/spanien/barcelona/forum/19289.aspx/spanien/barcelona/forum/19289.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid obbe
2009-02-12 19:18
Det beror på att tv 4 är ett skämt som sportkanal som alla vet, de får ta och ge sig snart. Snart kommer de väl visa andarnas makt elelr något i stället för la liga.

Typ andarnas makt -maraton, fast det var ju iof när de sändes på tv 4 plus. Nu är det åtminstone sport som ersätter sport, men vem vill se Mora-ljungby i hockeyallsvenskan före Topp-la liga match. Inte några normala direkt.

Men vi har mailat han, och kanske kan de visa gratis matchen över fotbollskanalen, men de kommer troligtvis inte göra det. Utan det kommer komma till ett beslut att de kostar lite säkert.

Så bättre att streama genom Gol-tv. Much Better.
Barcelona Koeman_4
2009-02-12 19:17
Ämne: Fattar inte varför v....
En anledning till nerklankning på Guti är ju att han gör otrooligt dåliga matcher väldigt ofta.
Han har sina stunder men dom är väldigt sällsynta.

Messi därimot, när han gör en "dålig" match är han oftast bland dom bästa på planen ändå.

Vilket som så tycker jag diskutionen om vilka som är bäst/sämst jävligt tråkig, oavsett vilka spelare det handlar om.
Men att läsa vad som skrivs inne på puertan är bara att blunda för...Där är det så låg nivå att glocalnet ligger i lä.
Barcelona jost15
2009-02-12 19:14
Tv4 visar tydligen inte sporting gijon - real madrid på söndag. Kan detta bero på att det är mer underhållningsvärde i en allsvensk match i hockey?
Real Madrid obbe
2009-02-12 19:13
Fattar inte varför vissa härinne klankar ner på Guti, då kan man väl kalla det för avundsjuka det cokså, eftersom att det fortfarande finns många som klanakr ner på messi inne på puertan.

Så man får ju se det i från båda håll, bara säger.

Hur tycker ni det gick för Pique i går da, en värdig ersättare till putol i spanska landslaget eller?
Delarocha RIP Puerta
2009-02-12 18:20
Moe-_-:

Det hjälper föga när man har en pajas till tränare som Real hade.
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-02-12 18:20
Ja vad ska man säga om Puerta-forumet där coola 14-åriga pojkar härjar 24/7?

Vi får nog ta och acceptera att Guti är bättre än Xavi, Lionel Messi var skit mot Frankrike, Gago och ''Lass'' var bäst på planen, Piqué är en skitspelare som knappast platsar i korpen och att Busquets är en dålig spelare.

Vilken dagisnivå det är där inne. Om Busquets får chansen i landslaget så kan jag lova er att eviga talangen Guti kommer att få en chans. Det är bara en tidsfråga.
Barcelona BlueRed.
2009-02-12 18:17
Ämne: Noterade att Pique b....
Don Pelayo

Han skulle vara världens sämsta back inne på Puertan, om han var världens bästa för alla andra.
Barcelona Moe-_-
2009-02-12 18:12
Det är väl klart att man ska värva spelare inför nästa säsong? även om det ser ruskigt bra ut som det är nu.

Kolla real Madrid när de trodde att de hade alla spelare som de behövde inför denna säsong.
Canaletes
2009-02-12 17:36
Don Pelayo

Woow! Det var verkligen en shock! Dem sågar ju tom världens bäste, Messi. Bara fö ratt dem spelar i Barca. Kallas avundsjuka

viva RAUL!
Barcelona Pep.G
2009-02-12 17:35
En intressant nyhet faktist.

*Se länktips.
Delarocha RIP Puerta
2009-02-12 17:34
Don Pelayo; ja vad är att vänta av Puertan. Kommer nog ta många år innan Real får fram en spanska landslagsman igen. Casillas var väl den senaste egna produkten typ.
Barcelona LaBarca
2009-02-12 17:33
AureKinnunen

Haha, vad ska du med dom och göra? Rekommendera dig själv?
Spanien Don Pelayo
2009-02-12 17:33
Noterade att Pique blev sågad längs med fotknölarna på Puertan. Måste dock uppge att han var jävligt stabil igår mot England (inte mkt att göra dock) och tycker mig se en framtida stopper i honom.
Barcelona Klint
2009-02-12 17:31
Wow! Real Madrid är världens rikaste lag eftersom de omsätter mest pengar? Vad är det jag har missat här egentligen?
Barcelona AureKinnunen
2009-02-12 17:30
jag undrar hur man kan ta kontakt med barcelonas ungdoms lag ska man maila dom eller hur nån som vet?
Delarocha RIP Puerta
2009-02-12 17:30
Vad finns att säga?
Barcelona Pep.G
2009-02-12 17:25
36 inloggade och ingen har skrivit något på snart en timme ? Jag är besviken..
MessssiiTheOne!
2009-02-12 16:28

Vilket jävla mål Messi gjorde igår och Tevez snurrade på Lassana Diarra ( Världens bästa på sin position enligt barnen i puertan ) HAHAHAHAHA, och Messi joggar förbi han herregud vem ska stoppa han? HAHAHAH
Barcelona issem.
2009-02-12 16:26
Vad jag har hört så har Torres sagt att han aldrig kommer spela för Barca eller Madrid. Själv vill jag inte se honom spela för Barca.
Barcelona Dizzy
2009-02-12 16:19
Guti är kass han är slut han fejkar skador för han orkar inte spela mera. Snälla prata inte mer om flickan Guti.

Prata om Barca:)
Barcelona Sürer
2009-02-12 16:17
fernando torres;

Barcelona? It would be a pleasure to play with [Lionel] Messi.

ännu en världsspelare som drömmer om att lira med messi

ett lag som är väldigt trogna o tippa på är malaga när de spelar hemma väldigt säkert spel, och tippa emot city när de spelar borta även om de möter gif sundsvall på borta plan tippa emot dem
Barcelona Jr. Honken
2009-02-12 16:13
2HeadsOnEagle

Haha. Okej...snacka om otur alltså! ;P

Lycka till nästa gång!
Barcelona 2HeadsOnEagle
2009-02-12 16:09
Någon som ska tippa nu i helgen ?

Vill bara varna er att inte tippa på Getafe har tippat endast på spanska ligen de 2 senaste veckorna och då har jag förlorat ENBART tack vare Getafe..
Barcelona Sürer
2009-02-12 16:07
haeger

ingen som sagt att han inte är det men att säga att han är bäst just nu är en orättvis bedömning, han har varit klart bäst hela säsongen
Barcelona el Flaco
2009-02-12 16:05
issem/

Det beror på att Guti är än så länge en lovande talang och att man kommer satsa på honom i framtiden. Vänta bara, "jag lovar" att han kommer bli något stort. Puertan vet vad de snackar om.

Delarocha RIP Puerta
2009-02-12 16:03
Större chans att Kaka eller Pato gör hattrick. Tror inte ens Inter vinner derbyt. Hoppas iallafall inte.
Barcelona 2HeadsOnEagle
2009-02-12 16:02
Sürer

Det spelar ingen roll om Zlatan gör hattrick mot Milan och Messi knappt rör bollen mot Betis. Vi vet ändo vem som är världens bästa spelare. En match gör inte en fotbollsspelare till världens bäste.

Men så klart så kommer en massa fjortisar och en massa anti-Barca använda det som argument, om det nu hände, vilket jag absolut inte tror händer..

Barcelona Pep.G
2009-02-12 16:01
Delarocha RIP Puerta

Haha värst vad rasistiska vi är :O *Ironi*
Barcelona haeger
2009-02-12 16:01
Sürer

Vilka har sagt att han inte är världens bästa spelare just nu?
Barcelona Jr. Honken
2009-02-12 16:00
Pep.G

Jag förstår inte heller. Jag tycker bara att om jag måste plocka bort någon från truppen för att få dit Ribery, så är väl Hleb det ända alternativet! Men iofs sig så kan det ju förstöra moralen om man tar dit en ny spelare när det går som bäst. Den risken vill man ju inte ta! :/

Men nu när jag ändå tar och tänker om en gång eller två så förstår jag hur dumt det låter att "vilja" plocka bort Hleb. Han har ju faktiskt, precis som du säger, gjort riktigt bra ifrån sig när han väl har fått chansen, även om han inte fått den så ofta!

Ge Hleb mer speltid Guardiola! ;P
Annons: