/spanien/barcelona/forum/19263.aspx/spanien/barcelona/forum/19263.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona basaric
2009-02-15 02:05
Jag förstår inte varför ni tog bort mitt inlägg?
Jag tycker det räcker med att vi här ska bevisa att vi e finare än dom på puertan ... Dom verkar få skriva vad dom vill och trycka ner vem dom vill på sitt forum men så fort man skriver nått här tar ni bort det... Det räcker...
Barcelona Pep.G
2009-02-15 01:42
Jag vet inte om ni har märkt det, men jag har märkt en sak med Messi. Det är att han utmanar mindre och det är något väldigt glädjedödande. Det enda som höll mig uppe vid La Liga matcherna förra säsongen var just Messis dribblande. Och ibländ när han väl ska dribbla så tvåfotar han förbi en sen passar han vidare bollen. Är hans rädsla för att bli skadad så stor ?!
Barcelona Gud är störst!
2009-02-15 01:37
Varsågod något för marängerna. Betis tränare efter match; He then touched on the penalty awarded to Barcelona at the end of the first half, stating,
"After seeing the replay, I think it was a penalty.".

Tom motståndartränaren erkänner att det var straff men nej marängerna ska envisas.
Barcelona Cocco
2009-02-15 01:28
Asså henry e bra,men ingen vänster ytter som kan utmana i varje sits.Som tex inesta i första halvlek han utmanade i varje läge han fick o han e inte ens vänster ytter.
Jag tycker att man ska ha större krav på henry.
O de här säger jag inte nu bara för att barca kryssade o inte vann.
Har tyckt så hela säsongen.
IO
2009-02-15 01:20
Ämne: Asså ni barca fans ä....
Det var ingen här alltså, fel av mig att skriva så.
Barcelona J.Gamper
2009-02-15 01:20
Ämne: Asså ni barca fans ä....
Herregud, inser du inte att du bara skämmer ut dig?

Jag tycker att Red borde helt seriöst överväga och fatta ett beslut om att inte låta Madrid fans komma in hit, varför låta de komma när de flesta är under 14 år och bara vill ha tjafs och bråk? De va längesen jag såg någon Real fan som Shi, och någon annan som faktiskt ville diskutera fotboll här.

Barcelona True Culé
2009-02-15 01:19
Cocco//

exakt, henry tycker jag inte ska starta i barca. Han kan vara riktigt bra men ska ändå inte starta i barca. Reserv skulle vara perfekt.

Men en sak är vi alla enade om. Att henry eller hleb ska lämna och in med en vänsterytter som tex robinho/ribery.

Eller?
S#R#4
2009-02-15 01:19
Ingen har önskat livet ur någon. Försök med dina grundlösa påståenden någon annanstans./ Red
Barcelona True Culé
2009-02-15 01:17
dem som sagt det kan fan dra. De la red är en spelare jag gillar och han spela i real också. Han är den enda jag gillar i real. Spelar ingen roll heller om man gillar den lr inte. Ingen tycker jag ska dö oavsett.

angående matchen idag.

iniesta grym. Messi ganska osynlig. Vi saknar puyol verkligen och tycker vi ska köpa bruno alves faktiskt. Caceres måste lånas ut en säsong (minst) tycker också att pique är beroende av puyol samma med caceres men när dem spelar med varann eller marquez e dem inte så bra. Alltså gör puyol vårt försvar.

Hoppas på bruno. Skulle vara ett riktigt grymt köp.
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-02-15 01:15
S#R#4

Vem är det som har sagt att De La Red ska dö? Har du inte ett bättre ordförråd lilla snorunge?
Barcelona Cocco
2009-02-15 01:14
Hej alla barca bröder.
Bryr mig egentligen inte så mycke om att vi torskade poäng ikväll.
betis är i toppform o barca saknade spelare efter landslags uppehåll.
PÅ förhand visste man att denna match skulle bli tuff match.
Men jag e så jä... trött på henry killen kan inte göra något gott me bollen,Mer än hälften av hans mål kmr på returer el extrema bra framspelningar.
man får li guly el zambrotta varning när henry får bollen.
Hur som helst jag skulle vilja se en grym vänste ytter i barca om dom vill behölla henry visst fine som resarv för etoo ev. höger kant el vänster kant men bara som reserv.
Hade inte tackat nej till robinho där el någon ung kille som e framtids löfte.
Barcelona Mes Que un Club ! 3 - I wanna Puff Puff
2009-02-15 01:14
S#R#4, Som sagt. Mitt minne säger fotbollskanalen. Inte säkert det var ett Barcafans äns utan kan ha varit vem som helst som vill öka fientligheten mellan oss. Lär dig att ta poster på forum och artiklar på mindre allvar.
S#R#4
2009-02-15 01:11
Asså ni barca fans är så jävla dumma i huvet så det är inte sant. Asså hur fan kan man säga hoppas Delared dör era idioter tänk innan ni säger nåt. Jag vet att ja kommer bli spärrad nu men jag ska bara säga en sak att ni är fucking idioter.
2009-02-15 01:11
Westinhoblaugrana.

Var det fotbollskanalen månne? Har ett svagt minne.
IO
2009-02-15 01:08
Ämne: IO

Jag tror inte....
Det kanske inte var här, har inte sett inlägget men hört om det.
Barcelona Criff
2009-02-15 01:02
Shit vad ett poängtapp kan skapa kalabalik. Helt sanslöst.
Det var riktigt längesen det var sån här kalabalik, har ni alla glömt hur det känns att förlora poäng eller har hälften utav er precis börjat titta på laget detta året och trodde att laget skulle gå utan att tappa poäng för resten utav era liv?

Det är fotboll, bollen är rund, ett lag tappar alltid poäng förr eller senare. Bete er som fotbollsfans!
Barcelona westinhoblaugrana
2009-02-15 01:01
IO

Jag tror inte det var någon här inne som skrev så. Jag såg däremot någon som skrev det som kommentar till den nyheten på en annan sida. Någon madridista länkade den här.

Smuts e dom allihopa som skriver så, culés som madridistas. Tyvärr förekommer det mycket oftare sådant snack inne på puertan än här inne.
2009-02-15 01:01
Vem xxx har sagt "hoppas dela red dör" - Har jag varken sett eller hört nåt om. Stämmer det så är det sjukt.
IO
2009-02-15 00:56
2009-02-15 00:51
Para Siempre, varför sjunkar jag lägre ? Vill bara meddela folk som inte läser där vilka sjuka individer det är, Kallar etoo för Ap* osv..Jaja, Ska inte bry mig men det är så sjukt. Dom har noll koll på fotboll. Hade det varit Higuain som varit Iniesta där hade det varit SOLKLAR straff. haha.
2009-02-15 00:39
Har alltid vetat att Puertan är ett dagis men visste fan inte att det förekom rasism där inne och Madrid-moderatorerna gjorde inget.
Barcelona Andrée
2009-02-15 00:38
Vet någon vart man kan ladda ner dagens match?
Barcelona LaBarca
2009-02-15 00:30
Nattens tips: Man har kommit på att det fínns ett bättre hjälpmedel för att somna istället för att ta sömnpiller. svaret är Real Madrids matcher.
Barcelona Smogen
2009-02-15 00:25
Vi får ju hoppas att det var sista gången på länge som den här backlinjen spelade tillsammans. Jag anser att individuellt är både Caceres och Pique enormt duktiga försvarspelare, men kommunikationen och samarbetet dom emellan verkade ju vara lika med noll. Fan vad dom gick bort sig idag. Såg riktigt illa ut några gånger.

Om man räknar bort det dåliga samarbetet tycker jag ändå att Caceres gjorde sin klart bästa match i Barcatröjan idag. Vågade hålla i bollen, räddade Pique några gånger och hade dessutom många bra uppspel från sin backposition.
Barcelona Para Siempre
2009-02-15 00:25
Mes Que un Club ! 3 - I wanna Puff Puff

Du sjunker ju mycket lägre än dem på Puertan. Varför bryr du dig om vad dom säger?
2009-02-15 00:18
Tjena..Igen..

Efter att läst inlägg från Puerta kan jag bara konstatera en sak. Det forumet är King of Comedy, Snittålder någon ? Haha..

1. Iniesta och Straffen.
SOLKLAR filmning, enligt Puertan då..Iniesta filmar ju så hårt.
2. Oliveiras Straff ? Ja det är ju solklar straff för Oliviera..hahhaha, Det blir bara bättre...
3. Obbes rövslick / Dubbelmoral.
Skriver så mycket crap och leker cool på Puertan och här är han en helt annan person. Usch o fy.
Likaså Valdebas..Äckel båda två.
4. Messi är sämst, Killen presterar inte i 1 match, Då är han la ligas sämsta spelare.
5. Domaren är med oss, Vi har köpt domaren varje match, enligt ...ja ni vet väl vart vid det här laget...
6. Rasistiska inlägg @ Puertan. Vilka svin.
7. Barca är ett smutslag, Vad dom menar med det...Vet jag tyvärr inte..
8. Barca kommer förlora ligan. Vi är helt enkelt slut :)

Haha, Lycka till imorrn utan Robben. Ska se på eran underbara fotboll.
Barcelona Smogen
2009-02-15 00:17
Som de flesta vet är Messi väldigt skadebenägen, därför vill Pep INTE chansa med att spela honom från start. Många verkar tro att det är tvärtom, Pep gamblar lite och väljer att vila Messi. Så är inte fallet, Messi behövs väldigt mycket i Barcelona och då vill man inte riskera något.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-02-15 00:12
Kung eto du äger la liga.

=)
2009-02-15 00:11
Herregud asså, läs den här artikeln jävligt bra.
Barcelona A.Gaudi
2009-02-15 00:00
Jag tar för givet att madrid vinner imorgon, men har ingen större panik. man kan inte kräva att laget vinner alla matcher och även om vi vek ner oss rejält i första halvlek blev så var det egentligen bara ricardo som höll nere siffrorna i andra.

En väldigt underhållande match hursom. En nagelbitare med två bra lag på planen. Det var kanske ingen match att vara stolt över men men. Man får även hoppas att Hleb matchas sparsamt framöver. Såg ej valencia matchen(var bortrest), någon sa att han spelade bra där, men annars så tycker jag att han har sumpat varje chans han fått. Sedan är jag ändå inte helt inställd på att sälja honom i sommar utan hoppas att han utvecklas.

låna ut honom till typ Villareal?
Annons: