycket
Real Madrid realmadridlover_
2009-02-07 23:41
FCB_Xavi

Guti spelar inte i landslaget. Och om du menade det som ett skämt, hahahaha, det var jätte roligt ;)
Barcelona Barca-nist
2009-02-07 23:41
killar ni behöver ej vara otrevliga. håll er till fakta bara!
hetsa inte upp er
Barcelona Barca-nist
2009-02-07 23:39
Hala pepe
jag håller med dig jag tycker också Alves filmar och tykcer det är fel! men Messi tycker jag dock inte.
Barcelona FCB_Xavi
2009-02-07 23:39
Lirar inte Guti i Landslaget? Eller petade Busquets honom ?

Edit: Tittade på Wikipedia nyss. Har Guti bara kört 9 Landslagmatcher ?
Och folk jämför han med Xavi hahahaha
Barcelona Barca-nist
2009-02-07 23:37
#Luiz Nazario de Lima#

hade du verkligen haft rätt så skulle jag hålla med dig lite i alla fall men du har TOTALT fel!
Messi sparkas ner gång på gång men ändå står på bena, Iniesta behöver inte filma för han driblar ändå förbi! Filmare ska vi nömna i Real truppen Pepe och canavaro måste rankas top 5, Heinze top3, Guti top 2 etta går ändå till Reals forna, stora pengargalna spelare Figo
Barcelona Miggee
2009-02-07 23:37
#Luiz Nazarro

Ingen ber dig att uppskatta Messi.
Real Madrid #Luiz Nazario de Lima#
2009-02-07 23:36
Ämne: Luiz din pantade idi....
Vem kallar du idiot? ska du diskutera eller gå till personangrepp, om det finns några riktiga Culés hära spärra den riktiga idioten för personangrepp! annars kommer jag inte heller skriva på ett vårdat sätt!
passa din tunga
Barcelona J.Gamper
2009-02-07 23:36
Ämne: När vi ändå pratar o....
Du har rätt.. Dani Alves är en filmare. Det kan man inte förneka.. Men Messi en filmare? Svårt att tro, han har säkert filmat nån gång men han är definitivt ingen filmare lik Dani alves,C.Ronaldo o hela bunten.

Håll er till sanningen
Barcelona Jr. Honken
2009-02-07 23:35
samue-eto

Vanligtvis brukar jag vara på Barca-sidan, och mot alla Madridistas som kommer in och skriver på les rambles. Jag är på samma sida vid nu också, men att kalla Raul "bö* filmare" är som att säga att Messi är dålig.

Luiz Nazario de Lima

Var ifrån har du fått att Messi filmar? Eller Iniesta? Om du tycker att de filmar borde du nog sluta med allt som har med fotboll att göra och börja med schack eller något liknande istället!
Real Madrid Hala Pepe
2009-02-07 23:35
När vi ändå pratar om filmare hur kan man undgå att nämna dani alves? Den spelare som filmar mest i la liga efter jesus navas.
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2009-02-07 23:34
Luiz din pantade idiot. Hur många hade bara "Nej domaren, tyvärr jag tog med handen. Döm bort målet tack. Jävla idiot. För övrigt finns flertalet som försökt göra mål med handen, Paul Scholes Senaste i den raden.
Barcelona Barca-nist
2009-02-07 23:33
Jr Honken

självklart så älskar jag se Messi spela så ärligt som möjligt och presstera som han gör. men att han inte vann de priserna i år gynnar det både honom, barca fansen och alla fotbollsälskare, eftersom han måste fortsätta med samma linje! Messi kommer vaara en av världens bästa spelare i flera år till. Imorn ska vi vinna oavsett vad sen Om vi inte vinnser stort får vi inte glömma att vi har skadade och avstängda där bak. men det ska gå:)
Barca08
#Luiz Nazario de Lima# //
hahaahahh messi filmar!? tillskillnad från dig så tittar vi på barcas matcher och ser att messi blir nedsparkad men alltid går upp och fortsätter springa.
En fråga, tittade du på el classico?
Barcelona J.Gamper
Ämne: Ämne: Jr. Hon....
Självklart Hela Barca filmar och domarna gör ingenting åt det eftersom alla är mutade av Barca, hur annars skulle de leda 12 poäng före Real? Real är ju bäst i världen med världens bästa Robben som inte alls filmar lik Messi.
2009-02-07 23:32
Ämne: Luiz Nazario

du h....
Higuaín ? är du drogad eller, Vilken planet lever du på??
Messi är en fuskare likt Maradona, Maradona tog kocks Messi gjorde mål med handen mot Espanyol kommer aldrig uppsatta sånna spelare, att han inte ens ber om ursäkt efter åt gör saken värre uush!!
Real Madrid realmadridlover_
2009-02-07 23:32
Det var verkligen ingen bra match av Real idag. Vi tappar bort oerhört mycket onödiga bollar som det verkligen kan bli något av. Men det är bara njuta av Higuains insats. Han briljerade ! Men som sagt så var det katastrofalt idag, tycker Juande Ramos spelar fulare fotboll än vad Capello gjorde som någon skrivit längre ner. Men, Juande är en otroligt smart tränare så han vet nog vad han gör mot Liverpool.

Accepterade de överklagningen på Dani Alves ?
Barcelona samuel-eto
2009-02-07 23:30
Luiz Nazario

du hoppa visst över jesus, huguain(faklan), raul av en märkligt anledning har gått å blivit bö* filmare vilket e svinigt, kom inte hit å peka ut messi som filmar å iniesta din dåre
2009-02-07 23:28
Ämne: Jr. Honken
Att det ....
Pepe filmar?
Messi är väll den spelaren som filmar mest i laliga som om det vore någon teater föreställning! efter honom har vi Iniesta likt spöket i filmen karlsson på taket flyger runt på planen
Barcelona Jr. Honken
2009-02-07 23:24
Barca-nist

Du har helt, fullständigt rätt i det du säger! Och det är det jag menar. Eftersom att dommarna inte skärper sig, utan bara låter spelarna falla OCH GÅR PÅ DET, så är det inte så kul eller underhållande att se på. Sen ang. Christiano Ronaldo, Pepe & Co så är de väl nästan ännu värre! Det är också en utav orsakerna till varför jag tyckte/tycker att Messi, som alltid (oftast iaf) står på benen i närkamperna, förtjänade Ballon d'Or. Tycker även att han förjänar FIFA's Best Player in the World (eller vad det nu heter).
ViktorZ
2009-02-07 23:24
Tror det blir tufft att hålla nollan imorn, för sporting är ett väldigt offensivt satsande lag, tror på 5-1 ;)

Go Barca!
Barcelona Barca-nist
2009-02-07 23:11
Jr. Honken
Att det finns filmare är det mest domarnas fel!
Om domarna blir tuffare och tillåter spelet gå före all filmning så slutar spelarna med all trams.
samt så tycker jag är portugiser har tagit över italienarnas roll mer eller mindre.
Christina Ronaldo, Pepe, Simao, Figo osv de filmar som fan
Barcelona Jr. Honken
2009-02-07 23:01
Barca-nist

(Hehehe) Men för att Milan ska kunna kvala sig in till CL tror jag att dem behöver honom. Nu tittar jag inte på italiensk fotboll (tycker att dem filmar för mycket), men jag har iaf hört att han är en stor bedrift framåt.
Barcelona Barca-nist
2009-02-07 22:58
60°Substitution Arjen Robben out -Julien Faubert in
Barcelona Barca-nist
2009-02-07 22:55
intressant och se hur truppen kommer se ut imorn. enkelt kommer det icke bli men Barca måste gå genom detta!
Barcelona issem.
2009-02-07 22:54
Jr. Honken

Helt rätt, Robben byttes ut. Vilken minut det hände vet jag inte, men när han byttes ut så förändrades allt som sagt.
Barcelona Barca-nist
2009-02-07 22:52
Jr. Honken
håller med också! AC milan behöver honom mer,minst sagt för att sänka åldersgenomsnitten hehe (skämt)
Barcelona Jr. Honken
2009-02-07 22:51
Barca-nist

Visst är Pato bra, riktigt bra, men jag tycker inte att han är ett namn för Barca.
Annons: