/spanien/barcelona/forum/19294.aspx/spanien/barcelona/forum/19294.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona AureKinnunen
2009-02-12 17:30
jag undrar hur man kan ta kontakt med barcelonas ungdoms lag ska man maila dom eller hur nån som vet?
Delarocha RIP Puerta
2009-02-12 17:30
Vad finns att säga?
Barcelona Pep.G
2009-02-12 17:25
36 inloggade och ingen har skrivit något på snart en timme ? Jag är besviken..
MessssiiTheOne!
2009-02-12 16:28

Vilket jävla mål Messi gjorde igår och Tevez snurrade på Lassana Diarra ( Världens bästa på sin position enligt barnen i puertan ) HAHAHAHAHA, och Messi joggar förbi han herregud vem ska stoppa han? HAHAHAH
Barcelona issem.
2009-02-12 16:26
Vad jag har hört så har Torres sagt att han aldrig kommer spela för Barca eller Madrid. Själv vill jag inte se honom spela för Barca.
Barcelona Dizzy
2009-02-12 16:19
Guti är kass han är slut han fejkar skador för han orkar inte spela mera. Snälla prata inte mer om flickan Guti.

Prata om Barca:)
Barcelona Sürer
2009-02-12 16:17
fernando torres;

Barcelona? It would be a pleasure to play with [Lionel] Messi.

ännu en världsspelare som drömmer om att lira med messi

ett lag som är väldigt trogna o tippa på är malaga när de spelar hemma väldigt säkert spel, och tippa emot city när de spelar borta även om de möter gif sundsvall på borta plan tippa emot dem
Barcelona Jr. Honken
2009-02-12 16:13
2HeadsOnEagle

Haha. Okej...snacka om otur alltså! ;P

Lycka till nästa gång!
Barcelona 2HeadsOnEagle
2009-02-12 16:09
Någon som ska tippa nu i helgen ?

Vill bara varna er att inte tippa på Getafe har tippat endast på spanska ligen de 2 senaste veckorna och då har jag förlorat ENBART tack vare Getafe..
Barcelona Sürer
2009-02-12 16:07
haeger

ingen som sagt att han inte är det men att säga att han är bäst just nu är en orättvis bedömning, han har varit klart bäst hela säsongen
Barcelona el Flaco
2009-02-12 16:05
issem/

Det beror på att Guti är än så länge en lovande talang och att man kommer satsa på honom i framtiden. Vänta bara, "jag lovar" att han kommer bli något stort. Puertan vet vad de snackar om.

Delarocha RIP Puerta
2009-02-12 16:03
Större chans att Kaka eller Pato gör hattrick. Tror inte ens Inter vinner derbyt. Hoppas iallafall inte.
Barcelona 2HeadsOnEagle
2009-02-12 16:02
Sürer

Det spelar ingen roll om Zlatan gör hattrick mot Milan och Messi knappt rör bollen mot Betis. Vi vet ändo vem som är världens bästa spelare. En match gör inte en fotbollsspelare till världens bäste.

Men så klart så kommer en massa fjortisar och en massa anti-Barca använda det som argument, om det nu hände, vilket jag absolut inte tror händer..

Barcelona Pep.G
2009-02-12 16:01
Delarocha RIP Puerta

Haha värst vad rasistiska vi är :O *Ironi*
Barcelona haeger
2009-02-12 16:01
Sürer

Vilka har sagt att han inte är världens bästa spelare just nu?
Barcelona Jr. Honken
2009-02-12 16:00
Pep.G

Jag förstår inte heller. Jag tycker bara att om jag måste plocka bort någon från truppen för att få dit Ribery, så är väl Hleb det ända alternativet! Men iofs sig så kan det ju förstöra moralen om man tar dit en ny spelare när det går som bäst. Den risken vill man ju inte ta! :/

Men nu när jag ändå tar och tänker om en gång eller två så förstår jag hur dumt det låter att "vilja" plocka bort Hleb. Han har ju faktiskt, precis som du säger, gjort riktigt bra ifrån sig när han väl har fått chansen, även om han inte fått den så ofta!

Ge Hleb mer speltid Guardiola! ;P
Barcelona Sürer
2009-02-12 15:59
varför säger alla att messi just nu är världens bästa spelare, om zlatan gör hattrick mot milan nu på söndag är det plötsligt han som är världens bästa just då

messi har varit bäst hela denna säsong, han har levererat i princip varenda match han spelar så att säga att han är bäst just nu men om han gör en sämre match mot betis är han helt plötsligt inte bäst, man får se de från ett större perspektiv vilket han visat att han är den solklara stjärnan just nu i fotbollsvärlden utan att någon egentligen har varit nära att rubba honom denna säsong
Barcelona issem.
2009-02-12 15:59
Fyfan vad puertan gillar Guti. Men när dem skriver om nyförvärv så har inte Guti någon plats i elvan. Lol.
Delarocha RIP Puerta
2009-02-12 15:57
Pep.G; för han är vitryss:P
Barcelona Smogen
2009-02-12 15:56
Exakt hur Barcelonas ekonomi ser ut när det gäller skulder etc. är det nog bara Barcelonas revisor som kan svara på, om ens han. Har också hört historier om allt från att Barcelona inte har några skulder längre till att man har 3 miljarder i skuld.

Antar allting beror på hur man räknar...
Barcelona Pep.G
2009-02-12 15:53
Varför klagar folk fortfarande på att Hleb inte har presterat ? Han har gjort det bra så länge han har fått chansen. Problemet är att han inte har fått chansen så ofta =/
Barcelona Jr. Honken
2009-02-12 15:53
Delarocha RIP Puerta

hahaha. Läskigt, tänkte skriva nästan exakt samma sak. Men när jag såg ditt inlägg så tänkte jag "Ähh då är det väl inte så lönt att skicka det då"

Hehe :D
Barcelona Jr. Honken
2009-02-12 15:49
el Flaco

Hehe. Ganska intressant! Iaf för oss Culés! ;D

issem.

Ellerhur! Vad har det med fotboll att göra??
Delarocha RIP Puerta
2009-02-12 15:49
Aa Villa hade helt klart varit mitt val om Eto'o försvinner. Hans teknik och kvickhet hade ju passat in perfekt i Barcas anfallstrio. Men finns inte speciellt mycket å gnälla på förtillfället när Eto'o gör 1 mål per match.
Barcelona issem.
2009-02-12 15:48
barca4everandever

Vad har det där med fotboll att göra?
Barcelona el Flaco
2009-02-12 15:48
Idag är det exakt 80 år sen Barcelona debuterade i den spanska ligan. Vi spelade vår första match på el Sardinero mot Racing de Santander och vann med 2-0. Parera gjorde bägge målen och blev därmed Barças förste målskytt i liga spelet.
Barcelona Jr. Honken
2009-02-12 15:46
barca4everandever

Det är så himla tråkigt, det där!!! Orka!
Barcelona haeger
2009-02-12 15:44
Så jävla skrattretande hur alla dömer Hleb. Det har gått en halv säsong och han får knappt spela, vad begär ni av honom egentligen? Plus att han inte är van med spanska ligan och kan inte språket, ge han tid.

Så som han spelade i Arsenal så skulle jag kunna ge honom god tid på sig att hitta formen.

Kolla på Henry, tog två säsonger innan han började leverera. Ha tålamod..
Barcelona barca4everandever
2009-02-12 15:43

kolla in länken :)
Barcelona Jr. Honken
2009-02-12 15:40
True Culé

Håler med om att Sanchez ska lånas ut (kanske t.o.m. säljas) till ett lite "sämre" lag i La Liga. Han kommer troligtvis att utvecklas mer där, eftersom att han kommer få mer speltid i ett lag som inte har den bästa elvan i världen (:D) för tillfället. Men jag håller dessvärre inte med om att Jeffren ska flyttas upp. Visst, han är lika bra som Pedro. Men Pedro har ju inte fått någon (joo, lite såklart) speltid överhuvudtaget! Och då lär ju inte Jeffren få det heller! Så jag tycker personligen inte att vi ska ändra på någonting!

Vi har det bra som vi har det! ;)

Visca el Barca! :D
Annons: