/spanien/barcelona/forum/19281.aspx/spanien/barcelona/forum/19281.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
sebbaa
2009-02-14 13:04
el Flaco

Hahaha, stackars obbe.
Barcelona En Gång Barca Altid Barca!
2009-02-14 13:04
Ganska gammal nyhet, men Inter ger inte up.
Barcelona el Flaco
2009-02-14 12:54
I länktipset finns Betis spelartrupp till matchen ikväll. Värt att notera är att Fernando Vega och Juanito till slut finns med i truppen ändå. Dessa två var tidigare tveksamma till spel på grund av skador. Notera även att obbes favoritspelare Odonkor inte ens blev uttagen, utan får istället sitta på läktaren. Så bra anses han vara tydligen.
2009-02-14 12:52
Det var faktiskt också skönt att vakna efter att ha varit vaken från Klockan: 3 - 5 på morgonen , jag visste inte om jag skulle våga tro på min dröm att Barca redan hade spelat sin match. Klockan 5 som jag tidigare sa orkade jag inte mer så jag sprang till datorn och kollade resultatet.
Barcelona el Flaco
2009-02-14 12:46
En Gång Barca Altid Barca! /

Din dröm låter bättre än den jag hade åtminstone. Drömde att vi ledde med 2-0 men att Betis senare kvitterade. Vilken hemsk dröm. Det var verkligen skönt att vakna efteråt.
2009-02-14 12:44
Haha hade en sjuk dröm om Barca - Betis.
Betis gjorde mål i 7 minuten, samma minut dribblade Messi alla och kvitterade. Barca dominerade hela matchen , i 75 minuten passade Henry till Et'o som passade till Messi , Hahah O Messi gjorde mål. :P
2-1 Barca slutade matchen.
Haha riktigt bra dröm , jag vaknade och sprang fram till datorn för att se om jag hade missat matchen :P Klockan 5 på morgonen hahaha.
Jag blev lite ledsen att jag hade gått up i onödan :P
Såna drömmar önskar man ju att dom blev sanna!

Barcelona el Flaco
2009-02-14 12:43
"Deras publik är underbar. "

Det måste man verkligen hålla med om. Tycker Sportings och Cadiz (säsongen 05/06) hemmapublik är de bästa i hela Spanien.
Barcelona Klint
2009-02-14 12:42
Haha visst, det är sant. Hoppet lever åtminstone när matchen drar igång.

Publiken hos alla "bottenlag" är grym. Numancia, Sporting och Osasuna. Fullt liv i 90 minuter. Passion! Hade inte varit fel med samma drag från 98 000 jönsar på Camp Nou. Men samtidigt kan jag inte förstå hur man kan applådera sitt lag när de ligger under me 6-1. En olöslig ekvation för mig även om jag beundrar de som behärskar den.
Barcelona Rambla
2009-02-14 12:39
Ämne: Rambla

Haha det ä....
Heh, jag också men måste ju jinxa lite. :D

De krigar som fan i alla fall, det såg man mot Sevilla. Deras publik är underbar.
Barcelona Klint
2009-02-14 12:36
Rambla

Haha det är väl kanske att gå till överdrift. Sporting på gång? De var komplett värdelösa på Camp Nou. Har svårt att se de ta poäng mot marängerna.
Barcelona Rambla
2009-02-14 12:34
Kul obbe, är det något Odonkor just är känd för så är det sina usla teknik och oförmågan att dribbla. Han är ett träben som 9 gånger av 10 slår bollen för långt framför sig att inte ens hans snabbhet räcker till för att hinna ifatt den igen.

Jag tror Madrid får stora problem mot Sporting. De är riktigt på gång nu. Tror på poängtapp där faktiskt.
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-02-14 12:32
obbe

Du har nu sagt att vi ska kryssa i ungefär 4-5 veckor och vi fortsätter vinna. Fortsätt gärna.
Barcelona el Flaco
2009-02-14 12:29
Betis har duktiga spelare framåt, men bakåt saknar de nästan hela sin ordinarie backlinje, det får man inte glömma.
Barcelona Klint
2009-02-14 12:27
obbe

Betis är tvärtemot vad du säger riktigt kassa på hemmaplan. Man har endast vunnit två matcher och mäktat med att göra fem mål. Så myten om ett starkt hemmalag faller ganska platt.

Då inte heller sagt att det blir en lätt match. Men spelar Barcelona på normalnivå ska inte Betis ha något att hämta, framför allt inte när två eller tre ordinarie försvarare kommer att missa matchen.
Real Madrid obbe
2009-02-14 12:25
Tror betis kommer vara väldigt taggade i dag, hemma är de alltid starka om de vill, sen har de väl uppnått bra resultat mot just er tidigare.

Så tippar man, så kan man vara smart att tjäna en hacka, skulle inte säga att Betis vinner, men ett kryss låter för mig som ett naturligt reslutat.

Betis har trots all flera riktigt bra spelare, och en väldigt bra trupp i övrigt på pappret.

Emana och Odonkor lite personliga favoriter i Betis, båda rätt underskattade, Emana är väldigt komplett som en mittfältare en dynamo, lika bra framåt som bakåt.

Sen Odonkor som många säger bara har speeed, men har en riktigt bra teknik och kan dra sina gubbar, irrationell av sig och inte dåliga inlägg heller, rätt bra blick i bland.
Barcelona Culéé
2009-02-14 12:17
Nån som vet vad artisten och låten heter? :D
Grym sång.. går igenom en svår tid just nu och den uppmuntrar mig, precis som Barca!
visca el barca.
Barcelona Dreamteam09
2009-02-14 11:32
Känner bara på mig att Barca vinner med 0-2 idag.

Målskyttar: Henry i första, Messi i andra.
Barcelona Ciao-V
2009-02-14 10:44
Hoppas på att Barca fortsätter att rada upp vinster och vinner ikväll. Det blir i så fall den 20:e vinsten. Barca har hittills vunnit 19 av 22 matcher i ligan.
Intressant är det också att CL börjar snart.

Tror att den som hoppas på att Barca ska tappa poäng, kommer att bli besviken igen.
Jag har slutat själv att oroa mig för länge sen. Om varje spelare gör sitt yttersta som hittills, så kan det inte bli annat än en vinst ikväll.
Barcelona Tompa
2009-02-14 10:34
Marängfansen tror på enkel seger (trots att de får slita ordenntligt för varje seger de tar...) Säga vad man vill om dem men de är sannerligen inga pessimister.
Barcelona Tompa
2009-02-14 10:33
Kviborg tror på seger för Barca, när gjorde han det senast?

Nåväl, kvällens match mot Betis blir ingen promenadseger men jag tror ändå på en mycket god segerchans, seger med 2-0!
Barcelona abidal_22
2009-02-14 10:30
någon som vet något ställe i malmö som säljer iphoner biligt dock (utan abonemang). Hör gärna av dig/er genom att skick pm mail till mig evigt tacksam då
Barcelona westinhoblaugrana
2009-02-14 08:33
Det skulle vara kul o se Cáceres-Piqué i mittlåset ikväll. Márquez kom ju hem sist av de som var ute på landslagsuppdrag, så han kanske får vila. Men tyvärr tror jag ändå det blir Márquez-Piqué som startar. Cáceres får för lite speltid.
-Disaster-
2009-02-14 02:00
Mes Que un Club ! 3 - I wanna Puff Puff

Tror inte de spelar så stor roll vart man spelar. Fredrik Stenman kommer från Munktorp och spelade för Munktorp BK, de bor max 1000 inv där. Sen har jag en kompissom spelar med Elfsborg just nu och han spelade med Köping FF, Emir Bajrami. Och dom e ju sämre lag än t ex VSK.
Barcelona Gud är störst!
2009-02-14 00:58
Haha har ni sett när Gattuso blir punk´d? Killen blir ju galen ni vet hur han är se hur han jagar dem haha.

Oh shit nu såg jag slutet han sparkar dem också.
Barcelona Criff
2009-02-14 00:51
Gött, folket på puertan tror dem kommer ha det lätt mot sporting på söndag :) Ska bli riktigt kul att se dem få kämpa för segern som vanligt! Förhoppningsvis stämmer sportings spel som det kan göra ibland och då kan vi få se några bollar trilla dit.
Barcelona Napao
2009-02-13 23:59
Ämne: Haha Kviborg tror at....
Vem bryr sig vad han tror.
Barcelona Pep.G
2009-02-13 23:55
Dr. Pep

Haha det var tack vare han jag slutade Gunnilse, nu jag är karriärlös. Vem är det:P ?
Barcelona Mes Que un Club ! 3 - I wanna Puff Puff
2009-02-13 23:31
Haha Kviborg tror att vi kommer vinna nu mot Betis, Han har ju alltid trott att vi ska förlora och då har vi vunnit, Så om man får tro kviborg kommer vi förlora ;)
2009-02-13 23:29
Ämne: Vem bryr sig?.......
Haha, Han kanske vill veta vilka han ska heja på ?

Skämt o sido...Ja vet inte..och bryr mig inte heller:)
2009-02-13 23:28
Haha Saman. Har inte gett upp min dröm, Drömmen mot pokerproffs lever vidare i högsta grad. Klart grabben ska kämpa? Har jag nämnt någon annat men jag tror inte han är införstådd med vad han vill "94a och vill spela med Barcelona. Det är ju inte direkt att man får pengar. Nu vet ju inte vad hans familj gör men ska alla bara flytta för att han ska lira med P94 ? Verkar ju lite ogenomtänkt kanske..Aja men fortsätter man kämpa så upptäcks du först av kanske lite mindre klubbar för att sedan gå uppåt..Ja menar Larson gick ju inte från "högaborg" till Barcelona utan spelade på mindre ställen först som alla vet. :)
Annons: