/spanien/barcelona/forum/19245.aspx/spanien/barcelona/forum/19245.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-03-07 12:03
Det står ingenting om någon eftersändning
Barca såklart!
2009-03-07 12:02
Kelkoo//

Det står antagligen på tv-tablån?
Barcelona Kelkoo
2009-03-07 11:56
Jag tycker att Keita borde få spela till vänster i backlinjen, Sylvinho håller inte enligt mig, han ser vilsen ut.

Den här uppställningen vill jag ha idag:

Valdes
Puyol-Marquez-Pique-Keita
Xavi-Toure-Hleb
Messi-Etoó-Henry

Vad tycks?

btw kan man lita på att tv4 sport faktiskt visar matchen i eftersänding? Jag vill ju inte strunta i att streama matchen och sen inte få se den på tv heller...
Barcelona Tompa
2009-03-07 11:54
Criff:
"Jag ser hellre Ribery än Silva. Tycker Ribery är mycket mer utvecklad än Silva, mer målfarlig och mycket mer dominant".

Håller med dig, jag ser också hellre Ribery än Silva. Farhågor Att fransmannen kanske skulle ha svårt att anpassa sig till Barcas spel tror jag är överdrivet. Ribery är enligt mig en av världens bästa spelare och spelare av den kalibern tror jag inte skulle ha några stora anpassningsproblem i La Liga fotbollen.

Om Ribery sedan blir Blaugranaspelare till nästa säsong känns högst osäkert men ett anfall med Ribery, Lejonet och Messi skulle vara grymt vasst.
Barcelona Ciao-V
2009-03-07 11:54
Ämne: Äh, kom igen nu grab....Saken är ju den, att madristas verkar vara så sårbara för kritik. De klarar inte ta kritiska kommentarer mot Real Madrid. Det är därför de har stängt Puerta för icke medlemmar. Däremot är de rätt bra på att kommentera andra lag i andra forum.
Jag tycker att det är rätt att de känner sig påhoppade i andra forum. Så blir det när andra inte kan kommentera vad som skrivs i Puertan.

Lite pinsamt är det för moderatorer som skyddar 16-åringarna som får skriva i princip vad de vill om andra lag utan att få bemötande argument.
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-03-07 11:53
Sänder FCBonline.tv Matchen ikväll
Real Madrid Neuthon
2009-03-07 11:51
Barca såklart!//
Beror helt på åsikter, tror inte "b-betonad" är ett riktigt svenskt ord så det finns ingen klar sanning i om spelare som sitter på bänken är "B-betonade spelare"
Tycker vi lägger ner den diskussionen nu, finns viktigare saker att diskutera .
Barca såklart!
2009-03-07 11:45
Neuthon//

b-betonade spelare är ju spelare som sitter på bänken också.
Barcelona Tompa
2009-03-07 11:45
Håller med Rambla. Bry er inte om tramsiga Madidistas som bara vill provocera.

Utgången av kvällens match? Seger krävs, fixar vi det? Ja, det gör vi, seger med 2-0 eller 3-1. Ser gärna att man håller nollan, det behövs efter några matcher med riktigt svagt försvarsspel.

FORCA BARCA!
Real Madrid Neuthon
2009-03-07 11:40
Tumme upp till Rambla, (Om det hade varit en Youtube-kommentar) :D
Real Madrid Neuthon
2009-03-07 11:39
Isåfall har vi helt olika uppfattningar om vad som är en b-betonad backlinje. Som jag ser det har ni ingen i backlinjen som inte brukar vara på plan eller sitta på bänken.
Barcelona Rambla
2009-03-07 11:35
Äh, kom igen nu grabbar (och flickor). Sluta gapa så fort en madridista kommer in och skriver något. Forumet är öppet för alla så det är bara att gilla läget. Det finns ingen anledningen att spy galla så fort de skriver ett inlägg, speciellt om det inte ens är provocerande. Alla får ha åsikter och bara för att man har olika sådana behöver man inte bli irriterad eller be dem dra från forumet.

Vi älskar alla fotboll. Lite mer tålamod och respekt mot varandra kanske borde vara på sin plats?
Barcelona La Pasion
2009-03-07 11:34
In med Sylvinho! Tycker han får spela för lite. Är det åldern som spökar? I någon match fick Puyol lira till vänster. Är inte det lite konstigt? Puyol är världens bästa back, men mittback.
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-03-07 11:32
Neuthon

Klart det är en B-betonad backlinje. Tänk först, skriv sen.
Real Madrid Neuthon
2009-03-07 11:28
Ämne: Herregud vad många m....
Jag har aldrig sagt att denna backlinjen är er ordinarie. Läs igen och kommentera om du är seriös.
PS jag har aldrig sagt att jag är lika smart som Newton... Neuthon och Newton är ganska olika förövrigt beroende på hur man uttalar det.
Barcelona Riiio!!
2009-03-07 11:20
Dani Alves, Puyol, Marquez, Abidal är våran bästa backlinje.
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-03-07 11:15
Herregud vad många madridistas är här och jävlas. Vart var ni när vi hade 12 poängs försprång?

Neuthon

Du är verkligen inte lika smart som Newton. Tror du att Puyol på högerbackspositionen, Sylvinho på vänsterbackspositionen och Piqué i mitten är vår ordinarie backlinje?
Real Madrid Sherko
2009-03-07 11:12
Oha789

Madrid derbyt visas på tv4sport.
Barcelona Oha789
2009-03-07 11:11
Vilken match kommer vissas i tv om nu båda lagen spelar samtidigt.
Real Madrid Neuthon
2009-03-07 11:06
Hoppas på två spännande och roliga matcher idag, då båda möter bra motstånd! Synd bara att båda spelas samtidigt igen.
Real Madrid Neuthon
2009-03-07 11:03
Ämne: Neuthon, Så du menar....
Att den inte är ultimat är en helt annan sak, ifall vi spelar med Ramos som mittback och salgado som hägerback idag mot Atletico så skulle jag inte kalla den B-betonad bara för att Pepe är borta. Stor skillnad.
Real Madrid Sherko
2009-03-07 10:52
Aja vi lägger ner detta leder ingenvart ändå..
Real Madrid Sherko
2009-03-07 10:50
Criff

Det är du som endast uppmärksammar den meningen extremt mycket, så här skrev jag:

"Morgondagens matcher blir väldigt intressanta, krysset i mallorca kan mycket väl vara eran vändpunkt, men går det dåligt imorgon tror jag att ni tappar ligaguldet faktiskt."

Jag skriver det inte ordagrant som du påstår, visst står det mellan raderna men det är inte vad jag vill få fram precis.
Du gör det till en så stor sak, av i princip ingenting.
Barcelona Criff
2009-03-07 10:45
Du verkar inte förstå riktigt, självklart hade jag velat att Barca ska gå förbi om Real legat 1a, men skulle jag gått in på ett Real forum och skrivit det? Knappast.

Varför? För att det lär vara totalt ointressant för folket på ett Real forum, då dem hoppas motsatsen och jag hade förväntat mig några bittra mot kommentarer, precis som du får nu. Så bara lägg ner. Vill du diskutera kvällens match så diskutera kvällens match. Inte om att vi skulle förlora så förlorar vi liga guldet och annat svammel som du omöjligt kan veta svaren på.
Barcelona el Flaco
2009-03-07 10:45
Kuriös anekdot om Puyol och Llorente. I ett träningsläger i Andorra 1996 (organiserad av Joan Martínez Vilaseca, förre detta ungdomstränare för Barcelona) deltog en 11-årig bask vid namn Fernando Llorente och en av hans 'lärare' var en 18-årig katalan vad namn Carles Puyol. Puyol hade följt med för att assistera och hjälpa till att sköta träningarna på uppdrag av sin dåvarande tränare.
Real Madrid Sherko
2009-03-07 10:41
Criff

Snälla vad är ditt problem egentligen?

Bara för att du tycker att mitt inlägg var ointressant behöver inte alla andra göra det, sen när talade du för alla barcafans här inne?

Jag kanske försökte starta en diskussion om matcherna ikväll, men du verkar ju inte vilja diskutera något alls, så svara inte på mina inlägg är du snäll.

Det är självklart att jag vill att Real går förbi och vinner ligan, skulle du inte vilja det om du vore ett realfan?

Sen att du påstår att jag skriver med real glasögon är bara patetiskt.
Barcelona Criff
2009-03-07 10:37
Neuthon, Så du menar att Puyol som högerback och Sylvinho som vänsterback är den ultimata backlinjen för Barca med fullt manskap?
Barcelona MessiFP
2009-03-07 10:35
Criff

Bra sagt! Sherko och obbe börjar gå mig på nerverna också, kommer alltid in hit och slickar r*v. Men sen på puertan så är det helt annorlunda.
Real Madrid Sherko
2009-03-07 10:33
Har inte Yaya spelat i princip varje match dem senaste 2 veckorna?
Barcelona Criff
2009-03-07 10:31
Sherko, Försöka starta en diskussion? Om vadå? Att om vi inte vinner mot Athletic så förlorar vi liga guldet?
Rätt kul diskussion då inte ens Pep Guardiola kan svara på den frågan, alltså ännu mindre du.

Så att du kommer in här med dina förhoppningar om att Real kommer gå förbi och vinna det istället kan du gärna bespara oss, för det lyser rakt igenom ditt inlägg.

Så åter igen, om du inte har något vettigare att skriva än en massa antaganden och gissningar som är sedda med Real glasögon, så skriv dem i Puertan i fortsättningen. Dem håller säkert med dig där inne, och hoppas säkert att Barca ska förlora.
Det är knappast så att någon här inne vill det, och således vill dem heller inte höra om dina otroligt bra analyser om liga guldet osv.
Annons: