/spanien/barcelona/forum/19223.aspx/spanien/barcelona/forum/19223.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dinho, Messi
2009-02-16 08:53
Jag tycker mig minnas att vi vid avspark hade messi i mitten, men 15min in och frammåt bytte de plats.

Barcelona Rey Etoo
2009-02-16 04:14
www.goal.com
TV4 SPORT
Barcelona Pep.G
2009-02-16 03:01
Rey Etoo

Du kommer med uttalandet, så du får svara på var du har fått det ifrån ?!
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2009-02-16 02:54
Tror att vi kommer att ångra på from ocg med nästa vecka med lite vila i i kroppen.
Barcelona Rey Etoo
2009-02-16 01:59
Skönt med en veckas vila tror barca behöver detta, vi får väl se hur vi tar vara på de =)
Barcelona Rey Etoo
2009-02-16 01:58
Han starta som vänster messi centralt hleb höger kolla upp det om du vill ;)
Barcelona Pep.G
2009-02-16 01:48
Rey Etoo

Haha något vi vill tro ? Det är något vi vet. Om jag minns rätt så startade vi med Messi som högerytter, Hleb som vänster ytter och Henry som central.

Godnatt..
Barcelona Hetfield
2009-02-16 01:42
Det ska bli sjukt intressant att vi få se om det blir några stora värvningar eller ej.
Barcelona Rey Etoo
2009-02-16 01:32
LaBarca//
Hnery spelade inte centralt mot Valencia det är bara något ni vill tro"!
Barcelona Heywood Jablome
2009-02-16 00:52
Den artikelns trovärdighet brister då det inte skrevs särskilt mycket om Eto'os "önskan" att lämna. Och att en person har kommenterat bevisar också att ingen tror på det.

Nej, Eto'o är inte den vassaste kniven i lådan, men att gå tillbaka till Madrid gör han inte.
Real Madrid Sherko
2009-02-16 00:49
Okkapokka

hahaha jaha, såg inte det.

Dem tog upp den på puertan, trodde den var fräsch :P

Barcelona Okkapokka.
2009-02-16 00:48
Sherko

Den artikeln var skriven i somras?
Real Madrid Sherko
2009-02-16 00:46
Verkligen ett dumt uttalande av Eto i det här skedet av säsongen, om man ser det från er sida.

Jag tror iaf inte på att han har sagt så, syftar på vad dem skrivit i fotbollskanalen.

Barcelona Bernie
2009-02-16 00:43
Jag tvivlar på att Samuel Eto'o lämnar oss till nästa säsong. Visst har han sagt att han vill avsluta sin karriär i Mallorca men det är ett par år dit också. Nu är han vid åldern då en fotbollspelare ska vara som allra bäst och det visar sig vara så för Samuel om man tittar på statistiken hittils. Vinner vi titlar i år dessutom så ser jag ingen annan klubb han skulle vilja vara i än Barça. Han älskar Mallorca men likväl så brinner han även mycket för blaugrana. Man kan spekulera ifall han fortfarande är sur för det som händer i somras när han inte var välkommen men jag tror att Pep och Eto'o har talat igenom just det och det är högst osannolikt att tränaren, klubben inte skulle vilja ha honom kvar till nästa säsong, för i mina ögon så är det den enda orsaken till en eventuell flytt.
2009-02-16 00:41
Karlssoooon. Nja... det tror inte jag. Visserligen kommer Valencia vilja få ut så mycket som möjligt. Men de måste samtidigt vara realistiska. Villa är i grund och botten fantastisk, men han är inte värd över 400 miljoner kr. Jag kan tänka mig 300-350 miljoner kr för honom. Det är väldigt mycket pengar...
Barcelona Hetfield
2009-02-16 00:41
Jag älskar Villa, men behöver vi verkligen en kort, teknisk , snabb spelare till? Vi har redan tillräckligt av de, det är just därför Eto'o är så bra, han är så annorlunda. Nä jag tycker att vi behöver en striker som är stenhård och tung.
Barcelona LaBarca
2009-02-16 00:40
Vad bör vi göra om Eto'o lämnar? (hoppas INTE).??
Barcelona Duda
2009-02-16 00:38
En ny regel i vår gästbok borde vara att man inte får diskutera om vad som skrivs i Puertan. Typ. Nej men seriös, det är för många inlägg här om vad som skrivs där borta. Det är bara att ignorera och låssas om som att sk*ten inte existerar ;)
Barcelona Karlssoooon
2009-02-16 00:37
Håller nog inte med om att Villa skulle bli lätt att värva om nu Etoó skulle lämna.
Tror faktiskt att det trots Valencias stora skulder skulle krävas ett bud på mer än vad Samuel skulle kunna säljas för. Det är min magkänsla i alla fall.
Barcelona Mes Que un Club ! 3 - I wanna Puff Puff
2009-02-16 00:36
Haha, Madridfansen är ju alla fjortisar som tror på allt media skriver. Men vänta nu ? Borde inte Drogba, Adebayor spela för oss nu mfl mfl..

Går man in på profilerna på madridfansen i puertan och ser att dom är 23 år..Stämmer den infon är det fan riktigt riktigt patetiskt hur vissa beter sig. Nästan så att dom bör söka hjälp.
Barcelona Pep.G
2009-02-16 00:35
Lämanr Etoo så förstår jag honom. Pep och Laporta gick ut och sa hejdå till Etoo offentligt. Det känns som om Etoo stannade bara för att bevisa hur fel Pep och Laporta hade om honom, för att senare ge tillbaka. Jag är 80 % säker på att Etoo lämnar.

Hade han inte velat lämna så hade han inte sagt att han har gjort sitt val utan att nämna vad det är. Hade han velat stanna så hade han velat att säga till fansen att jag är här för er.

Barca-nist

Zlatan liten i Inter ? Han är minst lika stor i Italien som Messi är i Spanien ;)
2009-02-16 00:35
Hey, hans marknadsvärde är nog rekordhögt nu :-)
Barcelona Hetfield
2009-02-16 00:32
Om jag ska vara helt ärlig, så har nog inte Eto'o förlåtit klubben för det de gjorde i somras, har ni sett när han firar målen nuförtiden? Antingen så visar han ingen glädje eller så pekar han på Pep osv.
Barcelona Duda
2009-02-16 00:31
Känns konstigt om Eto'o väljer att stanna först, även fast han fick tillåtelse att söka en ny klubb i sommar, kriga om sin plats i laget och sedan när han gör sin livs säsong (hittills) ska vilja sticka från klubben. Okej, om vi nu skulle vinna t.ex. ligan och CL eller liknande kanske man skulle kunna förstå att han vill ha en ny utmaning eller så, men om han lämnar för i sommras?
Barcelona Okkapokka.
2009-02-16 00:30
Bernie

Om jag fattat det hela rätt så skrek Eto'o "Vad var det jag sa?" till Pep när han kvitterade. Han hade alltså lovat Pep att om han låter han spela i mitten i anfallet så kommer han sätta dit kvitteringen. Han höll sitt löfte i alla fall kort sagt ;)
2009-02-16 00:30
Det jag undrar över är varför vi inte satte en spelare på stolpen? Det brukar vara Xavi. Märkligt.

Hur många mål Eto'o än gör, så är dessa uttalanden inte okej. Han kan sköta det proffsigt genom att gå och knacka på Laportas kontor på måndag. Att gråta i pressen och störa lagharmonin är inget en seriös fotbollsspelare ska göra.
Barcelona Bernie
2009-02-16 00:27
Lite godis från Betis matchen. Någon som kan översätta det sista Eto'o skriker ut till Pep? Enda jag vet är att under matchen så gick Eto'o fram till tränaren och sade att han borde lägga in Messi på kanten för att chanserna ska öka till vinst. De har en speciell relation de två =)
2009-02-16 00:24
"Vet, han ser ju bara Barca som ett jobb, i sommras fjäskade han ju för Calderon för att få komma hit, ändå är han älskad av fansen."

Enligt Madridfansen så fjäskade Eto'o för Calderon. Tillåt mig att hånskratta.
Barcelona Gud är störst!
2009-02-16 00:17
Eto´o har en otrolig karaktär, han är ingen falsk person och han är en sån som hatar o bli sviken. Så det är nog hans personlighet som gör att han inte glömmer sommaren.

Men måste säga att jag älskar såna människor.
Barcelona LaBarca
2009-02-16 00:13
Mes Que un Club ! 3 - I wanna Puff Puff

Han fick ju spela Center då xD. nej men då såg man att även Henry är grym på Centern. men vi borde faktist satsa på Villa!
Annons: