/spanien/barcelona/forum/19261.aspx/spanien/barcelona/forum/19261.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona En Gång Barca Alltid Barca!
2009-02-14 22:33
Loggar ut nu, som någon sa tidigare, logga ut o skit i allt, vi borde vara nöjda nu.
Ses.
Barcelona kallesiete
2009-02-14 22:32

obbe,
Att snacka om tur och domarfusk är att smutskasta.
Stick!

"Exakt, Iniestas främsta bedrift är den obetydliga, men oerhört tjusiga lobbpass han gjorde när Barca torskade i El Clásico förra vintern."

Ska man skratta eller gråta?
Barcelona tarrak
2009-02-14 22:32
Ämne:
Är det landskamper....
För första gången i år blir det en hel veckas vil. Välbehövligt som sagt, speciellt som det ryktas att Pep kört extra hård träning den senaste tiden för att vara förberedd inför CL. Jag tycker det ser oförskämt positivt ut.
Barcelona Rambla
2009-02-14 22:31
Messi spelade 90 min i en tuff match så sent som i onsdags. Tycker ni då inte det är rätt av Pep att vila honom? Precis som om den här matchen var säsongens viktigaste? Vi har råd med poängtapp, även förlust, fast nu lyckades de ändå vända ett 2-0 underläge. Hatten av för hela laget, även de som gjorde mindre bra insatser. Hleb som inte får kontinuerlig speltid sitter många och klaga på. Vad begär ni av honom? Detsamma gäller Keita, han kommer precis tillbaka från en knäskada. Det är väl självklart att han behöver lite matcher i benen innan han kan producera 100%. Jag personligen är oerhört nöjd med 1p i kväll med tanke på hur slarvig och okoncentrerade laget uppträdde första halvlek.
Real Madrid obbe
2009-02-14 22:31
¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!//

Hah jag behöver inte imponera på någon, jag är bara ärlig, i bland kan jag vara mer ärlig inne i puertan än här, du förstår varför, men jag smutskastar inte barca för det, förstår du?.

Jag har väl aldrig rakt ut sagt Barca är ett uselt lag! o.s.v. Så sluta.
Real Madrid MrHo
2009-02-14 22:30
Ämne: Haha om drenthe såg ....
Hehe håller med dig, men till hans försvar så är han inte inte striker/forwards som Oliviera dock tyckjag att Olivieras miss var sämre än drenthe då han är en anfallare.
Canaletes
2009-02-14 22:29
obbe har största dubbelmoralen jag har sett i hela mitt liv. Kolla bara skiten han skriver om Barca på puertan. KOLLA!!!!!! vafan!.

Sök på hans nick så ska ni se!! finns en sökmotor här om ni vet -_-
Barcelona kallesiete
2009-02-14 22:29

Är det landskamper nästa vecka också eller det är en hel veckas vila nu? Välbehövligt.
Barcelona Rey Etoo
2009-02-14 22:28
Barcaholic //
Visst det kan svida men det är inte det som är det viktiga tänk bara på var vi var förra året när man knappt trodde på en vinst på borta plan och när vi väl gjorde det så var det världens härligaste känsla

Det jag vill säga är att ni får se bortom det extra "bonusen" som många mål eller många vinster, det viktigaste i slutändan är endå att vinna ligan och det ska vi aldrig glömma förra året kriga vi för andra plats i år kan vi vinna ligan tänk efter ta lite luft och tänk på det possetiva
Barcelona Bernie
2009-02-14 22:28
Gud är störst!

Anledningen stavas rotation. Keita fick chansen och i andra halvlek så var det kanske inte läge att stoppa in Yaya när man hade tre anfallare på bänken och jagade efter en kvittering.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-02-14 22:27
Haha om drenthe såg matchen ikväll så tror jag nog han fick sitt livs värsta flashback när Oliviera missade friläget mot Valdes. :)
Barcelona kallesiete
2009-02-14 22:26

mofasa!real

Du menar som idag när han kommer in och vänder matchen?

Barcelona Hetfield
Vad är för Paris Hilton personer här alltså, bortskämda snorungar, ta och titta på vad Messi har gjort för laget innan ni börjar klaga. INGEN förutom Iniesta, Eto'o och Valdes gjorde en bra match, och det är inte lätt för Messi att komma in så sent när Betis har backat hem med allt.
Spinbad
Resultatet är ändå Ok, det är verkligen ingen katastrof. Som sagt, fifaviruset slår till igen. Vore intressant att se poängsnittet efter landskamper de senaste åren, kan knappast vara bra.
Generellt var det ändå en OK insats idag, tycker att mittlåset kändes lite knackigt i början och det är enkla mål betis får vilket känns som något av en tillbakagång till de senaste två säsongerna. Utöver det var Hleb osynlig tillsammans med Keita och Busquets. Alves var heller inte sig lik. Iniesta brilljant.
Barcelona Gud är störst!
2009-02-14 22:25
Alltså herregud jag förstår fortfarande inte varför inte Yaya fick starta eller ens spela. Kan någon förklara på något sätt för mig?
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
obbe

Hade du varit lika trevlig som du är hrä inne på Puerta så hade folk bemött dig med respekt. Men problemet är att du är sjuk i huvudet och försöker imponera på 15-åriga grabbar på Puerta forumet genom att smutskasta Barcelona.
Real Madrid mofasa!real!
har en enkel fråga till er, vad tycker ni?

Är det inte bättre messi startar matcherna och går ut tidigare? så at tni gör målen i början, än att han måste komma in och vända, om ni ligger under? har inte förstått varför han bänkas sen kommer in, istället för tvärtom?
Barcelona Rey Etoo
2009-02-14 22:24
obbe//
mm precis det verkas som de flesta här inte uppskattar ärlighet det är inte så att han kommer och störar sig och kallar oss kassa utan han formulerar det på ett mycket moget sätt han är en av de få madridistas jag tycker ä sjyst, Han har inte gjort något fult låt killen vara.
Barcelona Barcaholic
2009-02-14 22:24
Rey Etoo

Anledningen till att man inte är glad är kanske att man vill slå rekordet till antal raka vinster i ligan + att vi hade så många lägen att avgöra på. Sen är man också lite sur för att Messi & Toure fick börja på bänken.

Henry asså han är konstig, han har varit riktigt bra dena säsongen men ingen kan komma och säga att hans avslut är bra? Han försöker ju peta in bollarna när han är utanför straffområdet, kolla på Eto'o för fan bomba in bollen.
Barcelona BlueRed.
2009-02-14 22:23
obbe

Men hade det gynnat oss i längden? Skaderisken ökar på trötta spelare, reflexerna sitter inte, kraften och speeden finns inte för att komma undan tacklingar. Finns två sidor av det hela.
Barcelona Rey Etoo
2009-02-14 22:22
Fan vad bortskämmda ni är här någon mer än jag som är glad?
Barcelona kallesiete
2009-02-14 22:21

Oh shit kolla Jocke-mannen på Puertan som inte har missat en madrid match på 5 år. Inte ens en träningsmatch. Undrar hur fan det har gått till om han inte bor i Madrid.

Obbe ditt STORA problem är att du leker trevlig här inne när du snackar så fruktansvärt mycket skit inne på puertan. En uppmaning till alla culés här inne är att inte lyssna på smörandet.

Barcelona Lionel_
Förstår inte heller oron, eller rättare sagt vreden här inne (inte heller optimismen på Puerta där man nu tror att ligan i stort sätt är vunnen).

Visst, Barca kanske inte har presterat på toppen sista veckorna men med lite bättre avslutså hade tre poäng likväl inkasserats idag. Dessutom får vi se på vilka som jagar oss, jo Real Madrid. Som enligt mig egentligen varit mer illa ute spelmässigt och chansmässigt i deras matcher än vad vi var idag. Enligt mig är det större chans att vi vinner ligan med 24 poäng att Real gör det på inbördes möten.
Barcelona Bernie
Canaletes

Det är klart att båda lagen kommer att gå ut för att ta hem tre poäng imorgon. Men du kan inte säga att du är så 'jävla' säker på vinst för Sporting för det kan du inte vara min vän =)
Barcelona Squez
2009-02-14 22:20
En dag som denna ska man vara glad att Eto'o är kvar i klubben :)
Real Madrid obbe
Rey Etoo//

Du verkar också schysst och ärlig. Skulle önska att de fanns mer såna som du härinne, tyvärr är det bara ett fåtal.

Jga är bara ärlig och säger vad jag tycker, i bland får jag skit av det, men lksom så är det, ärligheten har ett pris hos oärliga.

Och sen visst ni spela bra, kom till en del lägen, men i regel var det en jämn match sett till chanser, och det hade gynnat er om pep hade startat med messi, enligt mig.
Real Madrid RM fanatico
Märker att många här inne tycker att Messis insats var väldigt blek. Visst den kanske inte den klassen som man är ung. Känns som att folk nu förtiden kräver väldigt mycket utav spelare. Men man måste tänka på att alla dagar så kan det inte gå hela vägen.

Många barca fans har blivit väldigt bortskämda på senare tid av Messis prestationer. Men ni ska vara glada att ni har en sådan spelare.
Barcelona Rey Etoo
Messi kan inte vara kun varje match men man märker endå att han börjar bli lite trött då är det en liten formdipp och att han var bra mot frankrike är en annan sak han skulle ju i för sig imponera på Maradonna himself.

Fast missförstå mig inte messi är grym men han visar lite trötthets tecken
adil,
2009-02-14 22:19
Sätter man inte lägena blir det som idag. Tur att vi har världens bästa anfallare i Etoo som krigar som ett lejon, missar han ett bra läge krigar han till sig ett till och sätter den, respekt!

Det var inte Ricardo som var så jävla bra idag, ok, bra var han, men inte överdrivet. Vi sköt ju fan rakt på honom helatiden inte så konstigt att han räddade. Henry och hans jävla kärringavslut, man blir tokig.

Fyfan vilket äckligt forum Puertan är. SMUTSIGT lag med SMUTSIGA supportrar.
Barcelona En Gång Barca Alltid Barca!
2009-02-14 22:19
Okej nu går vi tillbaka till 2008 13 December, Mr.Sherko vad gjorde inte Drente mot Barca då?
Jo jag ska säga det till dig om du har svårt för att göra det , han missa öppet läge mot Valdes som ni kallar världens sämsta Målvakt, och ni sa att han hade tur, idag bevisade han flera gånger att han är en spelare / målvakt att lita på.
Annons: