/spanien/barcelona/forum/19255.aspx/spanien/barcelona/forum/19255.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
IO
2009-02-25 18:06
Vill inte vara spydig eller så men Bouquets kom med i landslaget på grund av att De La Red och Fabregas var skadade. Bouquets har inget att säga imot spelare som Xavi, Senna, Fabregas, Alonso, DLR. DLR hade inte ens varit med i en landskamp innan han blev uttagen till EM-truppen.
el capitano
2009-02-25 18:06
Mes Que un Club ! 3 - I wanna Puff Puff

Klart att det funkar som det är men det kan alltid bli snyggare och fräschare.
Barcelona Napao
2009-02-25 18:05
Ämne: tarrak/

The match....
Ja för tänk om vi skulle ha sånger av dom som kasta bangaler på första espanyol matchen viiiiiiiiiiiilket liiiiiiv det skulle blivit.
Barcelona Mes Que un Club ! 3 - I wanna Puff Puff
2009-02-25 18:04
200-300 spänn per skalle!? Vafan ska du anlita världens bästa webdesigner eller?

Jag gör det för 500, Meriter - 1 år IT utbildning och 2500 timmars hemmameckande..:)

Skämt osido, det funkar som det är nu.
Barcelona el Flaco
2009-02-25 18:03
tarrak/

The matchday official wrote that there were "chants making reference to the gas chamber, death to Osasuna and fascists forever" and said that there were also gestures and signs "of a fascist nature" (taget från länktipset).

Jag är chokad och skrämd över att Real Madrid - redaktionen på SF vill associera sig med ett gäng fascister.
el capitano
2009-02-25 18:02
Jag har ett förslag:
Va säger ni om vi ska samla en slant kanske 200-300kr per skalle för att bygga upp Les Rambles, inte för att det är fel på nuvarande designen men det kan alltid bli bättre eller hur? Jag menar redaktionen har ett annat liv på sidan om och Les Rambles är deras hobby kan man säga, om vi gör en insamling och ordnar en duktig webbdesigner kan vi bygga upp Les Rambles riktigt bra.
Va tycker ni?
Barcelona tarrak
2009-02-25 18:02
Ämne: El-Siete7:

När en....
Del Bosque who? som man skulle sagt på Puertan:)
Barcelona Rambla
2009-02-25 17:50
El-Siete7:

När en madridlegend som del Bosque verkligen gillar Busquets och menar att han kan bli hur bra som helst så blir det direkt löjligt när ni hävdar att han är kass. Ni ser antagligen inte talang om ni så snubblar över den. Jag skulle tex kunna skriva Javi Garcia...men jag låter bli.
Barcelona Antonio Puerta
2009-02-25 17:45
Grabbar om jag ska vara ärlig vill jag faktiskt att Real Madrid ska vinna pga för att Barca har tre olika cuper o tänka på just Ligan,Copa del Rey och CL därför om Real Madrid åker ut så kanske dem helt fokuserar på Ligan o df kanske vinner alla deras matcher typ,sedan Barca måste vila spelare typ i säket varje match för att hålla killarna i form i ett helt halvå som e kvar typ så df kankse kan vi åka ut i CL o möter eventuellt INTER,UNITED,LIVERPOOL,Juventus då blir det ju villka som heslt kan ju gå vidare från dessa matcher df om vi åker ut just då kanske vi vi tappar i ligan medans vi kör alla de tre cuperna,Då jag vill ha Real i CL är att då Real ochså måste fokusera på CL o kanske vila spealre o tänka på två olika håll,Hoppas det är nåra här inne som håller med mig.

MES QUE UN CLUB!!!!
Barcelona Rambla
2009-02-25 17:43
tarrak:

Det skulle inte förvåna mig om det stämmer. Deras ultras är väldigt passionerade och trogna sitt lag, fast ibland går de självklart för långt när de kastar in saker på plan. Visst händer det att barcaspelare buas ut ibland beroende på vad som sker på planen i stridens hetta, men de uppträder annars oftast på ett bra sätt mot Barcelona. Deras ultras är väldigt vänsterorienterade och kända för sitt stöd för humanitära rättigheter.
2009-02-25 17:36
Nemen ^^
Barcelona Klint
2009-02-25 17:35
Hur kan man hylla en organisation som Ultras Sur är för mig totalt obegripligt. Finns överhuvudtaget ingen logik i detta.
2009-02-25 17:35
Haha, Robben är bara en sämre kopia av Messi, Vi tycker han är dålig..

Busquets är ju iallafall med i landslaget, AHAHAHA, Vart är era mittfältare i landslaget ? Tänker på ....

Ojdå--
Real Madrid El-Siete7
2009-02-25 17:33
Ni kanske missförstått vad vi på Puerta menar med Busquets Who?
Vi tycker att han är dålig.. Men ni skämmer bara ut er när ni skriver Robben Who?
För ett tag sen snackade hela Spanien om att Real&Barca var beroende av Messi&Robben och de avgjorde allt för sina lag.. Avgör man match efter match så är man klasser bättre än Busquets!

Spärra mig inte nu jag säger bara sanningen, den svider ibland men ni får skylla er själva.
Barcelona tarrak
2009-02-25 17:33
Rambla

Just därför har Osasuna alltid legat nära mitt hjärta, även om hemmapubliken går för långt när de kastar saker på Madrids spelare. Precis som att idioterna i Ultras Sur (som tydligen skall hyllas runt om i Sverige ikväll om Madrid-redaktionen får sin väja igenom om) alltid skämmer ut sig med sina fascistiska och våldsförhärligande sånger.

Edit: Jag vill minnas att samarbetet mellan Barcelonas och Osasunas fans har gått så långt att man har en uttalad pakt, med löfte om att alltid uppträda väl mot varandra. vet du om det stämmer?
La Masia iz da best
2009-02-25 17:29
Luiz nazario de lima)det är snarare ni som bajsar på er när ni möter Lyon.Dom 4senaste möterna mot lyon har real inte en enda seger.
Barcelona Ciao-V
2009-02-25 17:28
Ämne: hhaha, ni sitter och....Jag slår vad om att Real vinner ikväll. I returmatchen däremot kan Liverpool säkert vinna.

Edit: eller så blir det 0-0 match.
La Masia iz da best
2009-02-25 17:27
Real är det perfekta sömnpillret.!!!
Barcelona Rambla
2009-02-25 17:26
realmadridlover:

Varför så förvånad? Går det ett inlägg inne på Puertan innan någon gör narr av Barcelona.
Barcelona Rambla
2009-02-25 17:25
tarrak:

Osasunas ultras hatar Real Madrid mer än någonting annat så det är kanske inte så konstigt. Däremot är Osasunas ultras (Indar Gorri) oftast väldigt vänligt inställda till Barcelona. De har tex tidigare stöttat Eto'o när han blivit utsatt för rasistiska påhopp.
Real Madrid realmadridlover_
2009-02-25 17:24
hhaha, ni sitter och gör narr av oss. Men men, idag blir det riktigt kul. Det kommer vara otroligt svårt, men laget är ju ändå Real Madrid så klart :).
La Masia iz da best
2009-02-25 17:21
hehe vad menar ni med ROBBEN WHO? hehe låter fan roligt :)
2009-02-25 17:20
Okkapokka, Är ju svårt att veta men brukar själv scrolla tillbaka när jag sist var inne för att läsa allt :)
Barcelona Okkapokka.
2009-02-25 17:19
Barcelona tarrak
2009-02-25 17:18
Ämne: De glömde en ramsa s....
En sann Bernabeu-klassiker! Någon som har texten till Ultras Surs senaste mästerverk om gasugnarna, som de körde mot Osasuna, så att madridfansen har ännu fler stilfulla ramsor att sjunga ikväll?
Barcelona Okkapokka.
2009-02-25 17:17
Mes Que un Club ! 3 - I wanna Puff Puff

Jag ber om ursäkt då ;)
La Masia iz da best
ROBBEN WHO? ahahaha
Liverpool mot seger (hoppas jag)

Robben who?
Barcelona Abbe_
2009-02-25 17:16
Ämne: Abbe_

Det är inte....
Så matcherna försvinner bara för det inte är höst längre?
Barcelona Barcanist (f.d Lionel super Messi)
2009-02-25 17:16
1-2 till Pool ikväll!
Annons: