/spanien/barcelona/forum/19224.aspx/spanien/barcelona/forum/19224.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Canaletes
2009-02-26 13:29
Hoppas vekrligen har kommer tillbaks. Max 1 månad!
Barcelona Rambla
2009-02-26 13:28
Ämne: "Rambla"
....
Det gjorde han säkert, men nu var det första riktiga träningen där han kan gå för fullt. Åtminstone så tolkar jag det så.

Snälla, kan vi inte lägga ner Madridsnacket nu? Igår kväll var det roligt med skadeglädje när de fick äta upp sina dryga och kaxiga egna ord och vi hade roligt åt det. Men räcker det inte nu? Dessutom så är de inte på långa vägar ute ännu. Även om mycket talar emot så kan faktiskt allt hända. Vi var lika uträknade på Anfield men det var bara ett stolpskott av Guddy som hindrade oss från att gå vidare då. Madrid kan faktiskt ha mer flyt än vad vi hade och fixa det.
Barcelona Mes Que un Club ! 3 - Puff :)
2009-02-26 13:25
"Rambla"

När jag nere i Barcelona i December deltog Milito i några övningar med resten av laget.
Barcelona Rambla
2009-02-26 13:23
Ämne: Ämne: Gaby Mi....
Ja 3-4 veckor som tidigast låter rimligt.
Barcelona Klint
2009-02-26 13:20
Ämne: Gaby Milito tränade ....
Härligt att höra. Men jag har inte hittat någonting om när han kan vara redo för spel igen? Ska vi gissa på cirka tre veckor?
Canaletes
2009-02-26 13:18
Tror ni Milito skulle kunna spela som vänsterback? Vi hade ju en diskusion de innan på forumet...
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-02-26 13:17
Äntligen så är man hemma igen. Humöret är på topp och ännu en gång åker Real Madrid ut i åttondelen.

Real har verkligen inget att göra i Champions League om man inte kan fixa något läge på 90 minuter och på Bernabeu. Går inte att vinna CL med spelare som Gago, Guti och Heinze.

Vi alla minns hur kaxiga Real-fansen var och efter vartenda inlägg så smutskastade de Piqué och Busquets med: ''Busquets WHO?!''. Men nu ser man inte sånt längre på Puertan.

Nu får man blicka fram mot Atlético matchen. Tror att vi kan fixa det här och vinna mot Atlético. Hoppas att De La Pena är på humör och Tamudo mot ett svagt Real.

"Akta er för Madridismon Pool och Barca!"
Barcelona Rambla
2009-02-26 13:16
Gaby Milito tränade idag på morgonen för första gången sedan 13 maj förra året med resten av gruppen och det utan några besvär. Pep hade 22 spelare tillgängliga till förberedelserna inför Atlético på söndag. Den enda som saknades var Abidal. Iniesta tränade vid sidan om med en egen fystränare.

Härligt att Gaby snart kanske är på gång.
Barcelona D_ALVES_20
2009-02-26 13:12
Real Madrid och Realfans är bara ett skämt i livet, i för sig alla klagar på Heintze men det är inte bara hans fel. Deras amatör försvar kan inte markera Benayon som gav de hårt på käften, tack Liverpool och tusen tack Benayon.
Barcelona Messidinho_10
2009-02-26 13:12
Haha lite skön fakta från Nirva som är sååå sant.

"Real Madrid hade kunnat spela ända fram till påska utan att göra mål."
Barcelona Barcelonito
2009-02-26 13:08
Smogen

Jag skiter fullständigt i vad några enskilda personer runt om som inte har någon erfarenhet av fotboll tycker om Juninhos mål och att det var Valdes fel.

Det jag bryr mig om däremot är att alla i Barcelona försvarar Valdes och istället/även berömmer Juninho för hans fantastiska frispark. Ingen annan målvakt skulle ha räddat den frisparken. Den är på väg utanför med flera meter men så dyker den ner i ribbkrysset. Guardiola, Eto'o, Yaya, Henry och resten av laget med mycket mer erfarenhet än:
Sergio Stanco, Goal.com Italy
Torsten Pauly, Goal.com Germany
Sulmaan Ahmad, Goal.com International
Bima Said, Goal.com Indonesia
Atishay Agarwal, Goal.com India

Seriöst, VEM FAN bryr sig om vad de människorna tycker? Hahahaha...
Canaletes
2009-02-26 13:03
Criff

Du har rätt, dem skulle bli seedad 2:a om Milan hade kvalificerat sig till CL.

Synd att de bara vi som med största sannoklikhet representerar Spanien nu i CL. Atlético och Villareal har de ju jävligt svårt.
Och om Madrid behöver vi inte ens tala om, men dem är jävligt optmistiska.

och till Shi. Vafan är de för uttalande: för vem bryr sig egentligen om spansk fotboll, vi bor i Sverige inte Spanien.
Barcelona foooball master
2009-02-26 13:00
haha,direkt altså..real kör 2 matcher på en vecka och blir utslitna..nu får dem känna hur det känns vi har ju spelat dubbelt så mer matcher,elr??!
Barcelona Lionel_
2009-02-26 12:49
Ämne: Haha puertan är så j....
Jo haha Gago, fan vad han låg ner igår. Dessutom borde han nog blivit utvisad efter en av årets senaste/hårdaste satsningar. Kunde ha blivit en ordentlig skada på Riera.

Är det någon som har koll på vilka i Barca som riskerar avstängning i CL?
Barcelona Smacked
2009-02-26 12:46
Ja,den är sååå farlig.
Barcelona L!VOZ
2009-02-26 12:35
"Akta er för Madridismon!"

hahaha..
Barcelona Smacked
2009-02-26 12:29
Haha puertan är så jävla rolig läsning. Alla klagar på Heinze pga att det var han som orsakade frisparken. Henzie var ju fan en av dom som jobbade på igår till skillnad från Raul,guti och higuain. Raul,el capitan,kungen,legenden,"han som levererar", utgjorde inte det minsta hot mot liverpools försvar. När guti kom in visste man att pool skulle vinna dessutom. Gago...ser upp till Ronaldo angående filmningar?
el capitano
2009-02-26 12:16
Ämne: Fanns ju inge intres....
Det finns säkert 2-3 datanördar här som kan bygga upp en site! =)
Barcelona Mes Que un Club ! 3 - Puff :)
2009-02-26 12:15
Fanns ju inge intresse för det..
el capitano
2009-02-26 12:12
Varför finns ingen Barca site på svenska? Ingen fel på SF men jag menar bara BARCA site. T.o.m Finland och Danmark har det men inte vi(Sverige)!

T ex:
» FC Barcelona DK (DAN)
» El Barça (DAN)
» FC Barcelona Finland (FIN)
» FC Barcelona Web (ENG)
» FCBES (ENG)
» Web del Culé (ESP)
» Barcelona On-Line (POL)
» Visca el Barça (POL)
» FC Barcelona Clan (FRA)
» Fan Club Barcelona (NED)
sebbaa
2009-02-26 12:04
Man ser klart på videon att Valdes stod felplacerad. Men 1-1 fick vi och det är endå inte fy skam, det skulle kunna vart bättre i och för sig, men också sämre.
Barcelona J.Gamper
2009-02-26 11:46
Ämne: Lite snack om Juninh....
hmm kollar man från den vinkeln som de visade på klippet så ser det faktiskt ut som en tavla, dålig kontroll utav Valdes.
Barcelona [Yodaa]
2009-02-26 11:38
Seriöst sluta snacka skit om Real Madrid. nästa match, så kan vi få allt i ansiktet på oss.

Vänta tills dem har åkt ut helt.
Barcelona Smogen
2009-02-26 11:38
Lite snack om Juninhos frispark....dom flesta verkar vara överens om att det är Valdes fel, några att det är en kombination av Juninho magi och Valdes klantighet.
Något som jag håller med om, Valdes är osäker i luftrummet och därför chansar han och går ut lite, detta ledde till att han inte hade en chans att ta skottet, som naturligtvis är helt fantastiskt.
Barcelona D_ALVES_20
2009-02-26 11:36
Shi

Det är så väldigt typiskt amatörer som man ser i Puertan, tyvärr Liverpool är världsklass lag. De besegrade Man U i PL och Real på borta plan, de är absolut bättre än Real. Och hoppas Torres bevisar dig att han inte är värdelös mot Real på Anfield.

Problemet med Realfans när ert lag vinner några matcher, då tror ni att Real kör över alla lag. Men ni borde lära en viktig regel i fotboll, det är att det finns ingen säkert match. Allt kan hända i fotboll.

Jag tycker att det inte är bara Heintzes fel, det är visst han som orsakade frisparken. Men när frisparken slogs då slarvade Reals försvar med markeringen på Benayon, alltså det var ingen markering på honom och han var precis framför målet.

Så vad ska Casillias till och med göra i det läget?

Ni kan vinna mot lag som Betis, Santander, Deportivo, Gijon, eller Valencia som inte är på stark form. Men tyvärr med spelare som Gago, Pepe, Higuain, Heintze, Guti, det blir inte bättre mot Liverpool. Det krävs spelare med bättre kvalitet, Real kan inte gå långt med såna spelare. Det är faktum.
Barcelona L-Messi10
2009-02-26 11:04
Haha jag kommer ihåg krönikan'' Pool och barca akta er'' HAHAHAHAHHAHAHAHAAHAH
Barcelona Smacked
2009-02-26 10:48
Fan vad underbart.Real Madrid kommer återigen att åka ur,hahaha. Enda negativa är att dom kommer att fokusera mer på ligan,men det tar vi hand om. Maxwell i puertan var så självsäker(som de flesta madridistas) så att han skulle pierca pungen iaf dom förlora....PIERCA NU HEHE.
Barcelona Criff
2009-02-26 10:18
Jag läste bara det tarrak sa, är inte bombsäker på det, men har för mig att jag läste att om inte Milan hade spelat UEFa cupen detta året, så hade Real varit i 2a seednings gruppen.
Kan ha fel dock.
Barcelona Barcelonito
2009-02-26 10:16
Blir det verkligen 2:a seedningsgruppen för Real Madrid?
Barcelona Criff
2009-02-26 10:11
Haha vad härligt allt är för tillfället :)
Alla MAdridistas hade luft under vingarna, dem som jag var och kollade fotbollen med igår var bombsäkra på minst 2 - 0. Och så blir det 0 - 1 i 82a minuten hahaha!
Hela Puertan värkar ha vaknat till liv också :P Vad hände med 7 - 1 matcherna och 9 vinster irad?

Oj det räckte visst inte mot lite bättre spelare.
Det var väl inte så svårt att lista ut.

Rätt kul också hur vissa gnäller på Liverpools tråkiga defensiva fotboll, men säg mig, har dem någonsin spelat annorlunda?
Förväntade sig någon en sprudlande fotboll?
Inte jag iaf, gäspade ett antal gånger fast jag satt på en sportbar.
Men det var värt allt för att vänta till den 82a minuten :D
2a seedningsgruppen för Real Madrid? Det låter inte mer än rätt. Kan man inte hävda sig i Europa på 6 år!!! Så ska man fan inte betraktas som ett utav de 8 största lagen heller.
Annons: