/spanien/barcelona/forum/19273.aspx/spanien/barcelona/forum/19273.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona kallesiete
5/2/2009 10:56

Ojdå, fel av mig då.
Då är det 3-3 matchen först. Fan, hade hoppats på det motsatta.

Viktigt att spelarna gör det dom är bäst på från minut 1, tar tag i matchen och dominerar bollinnehavet. Vill inte ha en sick forsering från marängerna första 10.
Barcelona Barca_4_lajjf
5/2/2009 10:56
Haha vår stolpe som inte ens är en människa ägde Canna!

btw. Har någon drömt om Kvällens Clasico?
haha jag drömde att xavi gjorde mål första minuten men det dömdes bort. Sen gjorde ramos mål på hörna. 1-0. Därefter hade Messi lite lekstuga och Passade fram Eto'o till 1-1. Detta var bara första halvlek. Andra minns jag inte o_0
Barcelona J.Gamper
5/2/2009 10:51
Matchen kan gå hur som helst ida, jag själv förväntar mig en förlust... känns som om matchen kommer lite olägligt mellan två Chelsea matcher..

Men samtidigt tror jag mycket på årets Barca och är säker på att de kan göra en fenomenal insats i Bernabeu.
El Capitano
5/2/2009 10:46
Har Canna återhämtat sig? hahaha

*lämktips
El Capitano
5/2/2009 10:35

12:50 El Clásico-klassiker (3-3 matchen)
Uppladdning inför kvällens El Clásico. Läsarna på fotbollskanalen.se har röstat fram sitt favoritmöte mellan rivalerna Barcelona och Real Madrid.

16:30 El Clásico-klassiker (0-3 matchen)
Uppladdning inför kvällens El Clásico. Läsarna på fotbollskanalen.se har röstat fram sitt favoritmöte mellan rivalerna Barcelona och Real Madrid.

19:30 Anna Brolins La liga
I veckans avsnitt är det fullt fokus på mötet mellan Real Madrid och Barcelona, El Clásico. Anna Brolin tar tempen på de båda storlagen inför matchen som kan avgöra hela ligan. Det blir möten med spelarna Thierry Henry, Andrés Iniesta, Bojan Krkic och Iker Casillas. Dessutom får Anna en pratstund med Madrid-legendaren Paco Buyo som har inte mindre än 30 El Clásico på sin meritlista.

19:55 La liga
El Clásico. Real Madrid möter Barcelona.
Barcelona kallesiete
5/2/2009 10:32
Ämne: Vilken match ska tv4....

Tror det är 0-3 matchen först, inte säker.

Alla måste prestera idag. Börjar redan bli lite nervös!
Barcelona J.Gamper
5/2/2009 10:30
Grabbar när ska de klassiska El clasico matcherna sändas?
El Capitano
5/2/2009 10:05
Latinoo

Jag ska spela in alla 3 matcherna :)
Barcelona Latinoo
5/2/2009 09:52
Vilken match ska tv4sport sända först? Barca-Madrid 3-3 eller Madrid-Barca 0-3?

Funderar på spela in båda matcherna, ska någon annan spela in matcherna?
Barcelona westinho |
5/2/2009 08:23
Herregud.. Efter att ha läst 10 snabba från Real Madrid-sidan börjar jag på allvar undra om humor inte ligger i madridistans natur. Jag kommer ihåg förra El Clásico då det också var en massa pajkastning, deras "roliga" artiklar blev tillochmed kritiserade av andra på puertan. Det känns som om "Hur mycket kan du om FC Barcelona? Tio snabba!" väntar samma öde.

Ett tips: Ska ni göra roliga artiklar, se då till att den som får skriva har någon humor. Annars blir det ju bara pinsamt tbh. Som vanligt ******* Barcelona-redaktionen eran redaktion när det gäller humor. Bra att ni försöker dock.

Alves överskattad? Give me a break, vi vet allihopa att ni är så förbannade över att vi har en högerback som är bättre än eran. Eran fina Ramos som ni alltid skrytit om är inte längre den vassaste kniven i lådan.

Tack för mig.
Barcelona strom_robert
5/2/2009 08:23
Jaha då blir det en så kallad pissdag idag, när man inte kommer få nått gjort som man egentligen skulle. Ångesten och nervositeten kommer genomsyra hela dagen.

Visa vilka som är bäst nu, Visca Barca!!!!
Barcelona anderzon_
5/2/2009 04:17
Usch. Jag är så jävla nervös inför imorgon. Även fast jag VET att det kommer gå bra, så mår jag ändå dåligt. Nu ska jag försöka sova. Visca Barca!
Barcelona Okkapokka
5/2/2009 03:45
Barça! (MQUC3)

Jadu, Real Madrid har en värvnings taktik där man går efter hur snygg spelaren är, inte skickligheten på planen. Att man inte ville ha Ronaldinho pga sitt utseende är väl ett bra exempel på detta :-)
Barcelona Barça! (MQUC3)
5/2/2009 03:43
??????

Namn: VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!! » Svara inlägg
Sänt: 2009-05-02 02:31
jag är inte bög lr så.. men måste säga att barca har den fulaste truppen jag sett.. haha ser ut som ja du vettefan asså...

Roligaste är ju "jag är inte bög lr så" - ahahahahahah, seriöst. Känner jag för att skratta, då är fan Puertan världens bästa place utan tvekan. Tack för att ni finns.
Barcelona Okkapokka
5/2/2009 02:30
Skrattade åt 2 eller 3 stycken frågor från Madrid-redax frågesport. Pajkastaren hade ett svårt jobb att toppa den förra frågesporten men lyckades nästan här i alla fall. Bra jobbar grabbar eller tjejer ;-)
Barcelona Barca-nist
5/2/2009 01:51
El capitano tack för videon såg den nyss den va underbar:)
nä måste sova.. visca
Barcelona Barca-nist
5/2/2009 01:48
jag kan inte somna hehe... helt uppe i varv..ska spela fotboll kl 10 imorn och sen "Final" i lgan :)
Deportivo Creus
5/2/2009 01:45
Patetiskt försök att toppa frågesporten. Kom igen maränger, ni kan bättre än så.
Barcelona Estifanos
5/2/2009 01:36
Imorgon tar vi 3 viktiga poäng!

Gå med i FC Barcelona klubben!

Visca Barca!
Barcelona J.Gamper
5/2/2009 01:25
Haha Real redaktionens tio snabba var ju hur tråkig som helst, förutom ett fåtal skämt kanske.
Barcelona ocbgb
5/2/2009 01:18
så skönt. imorn gäller det. ska kolla båda förpeppmatcherna, den från 2005 är helt fantastisk. vilken kväll det blir!

3-1 till barca, messi, eto och dani alves/xavi lyckas för ovanlighetens skull slå en frispark i mål!

Visca Barca!
Visca Barca!
Barcelona kallesiete
5/2/2009 01:15

Ang. klubbrum: löste det själv.

Godnatt allesammans. Nu blir det Mes Que un Club filmen och förhoppningsvis ett par timmars sömn.

VISCA!

Barcelona Barca-nist
5/2/2009 01:08
Imorn gäller det--sov gott alla Cules

VIsca Barca
Barcelona kallesiete
5/2/2009 01:06

Morgondagens match ska ses som en möjlighet hos spelarna, ingenting annat. Det hoppas jag verkligen Pep får ut - och det är jag ganska övertygad om!

Någon som vet hur (om man kan) går ur ett klubbrum?
Barcelona Barça! (MQUC3)
5/2/2009 00:57
God natt Cules, stor match imorgon :)

Glöm inte uppladdningsmatcherna kl 13.00 och 16.30
Busquets Who?!
5/2/2009 00:38
Barça! (MQUC3)

PM.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
5/2/2009 00:36
Innan jag lägger mig måste jag bara länka denna länktips.

Det är truppen till El Clasico:D
Härligt att min favorit Caceres är tillbaka i truppen.:D
Dock ska en spelare bort från listan presic innan matchen hoppas hoppas hoppas att det inte blir Cacerés.

Förresten vart tog Pinto vägen?
Barcelona Barca-nist
5/2/2009 00:34
Uppdaterat*
Hur mycket kan du om FC Barcelona? Tio snabba!

1. Varför vill Real äga Katalonien?

1. De saknar mittfältare
X. Svåra killar är alltid attraktiva
2. För Oleguer är snygg?

2. Vad har Busquets och Alves gemensamt?

1. Båda är snyggare är Guti men Guti använder mer gele?
X. De både är fascinerade över Guti binikilinje vaxning
2. Båda ska sluta äta tacos efter att ha gått förbi reals omkläningsrum/toa (Guti har vart på toa med Ramos)

3. Messi har en förkärlek till händer, varför?

1. Varje gång han tänker på Guti så måste använda sina händer?
X. För att händer använder man när man tvättar Gutis hår?
2. För att Messi hjälper Heinze varje gång han faller lätt .måste ge en hjälpande hand

4. Hur definierar en realfan fint spel?

1. Kontra?
X. Då procenten på bollinnehavet är högre än antalet spelare på plan?
2. När man efter 90 minuter plötsligt förskräckt undrar juste nu ska jag göra mål!

5. Real har för vana att glömma fotbollen, hur kan det vara så?

1. Mattekunskaper som krav för att bli president vid valet
X. Presidenten blandar ihop bankaffärer med fotbollen
2. Deras kärlek till andra lags stjärnor

6. Vem är Robben?

1. "Who"? han som ser ut som ratten har låst sig( går bara åt vänster)
X. Messis son?
2. En kinesisk kopia på Messi?

7. Pepe ställer upp i Taiboxning , vilken viktklass?
1. 75kg
X. 80 kg
2. Man frågar inte en dams vikt?

8. Mes que un club är ett känt uttryck som används tillsammans med FC Barcelona, men vad är reals egentligen.

1. madrid modellagentur
x. Tränarebyte skolan
2. Real Fake
9. Stämningen i omkläningsrummet är inte alltid den bästa i Real madrid, varför?

1. Spelarna saknar David beckham
X. Guti tar för lång tid i duschen med Ramos
2. Robinho måste räkna pengarna i plånboken efter mvarje match?

10. Vad kommer den typiska Real att skylla på när vi vunnit lördagens El Clasico?

1. Domaren
X Skador
2 Oj vi måste byta ut hela laget inkl domaren, tränaren, loggan och guti
Redaktionen tackar Guti för bidraget.
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
5/2/2009 00:28
fy fan vad jag är laddat kan inte sova
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
5/2/2009 00:26
Natti Natti alla käre cules.
Imorn ska vi förnedra de.
Annons: