/spanien/barcelona/forum/19214.aspx/spanien/barcelona/forum/19214.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messidinho_10
2009-02-20 22:31
Rey Etoo //

Jag tycker det e bäst att starta med Messi o Henry på bänken och inte riskera nåt. Ifall vi ligger under eller nåt så kommer dem in men det tror jag inte vi gör vi möte ligans sämsta lag!!!
Barcelona Klint
2009-02-20 22:24
Haha! Du läser ordet "bara" i fel sammanhang. Jag menade inte bara/endast 10 cm, utan snarare bara för att kunna växa 10 cm. Hoppas det blev något klarare =).
Barcelona Xavi_totalkontroll
2009-02-20 22:22
haha bara 10 cm... hur mkt hade klint tänkt sig att man ska växa, 3 meter ??
Barcelona Criff
2009-02-20 22:19
MEd tanke på Messi och hormon diskussionen, så skrev Klint något i stilen, "vem skulle vilja utsätta sig för bieffekterna och annat genom att genomgå en sådan procedur bara för att växa 10 cm".

För att tillägga där, så vilken normal 13 åring skulle vilja gå igenom något sådant om man som sagt inte är väldigt onormalt kort?

Det kan ju knappast räknas som att man gör människan till en bättre individ sportsligt, utan snarare att man gör en onormal människa till normal.

Tror ju knappast Messi`s bollbehandling och acceleration kom från hormonsprutorna.

Berat_M, Intressant, vad har Aguero åstadkommit som inte Eto & Henry har gjort då?
Snarare så att Aguero har mycket mer att lära sig innan han kan placeras i kategorin med Eto & Henry.

Eto gjorde Mallorca till ett stabilt lag tack vare sina mål, och Henry i Arsenal behöver väl inte ens nämnas.
Men Aguero har stor potential och är bättre än både Henry & Eto vid 19 - 20 års åldern skulle jag vilja säga, men han har mycket mer kvar att bevisa innan han kan jämföras med giganterna.
Barcelona Xavi_totalkontroll
2009-02-20 22:18
de har inte samma spelstil så man kan inte säga.... Etoo är klart bättre målgörare i allfall och starkare fysik... men å andra sidan så har Kun bättre passnings kvaliteer samt smidigare i små ytor
Barcelona Rey Etoo
2009-02-20 22:16
Messidinho_10 //
Jag hoppas diola kör med messi från början sen byter ut han och henry puyol eller vem det nu är som behöver vilas eftersom messi redan vilat två liga matcher .
Atlético Berat_M
2009-02-20 22:12
tillsmans
Atlético Berat_M
2009-02-20 22:11
vem tycker ni är bättre etto elr aguero jag tycker att aguero är bättre än henry och etto
Barcelona Messidinho_10
2009-02-20 22:08
Jag hoppas Pep vilar Messi och Henry imorgon. Med tanke på den viktiga matchen i CL på tisdag.
Barcelona Rey Etoo
2009-02-20 22:05
Hatar denna känslan ahah alltid efter en oavgjord match eller förlust känns det som att vi bara ska kollapsa, får för många dåliga minnen från föregående året :/
Barcelona westinhoblaugrana
2009-02-20 21:49
"Till matchen imorgon kommer Raúl Tamudo och Iván De la Peña att börja på bänken. Det är tänkt att de båda ska vara redo för 90 minuter till matchen mot Real Madrid nästa vecka. Tamudo kommer max att få 20 minuter i derbyt, medans De la Peña kan räkna med minst en halvlek."
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-02-20 21:36
Skönt med match imorn och hoppas på bästa möjliga startelva. Skönt att Tamudo och De La Pena inte spelar mot oss. De kommer verkligen skapa problem för Real.

Skönt att Redaktionen äntligen har spärrat obbe. Han hör hemma på Puerta där han kan smutskasta oss hur mycket han vill i lugn o ro.
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-02-20 21:36
dubbelpost
Barcelona Saman.
2009-02-20 21:03
el Flaco

Tackar, måste ju planera resan någon gång :)
Barcelona Okkapokka.
2009-02-20 21:02
Saman.

Vi måste ta oss förbi Lyon först. Ett stag i taget.
Barcelona el Flaco
2009-02-20 21:01
Saman/

Lottningen sker den 20:e mars. Vilket lag som helst kan få börja hemma eller borta.
Barcelona Saman.
2009-02-20 20:58
Någon som har koll vilket datum kvartsfinalerna till Champions Leauge kommer lottas? Är intresserad av om vi börjar spela hemma eller borta.
Real Madrid mofasa!real!
2009-02-20 20:56
så klart messi startar, det är derby!

men jag tror ni startar med messi! eller så kallad med eran bästa elva, för att avgöra snabbt matchen, och sen bytta ut och vila, spelare:D ni såg ju vad som hände förra matchen.

Pep kanske tänker det inte ska hända igen, bättre vara säkra sidan än den osäkra:D

men för min del som real fan, hoppas jag han väljer osäkra, oftare:D hehe
Barcelona Napao
2009-02-20 20:35
Ämne: Barcaholic
"On....
Konstigt jag läst att han ska inte vilas.
Barcelona Barcelonito
2009-02-20 20:31
Med Tamudo och De la Pena i startelvan och Real som har mycket tuff match mot Liverpool så kan nog Espanyol skrälla hemma mot Real. Hoppas och tror aldrig på Espanyol, men de gör alltid bra matcher mot Real, vilket förvånar mig.
Barcelona Lionel super Messi
2009-02-20 20:26
Jo, men ingenting är 100%.
Barcelona westinhoblaugrana
2009-02-20 20:25
Ah geez. För att de tappar viktiga poäng och att de är jumbolaget. Chansen blir större att de åker ner om de förlorar imorgon också.
2009-02-20 20:22
okej så varför snackas det om att Puyol ska vinka hejdå ^^
Barcelona Smacked
2009-02-20 20:21
Nej.
2009-02-20 20:16
En fråga grabbar.
Om Barcelona vinner över Espanyol imorgon, är det klart att Espanyol åker ner?
Barcelona Jr. Honken
2009-02-20 20:15
BluRed.

Om Puyol gör det, då dör jag av skratt! F*n va kul det hade varit!

Visca el Barca!
Barcelona BlueRed.
2009-02-20 19:59
Ungefär 1 timme innan match får vi alla reda på om Messi ska spela eller inte, vilket jag tror att han kommer få göra.

Personligen hoppas jag att Puyol gör ett mål, går fram till Espanyol bänken och vinkar hej då med ena handen och pekar neråt med andra. Lär inte hända men visst hade det varit något? ;)
Barcelona Klint
2009-02-20 19:58
Det har nog blivit fel vid översättningen från spanska till engelska på FCBarcelona.cat. Så här står det om man läser intervjun på spanska "Sobre Leo Messi, Guardiola ha anunciado que saldrá en el once inicial contra el Espanyol y que le ha visto bastante bien en los últimos partidos" vilket bör betyda att Messi startar imorgon.
Barcelona el Flaco
2009-02-20 19:58
På Barcelonas officiella hemsida står det också att Pep har sagt att Messi kommer starta matchen imorgon. Den engelska sidan verkar ha översatt det fel.
Barcelona Barcelonito
2009-02-20 19:57
Helt ofattbart att Messi inte startar mot Espanyol. Blir det 4:e matchen i rad han startar på bänken nu? Jag vill se Barca köra över Espanyol och ge dom en biljett till segundan och då måste Messi spela en sån viktig match. Pep måste inse att han inte kan skydda Messi mer än vad han har gjort hittills och att Messi inte bör bänkas bara för att han är världens bästa spelare och överbeskydda honom.
Annons: