/spanien/barcelona/forum/19292.aspx/spanien/barcelona/forum/19292.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-07 14:55
Barcelona BlueRed.
2009-04-07 14:41
Pep.G

Det där med att Ronnie blev sämre tror jag inte har något att göra med Messi utan Ronnies egna livstil under dem två sista åren han var i Barca. Däremot att Messi började synas mer efter att Ronaldinho fått bort allas blick ifrån sig är en sak.
Barcelona pokke
2009-04-07 14:40
Ciao-V

Madridistas blundar för sanningen. De tror trots allt att de fortfarande är en toppklubb ute i Europa.

Hur tror han att Madrid ska spela på Bernabéu? Ska de spela en offensiv och rolig fotboll med Gago och Lass på centrala mittfältet? Nej de kommer inte köra en offensiv och rolig fotboll. De kommer däremot köra på kontringar precis som på Camp Nou.
Barcelona BlueRed.
2009-04-07 14:39
Kelkoo

Jag rekommenderar att du betalar 100kr i månaden för Viasat Sport kanalerna. Viasatondemand är mer slöseri med pengar. Du får tre kanaler för 100kr i månaden fullproppat med sport och fotboll från franska ligan till tyska. Dessutom så får du se Champions League matcherna.

Barcelona Pep.G
2009-04-07 14:39
BluRed.

Av alla vänsterytterkandidater så hoppas jag på Silva. Mycket billigare,yngre,spanjor etc etc. Dessutom så tror jag inte det skulle funka med både Ribery och Messi på varsin kant. Ni kommer la ihåg REM säsongen 06/07 hur den inte funkade. Ju bättre Messi blev desto sämre blev Ronnie. Både är beroende av boll, därför tror jag inte att det kommer att fungera.

Ciao-V

Vi är helt enkelt FÖR bra för Real :)
Barcelona BlueRed.
2009-04-07 14:34
För övrigt så hoppas Ferguson på en final mellan Barca - United. Han har dessutom lite mer att säga om Barcelona.

*Länk
Barcelona Ciao-V
2009-04-07 14:32
" Vi förlorar aldrig i Madrid mot barca, inte ens chans.
Magnus Hedman jävla tomte, du är värdelös"

Kom igen nu, Real håller inte måttet i år mot topplagen. Juventus, Liverpool, Barca på Camp Nou. De kommer inte heller att stå emot Barca i Madrid .
Många lär bli besvikna igen.
Barcelona BlueRed.
2009-04-07 14:30
Pep.G

Han kanske ser en Henry som är i sina sista bästa år. Hur som helst så kommer det att värvas en ytter. Silva och Ribery har det varit mest rykten om och nu har Persie ryktet startat igen. Personligen så ser jag Silva samt Persie som dom enklaste att locka över. Ribery har sagt att han trivs i Tyskland men samtidigt så rycker flera topp klubbar i honom.

Det senaste jag har hört är att Man.U kommer till slut skicka Ronaldo till Madrid och ta in Ribery. Vilket i mina och många andras ögon passar in ganska bra där, även om jag gärna ser honom i Barcelona.
Barcelona Kelkoo
2009-04-07 14:28
Grabbar jag vill gärna veta vad ni tycker om viasatondemand? Är det bra kvalite eller ska man slösa pengar på viasat sport kanalerna?
Barcelona Exclusive
2009-04-07 14:26
Jag tror inte ett dugg på det här om Van Persie. Varför liksom?
Barcelona Rey Etoo
2009-04-07 14:26
Van persi? helst inte inga mer arsenla spelare det räcker med de och han har ju tendens att bli skadad en del.
Barcelona Lionel Messi n10
2009-04-07 14:15
Pep.G håller med dig om Persie. Lucio spelar inte mot oss en rätt skön nyhet. Så ny stångas etoo med Breno Demi Henry vs Lell Messi vs Lahm ser bra ut:D. Tycker faktiskt också Sylvinho ska spela har gjort det riktigt bra faktiskt och riktigt skönt med Yaya i laget imorgon.
Barcelona Pep.G
2009-04-07 14:04
BlueRed.

Behöver vi honom verkligen ? Som jag ser det så ahr vi ett perfekt lag, men Pep ser kanske något som inte vi ser.
Barcelona BlueRed.
2009-04-07 13:56
Pep.G

Som det står i artikeln så är det "The Daily Mirror" som skriver att Barcelona förbereder ett bud på €31m medan "The People" skriver att budet kommer ligga runt €16,5m.

Han har ryktats till Barcelona förut och att han skulle komma till Barcelona är inte omöjligt då han själv inte verkar speciellt nöjd med Arsenals prisskåp dem senaste åren.
Jocketheman
2009-04-07 13:51
Tjena grabbar.
Lägg bud på Van Persie, men låt Vucinic stanna i Roma.
Barcelona A.Gaudi
2009-04-07 13:50
Verkar vara officiellt nu att Lucio missar matchen mot oss!

Väldigt positiva nyheter för barca, men väldigt kraftigt bakslag för bayern.
Barcelona Pep.G
2009-04-07 13:43
Jag tror på den här elvan imorgon :

Valdes
Alves,Puyol,Marquez,Sylvinho
Keita
Xavi,Iniesta
Messi,Etoo,Henry

Antingen så flyttar Puyol till vänsterkanten och Marquez bildar ett mittbackspar med Pique eller så spelar Puyol som mittback och i detta fall måste Pique bänkas. Yaya anses vara spelklar men jag tror inte att han kommer att starta imorgon. Xavi,Iniesta,Messi,Etoo och Henry är givna.
Barcelona Pep.G
2009-04-07 13:39
Jag har vart på träningsläger i två dagar, så jag har missat nyheten angående Van Persie. Någon som skulle ge mig lite extra fakta om det månne ?
Barcelona Braxingen
2009-04-07 13:33
Kunde inte sagt det bättre än själv ang Klints artikel om van Persie.
Barcelona Blaugrana13
2009-04-07 13:29
Är det någon som har koll på Bayerns uppställning imorgon?
Barcelona Napao
2009-04-07 12:56
Ämne: SÅÅÅÅ JÄVLA TRÅKIIIG....
Rojadirecta brukar vara snabba med att fixa länska så man kan fixa den på men då ska du bli medlem först men det går snabbt och är värt det.
Barcelona westinho | "Akta er för El Madridismo"
2009-04-07 12:30
Barca love

Tyvärr får du nog vänta lite längre innan den finns tillgänglig för nedladdning. På torsdag eftermiddag ska du kunna ladda ner den från mininova.org.
Barcelona Barca love
2009-04-07 12:24
SÅÅÅÅ JÄVLA TRÅKIIIGT.... missar matchen imorron pga jobb, har fått ett nytt jobb , jobbar kväll nu, föra matchen mot lyon tog ja ledigt o sen har ja vart sjuk i en vecka nu. så ja kan inte säga nått, har inga semster dagar kvar heller, fatta va tråkigt det kommer att va att jobba, vill inte heller lyssna på radio. snälla vet någon en bra sida där man kan ladda hem matchen snabbt, nån som lägger upp den efter matchen är slut. jag är hemma runt 12 kanske senare.. någom som kan hjälpa mig snälla!! tack , hoppas vi verkligen vinner imorron. tror det blir 4-1
Barcelona westinho | "Akta er för El Madridismo"
2009-04-07 12:14
Grattis på 22årsdagen Martín Cáceres! En framtida världsback, hoppas han inte lämnar.
ThierryHenry
2009-04-07 12:09
Okej tack =) Isåfall ligger Barca över deras målsnitt
Barcelona Barca o Mort!
2009-04-07 12:06
Grattis Cacéres!

Thierry Hmery 107 av Real Madrid tror jag men är inte säker.
ThierryHenry
2009-04-07 12:04
Någon som vet målrekordet av en klubb i La Liga på en säsong?
Barcelona pokke
2009-04-07 11:59
Fan vad skönt att giganten Yaya är tillbaka. Han behövs verkligen i denna matchen.

Barcelona Ciao-V
2009-04-07 11:39
Touré Yaya lär vara klar för spel imorgon enligt media. Han kommer att få klartecken idag efter träningen.

Härlig att han är tillgänglig för matchen.
Barca kommer att ställa upp med den starkaste elvan som finns vilket ger hopp om att det kan vara avgörande match på osdag.
Barcelona Koeman_4
2009-04-07 11:37
Ämne: Är bara tvungen att ....
Den bilden är mäktig!
Annons: