/spanien/barcelona/forum/19301.aspx/spanien/barcelona/forum/19301.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona True Culé
2009-02-11 11:41
casillas,pepe e dem ända som platsar i barca från real.
Barcelona Ciao-V
2009-02-11 11:39
Ämne: Oj, gjorde bort mig ....Det där kallar jag för frustration blandat med avundsjuka.
Vad sägs om att många av Madrid spelarna inte skulle platsa i dagens Barca? Det är däremot ett faktum!.
Barcelona Dreamteam09
2009-02-11 11:39
Cl om 3 veckor också kommer bli en tajjt schema framöver.
Barcelona Visca_Barca
2009-02-11 11:30
Dreamteam09

tackar, men herregud äre så långt bort? trodde denna vecka eller nästa vecka.

men gött att spelarna få vila ett tag
Barcelona Dreamteam09
2009-02-11 11:28
Onsdag vecka 10
Barcelona Visca_Barca
2009-02-11 11:25
nån som vet vilken dag vi möter mallorca?
Barcelona Dreamteam09
2009-02-11 11:24
Criff

Asså Real fansen får säga vad dem vill just nu ska man ta dem som en nypa salt bara. Bara le när du diskuterar med en Real anhängare.
Barcelona Mojito
2009-02-11 11:04
El Capitano

Eto´o har kontrakt till sommaren 2010, att han inte vill prata kontraktsförlängning redan nu är kanske inte så konstigt, särsklit inte med tanke på vad som ände i somras då han var till försäljning.
Vi får avvakta och se hur det blir med andra ord.

Robinho i Barca? Nej nej, han skulle aldrig ta en meter i presspelet så han kan stanna i City.
Barcelona Joanilson
2009-02-11 11:00
tror att robinho skulle passa bra in i Barca på vänsterkanten men samtidigt tar det ju emot att han spelat i real och därför blir jag kluven till ett köp av honom. samtidigt så kan ju robinho vara väldigt upp och ner men när han är upp så är han jävligt bra och som ni säger han har ju inget hjärta för klubben han spelar för så av dom anledningarna tror jag inte att han skulle platsa i Barca. men rent spelmässigt...
el capitano
2009-02-11 10:58
Jag läste att Eto'o inte vill förlänga sitt kontrakt med Barca!
Stämmer det verkligen? Nån som vet??
Barcelona Criff
2009-02-11 10:50
Oj, gjorde bort mig och tittade in på puertan.

"Busquets platsar i korpen" och "Dani Alves är överskattad".

Jo man tackar, gick ut illa kvickt.

Man kan undra hur vissa människor tänker ibland innan dem skriver sina inlägg.
sebbaa
2009-02-11 08:14
Ämne: Barca Barca//

san....
Jag hoppas du vet vad "Madrid, cabron, saluda el campeon!" betyder om du skriver sådär.
Barcelona basaric
2009-02-11 04:16
"Skadar jag Messi så får jag sparken" - Eric Abidal.

Helvete vad jag håller på att dö av skratt...
Barcelona Més que un Esport
2009-02-11 03:36
Robinho.... Seriöst!

Visst, en gudabenådad spelare, men utan hjärta!
Aldrig att jag vill se honom i Barca. Aldrig!
Barcelona Lionel Andrés Messí
2009-02-11 03:33
Jag skulle aldrig vilja se Robinho i Barca. Det finns bättre spelare i världen och även i Barca så jag ser ingen som helst anledning av ens fundera på att köpa in en spelare som Robinho.
Barcelona Barcelonito
2009-02-11 01:54
Svinet Grosso försökte skada Alves på riktigt. Ska bli skönt o sätta honom på plats om 2 veckor. Så fort Alves kom in fick han ta emot 3-4 sparkar från Grosso som hade varit helt lugn innan dess.
Delarocha RIP Puerta
2009-02-11 00:17
Spelar ingen roll hur bra Robinho är. Han är inte barca material enligt mig. Hans personlighet och attityd passar inte in i Barca för mig för 5 öre.
Barcelona Barca Barca
2009-02-11 00:13
True Culé//

sant sant, men som jag nämnde innan, jag skulle inte säga nej till Robinho som kan bli bättre än Silva, Ribery och alla andra alternativ som kan spela vänster hos oss. Han skulle vara som handen i handsken, vi skulle bli livsfarliga inte bara från högerkanten utan från vänster flanken också och då ska det till mycket att någon lag ska rubba oss. Henry med sin lite klumpiga teknik ibland gör bra ifrån sig, hur skulle det se ut me Robinho där med gatutekniken. mums säger jag bara...
Barcelona Criff
2009-02-11 00:09
Alltså, även om Robinho vill gå, så kommer fortfarande prislappen vara densamma. Man går ju knappast i en förlust bara för spelaren vill lämna.
Henry var ett helt annat fall, han hade varit i Arsenal under en lång tid. Var 29 år. Och köptes in för 24 Miljoner Euro som får anses vara billigt.

Sen visade Robinho upp i Real hur ojämn han kan vara, även i City. Han glänser när han är på gott humör, men när han inte är det är han som bortblåst.
Därför han var bänkad mycket i Real.

Men jag hade inte klagat att ha honom på vänsterkanten.
Barcelona True Culé
2009-02-11 00:02
man gillar inte spelare i real samma sak med real fansen. Dem gillar inte barca spelare.

Men nu är inte robinho en real spelare:D
Barcelona haeger
2009-02-10 23:55
Islam_Bosna

Det var Zambrotta.

Jag kommer ihåg när Robinho spelade i Real, vad alla ogillade honom då, herregud och nu avgudar ni honom. Haha...
Barcelona True Culé
2009-02-10 23:54
Barca Barca//

sant, men ändå kul och veta vad ni tycker. Det var det jag tror yaya toure #24 ville. Han ville veta vad ni tycker och föra en diskussion istället för sånna där som ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón bara är här och förstör.

bara ditt namn så ser man att du är real fan.
Barcelona Islam_Bosna
2009-02-10 23:51
Pep.G:

Var det inte Deco som spelade fram till Scholes mot Man U? Har för mig det och att det var ett av alla katastrofa beslut av Rijkaard förra året då Deco var skadad en till innan matchen.

Barcelona Barca Barca
2009-02-10 23:48
Robinho o Messi på varsin kant blir en mardröm för varenda motståndare. Robinho är den ända som kan ersätta dinho, fast lite onödigt o ta upp en sånn disskution när han inte äns är aktuell för oss...
Barcelona True Culé
2009-02-10 23:46
vem trodde henry skulle till oss. Man kan inte säga så. I fotbollsvärlden så kan allt hända.

Och tror inte heller robinho vill va kvar där. Han kommer inte vinna titlar eller världens bästa spelare om han är kvar där. Desseutom är inte city äns i uefa plats äns så tror du då han stannar.

Dem kommer inte heller hålla han kvar mot hans vilja. Det gör ingen klubb nuförtiden.
Barcelona Criff
2009-02-10 23:39
Pep.G, Varför skulle City vilja gå ner i pris när dem för precis ett år sedan köpte honom för 42,5 Miljoner Euro?

Inte en chans att det händer asså.
Barcelona Pep.G
2009-02-10 23:37
Criff

Robinho på vänsteryttern hade vart en fröjd att se. Han påminner jävligt mycket om Ronaldinho. Han är en duktig fotbollspelare dessutom så kan Pep "peppa" in lite diciplin i honom.

Kanske inte 40 miljoner, men vad sägs om att förhandla om priset lite ?
Barcelona Criff
2009-02-10 23:33
Haha en Robinho för minst 40 Miljoner Euro?? Skulle inte tro det va.
AIK DanneGhe
2009-02-10 23:33
Hej, är inte barcafan men undrar bara vad ni tycker om Abidal? Har själv alltid sett honom som en svag länk i ert lag men det kanske bara är jag...
Barcelona True Culé
2009-02-10 23:31
¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!//

Jag håller med yaya toure #24

robinho skulle vara perfekt i barca. Nu står det ju inga rykten eller något men tro mig. När silly season i sommar drar i gång så får ni se att barca kommer vara ute efter han.

Robinho----etoo-----Messi

Henry/Hleb lämnar för att ge plats till robinho. Sen har vi ju bojan, och några unga spelare som också kan spela där tex jeffren,pedro,gai. Iniesta kan ju också spela där ute på kanten om det är någon skadad eller avstängd.

men hoppas att pedro lånas ut eller säljs. Finns ingen plats åt honom i barca och tycker synd om honom att sitta på bänken hela tiden.
Annons: