/spanien/barcelona/forum/19314.aspx/spanien/barcelona/forum/19314.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid "Robinho#10"
2009-02-20 13:09
Ämne: Kommer bli riktig sv....
HAHHAHA komedi..
Barcelona Barcelonito
2009-02-20 13:08
Håller med Klint. Kopiera inget från Puerta. Nivån där är riktigt jävla lågt.

Att Busquets är en fantastisk talang är redan självklar, vi behöver inte få bekräftelse till detta av några andra fans och speciellt inte av några IQ-befriade människor som är såpass ointelligenta att de håller på Real Madrid. Det säger väl det mesta.

Busquets är bättre än Gago och De la Red och Javi Garcia och allt vad dom heter och kommer att bli en mycket större spelare än dom.

Sa det en gång innan och säger det en gång till:

Avundsjuka är skuggan som succén kastar. / Robert Lembke

Avundsjuka är ett slags beröm. / Mert Lepik
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-02-20 13:06
Madridistas på Puerta-forumet. Varför sitter ni hela tiden på forumet och smutskastar Bojan, Piqué och Busquets?

''Busquets Who?'' Tja, Busquets är en 20-årig mittfältare som slog igenom rejält detta året och väldigt många toppklubbar i bla England var intresserade av Busi. Han har i princip varit ordinarie på Barcas mittfält och spelar som om han spelat på den nivån i flera år. Att ni smutskastar Busquets vet jag inte varför. Kanske för att vi för fram ännu fler talanger? Eller att han får chansen i landslaget som 20-åring före Real mittfältaren Guti eller?

Sen vet jag inte varför ni kritiserar Piqué för heller. Han spelade hyfsat mot England och fick faktist hög betyg och spelade bra tillsammans med Albiol.

När Bojan fick chansen i landslaget så smutskastade ni även den mäktiga talangen. Smutskastar ni unge Bojan för att Lúis Aragones ville ha med honom i EM som 17-åring och inte eran kapten Raúl fick den platsen?

Ta av er era madrid-glasögon och tänk efter hur löjliga ni låter när ni håller på så. Att ni har hjärta att sitta och smutskasta unga spelare. Såg även att Puerta-moderatorer sitter och skriver ''Busquets Who?''.

Jag hoppas ni nu har lärt er lite mer om Bojan, Piqué och Busquets.

Tack för mig.
Barcelona Rey Etoo
2009-02-20 12:56
van der Vaart
García
de la Red
Garay 21
González
Agus
Granero
Huntelaar
Diarra
Parejo
Julien Faubert
// Dessa köpte/låna real.
Parejo
Garay
González
Cassano
Balboa
Granero
Soldado
Baptista
Robinho
García
Dessa såldes/lånades ut
Barcelona Klint
2009-02-20 12:54
Om ni nu tycker att det är så låg nivå på Puertan, varför då kopiera inlägg stup i kvarten eller ens överhuvudtaget diskutera vad som skrivs där?

Det blir lite dubbla budskap om ni anser att det nu är så himla löjligt, men samtidigt tar upp ämnet här och diskuterar det vidare. Skärpning innan STORA saxen åker fram!
Barcelona el Flaco
2009-02-20 12:51
"Guti den evige talangen lägger snart skorna på hyllan utan att ha fått chansen i Spaniens landslag. Busquets är 20 år gammal och kommer från barcas b-lag och blir uttagen till världens bästa landslag direkt. Måste svida va?"

Kunde inte ha sagt det bättre själv. Guti stay loosin'.
Barcelona Rey Etoo
2009-02-20 12:48
ô Fenomeno » Svara inlägg » Tippar REAL-BET 3-0
Sänt: 2009-02-20 11:13
Jag gillar inte det här med att kopiera inlägg som inte har något riktigt värde, men det här gjorde mig lite less på killens invalida sida när det handlar om kunskap:

Haha, vänta nu? Vilka var det som värvade mest i somras nu igen?
Helt sjukt, killen har missat den liiiiiiiilla detaljen att vi inte har någon av våra Galacticos kvar.
//
Vänta vi köpte hleb,pinto,pique,keita,Alves,caseres
Men vi gjorde av med crosas,Oleguer,ronaldinho,ezquerro,thuram,giovanni,zambrotta,edmilson

Såjag förstår inte hur killen skulle tro att vi ska göra av med så många spelare och inte köpa in någon.

Så vad har du att komma med nu? =)
Barcelona !Sergi_ Busquets!
2009-02-20 12:42
Jag tycker att Busquets är bättre än Gago och De la Red. Men det är en personlig åsikt.
Barcelona Ciao-V
2009-02-20 12:39
Busquets who?
Det är han som låg bakom straffsparken på Camp Nou. Remember El Clasico?
Gamla räven Salgado, var lite klumpig där!
Barcelona westinhoblaugrana
2009-02-20 12:38

"Namn: westman Lyon » Svara inlägg
Sänt: 2009-02-19 12:42
Frisinho: Har svårt att förstå om madridistas skämtar om Busquets. Killen är 20 bast, flyttades upp till A-laget inför denna säsong och har gjort det riktigt bra. Det är klart att han håller ju varken Xavi- eller Iniesta-klass ännu. Men att jämföra han med Oleguer är nästan löjligt av madrid-fansen. Busquets är riktigt talangfull, och kommer säkerligen bli något att räkna med i framtiden. "

Skönt att få det bekräftat från en neutral person (Lyon supporter). Han har rätt i det han säger. Vad förväntar sig madridistas av Busquets? Han är 20 år och kom från B-laget. Han har ingen rutin överhuvudtaget men ändå spelar han som om han vore 30 år gammal.

Kan inte se någon annan anledning till puertans hackande på honom än avundsjuka. Ni madridistas som läser detta, skicka gärna PM till mig så vi kan diskutera.

Guti den evige talangen lägger snart skorna på hyllan utan att ha fått chansen i Spaniens landslag. Busquets är 20 år gammal och kommer från barcas b-lag och blir uttagen till världens bästa landslag direkt. Måste svida va?

En annan ni hackar på, Piqué, har nyss fyllt 22 och kommer även han från barcas akademi. Han tar startplats som mittback i världens bästa landslag mot England.

Snälla skicka PM och förklara hur ni tänker.
Barcelona !Sergi_ Busquets!
2009-02-20 12:36
Tror ni Hleb kommer att få spela på Iniestas mittfälts plats nu när han är borta i två veckor. Eller kommer Keita starta ? Vad tror ni ?
Barcelona Squez
2009-02-20 12:29
Barcelonito
6 år och har teknik som Ronaldo. Grym video, man blir ju avis på pojken :b
Barcelona Dizzy
2009-02-20 11:34
Busquets who? You know that guy who joined the Spanish squad last.

Visca Barca!
Barcelona SaM__-
2009-02-20 11:24
Härligt härligt, äntligen på plats i Barcelona.

Vart och kollade lite på den nya tränings anläggningen och måste medge att den är fantastiskt bra. Fina planer, stort område och framför allt vilken kvalité. Vädret är kanon här nere, ett sk. perfekt fotbolls väder och matchen imorgon har alla förutsättningar till att bli en minnes värld kväll för oss culés. Poängen är oerhört viktig för Espanyol men inte ska de klara av oss på Camo Nou!

Aja, dags att begé sig mot Camp Nou och ta en titt på Barca museum.
Barcelona Barcelonito
2009-02-20 10:59
Haha, skön liten kille. Han gör finter som Ronaldinho drömmer om. Titta på klippet.
Barcelona The Reporter
2009-02-20 10:58
Jag har för mig att om vi är 10 poäng fören Madrid fram till El - Clasico, så behöver vi bara ta 1 poäng där och vi är mästare :D
Straffpunkten
2009-02-20 10:58
Hur orkar ni bry er om vad dem på puertan skriver?

PS. Söker skribenter.
Barcelona Smogen
2009-02-20 10:38
En annan intressant iaktagelse är att i Italien säger man att ligan nu är över eftersom Inter har 9 poäng ner till närmaste konkurrenten Juventus.

I Spanien (läs Madrid och Pep Guardiola) säger man att ligan lever eftersom Barcelona "bara" har 10 poäng ner till närmaste konkurrenten Real Madrid.

Jag hävdar ju tyvärr att ligan i båda Spanien och Italien lever i allra högsta grad, men förhoppningsvis inte så länge till.
Barcelona Smogen
2009-02-20 10:27
Madrid fansen glömmer snabbt att Barcelona spelat ungefär dubbelt så många matcher som Real under 2009. Har varit en jäkla massa matcher i spanska cupen....Real har spelat en match i veckan, Barca två. Ändå har Barcelona bara tappat 2 poäng under 2009, det är imponerande. Ska bli mycket intressant att se hur Real klarar ett hårt spelschema som dom kommer få under en månad framåt....och klarar dom Liverpool blir det ännu längre...

Barcelona The Reporter
2009-02-20 10:13
Till er madrid fans, som nästan alltid har "Busquets who ?" i era inlägg.

Här har ni svaret; Busquets who? You know that guy who joined the Spanish squad last.
Barcelona Dizzy
2009-02-20 09:52
Kommer bli riktig svår match imorn. Hoppas Hleb får starta och blomma ut imorn så att han kan visa att han är en riktig grym spelare.

Till alla Real fans som dissar oss och snackar skit i erat forum om våra spelare säger bara en sak. Var inte avundsjuka på våra underbara talanger. Vi har mer talanger än er och dom är bättre. Vi spelar med hjärta! Ni spelar med pengar. Ni är gjorda av pengar.

Visca Barca!!
Barcelona Jr. Honken
2009-02-20 08:44
Vill inte avbryta ert snack nu, men hur tror ni att matchbilden kommer att se ut mot Espanyol? Vilken startelva tror ni att Pep kör? Hur tror ni att resultatet blir? Många frågor där, men det är faktiskt väldigt intressant att veta vad andra tänker och tycker! Hehehe

Tacksam för svar! ;P
Barcelona pedro=framtid
2009-02-20 04:31
dom har svårt att få fram talanger så därför hackar dom på våra för dom lyckas.
sen tycker jag att de läggs ut många länkar där de pratas spanska o inte fatta något. visst hejjar vi på barca men för de behöver de inte betyda att vi kan språket
Barcelona Barcelonito
2009-02-20 04:26
Gud är störst!

Jag kan 2 citat om avundsjuka. Använder mig av båda angående Realfansens beteende angående Busquets.

Avundsjuka är skuggan som succén kastar. / Robert Lembke

Avundsjuka är ett slags beröm. / Mert Lepik
Barcelona Gud är störst!
2009-02-20 03:22
Man slutar aldrig att förvånas av Puerta forumet. Dem har hållt på skrivit skit om Busquets och skrivit typ i varje inlägg "Busquets Who?" dem tog det givetvis från artikeln men de med deras intelligent har en annan uppfattning om meningen.
Barcelona Gud är störst!
2009-02-20 03:15
ô Fenomeno

Det var menat som ett skämt.
Real Madrid ô Fenomeno
2009-02-20 01:34
Haha, som sagt, jag orkade inte läsa inläggen:)
Nog för att det hade varit jäkligt roligt om han hetat Lionel istället för Leonel, bara för sakens skull liksom;)
Barcelona Barcelonito
2009-02-20 01:18
ô Fenomeno

Haha ingen har sagt att han heter Lionel pga. Messi. Bara att det är roligt att han ska heta så: Lionel Aguero Maradona. Annars är det självklart att de inte döper honom efter Messi. :D
Real Madrid ô Fenomeno
2009-02-20 01:10
Inte för att lägga mig i, men grejen med att Kuns unge heter Leonel är inte på grund av eran Messi, utan för att Kun heter det själv i mellannamn. Vet inte om nån har skrivit det innan då jag inte orkar läsa tidigare inläggen.
Fast visst är det coolt att ungen har fått det namnet, men rätt ska vara rätt:)

Godnatt!
Barcelona Gud är störst!
2009-02-20 00:52
Okkapokka.

Haha ja, de har bara skrivit Leonel istället för lionel som messi har för att det inte ska bli för misstänksamt.
Annons: