/spanien/barcelona/forum/19278.aspx/spanien/barcelona/forum/19278.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Okkapokka.
2009-02-12 12:01
Heywood Jablome

Och då ska man veta att både Real Madrid och Manchester United har stora skulder. Något som tex Barca inte har.
Barcelona haeger
2009-02-12 11:42
Dreamteam09

Snälla kan du visa mig vart jag skrev det?
Barcelona True Culé
Hleb har inte imponerat på mig men jag vet att han kan spela bättre. Men tror inte han kommer till samma nivå som arsenal och om han gör det så kommer det inte hända i barca då han inte kommer vara nån startman utan han är mer tänkt som en back up till messi och henry.

Så sälj Hleb och köp in ribery så är jag nöjd.

Ribery----Etoo------Messi

Sen har vi Henry,bojan,pedro som också kan spela på anfallet. Vi har också Jeffren,Gai om vi flyttar upp dem.

Men som någon skrev här tidigare så skulle Llorente vara ett bra köp. En target player som är ung. Han skulle vara en som man kunde slänga in och han gjorde mål. Ingen fel på han tycker jag men ifall han kommer så måste en ut. Då blir det väll nog henry.

Något vi kan diskutera om så det blir kul och läsa här på les rambles

Men vad tycker ni om spelare som Sanchez,Pedro,Jeffren,Gai,

när ska vi flytta upp Gai och varför just då???
Ska vi flytta upp jeffren? Varför/Varför inte??
Pedro får ingen speltid, Ska vi låna/sälja han?
vad tycker ni om sanchez. Sälja??

några frågor som vi kan diskutera om!!!
Real Madrid _Cesc_
Hej.
Ska med några kompisar till Barcelona i Maj och hade tänkt se Barca-Osasuna. Någon som vet hur stor chans det är att det är utsålt iom sista hemmamatchen eller om man kan köpa biljetter på plats några dagar innan.
Obs ej real -fan.
Barcelona Heywood Jablome
2009-02-12 11:39
Real Madrid är inte rikast i världen. Och om nu Roman eller Suleiman al-Fahim skulle sätta in sin förmögenhet i klubbkassan så skulle listan plötsligt se annorlunda ut.

Missledande artikel.
Barcelona Dreamteam09
2009-02-12 10:03
Var det bara jag som märkte hur lugn Abidal va i situationer när Messi kom? Haha såg ut som om det var träning, älskar Abidal för att han inte ville kö hårt alls mot Messi (L)
Barcelona Dreamteam09
2009-02-12 10:01
haeger

Henry mot Llorente

Skojar du på allvar nu eller?
Barcelona Barcelonito
2009-02-12 02:36
Real ikonen Del Bosque, Spaniens tränare om Pique:

"He played very well and that was pleasing. He is only young, but he has presence and personality. He is now another one to add to the list of possible central defenders for Spain,"

Men vad vet jag? Några skitungar med vita tröjor vet kanske bättre än Del Bosque, Alex Ferguson och Pep Guardiola? :D
Barcelona Cape
2009-02-12 02:16
Barcelonito

Inget att bry sig om det dom skriver i Puertan. Spelar tydligen ingen roll hur gamla de är, i stort sett alla beter sig som barnungar. Vet inte om jag ska skratta eller gråta..

Pique skötte sig bra idag, det lilla han och Albiol fick att göra. Xavi och Iniesta var som alltid i en klass för sig och det var synd att Busquets inte fick spela som sagt.

Messi gör mål som vanligt, så även Eto´o..

Bojan med i nästa spanska landslagsuttagning?
Barcelona Barcelonito
2009-02-12 01:53
Va roligt för Pique att spela med Spanien idag. Han kan bli hur bra som helst. Killen har imponerat i Barcelona hittills och gör nästan aldrig bort sig. Välförtjänt landslagsplats för Pique.

Madridistas är så förbannat avundsjuka och försöker lura sig själva att han är dålig och talanglös. Tittar man på deras strålande spelare som den fantastiske Miguel Torres, Javi Garcia, Bueno, Palanca och jämför med våra Busquets, Pique, Bojan, Iniesta så ser man en tydlig klasskillnad. Deras är inte landslagsaktuella alls (inte ens i närheten) och våra är det i högsta grad. Varför tar de upp en sån diskussion utan att tänka sig för?
2009-02-12 01:42
Pep.G. Jag tror du menar underskattad istället för överskattad. Du gav mig nästan en hjärtattack när du skrev att Iniesta var överskattad. Många ser inte hans storhet vilket är tråkigt.

Iniesta är en sån spelare som aldrig kommer att bli framröstad världens bästa.
Barcelona Para Siempre
2009-02-12 01:42
Pep.G

Du menar väl underskattad och inte överskattad?
2009-02-12 01:40
Vilken fantastisk video som L!VOZ länkade till. Jag är fortfarande i chocktillstånd. Det verkar som att Messi studerade Maradona istället för att gå i skolan.

Messi vinner VM på egen hand 2010 och dopar sig 2014. :-)
Barcelona Mes Que Un Club R10
2009-02-12 01:27
Dani Alves 7 ( Världens bästa på sin kant )

Pique 8 ( Stängde av hela England )

Abidal 6 ( Hade världens bästa spelar mot sig så han var godkänd )

Iniesta 8 ( Världes bästa på o göra bort motståndaren )

Xavi 9 ( 1 Assist och spaniens bästa spelare )

Henry 6.5 ( Godkänd )

Messi 9 ( 1 Mål 1 assist )

Eto'o 9 ( 2 Mål )

Man kan säga att våra spelar dominerar världen över ;)
Betygen är tagen från www.goal.com
Barcelona Pep.G
2009-02-12 01:27
el Flaco

Det fick vi känna på förra året, med "Fantastic four" och allting =/

¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!

Villa må vara överskattad, men världens mest överskattade spelare är utan tvekan A.Iniesta. Fy fasiken vad jag hade blivit rädd om han t.ex hade spelat i Real Madrid. Grabben bessitter allt och hans spelsinne är t.o.m bättre än Xavis om du frågar mig.
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-02-12 00:59
Herregud vad mäktig David Villa är. Så länge både Torres och Villa finns på planen kommer Torres leva i skuggorna och Villa kommer att leverera.

Jävligt underskattad spelare han är Villa och tänk er hur mycket mål han gör.
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2009-02-12 00:56
Cape: Instämmer.
Barcelona Rambla
2009-02-12 00:49
Vilket jävla mål alltså. Det skumma är ju ändå att det nu för tiden nästan är vardagsmat för Messi att göra sådana där mål. Snart höjer man väl inte ens på ögonbrynen åt sådana där mål, lite scary. Stackars lille Diarra, jagar förgäves. ;)
Barcelona J.Gamper
Skulle gärna vilja ha in en ny forwards typ som ni var inne på, någon som Llorente t.ex. Men vilka sådana spelare kan vi få? Och vem är bäst av de...?
Barcelona Cape
Förändringar jag vill se i Barca: Inga.
Barcelona el Flaco
2009-02-12 00:46
Om vi lärde oss något från Scarface filmen så är det att girighet är roten till ens förintelse. Vi borde nöja oss med den nuvarande truppen och endast köpa in ett par spelare som behövs för att fylla i luckorna, inte världsstjärnor för att sälja tröjor.
Barcelona Cape
2009-02-12 00:40
När Llorente har en bra dag är han snäppet under en världsforward. När han har en dålig dag förstår man inte vad han gör på fotbollsplanen. En rätt ojämn spelare tyvär, även om han är jämnare denna säsongen.
Barcelona L!VOZ
2009-02-12 00:39
MESSI VS. MARADONA COMPILATION 2009
en fantastisk liten klipp på 10 min.
missa inte det!!
Delarocha RIP Puerta
2009-02-12 00:36
Vi borde köpa Del Piero, Zlatan, Gerrard, Torres. Det vore skitbra _.

Castefa; okej. I see. Tråkigt att inte Sergi fick hoppa in.
Barcelona Napao
2009-02-12 00:30
Ja hoppas Barca inte klantar bort det laget som dom har med massa galactico köp eller köpa spelare bara så att real inte får dom.
Ska bli härligt att sen se hela matchen Frankrike-Argentina Messis mål var nice.
Barcelona petersays
2009-02-12 00:30
1. Såg inte matchen mer ser att ni pratar om Llorente. Jag har sedan i somras hållt ögonen på honom och tycker verkligen att han skulle kunna tillföra en dimension i Barcelonas anfall. Men det är kanske svårt att få loss honom från ett lag som Bilbao.

2. Kul att läsa artikeln om Busquets, Alexandra. Välkommen som skribent! (Om jag nu inte missat någon artikel förut)
Barcelona Saman.
2009-02-12 00:28
ZOMBIES!!!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-02-12 00:27
Girigheten källan till förstörelse!
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2009-02-12 00:24
Varför ska alla disskutera helt sjuka spelarvärvningar, för i helvete. Vi leder ligan med 12 poäng och spelar strålande, Om vi rör om i grytan kommer det bara förstöra, sanna mina ord. Och Guardiola kommer aldrig köpa alla dessa spelare ni diskuterar iaf så kanske dax att pratan åt annat?
Barcelona haeger
2009-02-12 00:19
Hetfield

Jag sa bara namnen på spelarna folk här inne vill ha ;)
Annons: