/spanien/barcelona/forum/19264.aspx/spanien/barcelona/forum/19264.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2009-03-17 15:49
Pep.G/

Dessvärre så är jag inte någon Snoop-fan. ;)
Barcelona supermac
2009-03-17 15:46
Att Zlatan skulle komma till Barca tror jag på när jag ser han i barcatröjan på Camp nou. Kan ju vara så enkelt att Zlatan försöker sätta press på Inter att rusta upp med bättre material runt honom så dom har en chans att ta sig till CL-final i framtiden.

Men om han skulle komma hade jag välkomnat honom och jag tror han skulle göra mycket mer mål med Iniesta, Xavi och Messi runt honom än i Inter. Messi och Iniesta skulle även få mycket mer ytor. Det går inte att punktmarkera 3 så oerhört skickliga spelare i en hel match.
Barcelona Pep.G
2009-03-17 15:46
El flaco

Du som gillar hiphop-musik. Snoop Dogg är ett Barca-fan :D
Barcelona Pep.G
2009-03-17 15:44
tribente_magico

Zlatan som möter och Etoo som springer. Det är ett drömanfallspar. Tänk dig om inte Inter hade sålt Martins, vilket anfall Inter hade haft idag !
Real Madrid Paco Buyo
2009-03-17 15:43
Rambla:
Jag gör precis tvärtom och spär på Zlatansurret.
På länken ovan kan ni rösta på vilken anfallare ni vill ha i Barça. För tillfället leder Zlatan.
Barcelona tribente_magico
2009-03-17 15:43
Tror faktiskt inte det skulle kunna gå att ha etoo och zlatan på plan samtidigt, delvis för dom spelar på samma position och för att båda kräver jäkligt mycke plats på plan. Tror det skulle bli lite robben/huntelaar symdrom av det, MINST!, skulle inte bli bra!

ända möjligheten att zlatan skulle komma till barca är att barca måste sälja etoo.
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2009-03-17 15:40
Ämne: Är det inte troligar....
Ifall Etoo sticker.
Barcelona el Flaco
2009-03-17 15:40
Esse - Chelsea/

Villa är definitivt Barcelonas prioritering om Eto'o lämnar.
Barcelona Pep.G
2009-03-17 15:39
Zlatan skulle inte passa in i ett 4-3-3 system men däremot om vi spelar

--------------Valdes---------------

--Alves--Marquez--Puyol--Abidal---
-----------Yaya Toure-------------
Messi--------------------Iniesta--
-------------Xavi-----------------
-----Zlatan-------Etoo------------

Haha, Marquez, Xavi, Iniesta, Messi och Zlatan som leverar bollar till Etoo. Sen kan vi ha Henry som någon sorts supersub :)
Barcelona Rambla
2009-03-17 15:38
Alltså, det här sk Zlatan-ryktet börar ta löjliga proportioner. Bara för att Gazzettan går ut med att Zlatans agent tagit kontakt med Barcelona så tror många genast att en övergång är på gång. Zlatans agent gnäller i media. Varför tror ni att han gör det? Jo, antagligen för att sätta press på Inter att förstärka laget till nästa säsong annars så drar jag och Zlatan. För att visa Moratti & co att det minsann finns andra klubbar ute i Europa som jättegärna vill ha Zlatan och som satsar på CL.

Sen att tidningen Gazzetta dello Sport nämner Zlatan + €50m är bara skrattretande i sammahanget. De har inga som helst belägg för de summorna utan troligtvis hittar de bara på eller nämner en siffra som väcker rubriker.

Mitt tips till er. Lägg ner alla tankar om Zlatan till Barca, han kommer med största sannoklighet stanna i Inter. Barcelona vill behålla Eto'o, går inte det så värvas Villa.
Esse - Chelsea
2009-03-17 15:34
Är det inte troligare att Barca väljer Villa istället för Z?
Malibou
2009-03-17 15:31
om zlatan nu skulle komma... grymt för henry/iniesta på vänster kanten som inte skulle ha nån markering alls på sig kanske 1 gubbe och den gubben drar dom ju lätt:)

hoppas verkligen att zlatan kommer faktiskt.
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-03-17 15:28
Zlatan sägs vilja vinna CL och han har ryktats till både Barcelona och Real men vad ska han göra i Real Madrid om han vill vinna CL. Inter har nog större chans än Madrid att vinna CL.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-03-17 15:24
Pride of Spain

Om Zlatan vill vinna CL så vill han nog till Barcelona. Han kommer aldrig vinna CL i Inter.
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2009-03-17 15:23
Anledningen till att alla spelare eller anfallare väljer Barça är vårt sätt lira boll.
Ingen skulle tacka nej till ett så stort bollinnehav som Barça har.

Och jag kan förså varför Etoo lyckas göra så många mål per säsong som han gör.
Anledningen stavas vår mittfält.
Barcelona Pride of Spain
2009-03-17 15:22
Shit, varför skriver dom ''Zlatan vill till Barcelona'', det är ingenting han själv har sagt, vilken dålig rubrik
Barcelona Diego Armando Maradona
2009-03-17 15:19
Angående Zlatan så tror jag personligen inte att han kommer gå till till Premier League mest för att han inte har den statusen där som skulle försvara den övergångssumma som han skulle kosta.

Hade varit intressant att se Zlatan i Barca just för att det känns som om han blivit en målskytt på ett annat vis än vad han var förrut plus hans övriga kvaliteer är ganska imponerande.
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-03-17 15:18
TV4 väljer att inte visa Real matchen. Nu kommer Puertan bombas.
Barcelona GLB
2009-03-17 15:16
Vill bara påpeka att attacantes inlägg kom medans jag skrev (om jag plagierar andras ideer försöker jag att vara aningen mer diskret).
Dani Alves.
2009-03-17 15:15

attacante //

Det skulle aldrig fungera att ha zlatan å kanten, man ska ha:

Iniesta----Zlatan-----Messi
Barcelona GLB
2009-03-17 15:15
Vi kan ju sälja Henry till Milan och köpa Zlatan. Då blir alla glada. Jag tror inte att Zlatan nödvändigtvis skulle ersätta Eto'o, jag tror snarare att han skulle vara bättre på Henrys position.
Barcelona attacante
2009-03-17 15:14

Men såklart att det hade varit skitstort om Zlatan hade kommit till Barca!! Han dominerar italienska ligan och är väl rankad som den viktigaste spelaren där.

Eto´o är grymt viktig för Barca men ersättbar!!

Däremot så tror jag att Zlatan skall ha den roll Henry har dvs till vänster så problemet blir väl snarare att man måste hitta en ny klubb åt honom med.
Dani Alves.
2009-03-17 15:11

Zlatan skulle gjort mycket mål i Barca, det Barca alltid saknat på anfallet heter Zlatan hoppas verkligen han kommer.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-03-17 15:08
Jag vill att Zlatan kommer, för jag tycker att han har hela packet. Styrka, Hårda skott, Teknik, Dribblingar, Huvudspel.. ja allt nästan.. Etoo saknar lite av detta. Men självklart vill jag ha kvar Eto'o. Men lämnar han så tar vi in Zlatan eller en billigare Villa.
Barcelona Messidinho_10
2009-03-17 15:05
Svårt att tro att Barca kommer punga ut 400mkr på Zlatan detta blir svårt. Hur som helst så är han välkommen till Camp Nou publiken skulle ta emot han på bästa möjliga sätt precis som dem gjorde med Henke.
Barcelona GLB
2009-03-17 14:47
Ämne: Vad tycker ni om Zla....
Det ska jag svara på när jag är välkommen i ert forum.
Barcelona foooball master
2009-03-17 14:46
zlatan kommer inte
Barcelona A.Gaudi
2009-03-17 14:44
Han skulle inte vara en i mängden åtminstone. ingen av våra anfallare påminner det minsta om zlatan så unik hade han varit. däremot hade han inte varit lagets stora stjärna, inte heller lagets bästa. Messi är orörbar.
Tror han hade varit bra i vårt lag, det enda problemet är väl att vi spelar 4-3-3. Vi kan inte spela etoo samtidigt som Zlatan och bägge spelarna är för bra(och dyra) för att roteras runt för mycket. För att vi ska köpa in en ny Super-nia måste etoo lämna, med honom i laget blir det överflödigt med en villa/Zlatan. däremot hoppas jag klubben köper in en ny anfallare som klarar av att bänkas.
Barcelona L!VOZ
2009-03-17 14:43
Juventus FC = Mesta Mästarna!

Hur man spyr på La Gazzeta dello Sport: Man stoppar fingrerna i halsen 3 gånger. ...

Real Madrid Juventus FC = Mesta Mästarna!
2009-03-17 14:31
Vad tycker ni om Zlatan-ryktet? Något som kommer gynna er eller kommer han bara vara en i mängden? Hur tror ni han utvecklas i den spanska fotbollen?
Annons: