/spanien/barcelona/forum/19246.aspx/spanien/barcelona/forum/19246.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Saman.
2009-02-19 21:37
Allt Gai väntar på är ju sitt Europeiska pass, sen lär det bli rena rama motorvägen till A-laget. Någon som har koll på hur det går med passet?
Barcelona VizzlA
2009-02-19 21:28
pedro=framtid

visst att pedro går före jusst nu men gai har grymm potential..han är cokså avsevärt yngre han kommer senare:P
Valencia Edu90
2009-02-19 21:23
Gunners Freddie //
Men hans bästa position är ändå släpande forward som han hade största delen av förra säsongen i Arsenal där han bl.a. dominerade mot Man utd
Barcelona pedro=framtid
2009-02-19 21:23
snälla ge hleb mer tid så kommer ni förstå att han kommer att sig vara viktig den närmaste tiden.
hur många har sett Gai spela? förutom på youtube.
ser hellre pedro
Spanien Gunners Freddie
2009-02-19 21:19
Edu90//

Han leverarade innan, men han var ojämn. Men det var inte förens förra säsongen som han fick jämnheten i spelet. Släng in han på en central position, offensiv spets på mittfältet och så kommer han börja leverera. Men det är löjligt trångt där och inga man flyttar på i första taget.
Han är en spelare som står mycket på samma yta och när de andra spelarna löper går han som bäst.
Barcelona el Flaco
2009-02-19 21:13
Shit! Camp Nou är inte känd för att ha tålamod med spelare direkt (undantag med de som kommer från La Masia). Att vänta i två år låter inte särskilt lockande men jag är beredd att ge honom säsongen ut åtminstone och se hur han presterar. Det känns som hans största problem är hans självförtroende, inte spelet på planen.
Valencia Edu90
2009-02-19 21:10
vi fick vänta hela 2 säsonger på hleb att leverera!
Real Madrid obbe
2009-02-19 21:08
Ni som är så jätteemot jämförelser, vad är det jag ser, Giovinco vs Bojan, jag antar att när det kommer i från ett barcafan då är det en annan femma.

Heh nåja jag anser att Giovinco är lite italiens svar på bojan. Men vet att de är fler som rankar Giovinco som en spelare med större potential och breddare repertoar, är väl också mer av en framspelare än bojan, som nog är en bättre avslutare.
Barcelona Saman.
2009-02-19 20:50
Vamos Oleguer!
Barcelona westinhoblaugrana
2009-02-19 20:29
True Culé

Varför skulle han inte kunna bli bättre? Eto'o sa själv att han vet att han kan fortsätta utvecklas, varför skulle int eHleb kunna det?

Dessutom så är det stor chans att Hleb blir bättre. Henry är väl bättre nu än han var förra säsongen? Han är 30+. Hleb har inte kommit upp i sin fulla kapacitet, men som alla andra sagt så handlar det nog om anpassning. Så chansen att Hleb blir bättre är faktiskt väldigt stor.
Barcelona True Culé
2009-02-19 20:14
hleb är en grym fotbollspelare men han är 27 år och kommer inte bli bättre. Därför borde vi sälja han och satsa på talanger som jeffren,gai,pedro

Real Madrid Angelzzz™
2009-02-19 19:47
Lionel super Messi

Som Juventino så måste jag säga Giovinco det är synd att inte vår tränare ser det vi andra ser, både Bojan o Gio får inte spela så mycket men när dom väl får spela så presterar dom alltid.
Barcelona Messidinho_10
2009-02-19 19:28
Ämne: Tjena alla barca fan....
Hälsa Messi :)
Barcelona KeLLeFeNi
2009-02-19 19:02
Tjena alla barca fans :D sitter just nu o fikar po cafe zurich ,La Rambla, i Barcelona! Mäktig stad e det!!

Ska se matchen po lördag, ska bli kul som fan!! tror de blir vinst me 3-1. Jag var på NouCamp tidigare idag o tog en massa bilder! ska lägga ut de på facebook po tisdag for er som vill se :D
Barcelona Smogen
2009-02-19 18:51
Dreamteam09

Tyvärr är det ganska sällan som det blir enkla segrar mot stadsrivalen Espanyol. Dom har av förståeliga skäl en förmåga att överprestera när dom möter Barcelona. Sen lär det också vilas lite spelare inför Lyon på tisdag...
Barcelona Smogen
2009-02-19 18:49
Rambla

Som sagt, jag var emot ett köp av Hleb redan i somras, men nu är han här och jag är ändå övertygad om att det finns stora möjlighetet till att han ska bli en viktig tillgång för laget. MEN, då måste han börja hitta rätt löpvägar, börja sammarbeta bättre med Alves och börja skjuta lite mer.

tycker i övrigt att det här blogginlägget (länktips) om Hleb var lite intressant...handlar om att det känns som att Hleb, på plan, blir lite utfryst av de andra spelarna. Jag tror nog att det kan vara så att övriga spelare inte har fullt förtroende för Hleb och därför inte passar honom lika mycket. Samtidigt tror jag inte han rör sig utan boll på ett sätt som gör att övriga spelare hittar honom. Båda problemen hoppas jag är en tidsfråga innan dom löser sig, frågan är bara, hur länge kan Barca vänta på att Hleb blir bra? 1 säsong, två, tre? Jag säger en, men då måste han såklart få chansen lite fler matcher i år.
ponta p
2009-02-19 18:46
Giovinco är ju ett par år äldre men jag tror dem drar ganska jämt.. lite fördel Giovinco kanske.
Barcelona Lionel super Messi
2009-02-19 18:35
Grabbar vem tycker ni är bäst(på sin position)?
Bojan eller Giovinco?

Andra än Barca fan som ser detta kan också gärna svara men var helst seriösa.
Barcelona Dreamteam09
2009-02-19 18:24
Grabbar tror ni på en enkel seger i helgen?
Barcelona Rambla
2009-02-19 18:00
Ämne: Rambla

ok, ka....Ja, katastrof är ett starkt ord och det var vad jag reagerade på. Att han inte har bidragit med något är också inte helt sant.

Precis som Pep.G nedanför skrev, så har faktiskt Hleb uträttat en del. Fast i det stora hela håller jag med om att han tills nu inte visat i närheten av det åtminstone jag förväntat mig.

Dessutom, laget har spelat fantastiskt så här långt in på säsongen. Det var resultat som 5-0, 6-1, 4-0 i halvlek osv. i vissa matcher och några spelare presterade fantastisk fotboll. Att Hleb då blev skadad redan i andra ligamatchen och missade 5-6v gör ju sitt till att han inte varit delaktig i fotbollsunderhållningen.
Barcelona Smogen
2009-02-19 17:56
Rambla

ok, katastrof var överdrivet om Hleb, det jag menar är att han fått absolut noll uträttat på planen och att det är tack vare övriga spelare som Barcelona har 60 poäng.
Barcelona Rambla
2009-02-19 17:53
Ämne: De i Puerta hånar ar....Jag förstår inte grejen hos många madridfans. Varför ska det hela tiden hånas, smutskastas och enbart talas illa om andra klubbar (speciellt vår klubb då självklart)? Det är så omoget och fjantigt. Inte så konstigt kanske när de hela tiden matas med propaganda från madridpressen. Det går inte en dag utan att madridtidningar har en spelare från Madrid som känner att de behöver uttala sig om hur de är säkra på att de kommer att gå om Barça och vinna ligan. Riktigt komiskt är det.
Barcelona Saman.
2009-02-19 17:42
Hleb skulle nog prestera som bäst på vänsterkanten eller som en offensiv mittfältare. Förhoppningsvis får han chansen där nu när Iniesta är skadad samtidigt som det blir dags för 2 matcher i veckan.
Barcelona Mojito
2009-02-19 17:39
Att Hleb har svårt att anpassa sig köper jag fullt ut. Men det kan också vara så att de andra spelarna har svårt att anpassa sig till honom. Han är ändå en spelare som har relativt mycket boll (eller ska i alla fall ha det för att komma till sin rätt). Men är det ingen som löper i de ytor som ges finns ingen möjlighet för honom att göra något konstruktivt. Han köptes ju knappast för sin målfarlighet då han hellre passar än skjuter. Allt handlar om självförtroende och förtroende från medspelarna/tränaren. Med detta kommer också löpningar och överlappningar, och då kommer även vitryssen göra sitt. Tror på honom till nästa säsong, och har man lagt 150 millar för en kille kan man inte kasta bort honom bara så där.
AIK Viktor_AIK
2009-02-19 17:24
Tjena. Skriver ett PA-arbete om vad rivalitet mellan fotbollsklubbar bottnar i (religiösa/politiska aspekter). Skriver alltså om sådana möten där rivaliteten har en djupare förklaring än bara sportsliga aspekter. Har då bl.a. valt att skriva om Barca-Real så klart (förtryck från centralmakten och general Franco). Har någon här inne tips på internetsida/film eller liknande där man kan hitta bra fakta om hur rivaliteten uppstod?

Skicka då helst PM. Tack på förhand. :)
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2009-02-19 17:13
hoppas att killen lever upp sin Arsenal tid.
hahha han kan också de där två fotingarna som Iniesta gillar.

Det största problemet är att vi har så höga förväntningar på honom, vilket jag tycker är rätt.

Kolla länken så förstår ni varför?
Barcelona J.Gamper
2009-02-19 17:09
Föredrar Pedro.. skulle vilja se honom spela mer i A-laget.
2009-02-19 17:07
Hleb är grym, bara killen får förtroendet av Pep.
Det vet väl alla redan.
Dessutom passar han oss perfekt med sina små dribblingar. man tror att killen uppfostrat i La Masia.
Hleb kan visa sig i framöver när tajta scheman träder fram i de kommande månaderna.
2009-02-19 17:03
Ämne: PILMÀ (Blaugrana en ....
Ja ni får ha honom som ni vill.
Barcelona Cape
2009-02-19 16:50
Vacker (för något år sen)
Annons: