/spanien/barcelona/forum/19288.aspx/spanien/barcelona/forum/19288.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid F7 Zizou~™ [7 de mayo]
2009-04-17 17:58
Skönt att se att Mr Nonsen har vaknat för att utföra den numera dagliga rutinen nämligen att hacka på allt som lutar det minsta åt Real. Tack för humorn.
FooTBaLL
2009-04-17 17:58
Barca måste vinna mot Getafe imorn. Och jag tror på en seger.

Läste nyss artikeln som kviborg hade planerat om hur real madrid skulle vinna ligan. kuligt när man drömmer för mycket ibland, och att gammla real spelare Granero och Soldado skulle sänka Barca när inte Ribery och Co kunde göra det varken hemma eller borta. Och inte ens självaste kviborgs real madrid. Så varför skulle man hoppas på Granero och soldado, Haha.

Forca Barca
Barcelona Rambla
2009-04-17 17:56
Ämne: Tar ni det verkligen....
Inget fel alls att tro på sitt lag. Precis på samma sätt som vi tror på vårt lag. Att de är klasser bättre än årets upplaga av Madrid.
Barcelona Rambla
2009-04-17 17:55
Ämne: chrisespaña/

Och ....
Visst ändrade han sig, något han självklart aldrig vill kännas vid.

Skulle Barcelona gå mållösa på Bernabeau när Madrid mot all förmodan vågar gå framåt och faktiskt anfalla? Ja jisses. :D
Real Madrid Real Bulldog
2009-04-17 17:54
Tar ni det verkligen så seriöst? Jag tyckte bara att det var roligt.

Och ändå om det vore seriöst, vad är det för fel med att tro på sitt lag?
Barcelona el Flaco
2009-04-17 17:52
chrisespaña/

Och jag vill minnas att du ändrade några av dina ursprungliga tips i den gamla artikelen när säsongen led mot sitt slut. Du tippade bl.a. först att bortamatchen mot Zaragoza att ni skulle förlora, men sen ändrade dig till ett kryss. Så du ska nog inte känna dig allt för säker i dina Nostradamus-wannabe liknande profetior.
Barcelona Okkapokka
2009-04-17 17:50
Jag skrattade faktiskt åt artikeln i alla fall. Finns inget som är seriöst med den där artikeln. Bara något man kan luta sig mot efter säsongen och säga om det blir rätt "Vad var det jag sa?" Eller om man har fel "Det var bara ett skämt ändå".

Så hela artikeln är oseriös egentligen. Skratta bara.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-04-17 17:45
Hahah enda bra med Kviborgs artikel är att han tycker att en Barcelona spelare är Världens bästa.
Real Madrid chrisespaña
2009-04-17 17:39
Klart man ska ha humor vänner! Självklart ska man ta artikeln med en nypa salt men ser inget fel i att tro på sitt lag. Jag vill minnas att folk garvade rätt hårt åt min liknande artikel 2007 och då fick man rätt. Får se om så sker även denna gång eller om det kvitteras!

Lycka till! Och glöm inte älska!

christopher.kviborg@fantv.se
Barcelona HugoBoss
2009-04-17 17:35
Ingen som har berättat för Kviborg att det inte är 1 april idag?
Barcelona NoGo™
2009-04-17 17:31
Hahah Kviborg vilket skämt! Riktigt rolig läsning , menar tror han på det själv lr vad??!
Barcelona el Flaco
2009-04-17 17:19
petersays/

Real Madrid innehar det nuvarande rekordet för antal poäng under en säsong: 85 (07/08). Just nu har vi 75 så vi har en realistiskt chans att slå även det.
Mattlo United
2009-04-17 17:12
Jr. Honken

Dock är spelarna Real fått från oss inget som inte sir alex velat. Beckham och han hade ingen bra relation efter han sparkade skon i huvet på han. Ruud "mobbade" Ronaldo och Sir Alex var tvungen att välja vem han skulle behålla. Tänk också att Ronaldo inte alls var så stor som han är nu då, och att Ruud var vår målkung. Men känns som att han gjorde rätt i att sälja Ruud o behålla Ronaldo:D Heinze insåg att han skulle bli bänkad av Evra så han pös ju så snabbt han kunde.:)
Barcelona Squez
2009-04-17 17:01
petersays
Juve skulle passa han utmärkt. Även Inter tror jag.
Barcelona petersays
2009-04-17 16:59
Deco borta från matchen imorgon. Jag som hade hoppats på ett inhopp från honom. Inget snack om att han kommer lämna Chelsea i sommar, har var Scolaris spelare - tror ingen räknar med att han fortsätter. Tror absolut att han kommer fortsätta dock. 2-4 år i nån italiensk klubb skulle passa honom som handen i handsken. Juve?
Barcelona Barca-nist
2009-04-17 16:54
som det ser ut är det bara real madrids städerska kvar som ska förutse barcelonas "poängtapp" hehe
så patetiskt
Barcelona Pep.G
2009-04-17 16:53
petersays

Vinner vi alla våra retserande matcher så hamnar vi på 99 poäng och då TROR jag att vi slåt rekord. Är inte hundra på det.
Barcelona Pep.G
2009-04-17 16:52
Haha alltså denna Kviborg drar riktigt bra skämt ser jag. Han trivs i komedivärlden.
Barcelona petersays
2009-04-17 16:50
Hur ser det ut med alla klubb/liga-rekord vi hade chans att slå tidigare? Sumpade vi dom när vi tappade poäng några omgångar?
Barcelona Klint
2009-04-17 16:49
Truppen till morgondagens match. Största skrällen är egentligen att Hleb helt lämnas utanför. Men presterar man inte när väl chansen ges får man vara beredd på detta.
Barcelona C.Andrés
2009-04-17 16:48
Ja,det absolut suger,kan heller inte se matcherna imorrn:(
Barcelona petersays
2009-04-17 16:46
Fy tusan vilken fotbollskväll imorgon. Det är så att man börjar ångra att man lovat bort sig till kompisar.

18:15 Arsenal - Chelsea
20:00 Getafe - Barcelona
22:00 Recre - Real
Barcelona Jr. Honken
2009-04-17 16:46
Andrée

Äh, bara ignorera det! Precis som VISSA madridistas som brukar skriva onödiga kommentarar (vill inte gå in på namn, kopiera inlägg eller liknande) på Les Rambles. Det är bara att ignorera! ;)
Barcelona Andrée
2009-04-17 16:43
CHRISTOPHER vilken människa, när ska killen växa upp?
Barcelona Vitor Riivaldo
2009-04-17 16:41
Christopher har riktigt bra humor :) eller så var han väldigt onykter. Hursomhelst alltid lika kul är det läsa hans artiklar, Humor på hög nivå!
Barcelona Squez
2009-04-17 16:39
Barca Barca Barca
Äh, låt han skriva vad han vill. Du behöver ju inte läsa om du inte vill ;)
Real Madrid Zizou_spars
2009-04-17 16:37
PILMÀ

Lite komiskt att det är mig du går på när jag enbart håller med om vad A.Gaudi skrev. Men som du ser fick han den frågan.
De ställer frågor med hopp om att få några slående rubriker. Och han hade inte direkt vart en bra anställd om han inte trott på framgång.
Barcelona Barca Barca Barca
2009-04-17 16:37
alltså herregud va löjlig han den där christopher är ..... hur orkar man vara så löjlig ??? att han orkar säga bara att barcas enda titel blir copa catalunya ..... snällla christopher bete dig som människor o inte som djur o småbarn ...

snälla grabbar skicka till honom meddelande .christopher.kviborg@svenskafans.com
Barcelona lameG^
2009-04-17 16:35
vi vinner el classico om dem fortsätter spela som dem gör. Det är dem som har pressen inte vi. Vi är nöjda med kryss men helst vinst.

Vi måste vinna dem här matcherna som kommer nu för om det är nått lag som kan det så e det vi. Real tror dem vinner alla men dem kommer tappa mest. Dem trodde det förra gången med men lyckades inte.
Barcelona Ciao-V
2009-04-17 16:31
Marcelo, han blandar ihop saker. Det är Madrid som brukar ha svårt på Riazor(mot La Carona D.). De har inte vunnit där på 17 år. Barca har haft svårt mot ett antal andra lag, ett är mot Getafe.
Men det är tillåtet att sätta upp bra scenarier för sig själv. Det kanske motiverar honom, vad vet jag.
Har svårt att se att Madrid ska vinna alla sina kvarstående matcher. Inte Barca heller för den delen. Men det gäller att tappa så lite poäng som möjligt för att kunna vinna ligan.
Annons: