/spanien/barcelona/forum/1926.aspx/spanien/barcelona/forum/1926.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona The black Messi
2015-09-19 16:01
@BARCA-més que un club:

Fifa och FA är två olika saker
Barcelona Messi es el fenómeno número uno
2015-09-19 16:01
Hattrick av Ronaldo idag med?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Smogen
2015-09-19 16:00
@the cameroonians:

Dom visar Real-Granada där nu med jäkligt bra kvalitet.

För övrigt kan vi ju räkna med tre mål till av Ronaldo antar jag. Granada får en utvisning, en straff mot sig och sen brakar det loss. Efteråt så hyllar Real för sin 5-0 seger.... ;)
Barcelona Barcelonistas
Busquets filmade ja men det gula kortet var la rätt så solklart?

Undra hur många straffar och tap - ins Penaldo kmr göra idag. En sak är säkert i varje fall, Domaren lär servera honom ett par straffar.

S.Eto - så du tycker inte att målgesten är respektlös när straffen dessutom är helt felaktigt?
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
Bättre att fokusera på det sportsliga. Det känns skönt att de engelska topparna fortfarande går ner i utveckling jämfört med de spanska. De italienska lagen är fortfarande långt efter med de utvecklas åtminstone och är på väg tillbaka. I England känns det som att topp 6 är sämre idag än 2-5 år sedan.

Innan gick man runt och var orolig över Chelsea i CL. Nu ser jag inte hur vi skulle förlora mot dem över två matcher eller i en final. .
Barcelona Z_Z
2015-09-19 15:56
@Rambla~:

Skillnaden är att där borde ju faktiskt motta ha fått ett gult för oavsett hur mycket Busquets överdrev så tryckte han faktiskt upp en hand i ansiktet på honom. Men håller med dig om att det var ett sjukt pinsamt agerande.
Barcelona S.Eto'o
2015-09-19 15:54
Barcelonistas Haha han gjorde ett straffmål och publiken skrek SII, förstår verkligen inte varför det är respektlöst. Förlåt mig men tycker det var helt onödigt att skriva det. Känns verkligen som att du är tvungen att skriva nått om Real eller Ronaldo varje dag hur dumt det än må låta
Barcelona Rambla~
2015-09-19 15:50
Barcelonistas Vi har också haft våra fuskare. Du har väl inte glömt bort Busquets när han fick Motta utvisad i CL? Visst, inte lika vidrig som Costas agerande men syftet var ju det samma. Vilket är lika illa.
Barcelona Barcelonistas
2015-09-19 15:45
Det blir väldigt fel när man gnäller på Costa när man själv håller på ett lag som har spelare som Pepe,Ramos,Penaldo. Kolla länktips hur han firar sina mål, höj volymen så kan ni see Penaldo skrika SIIIIUUUUU när han kör den där fula målgesten. Ingen respekt alls.
Barcelona Rambla~
2015-09-19 15:44
LennyRomario Tja, det vet jag inte riktigt. Fast min poäng var mer att han gnäller mest när de spelar dåligt trots domarfördelar. Du ser ju själv hur domarna agerar i denna match. De får också straff i nästan varje match, Hazard lyckas på något sätt alltid se till att hans balanssinne i straffområdet är helt annorlunda jämfört med andra ställen på planen. Ser du tillbaka på vår säsongsinledning, jämför den med andra lag i ligan, nog finns det anledning att höja på ögonbrynen åt vissa prestationer från domarna i våra matcher.
Barcelona S.Eto'o
2015-09-19 15:43
Hur f*n kan Hazard få målet samt att Remy tilldelas assist??
Barcelona BARCA-més que un club
2015-09-19 15:38
Ska bli kul och se om Granada kan spela åtminstånde fotboll eller ska dom bli penetrerade igen med 9-1 som sist, lär bli många tap ins för Penaldo ikväll .

Barcelonismo
2015-09-19 15:35
Väldigt roligt att marängerna sitter på sina höga hästar och kallar Costa för det ena och andra.

Samtidigt har dom r-vhål som Pepe, Ronaldo och Ramos varav samtliga är inte ett dugg bättre än brasse-spanjoren.
Barcelona S.Eto'o
2015-09-19 15:34
Junta dimision & the cameroonians Tack för bägge svaren. Det enda Positiva är att ingen i aston villa har glänst förutom Sinclair, vilket kan Öka Adamas chanser till speltid
Barcelona the cameroonians
2015-09-19 15:26
@S.Eto'o:
Då missade du min uppdatering förra veckan. Han fick en smäll mot både ankeln och vaden i en cupmatch för 2,5 veckor sedan och har ännu inte tränat med laget. Dock är han nära en come-back och det var faktiskt en liten chans att han skulle komma med i truppen idag enligt tränare Sherwood. Nu blev det inte så, vilket såklart inte är konstigt då han inte tränat. Ny chans på tisdag mot Birmingham (derby) i Capital One Cup.
Barcelona LennyRomario
2015-09-19 15:23
@Rambla~:

Den ramsan har ju vi tagit över? ;)
Barcelona Junta Dimision
2015-09-19 15:23
@S.Eto'o:

När han blev skadad så fick han två skador i samband med tackligen där den ena skadan har läkts och den andra är på god väg.
Barcelona S.Eto'o
2015-09-19 15:17
Någon som vet nått om Adamas skada? Han har fan varit borta en hel månad utan att nån höjer ögonbrynen
Barcelona A good coach is everything!
2015-09-19 15:08
Domaren håller klart och tydligt på Chelsea denna match :/
Barcelona A good coach is everything!
2015-09-19 15:07
Costa är den fulaste spelarn som finns. Ja t.om fulare än Pepe..
Barcelona BARCA-més que un club
2015-09-19 14:59
Om FA Inte stänger av Costa i efterhand vet jag inte längre om det är fotboll mer.
dessa korrupta fifa är duktiga på fokusera och bry sig om våra talanger i La masia än att stänga av en som Costa.

Fifa börjar äckla mig alla andra klubbar går fria bara vi som undersöks för sånt skittrams.
Barcelona Rambla~
2015-09-19 14:56
Mourinho: Alla är emot oss. Det finns en konspiration från domarna. Bla bla... Så brukar det låta.
Koroush
2015-09-19 14:55
Domaren skänkte helt klart matchen till Chelsea. Otroligt trist.
Barcelona LeoMessi
2015-09-19 14:53
Ali G Ja precis, Suarez gör exakt samma sak i Barcelona hela tiden och han börjar nästan slåss med spelare varje match. Dessutom så kommer Suarez likt Costa alltid undan. Om du tycker att dom betet sig exakt likadant och lika illa så är du gravt efterbliven. Så kalla mig inte för hycklare din tönt.
Barcelona Barcelonistas
2015-09-19 14:51
Ali G - många var kritiska till Suarez så en hel del här inne har faktiskt kritiserat honom. Sen skulle Suarez sätta tänderna i någon spelare igen så bryter han mot dealen som finns i hans kontrakt.

Costa är ju på en egen nivå.
Barcelona 100% AntiMadridista
2015-09-19 14:51
Ali G Skillnaden är att Suarez blev avstängd hela tiden till skillnad från Costa som klarade sig både i Spanien och nu i England.
Barcelona Ali G
2015-09-19 14:47
@LeoMessi:

Jaha och vad tycker du Suarez håller på med då? När Suarez spelade i PL var han ännu vidrigare. Så sluta med hyckleriet.
Barcelona Rambla~
2015-09-19 14:47
Mission accomplish, nu får Chelsea spela mot 10 man. För de kom ju ingenstans innan och Costa blev totalt bortplockad av både Gabriel och Koscielny hela tiden. Hur kan det vara så enkelt för ett lag att skapa sig fördelar på ett sånt sätt? Har inte domarna lite mer ansvar här?
Barcelona Barcelonistas
2015-09-19 14:45
Hade jag varit Gabriel hade jag knockat Costa fy fan vilken vidrig spelare det där är. En riktig ful fuskare är vad han är som borde ha blivit utvisad när han slog till Gabriel i ansiktet. Tycker så synd om Arsenal som gör en helt perfekt match, där dom nu förmodligen kmr tappa en hel del i andra halvlek.

Koroush - haha håller med dom snackar ju om hur vi fuskar osv men sanningen är att dom är ännu värre med den vidrigaste spelaren som finns.
Barcelona S.Eto'o
2015-09-19 14:41
Det sjuka är att Costa har aldrig fått ett rött kort
Annons: